Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

jellybaby

Rank #11476 on Subscribers
jellybaby Avatar Level 232 Comments: Ambassador Of Lulz
Offline
Send mail to jellybaby Block jellybaby Invite jellybaby to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Age: 113
Consoles Owned: Xbox 360, PC
Video Games Played: Minecraft, Skyrim, Halo, Portal, Mass Effect
X-box Gamertag: Minera117
Interests: RWBY, Coldplay, soccer, never going outside, internet, The Beatles, Supernatural, Harry Potter, Doctor Who, Sherlock, Red vs Blue
Date Signed Up:9/29/2012
Last Login:12/23/2014
Location:Australia
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 5431 total,  5961 ,  530
Comment Thumbs: 3309 total,  3967 ,  658
Content Level Progress: 39% (39/100)
Level 151 Content: Faptastic → Level 152 Content: Faptastic
Comment Level Progress: 90% (90/100)
Level 232 Comments: Ambassador Of Lulz → Level 233 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:6
Content Views:247860
Times Content Favorited:528 times
Total Comments Made:1466
FJ Points:8469
Favorite Tags: i (3) | tumblr (3) | You (3) | a (2) | and (2) | for (2) | fucking (2) | if (2) | this (2)

latest user's comments

#136 - Picture  [+] (18 new replies) 09/24/2013 on no silicone. 0
#137 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
#138 - jellybaby (09/24/2013) [-]
Dean thread? Dean thread.
#139 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
OF COURSE<3
#140 - jellybaby (09/24/2013) [-]
#141 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
can we add Destiel/Cockles to this Dean thread because sweet jesus YES
User avatar #142 - jellybaby (09/24/2013) [-]
Definitely, but I don't have any Destiel/Cockles gifs.
Hey, do you have Tumblr? If so, what's your URL?
#143 - jellybaby (09/24/2013) [-]
Oops, forgot a gif.
#144 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
i can supply them ^_^ and yessss i do.

bpowell3.tumblr.com/

JENSENS FACE OMG
User avatar #145 - jellybaby (09/24/2013) [-]
Lovely! (:

I followed you!

You mean in general or specifically in that gif?
#147 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
just that gif hahah. and thank you for the follow, i too shall follow you back :]
#148 - jellybaby (09/24/2013) [-]
Awesome (:
#149 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
YOU ALWAYS FORGET GIFSSSSSS
FFS
i forgive you<3
#150 - jellybaby (09/24/2013) [-]
Yay c:
#151 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
#152 - jellybaby (09/24/2013) [-]
#153 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
i dont get most of those references

i dont like dr who, and wont ever watch it -__-
#154 - jellybaby (09/24/2013) [-]
Wait, how'd you know that was from Doctor Who, then?
#146 - jellybaby (09/24/2013) [-]
FORGOT A GIF AGAIN damn it
#16 - You'd think more wieners would be the last thing he'd want. 09/23/2013 on Title +8
#14 - Picture  [+] (37 new replies) 09/23/2013 on no silicone. +9
#155 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
cuz of all the Dr Who stuff i see on here, Tumblr, Facebook, and Instagram lol
User avatar #164 - jellybaby (09/25/2013) [-]
I see your point! Anyway, sorry I don't have a gif to post with this comment, but I'm on a mobile device.
#165 - powellrebecca (09/25/2013) [-]
not a problem! have this :]
#166 - jellybaby (09/25/2013) [-]
#167 - powellrebecca (09/25/2013) [-]
#168 - jellybaby (09/26/2013) [-]
I am in no way calling you a whore.
#169 - powellrebecca (09/26/2013) [-]
YAY
#170 - jellybaby (09/26/2013) [-]
#171 - powellrebecca (09/26/2013) [-]
Jensen's hair though hahahahahhahah
#172 - jellybaby (09/26/2013) [-]
My Chuck, he's gorgeous. I may or may not have a teeny bit of a crush on him... and many many other actors/actresses/fictional characters/dead fictional characters *cries*
#173 - powellrebecca (09/26/2013) [-]
jensen is my favorite on SPN. hes just so.. beautiful, and of course graceful ;)
#174 - jellybaby (10/02/2013) [-]
Watch who you say that word around...
Oh my chuck I am so sorry. I'm not really.
Buy seriously, Cas is a lucky fellow.
#175 - powellrebecca (10/02/2013) [-]
O_O what word
#176 - jellybaby (10/02/2013) [-]
graceful
#177 - powellrebecca (10/02/2013) [-]
hahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahhahahahhahahahhahahahahahahahahahahaha hahahhaahahhahahahahahahahhahaha

omgggg
#178 - jellybaby (10/02/2013) [-]
I am so, so sorry.
#179 - powellrebecca (10/02/2013) [-]
#81 - powellrebecca (09/23/2013) [-]
#136 - jellybaby (09/24/2013) [-]
#137 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
#138 - jellybaby (09/24/2013) [-]
Dean thread? Dean thread.
#139 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
OF COURSE<3
#140 - jellybaby (09/24/2013) [-]
#141 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
can we add Destiel/Cockles to this Dean thread because sweet jesus YES
User avatar #142 - jellybaby (09/24/2013) [-]
Definitely, but I don't have any Destiel/Cockles gifs.
Hey, do you have Tumblr? If so, what's your URL?
#143 - jellybaby (09/24/2013) [-]
Oops, forgot a gif.
#144 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
i can supply them ^_^ and yessss i do.

bpowell3.tumblr.com/

JENSENS FACE OMG
User avatar #145 - jellybaby (09/24/2013) [-]
Lovely! (:

I followed you!

You mean in general or specifically in that gif?
#147 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
just that gif hahah. and thank you for the follow, i too shall follow you back :]
#148 - jellybaby (09/24/2013) [-]
Awesome (:
#149 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
YOU ALWAYS FORGET GIFSSSSSS
FFS
i forgive you<3
#150 - jellybaby (09/24/2013) [-]
Yay c:
#151 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
#152 - jellybaby (09/24/2013) [-]
#153 - powellrebecca (09/24/2013) [-]
i dont get most of those references

i dont like dr who, and wont ever watch it -__-
#154 - jellybaby (09/24/2013) [-]
Wait, how'd you know that was from Doctor Who, then?
#146 - jellybaby (09/24/2013) [-]
FORGOT A GIF AGAIN damn it
#88 - Did you have to 09/22/2013 on *laughs nervously with class* 0
#190 - Ah, that makes sense. (: 09/22/2013 on It's the same as the rest +1
#187 - 13 years is quite the age gap, do you have any other siblings …  [+] (2 new replies) 09/22/2013 on It's the same as the rest +1
User avatar #189 - squeemonster (09/22/2013) [-]
Yeah, we're four actually.
It goes 33 y.o. brother, 30 y.o sister, 26 y.o brother and me
User avatar #190 - jellybaby (09/22/2013) [-]
Ah, that makes sense. (:
#106 - Well did you know women who hate men aren't feminists? 09/21/2013 on heaven +4
#92 - I love that one 09/21/2013 on Gramps got game. 0
#191 - Does... does her gender really matter? 09/20/2013 on Chubby girls (don't) always... +1
#109 - But if you don't have children, you probably won't have that m… 09/20/2013 on (untitled) 0
#89 - Haha (:  [+] (2 new replies) 09/20/2013 on Gramps got game. 0
#91 - powellrebecca (09/20/2013) [-]
my personal favorite hah
#92 - jellybaby (09/21/2013) [-]
I love that one
#87 - Jensen Quackles!  [+] (4 new replies) 09/20/2013 on Gramps got game. +1
#88 - powellrebecca (09/20/2013) [-]
fucking lol'd at that omg. genius hahahah

WORMSTACHE

gif related.. obviously. ^_^
#89 - jellybaby (09/20/2013) [-]
Haha (:
#91 - powellrebecca (09/20/2013) [-]
my personal favorite hah
#92 - jellybaby (09/21/2013) [-]
I love that one
#83 - Picture  [+] (6 new replies) 09/19/2013 on Gramps got game. +1
#85 - powellrebecca (09/19/2013) [-]
#87 - jellybaby (09/20/2013) [-]
Jensen Quackles!
#88 - powellrebecca (09/20/2013) [-]
fucking lol'd at that omg. genius hahahah

WORMSTACHE

gif related.. obviously. ^_^
#89 - jellybaby (09/20/2013) [-]
Haha (:
#91 - powellrebecca (09/20/2013) [-]
my personal favorite hah
#92 - jellybaby (09/21/2013) [-]
I love that one
#81 - Picture  [+] (8 new replies) 09/19/2013 on Gramps got game. +1
#82 - powellrebecca (09/19/2013) [-]
#83 - jellybaby (09/19/2013) [-]
#85 - powellrebecca (09/19/2013) [-]
#87 - jellybaby (09/20/2013) [-]
Jensen Quackles!
#88 - powellrebecca (09/20/2013) [-]
fucking lol'd at that omg. genius hahahah

WORMSTACHE

gif related.. obviously. ^_^
#89 - jellybaby (09/20/2013) [-]
Haha (:
#91 - powellrebecca (09/20/2013) [-]
my personal favorite hah
#92 - jellybaby (09/21/2013) [-]
I love that one
#96 - No. 09/15/2013 on he needs a wife upgrade +1
#33 - He touched the butt! 09/14/2013 on There's always a bigger fish +2
#28 - So did I. 09/07/2013 on Playing Dodgeball +2
#25 - ... Right, I didn't notice, haha. So, uhh- wha…  [+] (2 new replies) 09/07/2013 on Playing Dodgeball +2
User avatar #27 - tealkangaroo (09/07/2013) [-]
I don't really have an opinion

sorta wanted kevin to win I guess
User avatar #28 - jellybaby (09/07/2013) [-]
So did I.
#21 - Thank you! Nice gif, too. Hey, do you live in Australia? Becau…  [+] (4 new replies) 09/07/2013 on Playing Dodgeball +2
User avatar #23 - tealkangaroo (09/07/2013) [-]
name ^
User avatar #25 - jellybaby (09/07/2013) [-]
... Right, I didn't notice, haha.

So, uhh- what do you think of the election results?
User avatar #27 - tealkangaroo (09/07/2013) [-]
I don't really have an opinion

sorta wanted kevin to win I guess
User avatar #28 - jellybaby (09/07/2013) [-]
So did I.
#19 - Could you post a video if you have one of it? (:  [+] (6 new replies) 09/07/2013 on Playing Dodgeball 0
#20 - tealkangaroo (09/07/2013) [-]
sorry I don't have one and it's almost 11pm

I'll make one tomorrow and link it too you
User avatar #21 - jellybaby (09/07/2013) [-]
Thank you! Nice gif, too. Hey, do you live in Australia? Because it's 11pm here.
User avatar #23 - tealkangaroo (09/07/2013) [-]
name ^
User avatar #25 - jellybaby (09/07/2013) [-]
... Right, I didn't notice, haha.

So, uhh- what do you think of the election results?
User avatar #27 - tealkangaroo (09/07/2013) [-]
I don't really have an opinion

sorta wanted kevin to win I guess
User avatar #28 - jellybaby (09/07/2013) [-]
So did I.
#16 - *was 09/06/2013 on Renovating 0
#11 - Well, he sure lights up the place. 09/05/2013 on Dramatic Lamppost +1
#112 - Hi. 09/04/2013 on notebook's profile 0
#11 - What if he turns out to be like this sexy bastard?  [+] (4 new replies) 09/03/2013 on Armin's hidden power +24
#149 - jajathezombie (09/03/2013) [-]
I'm not even into dudes but I've never wanted to fuck a fictional character this badly.
#73 - penisflower (09/03/2013) [-]
User avatar #13 - ghostyogurt (09/03/2013) [-]
No one is as sexy as howl
User avatar #18 - tarnis (09/03/2013) [-]
christian bale, hes in your animes.
#8 - Go on Tumblr for five minutes and you'll find your answer. 09/02/2013 on Gay Porn +10
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 2050 / Total items point value: 2250

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #49 to #48 - jellybaby (06/22/2014) [-]
Thank you
User avatar #47 - alphagex ONLINE (01/04/2014) [-]
Doctor Who:  How Doomsday Should Have Ended funny stuff about med who u should watch this
#42 - alphagex ONLINE (12/19/2013) [-]
look whay pic i found lol
User avatar #43 to #42 - jellybaby (12/19/2013) [-]
Hahaha
User avatar #44 to #43 - alphagex ONLINE (12/20/2013) [-]
Hey jellybaby can you explain me something, i watch doctor who and i notice he use his sonic screwdriver to pick up reading and stuff, but where does he friken see the reading i mean the screwdriver does not show it visually is it like a physic result or something? i know this is a show but is not logical u cant really see where the readings shows
User avatar #45 to #44 - jellybaby (12/21/2013) [-]
It could be written in Gallifreyan on the blue/green part (I say blue/green because 9, 10 and 11 had different sonics), or like you said, a psychic result. The sonic is produced by the TARDIS, and the TARDIS is psychic, so that'd make sense.
User avatar #46 to #45 - alphagex ONLINE (12/21/2013) [-]
also watch the video that is below me is funny as hell, and thx for the explanation it make sense u should wartch out draw together on You need to login to view this link is crazy bat **** funny
User avatar #41 - alphagex ONLINE (12/19/2013) [-]
Doctor Who - Gangnam Style PSY you have to watch this lol
User avatar #39 - alphagex ONLINE (12/09/2013) [-]
okay this is weird so iam like on my bed laptop to my right, and iam like turned to the right side, and i feel my heart beating from my right and left side at the same time kinda like i got 2 hearts, what kinda of magic is this?
User avatar #36 - alphagex ONLINE (12/04/2013) [-]
Hello wanted to share a dream i had, so i was in the movies, was about second world war and i was sad about, i enter the movies guess who is in it? david mutha ****** tennant, and he sat there crying, iam like to him, don`t act like u just play simple tv show u are awesome, then i exit the room, and me and other people have sonic screw drivers and i see david just smile and go off, what do you think it means?

also did u watch the doctor who hitler thing i showed u is quite funny
User avatar #37 to #36 - jellybaby (12/05/2013) [-]
I think it means you watch too much TV, haha.
User avatar #40 to #37 - alphagex ONLINE (12/16/2013) [-]
i have to thank you for ure site because i just ran off off doctor who on netflix and ure site work with great audio as for subtile on ure site i need VKsource wich is not always avaliabel

do u know another doc who site with great audio and subtiles?

also river song the news i had about her for me this is bigger then second comming of jesus and i get more exicited cuz in the last episode it sayd the name of the doctor! but if he say his name silence will faill wonder what will hapen

please reply to this
User avatar #38 to #37 - alphagex ONLINE (12/05/2013) [-]
honeslty i kinda stop watching doc who for those what 4 days, but is never too much doctor who, doctor who is love doctor who is life

and did u saw the hitler doctor who link i send u?
User avatar #35 - alphagex ONLINE (12/01/2013) [-]
Is it normal everytime i hear the word dalek by a dalek i feel like killing a baby? ood i know (see what i did their) anyway wanted to know did u get my private message,cuz u dont reply to me and make me sad,is their probleme with it also question

starting from now on,longer we stay in fj as memebers do our username get more blue-er or it stay like that?

matt smith doctor look like complete dork/nerd not doctorish enough he is nothing compared to david NOTHING
#33 - alphagex ONLINE (11/29/2013) [-]
Hey jellybally you won`t belive this,guess what dream i had, i had a sonic screwdriver and i was using it on form of i-pad or a tablet that means that some things

either the doctor is trying to reach me from another world by my dreams.
or it means iam the 13 doctor and i just don`t know it yet

or that i be the faithful compaion of the doctor

can u imagine it i had sonic screwdriver omg #save the day

pringles cuz if my number one fav chips,the original flavour
User avatar #34 to #33 - jellybaby (11/30/2013) [-]
Hahaha that's awesome.
User avatar #32 to #31 - alphagex ONLINE (11/29/2013) [-]
wooot it worked for every space type period instead and no puntioction and finish with.com

You need to login to view this link

testing
You need to login to view this link
User avatar #28 - alphagex ONLINE (11/29/2013) [-]
iam watching doc who okay season 4 ep 12, and this phrase is the one setence that blew my mind the strongest ``is like their is something i can`t see``

the most paradoxal words ever
User avatar #29 to #28 - jellybaby (11/29/2013) [-]
How so?
User avatar #30 to #29 - alphagex ONLINE (11/29/2013) [-]
idk if it just struck me or something, but is weird,, like, ``is like their is something i can`t see in the scene she was looking at donnas back and the thing is invisble the insect thing,so if the thing cannot be seen so how come she is like,is like their is something i cant see`` if u cant see something then how come u know is their, u cant see what is invisble,my mind just blew off
#27 - alphagex ONLINE (11/27/2013) [-]
Look what i found on fj lol
User avatar #26 - alphagex ONLINE (11/25/2013) [-]
Dear Jellybaby iam very worried about u is been days since u been online, and for me u were their to guide me to become a timelord, i mean a whovian,well not fully we say doc who fan and i wonder were u been please answer my private message and this one to let me know u still their

i mean do u got tardis or something traveling without even calling who u think iam a very lame minor charcarter? i have you know iam the main charcter in everything even in here, phanact wish he/she (whatever gender that orange pony lover fetish is) was popular as me cuz iam the main charcter in everything, first is me then is god iam that major

anyway enough about my awesomness please cum *come back i missed u i still don`t know what is ure fav jellybean me is the red one and spicy cinnamon 1
#22 - therealmaster ONLINE (08/26/2013) [-]
Comment Picture
#24 to #23 - therealmaster ONLINE (08/26/2013) [-]
Comment Picture
#20 - davidteninch (07/22/2013) [-]
I like your username.
I like your username.
User avatar #21 to #20 - jellybaby (07/23/2013) [-]
And I yours. (:
User avatar #18 - mysticana (05/27/2013) [-]
I love you for posting all those DW gifs- I didn't want to post in on the thread 'cause it would interrupt you stride. (:
#19 to #18 - jellybaby (05/27/2013) [-]
No probs, in fact, I had heaps of fun doing that! I wouldn't have minded if you did comment. (:
No probs, in fact, I had heaps of fun doing that! I wouldn't have minded if you did comment. (:
User avatar #4 - theonewhoderps (02/20/2013) [-]
this thread will only last about 13 minutes
I have been watching DW for over four hours and its 3:30 here
#5 to #4 - jellybaby (02/20/2013) [-]
Well shizz, you commented that 18 minutes ago.   
And you're still online, haha.   
Anyway, I went to the beach, soz for not replying. :3
Well shizz, you commented that 18 minutes ago.
And you're still online, haha.
Anyway, I went to the beach, soz for not replying. :3
#6 to #5 - theonewhoderps (02/20/2013) [-]
I had to fix my clock    
it was about 45 minutes off
I had to fix my clock
it was about 45 minutes off
#7 to #6 - jellybaby (02/20/2013) [-]
Smooth. Well, 45 more minutes to watch Doctor Who!
Smooth. Well, 45 more minutes to watch Doctor Who!
User avatar #8 to #7 - theonewhoderps (02/20/2013) [-]
that's what i am doing
i am not the far though
but i am at my fav doctor
#9 to #8 - jellybaby (02/20/2013) [-]
Who's your fave? Mine's 11. :3
Who's your fave? Mine's 11. :3
#10 to #9 - theonewhoderps (02/20/2013) [-]
The tenth
The tenth
User avatar #11 to #10 - jellybaby (02/20/2013) [-]
Honestly, I love 'em all. I've only seen New Who though, and my fave's would have to go
1) 11
2) 9 and sometimes 10
3) 10
Not saying 9 or 10 aren't good, they're BRILLIANT. They're amazingly fantabulously brilliant. But I like 9 a teeny bit more than 10, and I LOVE 11.
User avatar #12 to #11 - theonewhoderps (02/20/2013) [-]
1) 10
2) 9
3) 11
I haven't gotten to 11 yet and i might start to watch all of them 1, 2, 3, etc.
#13 to #12 - jellybaby (02/20/2013) [-]
I really want to see Classic Who. ^^   
Well, it shouldn't take you long to catch up, haha! It took me three weeks to watch 7 seasons of Supernatural (until I recently misplaced the DVD case of season 7. I still need to find it).   
I assure you, 11 is brilliant. :3 To me, it's so believable he's alien, 'cos he acts so weird sometimes.   
Have an adorable .gif, free of charge.
I really want to see Classic Who. ^^
Well, it shouldn't take you long to catch up, haha! It took me three weeks to watch 7 seasons of Supernatural (until I recently misplaced the DVD case of season 7. I still need to find it).
I assure you, 11 is brilliant. :3 To me, it's so believable he's alien, 'cos he acts so weird sometimes.
Have an adorable .gif, free of charge.
User avatar #14 to #13 - theonewhoderps (02/20/2013) [-]
thanks
#15 to #14 - jellybaby (02/20/2013) [-]
You are welcome.
User avatar #16 to #15 - theonewhoderps (02/20/2013) [-]
well i have to finish so, bye!
User avatar #17 to #16 - jellybaby (02/20/2013) [-]
Bye bye, have a good nights sleep and watch more Doctor Who in the morning!
 Friends (0)