Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

gersberms *Banned*   

no avatar Level 27 Comments: Peasant
Offline
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:12/16/2012
Last Login:12/21/2012
Funnyjunk Career Stats
Ban reason:Spamming
Comment Thumbs: 77 total,  93 ,  16
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 0% (0/1)
Level 27 Comments: Peasant → Level 28 Comments: Peasant
Subscribers:0
Total Comments Made:48
FJ Points:77

Show:
Sort by:
Order:

user favorites

latest user's comments

#468 - **gersberms rolls 862** 12/20/2012 on Trips aren't always tons of... 0
#58 - I haven't seen that face used in too long... 12/20/2012 on WTF Brain +2
#667 - Lol, wut? The last episode I watched was all about Tobi being Madara.  [+] (1 new reply) 12/20/2012 on Discuss? 0
User avatar #674 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
its the story he uses to fool sasuke.
#661 - So Madara, Tobi, and Obito are all one person. Jesus xD  [+] (5 new replies) 12/20/2012 on Discuss? 0
User avatar #663 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
well, no. he's using madera's name.
User avatar #698 - agonizingkingjake (12/20/2012) [-]
But the nine tails is still out of power
User avatar #700 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
i know. but theres gonna be something relating to sage mode. because he was sitting still the whole time that happened. so he passively took in chakra without even knowing.
#667 - gersberms (12/20/2012) [-]
Lol, wut? The last episode I watched was all about Tobi being Madara.
User avatar #674 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
its the story he uses to fool sasuke.
#659 - Is Obito Tobi? The similarities in his name and the way he sp…  [+] (12 new replies) 12/20/2012 on Discuss? 0
User avatar #660 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
yes. they are one in the same.
User avatar #666 - agonizingkingjake (12/20/2012) [-]
Aww i wanted to tell him that. Have you read the newest manga chapter?
User avatar #668 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
yes. wasn't very saddened.
hated neji.
User avatar #701 - agonizingkingjake (12/20/2012) [-]
Oh thats smart didnt think of that
User avatar #671 - agonizingkingjake (12/20/2012) [-]
Didnt really like neji till that moment. But otherwise i feel like obito just realized what he did and that hes in some deep shit
User avatar #673 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
naruto is gonna go full 9 tails. but controlled. and he's gonna fuck some serious shit up.
#661 - gersberms (12/20/2012) [-]
So Madara, Tobi, and Obito are all one person. Jesus xD
User avatar #663 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
well, no. he's using madera's name.
User avatar #698 - agonizingkingjake (12/20/2012) [-]
But the nine tails is still out of power
User avatar #700 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
i know. but theres gonna be something relating to sage mode. because he was sitting still the whole time that happened. so he passively took in chakra without even knowing.
#667 - gersberms (12/20/2012) [-]
Lol, wut? The last episode I watched was all about Tobi being Madara.
User avatar #674 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
its the story he uses to fool sasuke.
#40 - My philosophy teacher was bugging me to hand in a report that … 12/20/2012 on On Every Test -4
#656 - Oh. I was expecting him to take off his mask and reveal some …  [+] (14 new replies) 12/20/2012 on Discuss? 0
User avatar #657 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
oh he does. this is a flash back of why he became the man in the mask.
#659 - gersberms (12/20/2012) [-]
Is Obito Tobi? The similarities in his name and the way he speaks and stuff, for example, in the flashback with Obito and Kakashi he said "We always were like oil and water" or some shit, and then in 130 or something, Tobi says something pretty similar.
User avatar #660 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
yes. they are one in the same.
User avatar #666 - agonizingkingjake (12/20/2012) [-]
Aww i wanted to tell him that. Have you read the newest manga chapter?
User avatar #668 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
yes. wasn't very saddened.
hated neji.
User avatar #701 - agonizingkingjake (12/20/2012) [-]
Oh thats smart didnt think of that
User avatar #671 - agonizingkingjake (12/20/2012) [-]
Didnt really like neji till that moment. But otherwise i feel like obito just realized what he did and that hes in some deep shit
User avatar #673 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
naruto is gonna go full 9 tails. but controlled. and he's gonna fuck some serious shit up.
#661 - gersberms (12/20/2012) [-]
So Madara, Tobi, and Obito are all one person. Jesus xD
User avatar #663 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
well, no. he's using madera's name.
User avatar #698 - agonizingkingjake (12/20/2012) [-]
But the nine tails is still out of power
User avatar #700 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
i know. but theres gonna be something relating to sage mode. because he was sitting still the whole time that happened. so he passively took in chakra without even knowing.
#667 - gersberms (12/20/2012) [-]
Lol, wut? The last episode I watched was all about Tobi being Madara.
User avatar #674 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
its the story he uses to fool sasuke.
#93 - 18:19 - it's been dark for about an hour. God damn it Abu Dhabi. 12/20/2012 on 21.12.12 0
#70 - That's cheating. I'm going to have to report you to the police. 12/20/2012 on Snowball Fight +26
#653 - Oh. I didn't know his name xD I'm an idiot. No pics of that…  [+] (16 new replies) 12/20/2012 on Discuss? 0
#655 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
it doesn't spoil anything.
#656 - gersberms (12/20/2012) [-]
Oh. I was expecting him to take off his mask and reveal some important shit.
User avatar #657 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
oh he does. this is a flash back of why he became the man in the mask.
#659 - gersberms (12/20/2012) [-]
Is Obito Tobi? The similarities in his name and the way he speaks and stuff, for example, in the flashback with Obito and Kakashi he said "We always were like oil and water" or some shit, and then in 130 or something, Tobi says something pretty similar.
User avatar #660 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
yes. they are one in the same.
User avatar #666 - agonizingkingjake (12/20/2012) [-]
Aww i wanted to tell him that. Have you read the newest manga chapter?
User avatar #668 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
yes. wasn't very saddened.
hated neji.
User avatar #701 - agonizingkingjake (12/20/2012) [-]
Oh thats smart didnt think of that
User avatar #671 - agonizingkingjake (12/20/2012) [-]
Didnt really like neji till that moment. But otherwise i feel like obito just realized what he did and that hes in some deep shit
User avatar #673 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
naruto is gonna go full 9 tails. but controlled. and he's gonna fuck some serious shit up.
#661 - gersberms (12/20/2012) [-]
So Madara, Tobi, and Obito are all one person. Jesus xD
User avatar #663 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
well, no. he's using madera's name.
User avatar #698 - agonizingkingjake (12/20/2012) [-]
But the nine tails is still out of power
User avatar #700 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
i know. but theres gonna be something relating to sage mode. because he was sitting still the whole time that happened. so he passively took in chakra without even knowing.
#667 - gersberms (12/20/2012) [-]
Lol, wut? The last episode I watched was all about Tobi being Madara.
User avatar #674 - MotherFuckingTobi (12/20/2012) [-]
its the story he uses to fool sasuke.
[ 46 Total ]

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)