Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#258 - ThePedoBear (11/24/2011) [-]
Handsome and Hot you say?
User avatar #283 to #303 - ibite (11/25/2011) [-]
I'm responding to this one now btw, since the thread was getting too long :')
User avatar #282 to #303 - ibite (11/25/2011) [-]
oh like that o:
internet friends? or just people that are in the same area as you?
User avatar #284 to #327 - ThePedoBear (11/25/2011) [-]
It's all the same to me :)
User avatar #285 to #329 - ibite (11/25/2011) [-]
but you can't hang out with internet friends right o:
So it'd be cool if you'd meet people from the same area on here haha.
User avatar #286 to #330 - ThePedoBear (11/25/2011) [-]
I'm just looking for friends. Hanging out comes later
User avatar #287 to #331 - ibite (11/25/2011) [-]
Okay then haha, i'll be your friend! :D
User avatar #289 to #333 - ibite (11/25/2011) [-]
haha okay borat :')
User avatar #290 to #334 - ThePedoBear (11/25/2011) [-]
What do new friends do?
User avatar #292 to #335 - ibite (11/25/2011) [-]
Well i do kind of, this new friend is gonna go to bed since it's 2 am, and i have school tomorrow, isn't that great? :')
laterrrrr.
User avatar #295 to #337 - ThePedoBear (11/25/2011) [-]
Goodnight new friend!
User avatar #296 to #340 - ibite (11/25/2011) [-]
goodnighttt, accept my friend request :D
User avatar #291 to #335 - ibite (11/25/2011) [-]
I really don't know to be honest :')
User avatar #294 to #338 - ibite (11/25/2011) [-]
well **** , read my other reply :')
User avatar #260 to #303 - ibite (11/24/2011) [-]
where are you from? c:
User avatar #262 to #305 - ThePedoBear (11/24/2011) [-]
Southern California
User avatar #264 to #307 - ibite (11/24/2011) [-]
That's far haha
#259 to #303 - ibite (11/24/2011) [-]
Haha yes indeed :d
Haha yes indeed :d
#261 to #304 - ThePedoBear (11/24/2011) [-]
So, You come to my post, and all I ask if for everyone to post a pic of themselves... and you have the audacity to just comment... on this, the day of many thanks?
I am not feeling too thankful...
User avatar #263 to #306 - ibite (11/24/2011) [-]
I'm sorry sir :c
And the day of many thanks? we don't have thanksgiving in holland :o

User avatar #265 to #308 - ThePedoBear (11/24/2011) [-]
Nou, ik ben uit Californië, en wij vet Amerikanen houden van kalkoen eten en dankbaar zijn.
Ik denk niet dat ik je ooit gezien op **** . Ben jij een van de beroemde Funnyjunk Girls?
User avatar #266 to #310 - ibite (11/24/2011) [-]
Spreek je echt nederlands of is dit gewoon google translate? :')
Ennn, ik was eerst een "funnyjunk girl" haha, maar nu niet meer :x
User avatar #267 to #311 - ThePedoBear (11/24/2011) [-]
100% Google
Waarom niet meer?
User avatar #268 to #312 - ibite (11/24/2011) [-]
Dacht ik al :')
ennn, omdat het een beetje risky is + ik heb iemand belooft het niet meer te doen omdat het niet zo slim is o:
User avatar #269 to #313 - ThePedoBear (11/24/2011) [-]
It is risky, but what is life without a few risks?
User avatar #270 to #314 - ibite (11/24/2011) [-]
haha believe me i take risks, just not these kind of risks.
Since pictures like that might end up in the wrong hands, and then adventually end up with my friends, which i don't want :')
User avatar #271 to #315 - ThePedoBear (11/24/2011) [-]
Good point.
Wait.... A Funnyjunkie with friends? I don't believe it.
User avatar #272 to #316 - ibite (11/24/2011) [-]
Haha why is that? i can't enjoy some funnies and have friends at the same time? :')
How about yourself, don't you have friends? :p
User avatar #273 to #317 - ThePedoBear (11/24/2011) [-]
Not many, and I wouldn't give a crap if they somehow found n00dz of me. They are the sickos that have me naked on their computer ;P
User avatar #274 to #318 - ibite (11/25/2011) [-]
hahaha okay then :p
And i don't want to sound too full of myself but i have quite some friends, and i think they'd be weirded out if they'd get to see those pictures haha.
User avatar #275 to #319 - ThePedoBear (11/25/2011) [-]
Nothing's wrong with being proud of friends. I wish I could be.
User avatar #276 to #320 - ibite (11/25/2011) [-]
Okay good c: And why aren't you? o:
User avatar #277 to #321 - ThePedoBear (11/25/2011) [-]
A vast majority of the people I associate with are just to keep me entertained. Friendship requires some basic emotional connections that I just lack the will to form with any of the people that I hang out with. Recently, some people who I thought were my friends let me down and I got in some huge trouble with my family so I now have built huge walls and have shied away from society. Now I sit here sharing my sob stories on the internet with strangers.
GRAH.
I apologize for venting.
User avatar #278 to #322 - ibite (11/25/2011) [-]
Awhh, that sounds so sad ):
You should just go out and make new friends! :d
User avatar #279 to #323 - ThePedoBear (11/25/2011) [-]
-Enter Funnyjunk.
User avatar #280 to #324 - ibite (11/25/2011) [-]
wait what? :')
User avatar #281 to #325 - ThePedoBear (11/25/2011) [-]
I come to funnyjunk looking for friends.
 Friends (0)