Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

gingeraletwo    

Rank #43763 on Subscribers
gingeraletwo Avatar Level 240 Comments: Doinitrite
Offline
Send mail to gingeraletwo Block gingeraletwo Invite gingeraletwo to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Age: 88
Date Signed Up:8/01/2012
Last Login:6/20/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 10112 total,  10860 ,  748
Comment Thumbs: 4036 total,  4364 ,  328
Content Level Progress: 11% (11/100)
Level 201 Content: Comedic Genius → Level 202 Content: Comedic Genius
Comment Level Progress: 35% (35/100)
Level 240 Comments: Doinitrite → Level 241 Comments: Doinitrite
Subscribers:1
Content Views:344631
Times Content Favorited:462 times
Total Comments Made:814
FJ Points:12701
Favorite Tags: Birthday (8) | boom (8) | cheesecake (8) | jellybean (8) | Party (8) | feelin (3) | pretty (3) | psyched (3) | daddy (2) | likes (2) | thats (2) | what (2) | yeah (2)
My other account is all muffed up, so I made another.

latest user's comments

#53 - They are  [+] (5 new replies) 05/25/2013 on Bad luck Lobster 0
User avatar #54 - demandsgayversion (05/25/2013) [-]
They tried it with immortal jellyfish DNA on cats


made glow in the dark cats
User avatar #61 - asasqw (05/25/2013) [-]
Not quite. They took the gene that makes the glow and put it in a cat as more of a proof of concept. They only used the glowing bit since it would be easy to see and cool as all hell.
User avatar #66 - demandsgayversion (05/25/2013) [-]
I still want a glowing cat.
User avatar #59 - iamzimfoolishhuman (05/25/2013) [-]
do you got a link to this
#151 - Don't get me wrong, I like Blink 182, but they are so overrate… 05/25/2013 on Herpes Of Music 0
#96 - Picture  [+] (1 new reply) 05/25/2013 on Nobel Peace for Rogers 0
User avatar #97 - Sethorein (05/25/2013) [-]
you have a lot of vlogbrother .gifs, eh? o.o
#70 - John Green is just great.  [+] (3 new replies) 05/25/2013 on Nobel Peace for Rogers +1
User avatar #79 - Sethorein (05/25/2013) [-]
I love the vlogbrothers... Just a couple of wonderful guys
#96 - gingeraletwo (05/25/2013) [-]
User avatar #97 - Sethorein (05/25/2013) [-]
you have a lot of vlogbrother .gifs, eh? o.o
#68 - That's ******* stupid. I'm actually re…  [+] (1 new reply) 05/25/2013 on Nobel Peace for Rogers 0
User avatar #80 - Sethorein (05/25/2013) [-]
The Nobel prize in and of itself is pretty funny though.

Nobel's brother died and the papers were scalding because they thought that he had died and condemned him as the "merchant of death" for inventing TNT. He got pissed so he figured he'd invent the nobel prize so people would not look at him as a dick after he was dead...
#43 - OH GOD WHAT THE **** 05/24/2013 on The Mass Chaos +2
#1 - This picture looks like it was taken with a toaster.  [+] (1 new reply) 05/24/2013 on Doctor is that you? -1
#2 - deathcampforjewtie (05/24/2013) [-]
This picture IS a toaster!
#28 - I love race humor, but just because it's racist, does not mean… 05/23/2013 on Every cloud has it's silver... 0
#21 - Picture 05/23/2013 on Interesting... +2
#137 - What does that mean? 05/23/2013 on lechuga 0
#350 - I love you  [+] (1 new reply) 05/22/2013 on The ABC's of EA +1
User avatar #354 - navestotwo (05/22/2013) [-]
As do i.
#247 - That would be so awesome  [+] (5 new replies) 05/22/2013 on The ABC's of EA +2
#254 - navestotwo (05/22/2013) [-]
since i know you may not get to see it because you won't be notified...
User avatar #352 - thatguyontheright (05/22/2013) [-]
Love it.
User avatar #355 - navestotwo (05/22/2013) [-]
thank you
User avatar #350 - gingeraletwo (05/22/2013) [-]
I love you
User avatar #354 - navestotwo (05/22/2013) [-]
As do i.
#61 - I'm sorry, old chap. I didn't mean to offend, just yankin your… 05/21/2013 on Oh Lawd +2
#67 - Comment deleted 05/21/2013 on Merica' -3
#58 - No, because most of us are older than ten. 05/21/2013 on Oh Lawd +5
#156 - I thought that at first, but it didnt look like it spilled, so… 05/19/2013 on Hammer, WTF? 0
#60 - Picture 05/19/2013 on Art man... +1
#143 - I may be having a slow day, but I honestly have no idea what's…  [+] (2 new replies) 05/19/2013 on Hammer, WTF? +3
#155 - jafkdb (05/19/2013) [-]
Cause she spilled the soda everywhere and no body wants to get it on them.
User avatar #156 - gingeraletwo (05/19/2013) [-]
I thought that at first, but it didnt look like it spilled, so i was confused.
Thank you.
#17 - Soft tacos? The difference between rolled, soft, tacos an…  [+] (8 new replies) 05/19/2013 on tilas tacos +2
User avatar #54 - arizonastar (05/19/2013) [-]
what if weed burritos

"jointitos"
User avatar #34 - thewalruss (05/19/2013) [-]
Not true... the tortilla of the burrito is made of flour, and the tortilla for the tacos is made of corn... another difference is that the burritos usually have beans... trust me, I'm mexican.
User avatar #53 - UlquiorraCifer (05/19/2013) [-]
and that burritos aren't really mexican
User avatar #59 - thewalruss (05/19/2013) [-]
WTF??? Burritos are from mexico...
User avatar #62 - thewalruss (05/19/2013) [-]
They were invented around 1895 in Guanajuato, Mexico.
User avatar #99 - UlquiorraCifer (05/19/2013) [-]
that's really just speculation, since no place was set as its origin. but it's more american in the mexican-american food category
User avatar #100 - thewalruss (05/19/2013) [-]
:| What makes you think that?
User avatar #101 - thewalruss (05/19/2013) [-]
I mean, I've seen your burritos, and those are plastic versions of the real ones (like your "tacos")... but I'm pretty sure burritos are a mexican dish
#55 - Jefferson County, checking in. Yeah, I know...… 05/18/2013 on Fuck Missouri 0
#129 - I may be a minority, but I've always preferred teddybear-type … 05/18/2013 on Relevant & relatable (or... 0
#254 - Picture 05/18/2013 on The Salad Is Raw, GET OUT!!! +3
#60 - That episode made my head numb. I may have raged a little. 05/18/2013 on Gordon +2
#134 - Picture  [+] (2 new replies) 05/16/2013 on Best porn ever. Seriously +7
#145 - crunked (05/16/2013) [-]
There.
#149 - iamwillygean (05/16/2013) [-]
#91 - I don't. 05/15/2013 on Batman +2
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 2050 / Total items point value: 2200

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#5 - sepheroth ONLINE (11/30/2012) [-]
Hi new friend! Cheers!
User avatar #26 to #5 - gingeraletwo (12/02/2012) [-]
Haha, we ran out of replies.
User avatar #27 to #26 - sepheroth ONLINE (12/02/2012) [-]
Awesome!
User avatar #28 to #27 - gingeraletwo (12/02/2012) [-]
So what's on your mind?
#29 to #28 - sepheroth ONLINE (12/02/2012) [-]
Not much really. Oh, I am pretty happy I finally got to groom my No ShaveNovembeard! (Pictured)

Other than that, tell me a little more about yourself, I'm assuming for some strange reason you're not 86 like your profile says haha
User avatar #30 to #29 - gingeraletwo (12/02/2012) [-]
I'm not. Haha. I'm just kinda private on the internet. I grew up just as the "if you tell people on the internet anything about you they will stalk you and rape you" generation was starting up.
User avatar #31 to #30 - sepheroth ONLINE (12/02/2012) [-]
Damn, I was kind if hoping you were going to say I was wrong and you just looked really good for your age haha
User avatar #32 to #31 - gingeraletwo (12/02/2012) [-]
Well you never know. LoL
User avatar #33 to #32 - sepheroth ONLINE (12/02/2012) [-]
So then, how was World War II from a teenager's point of view?
#34 to #33 - gingeraletwo (12/02/2012) [-]
I spent three years in a camp. It totally ruined camping for me.
User avatar #35 to #34 - sepheroth ONLINE (12/02/2012) [-]
Haha, excellent. Well it's been nice taking to you Chloe, but ass I said before, early coma and whatnot. so goodnight
User avatar #36 to #35 - gingeraletwo (12/02/2012) [-]
Alright. I'll talk to you later. Sweet dreams.
User avatar #37 to #36 - sepheroth ONLINE (12/02/2012) [-]
Thank you, you too whenever you go to bed tonight haha =)
#6 to #5 - gingeraletwo (12/01/2012) [-]
Hey there!!
(I dont have a drinking photo, so here's me and my bass, Freddie)
#7 to #6 - sepheroth ONLINE (12/01/2012) [-]
You're pretty cute. How long have you been playing?
I for one only have drinking pics haha :D
User avatar #8 to #7 - gingeraletwo (12/01/2012) [-]
Aw, thanks. And not too long. About a year, but I'm absolutely terrible. Haha.
User avatar #9 to #8 - sepheroth ONLINE (12/01/2012) [-]
Well, if you're absolutely terrible, then the only thing that can happen from now on is you getting better haha. I'm due someday I'll be at the store, see a cd, be all, "Hey, that's Gingeraletwo's band!" And but a copy
User avatar #10 to #9 - gingeraletwo (12/01/2012) [-]
Haha, then you'll listen to it and be like "Dayum, this bitch wasnt lying"
User avatar #11 to #10 - sepheroth ONLINE (12/01/2012) [-]
Hahaha, let's hope not
User avatar #12 to #11 - gingeraletwo (12/02/2012) [-]
So, how are you?
User avatar #13 to #12 - sepheroth ONLINE (12/02/2012) [-]
Pretty good, watching Supernatural, drinking myself into an early coma do I can wake up by 4am tomorrow haha
How about yourself?
User avatar #14 to #13 - gingeraletwo (12/02/2012) [-]
Derping around on FJ, watching my dog act like an idiot. The usual stuff. haha
User avatar #15 to #14 - sepheroth ONLINE (12/02/2012) [-]
What kind of dog do you have?
User avatar #16 to #15 - gingeraletwo (12/02/2012) [-]
A little terrier mutt thing named Phoebe. She's the sweetest little thing but she's kinda dumb. I still love her to death though. lol
User avatar #17 to #16 - sepheroth ONLINE (12/02/2012) [-]
Very nice, we used to have a pitbull like that, sweet, but dumb as a rock. She used to wag her whole ass when she got happy. And she'd lay down when she didn't feel like walking anymore, no matter where she was. I had to carry her home a few times haha
User avatar #18 to #17 - gingeraletwo (12/02/2012) [-]
Aw! That's really cute. I guess it was a pain in the ass sometimes too, though.
User avatar #19 to #18 - sepheroth ONLINE (12/02/2012) [-]
Yeah, she was a fat fully grown pitbull...
User avatar #20 to #19 - gingeraletwo (12/02/2012) [-]
What was her name?
User avatar #21 to #20 - sepheroth ONLINE (12/02/2012) [-]
Katrina. What's yours?
User avatar #22 to #21 - gingeraletwo (12/02/2012) [-]
Mine or my dog's? LoL
User avatar #23 to #22 - sepheroth ONLINE (12/02/2012) [-]
Well, I was asking for your dog's, but either works :P
User avatar #24 to #23 - gingeraletwo (12/02/2012) [-]
Chloe and Phoebe. Your's?
User avatar #25 to #24 - sepheroth ONLINE (12/02/2012) [-]
Oh yeah, you already said Pheobe haha, sorry, like I said, drinking myself into an early coma haha.
I'm Christopher, Chris, whatever works haha
 Friends (0)