x
Click to expand

gregthebobo

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 45
Date Signed Up:9/16/2009
Last Login:3/03/2015
Location:united states
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#20741
Highest Content Rank:#5490
Highest Comment Rank:#1461
Content Thumbs: 162 total,  217 ,  55
Comment Thumbs: 3568 total,  4326 ,  758
Content Level Progress: 90% (9/10)
Level 12 Content: New Here → Level 13 Content: New Here
Comment Level Progress: 93% (93/100)
Level 228 Comments: Mind Blower → Level 229 Comments: Mind Blower
Subscribers:0
Content Views:20044
Times Content Favorited:5 times
Total Comments Made:2360
FJ Points:2619
I'm fucking exited

latest user's comments

#40 - Grapple. I like that word. Grapple grapple grapple. it rolls o… 12/24/2014 on So TF2 has grappling hooks now -2
#29 - what about ampersand? 12/24/2014 on (untitled) 0
#10 - gotta love that mexican paint job Chevy used to be so proud of… 12/24/2014 on what's up 0
#6 - Jerry looks like someone's blowing compressed air into his mouth. 12/24/2014 on (untitled) 0
#7 - Thought it was at (insert obscure intersection in Jersey here)… 12/24/2014 on The Circle of Slice 0
#34 - Anybody need some feminism? Anybody...hmmm? (in best Stewie-as… 12/24/2014 on they┬┤re not -6
#49 - baloney tits 12/24/2014 on mfw I see gas prices recently 0
#12 - I want her to be my grannie 12/24/2014 on baddie winkle sounds like... +1
#14 - Like, rock hard, yeah. 12/24/2014 on A Question +1
#7 - thought for a sec that the street sign said Ferguson. Here we …  [+] (1 new reply) 12/24/2014 on Assassins Creed +4
#8 - anonymous (12/24/2014) [-]
I don't think I've ever heard of cops shooting a woman.
#5 - androgynous santa... **** dexter's lab 12/24/2014 on The true meaning of Christmas 0
#3 - **gregthebobo used "*roll picture*"** **gregthebobo rolled …  [+] (1 new reply) 12/23/2014 on (untitled) 0
#4 - evilanakie (12/23/2014) [-]
**evilanakie used "*roll picture*"**
**evilanakie rolled image** what im doing
#3 - left a snail trail 12/23/2014 on Blacknado +1
#1 - AAAAAAHHHHHH!!!! I'm SSUUUUUUPERMAAAAAAANNNNN and it hurts a lot.... 12/23/2014 on untitled 0
#11 - It's OK Canada. Every girl deserves her place in the spotlight… 12/23/2014 on Canada, fuck yeah! 0
#3 - OH YEAH! 12/23/2014 on Cool Aid 0
#8 - virgin urined. soitenlee. 12/23/2014 on Things Americans Should... 0
#5 - I hot a kick out of that one. 12/23/2014 on Dank, MEEEEEEMES 0
#6 - waddabowda 12/23/2014 on but actually... 0
#4 - Holy crap, How did Madison Avenue come back? 12/23/2014 on Old-Timey Posters of websitess 0
#9 - I used Oikos 12/23/2014 on Donald and friends. 0
#11 - I love the pikachu watermelon thing. is it a frisbee or a plate? 12/23/2014 on Rip off level china 0
#6 - I wish I had a digital highlighter. I would make safety everywhere 12/23/2014 on pH(D) 0
#4 - Picture 12/23/2014 on SO MUCH NOPE 0
#9 - probably not, but they're still tards 12/23/2014 on Greenpeace +2

items

Total unique items point value: 50 / Total items point value: 100
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #1 - indonesia (11/19/2014) [-]
whoah you're old.
I respect you, sir.

I wish you were my grandpa or my father.
User avatar #2 to #1 - gregthebobo (11/19/2014) [-]
I am the sage
 Friends (0)