Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

gavinomighty    

Rank #26331 on Subscribers
gavinomighty Avatar Level 113 Content: Funny Junkie
Offline
Send mail to gavinomighty Block gavinomighty Invite gavinomighty to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Date Signed Up:9/07/2010
Last Login:12/11/2012
Location:Illinois
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 1353 total,  2056 ,  703
Comment Thumbs: 91 total,  399 ,  308
Content Level Progress: 53% (53/100)
Level 113 Content: Funny Junkie → Level 114 Content: Funny Junkie
Comment Level Progress: 0% (0/1)
Level 40 Comments: Sammich eater → Level 41 Comments: Sammich eater
Subscribers:2
Content Views:34921
Times Content Favorited:93 times
Total Comments Made:351
FJ Points:1452
Favorite Tags: alone (3) | forever alone (3) | Minecraft (3) | forever (2) | troll (2)
I need some help..

latest user's comments

#10 - now im fucking bleeding godammit 01/23/2011 on Dizzy +1
#4 - i actually laughed out lol haha i was eatin my animal crackers… 01/23/2011 on some people just dont listen +1
#5 - so many repost, i even saw i post that i did, fuk you! 01/23/2011 on guaranteed laugh -1
#4 - i fucking love that song :D 01/23/2011 on Wishlist +2
#2 - Comment deleted  [+] (1 new reply) 01/23/2011 on Female Chemistry 0
#3 - originaltroll Comment deleted by gavinomighty
#2 - i love that guy! i watch his stuff all the time! 01/20/2011 on Are you fucking kidding me? 0
#6 - ReTuRn ThE SlAb!!!!!!!! that scared the shit outa me lol, idek… 01/20/2011 on Which scared you more? 0
#6 - do want :) 01/20/2011 on Obvious spoon is obvious 0
#3 - reead backwards? profit? 01/20/2011 on Dying to Live +1
#5 - Comment deleted 01/20/2011 on F13. Press It. 0
#4 - Comment deleted 01/20/2011 on F13. Press It. 0
#2 - thats has to different avenged sevenfold song references, die …  [+] (1 new reply) 01/20/2011 on Deadpool 32 -1
#3 - anonymous (01/21/2011) [-]
i'm not a grammar nazi but Damn.
#2 - i jsut saw this yesterday 01/20/2011 on Kevin Malone aka the fat... 0
#1 - retoast 01/20/2011 on listening 0
#6 - retasted yes indeed 01/20/2011 on Haters gonna hate 0
#12 - i would definetely fuck that thing :) 01/19/2011 on MY FUTURE CAR :P 0
#11 - Comment deleted 01/19/2011 on MY FUTURE CAR :P 0
#8 - repost 01/19/2011 on 4 Chords -1
#1 - SsSsSsSsSsSsSsSsSs  [+] (1 new reply) 01/17/2011 on Monster 0
#2 - lavalampxox (01/17/2011) [-]
sssssssssssSSSSSSSSSSSssssSSSS..

SSsss..
#1 - Can you say repost?  [+] (2 new replies) 01/16/2011 on Can you say lazy? 0
#4 - chazzobob (01/16/2011) [-]
my bad, i'm kind of new and haven't seen this before
#3 - scg (01/16/2011) [-]
yah
#6 - Faggot 01/16/2011 on Apple Train(read the... -7
#29 - Omgthat looks sooooo good I love u now lOl  [+] (1 new reply) 01/16/2011 on I draw what you want 0
User avatar #30 - thecrayzeeness (01/16/2011) [-]
:D wish i had the scanner b4 lol
#4 - sweet keep me updated! 01/15/2011 on gavinomighty's profile 0
#12 - So will ou draw it?  [+] (1 new reply) 01/15/2011 on I draw what you want -3
User avatar #18 - thecrayzeeness (01/15/2011) [-]
ill put it on my... "attempt but if i can't do it... fuck it" list lol
#10 - No insane if you drew it I would thumb and subscribe to you lol 01/15/2011 on I draw what you want -3

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #5 - thecrayzeeness (01/15/2011) [-]
the picture post is about to go up.
User avatar #1 - thecrayzeeness (01/15/2011) [-]
i will really try to do this picture of a7x's singer on a unicorn.. it will be a big attempt
User avatar #2 to #2 - thecrayzeeness (01/15/2011) [-]
i fucking did it and it is amazing
User avatar #3 to #3 - thecrayzeeness (01/15/2011) [-]
finished, will be posted tomorrow
User avatar #4 to #4 - gavinomighty (01/15/2011) [-]
sweet keep me updated!
 Friends (0)