x
Click to expand

jaymeelu

Last status update:
-
Personal Info
Age: 19
Date Signed Up:7/30/2012
Last Login:3/03/2015
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#4485
Highest Content Rank:#8598
Highest Comment Rank:#1567
Content Thumbs: 25 total,  27 ,  2
Comment Thumbs: 4662 total,  5097 ,  435
Content Level Progress: 32.2% (19/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 68% (68/100)
Level 238 Comments: Ambassador Of Lulz → Level 239 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:0
Content Views:2859
Times Content Favorited:1 times
Total Comments Made:1101
FJ Points:3891

latest user's comments

#51 - My heart just skipped a beat.  [+] (1 new reply) 01/17/2015 on Dangerous roads +5
#52 - craigfire (01/17/2015) [-]
and the news anchor didn't miss one
#35 - Lonkin Park 01/16/2015 on Lonk is a True Hero +1
#79 - Picture 01/16/2015 on Parallel Universes +15
#15 - The booty had me unsure 01/10/2015 on The end of Gunshow +1
#12 - I've always wanted a pygmy goat 01/10/2015 on Fuck da Police +8
#1241 - All praise dadmin Gib yellow text pls 01/10/2015 on your daily admin 0
#107 - Picture 01/09/2015 on What goes on in Her... 0
#33 - Picture  [+] (4 new replies) 01/06/2015 on Brock.. +17
User avatar #35 - garymuthafuknoak (01/06/2015) [-]
did this happen
User avatar #36 - piratechicken (01/06/2015) [-]
It did
User avatar #38 - garymuthafuknoak (01/06/2015) [-]
goddamn 4kids.....
User avatar #41 - piratechicken (01/06/2015) [-]
Other times they edited them out and replaced them with sandwiches.
#117 - I misread hippies as nipples. Yea.. Time for bed.  [+] (1 new reply) 01/05/2015 on World of /pol/craft 3 +1
User avatar #121 - heartbleed (01/05/2015) [-]
Holy shit so did I.
#21 - Everytime I hear award I think of this episode. 01/05/2015 on After getting front page once 0
#34 - Catnip, not even once 01/03/2015 on "Cats don't show affection" 0
#47 - Picture 01/03/2015 on Slothy sloth sloth 0
#46 - Picture 01/03/2015 on Slothy sloth sloth 0
#82 - l 01/03/2015 on Nail Polish 0
#100 - Obligatory. 12/31/2014 on Good taste. 0
#71 - I barely have the patience to wait for one layer to dry so I c…  [+] (2 new replies) 12/31/2014 on Nail Polish +3
User avatar #77 - Elk (12/31/2014) [-]
k
User avatar #82 - jaymeelu (01/03/2015) [-]
l
#119 - Goddamnit 12/28/2014 on Puzzle 0
#303 - Admin, I.. 12/27/2014 on admin navy seals copy pasta 0
#17 - Picture 12/26/2014 on ITS ART +12
#127 - Picture 12/25/2014 on He knows when you are... +1
#126 - sorry im late 12/25/2014 on He knows when you are... +1
#103 - Why would anyone want this?  [+] (7 new replies) 12/25/2014 on Seamen +2
User avatar #105 - clavatninenine (12/25/2014) [-]
because some bitches like to be pumped full of so much cum that it oozes out their pussies.
User avatar #106 - Aro (12/25/2014) [-]
Slow down, furaffinity_txt.
#107 - clavatninenine (12/25/2014) [-]
oh please what I said is PG compared to the disturbing shit you can find on FA.
User avatar #108 - Aro (12/25/2014) [-]
But this isn't FurAffinity.
User avatar #109 - clavatninenine (12/25/2014) [-]
exactly, so you can't say I quoted something from furaffinity_txt
User avatar #110 - Aro (12/25/2014) [-]
You're missing the point.
#111 - clavatninenine (12/25/2014) [-]
I no I got the point, I just choose to ignore it.
#66 - When I was little my mom convinced me to switch to a sippy cup… 12/24/2014 on He knows when you are... +6
#48 - ******* love Centaurs 12/20/2014 on Centaur 0
#73 - Uncle Bens been hit by.. he's been struck by.. a smooth criminal .  [+] (1 new reply) 12/09/2014 on ANOTHER fact comp +12
#81 - saladiskilling (12/09/2014) [-]
Shamone....a-HEE-HEE!

items

Total unique items point value: 550 / Total items point value: 950
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#82 - stoicnick (02/17/2015) [-]
lel your last comment is from september and from tridaak
lel your last comment is from september and from tridaak
#83 to #82 - jaymeelu (02/17/2015) [-]
My profiles not very comment worthy
My profiles not very comment worthy
#85 to #83 - stoicnick (02/17/2015) [-]
Site it is, you just have to believe!!!
Site it is, you just have to believe!!!
#86 to #85 - jaymeelu (02/17/2015) [-]
Gee thanks stoicnick
Gee thanks stoicnick
#102 to #86 - stoicnick (02/17/2015) [-]
I aim to please
I aim to please
User avatar #84 to #83 - tridaak (02/17/2015) [-]
That's pretty long ago, how's it been BTW?
#87 to #84 - jaymeelu (02/17/2015) [-]
Pretty bitchin, how're you doing?
Pretty bitchin, how're you doing?
#88 to #87 - tridaak (02/17/2015) [-]
Doing pretty dandy, have reading week this week, so gonna be pretty cool, not gonna be productive or anything
Doing pretty dandy, have reading week this week, so gonna be pretty cool, not gonna be productive or anything
#89 to #88 - jaymeelu (02/17/2015) [-]
I'm never productive hahaha   
haha..   
ha.
I'm never productive hahaha
haha..
ha.
#90 to #89 - tridaak (02/17/2015) [-]
**tridaak used "*roll picture*"**
**tridaak rolled image** same here... Maybe one day..
#92 to #90 - jaymeelu (02/17/2015) [-]
**jaymeelu used "*roll picture*"****jaymeelu rolled image** Nice roll though c:   
Lemme try
**jaymeelu used "*roll picture*"**
**jaymeelu rolled image** Nice roll though c:
Lemme try
#93 to #92 - tridaak (02/17/2015) [-]
**tridaak used "*roll picture*"**
**tridaak rolled image** Roll gods give me your blessing?
#94 to #93 - jaymeelu (02/17/2015) [-]
**jaymeelu used "*roll picture*"**
**jaymeelu rolled image** Well it's something
#95 to #94 - tridaak (02/17/2015) [-]
Oh nu, if I roll another pic it'll remove this gif from my recent pictures :c    
I might need it in the future.
Oh nu, if I roll another pic it'll remove this gif from my recent pictures :c
I might need it in the future.
#97 to #96 - tridaak (02/17/2015) [-]
**tridaak used "*roll picture*"**
**tridaak rolled image** Now it's safe to roll, although if I roll too much might replace a selfie :| that I dont have on this comp. Oh well, doesnt matter, can just look through stuff.
#98 to #97 - jaymeelu (02/17/2015) [-]
**jaymeelu used "*roll picture*"****jaymeelu rolled image** Ooo, that's a cool picture
**jaymeelu used "*roll picture*"**
**jaymeelu rolled image** Ooo, that's a cool picture
#99 to #98 - tridaak (02/17/2015) [-]
**tridaak used "*roll picture*"**
**tridaak rolled image** RIP selfie, but at least I get new pictures I can use.
#100 to #99 - jaymeelu (02/17/2015) [-]
Nuuu, not the selfie!
Nuuu, not the selfie!
#101 to #100 - tridaak (02/17/2015) [-]
**tridaak used "*roll picture*"**
**tridaak rolled image** Mmmmm, I could eventually go back to find it, so doesnt matter that much, I guess.
#63 to #62 - tridaak (08/21/2014) [-]
Aww yis, more for my folder. How awesome
#64 to #63 - jaymeelu (08/21/2014) [-]
We're almost turtley enough for the turtle club.
We're almost turtley enough for the turtle club.
#65 to #64 - tridaak (08/21/2014) [-]
They're so nice.
#66 to #65 - jaymeelu (08/21/2014) [-]
Gotta keep an eye on them though
#67 to #66 - tridaak (08/21/2014) [-]
Always do
#68 to #67 - jaymeelu (08/21/2014) [-]
D'awww
D'awww
#69 to #68 - tridaak (08/21/2014) [-]
Turtle should be everywhere.
#71 to #70 - tridaak (08/21/2014) [-]
HOW DID YOU FIND THAT GIF? I need more like that. I NEED THEM ALL.
#72 to #71 - jaymeelu (08/21/2014) [-]
Google is your friend
Google is your friend
#73 to #72 - tridaak (08/21/2014) [-]
Well I know what I'll be doing later tonight.
Well I know what I'll be doing later tonight.
#57 - stoicnick (08/06/2014) [-]
**stoicnick rolled image**
#59 to #57 - jaymeelu (08/11/2014) [-]
**jaymeelu rolled image**
#60 to #59 - stoicnick (08/11/2014) [-]
**stoicnick rolled image**
#36 - hydromatic (06/03/2014) [-]
I have alot of ME gifs. Some would probably say too many.
I have alot of ME gifs. Some would probably say too many.
#37 to #36 - jaymeelu (06/03/2014) [-]
Yes.. this pleases me.
Yes.. this pleases me.
#38 to #37 - hydromatic (06/03/2014) [-]
You seem to have more creepy ME stuff tho
You seem to have more creepy ME stuff tho
#39 to #38 - jaymeelu (06/03/2014) [-]
Meh, just those two.
Meh, just those two.
#41 to #40 - jaymeelu (06/03/2014) [-]
Okay, well I guess for some people this ones creepy too..
I still think it's funny
#42 to #41 - hydromatic (06/03/2014) [-]
This is one of my favorites. Manatee harbinger
#43 to #42 - jaymeelu (06/03/2014) [-]
Haha 						*******					 saved.
Haha ******* saved.
#44 to #43 - hydromatic (06/03/2014) [-]
Oh god, i used to have some creepy sexual ME stuff saved on my computer with that kind of animation.
Oh god, i used to have some creepy sexual ME stuff saved on my computer with that kind of animation.
#45 to #44 - jaymeelu (06/03/2014) [-]
Yea, I know what you're talking about anytime you type in any of their names looking for gifs weird 						****					 pops up
Yea, I know what you're talking about anytime you type in any of their names looking for gifs weird **** pops up
#46 to #45 - hydromatic (06/03/2014) [-]
The internet is full of weird 						****					..
The internet is full of weird **** ..
 Friends (0)