grendle

grendle Avatar Level 135 Comments: Respected Member Of Famiry
Offline
Send mail to grendle Block grendle Invite grendle to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 25
Date Signed Up:12/22/2010
Last Login:6/10/2013
Location:in ur mum
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 993 total,  1559 ,  566
Comment Thumbs: 357 total,  528 ,  171
Content Level Progress: 10% (1/10)
Level 99 Content: Srs Business → Level 100 Content: Funny Junkie
Comment Level Progress: 70% (7/10)
Level 135 Comments: Respected Member Of Famiry → Level 136 Comments: Respected Member Of Famiry
Subscribers:0
Content Views:19386
Times Content Favorited:392 times
Total Comments Made:359
FJ Points:1400

latest user's comments

#5 - Comment deleted  [+] (1 new reply) 01/13/2011 on lol wut? 0
#7 - KyleRZombie Comment deleted by grendle
#3 - in google bar at the top lol  [+] (1 new reply) 01/13/2011 on lol wut? +1
User avatar #6 - capncrunchbeotch (01/13/2011) [-]
lmao slutload
#6 - awwww i really felt sorry for the bear lol 01/12/2011 on Lazabear +3
#36 - LOL u thinks u funny...... 01/12/2011 on WTF 0
#1 - HAHAHAHAHA...............no gtfo 01/11/2011 on See what i did here 0
#23 - i ran naked with a horse cos im beautiful 01/11/2011 on Whats Yours? 0
#14 - the **** 01/11/2011 on deaf girl sings 0
#6 - what movie is this?  [+] (1 new reply) 01/11/2011 on CHOCOLAAAATEEEE! 0
#7 - omgoodness (01/11/2011) [-]
windtalkers
#9 - well now that thats been said im gunna let ya mum continue  [+] (1 new reply) 01/10/2011 on Dog Eat Dog 0
#10 - creamybaconmaker (01/10/2011) [-]
sounds good to me, kill her when you are done.
#7 - thats what she called my cock  [+] (3 new replies) 01/10/2011 on Dog Eat Dog 0
User avatar #8 - creamybaconmaker (01/10/2011) [-]
yeah i know.
User avatar #9 - grendle (01/10/2011) [-]
well now that thats been said im gunna let ya mum continue
#10 - creamybaconmaker (01/10/2011) [-]
sounds good to me, kill her when you are done.
#5 - very good  [+] (5 new replies) 01/10/2011 on Dog Eat Dog 0
#6 - creamybaconmaker (01/10/2011) [-]
indeed.
if i actually had a mom that didn't leave me for meth, i may have actually been mad bro.
User avatar #7 - grendle (01/10/2011) [-]
thats what she called my cock
User avatar #8 - creamybaconmaker (01/10/2011) [-]
yeah i know.
User avatar #9 - grendle (01/10/2011) [-]
well now that thats been said im gunna let ya mum continue
#10 - creamybaconmaker (01/10/2011) [-]
sounds good to me, kill her when you are done.
#3 - no ur mum sucks for me  [+] (7 new replies) 01/10/2011 on Dog Eat Dog 0
User avatar #4 - creamybaconmaker (01/10/2011) [-]
i know, she told me.
User avatar #5 - grendle (01/10/2011) [-]
very good
#6 - creamybaconmaker (01/10/2011) [-]
indeed.
if i actually had a mom that didn't leave me for meth, i may have actually been mad bro.
User avatar #7 - grendle (01/10/2011) [-]
thats what she called my cock
User avatar #8 - creamybaconmaker (01/10/2011) [-]
yeah i know.
User avatar #9 - grendle (01/10/2011) [-]
well now that thats been said im gunna let ya mum continue
#10 - creamybaconmaker (01/10/2011) [-]
sounds good to me, kill her when you are done.
#1 - i saw this 1 a few mins ago??  [+] (9 new replies) 01/10/2011 on Dog Eat Dog 0
User avatar #2 - creamybaconmaker (01/10/2011) [-]
well sucks for you.
User avatar #3 - grendle (01/10/2011) [-]
no ur mum sucks for me
User avatar #4 - creamybaconmaker (01/10/2011) [-]
i know, she told me.
User avatar #5 - grendle (01/10/2011) [-]
very good
#6 - creamybaconmaker (01/10/2011) [-]
indeed.
if i actually had a mom that didn't leave me for meth, i may have actually been mad bro.
User avatar #7 - grendle (01/10/2011) [-]
thats what she called my cock
User avatar #8 - creamybaconmaker (01/10/2011) [-]
yeah i know.
User avatar #9 - grendle (01/10/2011) [-]
well now that thats been said im gunna let ya mum continue
#10 - creamybaconmaker (01/10/2011) [-]
sounds good to me, kill her when you are done.
#4 - i know im prob gunna get thumb down for this but ive seen this… 01/10/2011 on Enhance +1
#19 - big woop oh sorry didnt mean big lol 01/07/2011 on shit dies twice 0
#17 - u were can conceived wrong  [+] (2 new replies) 01/07/2011 on shit dies twice 0
#18 - novus (01/07/2011) [-]
Shut up. I just found out my dick is 3cm
User avatar #19 - grendle (01/07/2011) [-]
big woop oh sorry didnt mean big lol
#15 - hahaha u just got trolololold  [+] (4 new replies) 01/07/2011 on shit dies twice 0
#16 - novus (01/07/2011) [-]
Haha you just replied incorrectly!
User avatar #17 - grendle (01/07/2011) [-]
u were can conceived wrong
#18 - novus (01/07/2011) [-]
Shut up. I just found out my dick is 3cm
User avatar #19 - grendle (01/07/2011) [-]
big woop oh sorry didnt mean big lol
#336 - OH **** OFF!!! 01/06/2011 on The Tennis Balls 0
#6 - gay boy gay boy gay boy gay boy gay boy gay boy gay boy gay bo… 12/31/2010 on chuck goddamn norris -2
#5 - gay boy gay boy gay boy gay boy gay boy gay boy gay boy gay bo… 12/31/2010 on chuck goddamn norris -3
#7 - Comment deleted 12/30/2010 on Girl and Kitten -1
#68 - u really do suck balls dont u white trash? 12/25/2010 on since u guys dnt believe me 0
[ 357 Total ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#4 - anonymous (11/04/2014) [-]
**anonymous rolled comment #144 ** :
lonely virgin here

for cute women

#3 - anonymous (11/20/2011) [-]
repost
#1 - anonymous (11/14/2011) [-]
******* reposter.
User avatar #2 to #2 - grendle (11/14/2011) [-]
hahaha
 Friends (0)