Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

jackknife    

Rank #25136 on Comments
jackknife Avatar Level 211 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to jackknife Block jackknife Invite jackknife to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:2/20/2010
Last Login:7/12/2014
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#25136
Highest Content Rank:#17783
Highest Comment Rank:#7927
Content Thumbs: 116 total,  181 ,  65
Comment Thumbs: 1173 total,  1497 ,  324
Content Level Progress: 60% (6/10)
Level 11 Content: New Here → Level 12 Content: New Here
Comment Level Progress: 46% (23/50)
Level 211 Comments: Comedic Genius → Level 212 Comments: Comedic Genius
Subscribers:0
Content Views:9768
Times Content Favorited:10 times
Total Comments Made:590
FJ Points:1249
Favorite Tags: FUNNYJUNK (5) | epic (4) | game (4) | the (4) | win (4) | You (4) | guy (3) | lol (3) | rage (3) | save (3) | clever (2) | fail (2) | fuck (2) | omegle (2) | pwn (2) | pwnd (2) | Shadows (2) | sob (2) | wiseass (2)

latest user's comments

#576 - **jackknife rolls 78** uhm 12/24/2011 on Epic roll -1
#369 - **jackknife rolls 8,011** 12/24/2011 on poker with russians 0
#58 - Picture  [+] (3 new replies) 12/22/2011 on King jong comp +6
User avatar #85 - tjh (12/23/2011) [-]
^KING JONG BILL^
User avatar #69 - fifthwheel (12/22/2011) [-]
`SEEMS LEGIT
#62 - daddyfatsac has deleted their comment.
#36 - I'd check out her heart ;] 12/20/2011 on WTF Nicki Minaj -9
#89 - That's Skrillex on the right. Resemblance? I believe so  [+] (1 new reply) 12/20/2011 on Merry Christmas Jim and... -3
User avatar #117 - maxdamage (12/20/2011) [-]
They're both Richard Simmonsgots?
#172 - Picture 12/20/2011 on out of this world problems 0
#287 - Noo, Chin is his cousin. 12/20/2011 on The fate of Funnyjunk +2
#144 - harmless?  [+] (4 new replies) 12/18/2011 on Harmless Weapons +19
User avatar #145 - heirofaniu (12/18/2011) [-]
Bread knives hurt like a bitch.
User avatar #149 - isradam (12/18/2011) [-]
you should try paper balls then. that shit can fucking kill you
User avatar #156 - heirofaniu (12/18/2011) [-]
Balls of industrial Saran wrap right in the dick. That's about as bad as it gets.
User avatar #242 - isradam (12/18/2011) [-]
I must google now
#283 - saweeeet 12/16/2011 on mindfuck 0
#281 - **jackknife rolls 88**  [+] (1 new reply) 12/16/2011 on mindfuck +8
User avatar #283 - jackknife (12/16/2011) [-]
saweeeet
#150 - In soviet russia you see what I did there? 12/13/2011 on Russia Jokes +1
#246 - Comment deleted 12/12/2011 on I Mean It. . . . 0
#21 - Picture 12/12/2011 on What the +3
#11 - Picture 12/12/2011 on Dammit Woman! 0
#9 - Picture 12/12/2011 on Dammit Woman! 0
#8 - Picture  [+] (3 new replies) 12/12/2011 on Dammit Woman! +22
#21 - xdiabolicx (12/12/2011) [-]
seriously that was good shit
#10 - Monket (12/12/2011) [-]
#28 - Cloudxhigh (12/12/2011) [-]
Lol it look's like he is screaming "SPARTA!"
#112 - Picture 12/10/2011 on FaceBuuk -1
#110 - Comment deleted 12/10/2011 on FaceBuuk 0
#475 - I read "Muschi Muschi , Dog Desu" This tr… 12/08/2011 on Lol its true 0
#56 - **** I'm too late to the "Dubstep" titl… 12/04/2011 on Insert Title Here? +1
#1025 - Like Burn Notice.....makes me wana go build some home made bom…  [+] (1 new reply) 12/04/2011 on One of the worst feelings ever 0
User avatar #1033 - mazzyrazzy (12/04/2011) [-]
I feel the same way. fucking love that show.
#128 - Picture 12/03/2011 on Dub step +2
#127 - Comment deleted  [+] (1 new reply) 12/03/2011 on Dub step 0
#129 - youngjbot Comment deleted by jackknife
#125 - Porter is sick, Unison (Knife Party Remix) = <333333 12/03/2011 on Yep 0
#124 - I might just love you hahah, porter is gonna be the next big t… 12/03/2011 on Yep 0

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
Anonymous commenting is allowed
#8 - jackknife Comment deleted by jackknife [-]
#6 - mooper (11/26/2011) [-]
**mooper rolled a random image** :D
#7 to #8 - mooper (11/26/2011) [-]
come at me bro
#5 - mooper (11/26/2011) [-]
**mooper rolled a random image** how i feel about your comment
#4 - jackknife (10/22/2011) [-]
**jackknife rolled a random image**
User avatar #3 - jackknife (08/20/2011) [-]
**jackknife rolls 819**
User avatar #2 to #1 - jackknife (03/12/2011) [-]
lolll
 Friends (0)