Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

goldjimmik    

Rank #36827 on Comments
no avatar Level 95 Comments: Srs Business
Offline
Send mail to goldjimmik Block goldjimmik Invite goldjimmik to be your friend
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:9/30/2010
Last Login:7/24/2014
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#36827
Highest Comment Rank:#17600
Comment Thumbs: 145 total,  292 ,  147
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 0% (0/1)
Level 95 Comments: Srs Business → Level 96 Comments: Srs Business
Subscribers:0
Total Comments Made:161
FJ Points:158

latest user's comments

#60 - what is a good website to watch some of these they sound a…  [+] (7 new replies) 04/30/2013 on MFW I've never watched... 0
User avatar #91 - SoulCaster (04/30/2013) [-]
None. Streaming is terrible, you should download your anime.
#95 - goldjimmik (04/30/2013) [-]
were do i download it?
User avatar #96 - SoulCaster (04/30/2013) [-]
4 of the best sites I know of for downloading anime are the pirate bay, kick ass torrents, nyaa and bakabt. just go to one of the sites and search the anime you want or even just type in "name of anime" torrent/complete on google and you can generally find any anime in HQ quite easily.
User avatar #77 - idctroll (04/30/2013) [-]
#70 - wackynob (04/30/2013) [-]
anime? try gogoanime.com animefreak or just search google?
User avatar #69 - remorc (04/30/2013) [-]
Start here: animefreak.tv
#648 - **goldjimmik rolled a random image posted in comment #68 at… 04/29/2013 on Blue names 0
#423 - so that's what dub step would look like in colour! 12/14/2012 on Colors 'n shit 0
#352 - i went and saw the midnight release of the hobbit and it was f… 12/13/2012 on The Hobbit +2
#370 - if a big ass fuckin spider had morgan freemans voice would u kill it?  [+] (2 new replies) 12/06/2012 on Enlarge +6
#393 - rel (12/06/2012) [-]
I...what...
#387 - Kushmonster (12/06/2012) [-]
#540 - i dnt get what to copy #? sum one help plz  [+] (1 new reply) 12/01/2012 on This is legit 0
User avatar #549 - mslizzybell (12/01/2012) [-]
under the words "ordered friends" there is a number...copy that number and then follow the rest of the instructions :)
#524 - i dnt get the # part can sum one tell me what 2 type?  [+] (2 new replies) 12/01/2012 on This is legit +1
#567 - fuckyouusername (12/01/2012) [-]
they are blue numbers, just next from the keyword "orderedfriends"
type it out in serachbar ( www(.)facebook(.)com/[thenumber] )
that should work
#541 - ThumbingUp (12/01/2012) [-]
Ctrl F "orderedfriends" There's parentheses with numbers in it in quotations. Each string of numbers is a profile's ID number.
#20 - **goldjimmik rolled a random image posted in comment #1 at …  [+] (1 new reply) 11/18/2012 on mfw satellites are orbiting... +1
#21 - americans has deleted their comment.
#87 - **goldjimmik rolled a random image posted in comment #63 at… 11/18/2012 on What -2
#145 - i keep hearing this tribal chicken music!? 11/14/2012 on Dammit Kuwabara 0
#3109 - **goldjimmik rolled a random image posted in comment #145365… 10/28/2012 on Paint skills off the charts 0
#40 - Comment deleted 10/15/2012 on They combined forces +1
#39 - Comment deleted  [+] (3 new replies) 10/15/2012 on They combined forces +26
#46 - sonicsyndicate has deleted their comment.
#44 - Goldenhawk Comment deleted by goldjimmik
#40 - goldjimmik Comment deleted by goldjimmik
#11 - ohhhhhhhh right lol  [+] (1 new reply) 10/01/2012 on Kindergarten days 3 0
User avatar #13 - dribble (10/01/2012) [-]
Yeah, I didnt make the connection at first. I mean, you have to have seen a few of the artists work before you make the connection :D The artist has a pretty unique art style, I recognize it straight away and look for the creeper :)
#9 - anyone notice the creeper behind the bush in the first shot??  [+] (3 new replies) 10/01/2012 on Kindergarten days 3 0
User avatar #10 - dribble (10/01/2012) [-]
Yup :) thats the artist. In all his/her comics theres a creeper hidden somewhere :D
#11 - goldjimmik (10/01/2012) [-]
ohhhhhhhh right lol
User avatar #13 - dribble (10/01/2012) [-]
Yeah, I didnt make the connection at first. I mean, you have to have seen a few of the artists work before you make the connection :D The artist has a pretty unique art style, I recognize it straight away and look for the creeper :)
#82 - Comment deleted 09/14/2012 on .... OH.....SHIT 0
#80 - Comment deleted 09/14/2012 on .... OH.....SHIT 0
#18 - **goldjimmik rolled a random image posted in comment #239 a…  [+] (1 new reply) 09/14/2012 on At 14 Years +1
User avatar #19 - sonicwind (09/14/2012) [-]
HA!
#84 - wres part one!!!???? that was hareriass!!  [+] (1 new reply) 07/31/2012 on Batman Goes Omegle: Part 2... 0
#96 - anonymous (07/31/2012) [-]
#1523 - is this real? lol 07/31/2012 on Never get married :/ +2
#92 - OGGA BOGGA! 07/27/2012 on mother fucker 0
#188 - hahahah fuckin brilliant 07/13/2012 on (2) Facebook -1
#50 - lol wen we moved house my mum was like. WTF is that!!?? i told… 07/13/2012 on Gross. 0
#49 - loool i used to do same thing!! 07/13/2012 on Gross. 0
#187 - did ur mum stick her fingers up ther!!!!!???? 07/13/2012 on Top this, men. -2
[ 138 Total ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #1 - anonymouzx (09/15/2011) [-]
fag
#2 to #1 - goldjimmik (09/18/2011) [-]
lol y?
User avatar #3 to #2 - anonymouzx (09/18/2011) [-]
Oh um its part of a game. I rolled ur user name so i had to call u a fag
#4 to #3 - goldjimmik (09/18/2011) [-]
ohh right hahaha ohkay
 Friends (0)