Upload
Login or register

jacobkay

Last status update:
-
Gender: male
Age: 26
Date Signed Up:11/06/2009
Last Login:1/16/2011
Location:poop
FunnyJunk Career Stats
Content Thumbs: 509 total,  551 ,  42
Comment Thumbs: 536 total,  708 ,  172
Content Level Progress: 90% (9/10)
Level 50 Content: Sammich eater → Level 51 Content: Sammich eater
Comment Level Progress: 60% (6/10)
Level 153 Comments: Faptastic → Level 154 Comments: Faptastic
Subscribers:0
Content Views:5037
Times Content Favorited:73 times
Total Comments Made:261
FJ Points:46

latest user's comments

#23 - depends? cuz have you ever expirienced blue balls? yeah... not… 04/01/2010 on collection of fail 2 +1
#22 - 10MB is an extremely small amount of data. and she was like, O…  [+] (1 new reply) 04/01/2010 on collection of fail 2 +3
User avatar
#24 - frietvoordekat (04/01/2010) [-]
kk thanks :D
#135 - cocaine comes from the coca leaf... 04/01/2010 on Future Coke bottle design? 0
#46 - they made a ******* pokemon version!? where in the name of ***…  [+] (6 new replies) 03/25/2010 on Honest monopoly board 0
User avatar
#52 - CarlTheHobo (03/25/2010) [-]
yep, they have a version for everything, dog monopoly, cat monopoly, spongebob monopoly, transformers monopoly, disney version too
User avatar
#67 - SilverK (03/25/2010) [-]
Porn Monopoly?

Collect 200 Tits and go.
User avatar
#71 - CarlTheHobo (03/25/2010) [-]
playboy probably endorses it
User avatar
#74 - SilverK (03/25/2010) [-]
Heh. Internet Meme Monopoly.
Collect 200 children and go.
User avatar
#77 - CarlTheHobo (03/25/2010) [-]
i'd play that :D
just out of how hilarious board-walk would be..i wonder what it would be changed into o:..kiddie park?
User avatar
#106 - SilverK (03/25/2010) [-]
The Fuck Yea Board Walk...
#82 - soooo clever... on so many levels...  [+] (1 new reply) 03/25/2010 on Parasites For FJ +1
#98 - LovableStoner (03/25/2010) [-]
Aaw shucks :) You're too kind
#129 - IT CANT! i love these things 03/25/2010 on For all you Pokemon lovers.... +2
#13 - holy ****! when did funny **** get back on funnyjunk!? …  [+] (1 new reply) 03/24/2010 on Macy's +19
#92 - cowgrlup (03/25/2010) [-]
lol "you don't even have testiculars!"
#41 - indeed! 03/24/2010 on For all you Pokemon lovers.... 0
#40 - holy **** , these brighten up my dayz ! XD 03/24/2010 on For all you Pokemon lovers.... +1
#2478 - :D we're ******* awesome. 03/24/2010 on thumb party? +1