Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

greven    

Rank #11110 on Subscribers
greven Avatar Level 219 Content: Comedic Genius
Offline
Send mail to greven Block greven Invite greven to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 23
Consoles Owned: PS3
Video Games Played: Skyrim, Rage, CS, Left 4 Dead 2
Date Signed Up:10/06/2011
Last Login:9/17/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#13277
Comment Ranking:#21579
Highest Content Rank:#160
Highest Comment Rank:#11177
Content Thumbs: 19292 total,  21336 ,  2044
Comment Thumbs: 538 total,  837 ,  299
Content Level Progress: 29.4% (294/1000)
Level 219 Content: Comedic Genius → Level 220 Content: Mind Blower
Comment Level Progress: 10% (1/10)
Level 153 Comments: Faptastic → Level 154 Comments: Faptastic
Subscribers:6
Content Views:260215
Times Content Favorited:1480 times
Total Comments Made:536
FJ Points:19868

Show:
Sort by:
Order:

funny text/links

Show:
Sort by:
Order:

funny pictures

  • Views: 79266
    Thumbs Up 4758 Thumbs Down 223 Total: +4535
    Comments: 766
    Favorites: 319
    Uploaded: 12/17/11
    Reality Reality
  • Views: 81184
    Thumbs Up 4536 Thumbs Down 269 Total: +4267
    Comments: 335
    Favorites: 289
    Uploaded: 12/18/11
    Gonna get the camera Gonna get the camera
  • Views: 47897
    Thumbs Up 2042 Thumbs Down 98 Total: +1944
    Comments: 132
    Favorites: 171
    Uploaded: 12/18/11
    Do not work hard, work intelligent Do not work hard, work intelligent
  • Views: 35455
    Thumbs Up 1648 Thumbs Down 77 Total: +1571
    Comments: 153
    Favorites: 60
    Uploaded: 12/20/11
    WTF! WTF!
  • Views: 33116
    Thumbs Up 1910 Thumbs Down 397 Total: +1513
    Comments: 227
    Favorites: 305
    Uploaded: 01/11/12
    Skyrim Skyrim
  • Views: 45655
    Thumbs Up 1284 Thumbs Down 45 Total: +1239
    Comments: 109
    Favorites: 33
    Uploaded: 02/02/12
    The owner gonna have a nice surprise The owner gonna have a nice...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 > >> [ 109 Funny Pictures Total ]
Show:
Sort by:
Order:

youtube videos

1 2 > [ 10 YouTube Videos Total ]
Show:
Sort by:
Order:

funny gifs

  • Views: 22926
    Thumbs Up 794 Thumbs Down 84 Total: +710
    Comments: 31
    Favorites: 39
    Uploaded: 12/29/12
    Found this Found this
  • Views: 6231
    Thumbs Up 136 Thumbs Down 3 Total: +133
    Comments: 6
    Favorites: 6
    Uploaded: 12/02/11
    Surprise buttsex! Surprise buttsex!
  • Views: 8220
    Thumbs Up 58 Thumbs Down 4 Total: +54
    Comments: 8
    Favorites: 4
    Uploaded: 01/23/12
    Gotta love politics Gotta love politics
  • Views: 3663
    Thumbs Up 24 Thumbs Down 4 Total: +20
    Comments: 3
    Favorites: 0
    Uploaded: 01/24/12
    Pussy Fight Pussy Fight
  • Views: 969
    Thumbs Up 19 Thumbs Down 0 Total: +19
    Comments: 0
    Favorites: 0
    Uploaded: 12/04/11
    Sneaky duck Sneaky duck
  • Views: 2909
    Thumbs Up 17 Thumbs Down 2 Total: +15
    Comments: 4
    Favorites: 1
    Uploaded: 01/20/12
    Yo dawg, look at this move ! Yo dawg, look at this move !
1 2 3 4 > [ 21 Funny Gifs Total ]

latest user's comments

#48 - Lucky you! Yours only became 9 :/ 09/16/2014 on They suspect nothing 0
#34 - And the best danm dog you can get ! (If you want a family dog)…  [+] (2 new replies) 09/15/2014 on They suspect nothing 0
User avatar #39 - hungwellhamburger (09/15/2014) [-]
Oh man I feel you... my family had one since before I was born, best damn dog we ever had... he died at 15 :c
User avatar #48 - greven (09/16/2014) [-]
Lucky you! Yours only became 9 :/
#61 - I agree ! They tastes good 09/10/2014 on The most important 0
#3 - **** forgot about the time difference ! BBC 1 say… 08/30/2014 on BBC 1 Live Streams 0
#1 - When do they show the new episode today?  [+] (2 new replies) 08/30/2014 on BBC 1 Live Streams 0
#2 - maternation (08/30/2014) [-]
After this shitty Acrobatics show is over, in aboat an hour, I think.
User avatar #3 - greven (08/30/2014) [-]
Shit forgot about the time difference ! BBC 1 say 19,30 but in denmark it is 20,30
#7 - I thanks you all for your comment And sorry for … 08/11/2014 on NO THUMPS 0
#43 - can find watch it where.... 07/04/2014 on Old ones 0
#42 - 'can find watch it where.... 07/04/2014 on Old ones 0
#37 - Thanks you very much !  [+] (1 new reply) 07/01/2014 on Old ones 0
User avatar #38 - thethirddoctor (07/01/2014) [-]
No problem! I had the same problem. (Scaninaviafag here).
#36 - The site is blocked  [+] (1 new reply) 07/01/2014 on Old ones 0
#39 - hounddoomclegane (07/02/2014) [-]
Looks like you've been DocBlocked

user's channels

Join Subscribe chess
Join Subscribe doctor-who

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)