Home Funny Pictures YouTube Funny Videos Funny GIFs Text/Links Channels Search

fyxy    

Rank #3496 on Content
fyxy Avatar Level 195 Comments: Anon Annihilator
Offline
Send mail to fyxy Block fyxy Invite fyxy to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Date Signed Up:1/03/2012
Last Login:3/26/2014
Location:Florida
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#3496
Comment Ranking:#11117
Highest Content Rank:#3465
Highest Comment Rank:#2213
Content Thumbs: 584 total,  697 ,  113
Comment Thumbs: 977 total,  1196 ,  219
Content Level Progress: 60% (6/10)
Level 44 Content: Sammich eater → Level 45 Content: Sammich eater
Comment Level Progress: 10% (1/10)
Level 195 Comments: Anon Annihilator → Level 196 Comments: Anon Annihilator
Subscribers:2
Content Views:199540
Times Content Favorited:4 times
Total Comments Made:2882
FJ Points:75
You won't find anything funny on this profile. Truly and honestly, this site is cancerous but I still go back for the Addy.

Addy and I will fly together.
Addy and I will marry each other.
Addy and I will be faggots together.

If you're mad about Addy and I's relationship, go gently fuck yourself.

--

They call me onee-chan on /g/

latest user's comments

#108644 - just letting you know dis is me FYXY and I look like dis IRL. …  [+] (1 new reply) 03/26/2014 on Social Board 0
User avatar #108648 - DCat (03/26/2014) [-]
"special" indeed
#66337 - can you stick a watermelon in my ******* and tell…  [+] (1 new reply) 03/03/2014 on phanact's profile 0
User avatar #66354 - phanact (03/04/2014) [-]
maybe some day
#7949546 - listen here you little **** , girls don't poop. 02/27/2014 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... 0
#7949540 - SO THE BABY COMES FROM THE POOPER BUT NO THE VAGAGAGYAGY … 02/27/2014 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... +1
#7949525 - I'M ONLY IN THIRD GRADE 02/27/2014 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... 0
#7949516 - WHY DON'T GIRLS LIKE ANAL? I MEAN GIRLS GOT BUTTHOLES CUZ I…  [+] (5 new replies) 02/27/2014 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... 0
User avatar #7949531 - notkevinhanian (02/27/2014) [-]
when a man and a woman love each other VERY VERY much, and they want to not love each other anymore, the man puts his penis into her anus
User avatar #7949540 - fyxy (02/27/2014) [-]
SO THE BABY COMES FROM THE POOPER BUT NO THE VAGAGAGYAGY VAGINA?
User avatar #7949529 - bionicpanda (02/27/2014) [-]
wat
User avatar #7949546 - fyxy (02/27/2014) [-]
listen here you little shit, girls don't poop.
User avatar #7949525 - fyxy (02/27/2014) [-]
I'M ONLY IN THIRD GRADE
#7949505 - no the ruler goes in my bum if i want sex 02/27/2014 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... 0
#7949485 - i put the ruler in my penis and tha'ts how i measure it  [+] (2 new replies) 02/27/2014 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... 0
User avatar #7949489 - sno (02/27/2014) [-]
better than sex?
User avatar #7949505 - fyxy (02/27/2014) [-]
no the ruler goes in my bum if i want sex
#7949427 - no i'm ******* artistic 02/27/2014 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... 0
#7949418 - lol it's the devil emoticon without the : becuz you're autisti…  [+] (2 new replies) 02/27/2014 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... 0
User avatar #7949423 - tinkotin (02/27/2014) [-]
devil emoticon? u suk
User avatar #7949427 - fyxy (02/27/2014) [-]
no i'm fucking artistic

user's channels

Join Subscribe bendingtime
Join Subscribe create-a-pony
Join Subscribe feels
Join Subscribe morbid-channel
Join Subscribe ponytime
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 143771 / Total items point value: 288979
[ 273 items Total ]

Comments(206):

fyxy has disabled anonymous comments.
[ 206 comments ]
Per page:
Order:

Show All Replies Show Shortcuts
User avatar #403 - DCat (11/18/2013) [-]
What was that, ******** ? I know where you live. You don't wanna go down that path, little boy. I can ruin your life just by calling your sister and telling her what you did to her dirty panties. You don't want your mother finding that out, do you? No, I didn't think so. So why don't you **** off and let me continue with my business, eh? Good boy.
User avatar #405 to #404 - DCat (12/05/2013) [-]
Lose some weight
User avatar #406 to #405 - fyxy (12/05/2013) [-]
don't have to

you cannot even get your dick hard. you gotta use shadow's pecker for that **** . u gay
User avatar #407 to #406 - DCat (12/05/2013) [-]
Ouch. That hurt. But lets not forget your dying grandmother that everybody likes.
User avatar #408 to #407 - fyxy (12/05/2013) [-]
she's a butthole
User avatar #409 to #408 - DCat (12/05/2013) [-]
Do you WANT to get ****** in the ass or something?
User avatar #382 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
btw mods since you went mia
User avatar #383 to #382 - fyxy (10/20/2013) [-]
mod list pls
User avatar #384 to #383 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
LOL idk but I think phan is one and raging brony idk about the other ones LOLOL
User avatar #385 to #384 - fyxy (10/20/2013) [-]
**** this site man
#386 to #385 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
LOLOLLOOLOLOLOL IKR  this website is controlled by bronys LLOOLOL
LOLOLLOOLOLOLOL IKR this website is controlled by bronys LLOOLOL
#387 to #386 - fyxy (10/20/2013) [-]
LOL MODS CONTROL SITE WHO ARE BRONY FAGS
LOL MODS CONTROL SITE WHO ARE BRONY FAGS
#388 to #387 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
he does it to piss us off and it works
he does it to piss us off and it works
User avatar #389 to #388 - fyxy (10/20/2013) [-]
>Site is gay.
>Still goes on it.

Addy is a ****** .

We still like him.
User avatar #390 to #389 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
hes a ***** roller coaster man hes good then bad then good then bad
User avatar #393 to #392 - fyxy (10/20/2013) [-]
So this site is basically ruined with his new advertisrs I guess.
User avatar #394 to #393 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
yup we wants money out of this site LOL
User avatar #395 to #394 - fyxy (10/20/2013) [-]
>he lives off his welfare and this site
User avatar #396 to #395 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
lol wut really? or joke lol?
User avatar #397 to #396 - fyxy (10/20/2013) [-]
Joking man.

But this is probably his monthly income.
User avatar #398 to #397 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
I guess
User avatar #399 to #398 - fyxy (10/20/2013) [-]
anyways i'm gonna go to bed

feelf free to pm me if you want my skype or number or something.
User avatar #400 to #399 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
kk bby cya bro
User avatar #381 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
watched a stream of it when it came out looked really fun mewtwo soo gud
#360 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
i demand why you MIA you ***** ****
User avatar #361 to #360 - fyxy (10/20/2013) [-]
idk man

people and **** .

school and **** .
#362 to #361 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
fuk dat **** mang im more important!
User avatar #363 to #362 - fyxy (10/20/2013) [-]
***** still cannot believe you are here
User avatar #364 to #363 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
LOL the **** is that supposed to mean
User avatar #365 to #364 - fyxy (10/20/2013) [-]
I really don't know.

But I'm usually on /g/ , hackforums, etc.
User avatar #366 to #365 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
ohh ok I go on there once in a while btw update on that girl?
User avatar #367 to #366 - fyxy (10/20/2013) [-]
You know, I quit that project.

Got pretty damn far but I lost my notes. Arch Linux system broke on me.
User avatar #368 to #367 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
sheet mang I really wanted you to get raided by her dad that works for FBI JKLLOLOLL why give up? sounded pretty fun
#369 to #368 - fyxy (10/20/2013) [-]
I have a few projects to work on regarding Android development.
User avatar #370 to #369 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
lol wow cool but all that over me?! :"( so thats really why you mia then?
#371 to #370 - fyxy (10/20/2013) [-]
Yeah, basically.

Just doing android development and theming.
User avatar #372 to #371 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
pretty ******* cool bro glad you have something fun to work on!
User avatar #373 to #372 - fyxy (10/20/2013) [-]
What have you been up to?

By the way, feel free to ask for some ways to contact me. I don't really mind.
User avatar #374 to #373 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
well nothing much really
User avatar #375 to #374 - fyxy (10/20/2013) [-]
Play any games?
User avatar #376 to #375 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
yup currently GTA 5 sooooooooooooooooo guuuuuuuuuuuud
User avatar #377 to #376 - fyxy (10/20/2013) [-]
>Pokemon X over here.
User avatar #379 to #378 - fyxy (10/20/2013) [-]
yeye
User avatar #380 to #379 - chewieisthebest (10/20/2013) [-]
watched a stream of it when it came out looked really mewtwo soo gud
User avatar #357 - DCat (09/17/2013) [-]
You lying **** .
#356 - peacegirl (09/09/2013) [-]
did you die in your sleep or something...
User avatar #359 to #356 - fyxy (10/20/2013) [-]
I didn't die in my sleep.

;__;
#401 to #359 - peacegirl (10/28/2013) [-]
I LOVE YOU

Do you have a steam account?
If you doooo, add me
I'm The Doctor
Profile picture is a girl in white and black clothes, black hair, and a red backround
User avatar #402 to #401 - fyxy (10/31/2013) [-]
fuk steam

i don't do that shiet yo
User avatar #355 - DCat (08/19/2013) [-]
***** . GIB. MI. UR. ITMS.
#354 - chewieisthebest (08/14/2013) [-]
yoo ***** do uz lifts?
User avatar #353 - DCat (08/12/2013) [-]
Apples <3
User avatar #332 - chewieisthebest (08/12/2013) [-]
how about you stop changing yr profile pic you ****
User avatar #333 to #332 - fyxy (08/12/2013) [-]
srry
User avatar #334 to #333 - chewieisthebest (08/12/2013) [-]
better be
User avatar #335 to #334 - fyxy (08/12/2013) [-]
i'm dropping a dox on someone on here.
User avatar #337 to #336 - fyxy (08/12/2013) [-]
A text file of information on someone that doesn't want it publicly released.
User avatar #338 to #337 - chewieisthebest (08/12/2013) [-]
who? is someone trolling you on fj?
User avatar #339 to #338 - fyxy (08/12/2013) [-]
Nope but I'm tired of them.
User avatar #340 to #339 - chewieisthebest (08/12/2013) [-]
lol who though?
User avatar #341 to #340 - fyxy (08/12/2013) [-]
Just an attention whore on NSFW who will eventually get a email to their company they work for.
User avatar #342 to #341 - chewieisthebest (08/12/2013) [-]
LOL dude you got to tell me this is cray lol
#343 to #342 - fyxy (08/12/2013) [-]
You'll see once I get a confirmation of where they live.

based on replies that they posted their timezone, i can narrow it down they are living in the uk.
#344 to #343 - chewieisthebest (08/12/2013) [-]
dude you the best LOL
User avatar #348 to #346 - chewieisthebest (08/12/2013) [-]
thats the nsfw whore?
User avatar #349 to #348 - fyxy (08/12/2013) [-]
indeed
User avatar #351 to #350 - fyxy (08/12/2013) [-]
Seems that she has a lot of hate toward someone.
User avatar #352 to #351 - chewieisthebest (08/12/2013) [-]
you got to keep me up to date with this lol
User avatar #328 - blackholedragon (08/11/2013) [-]
seriously though, do you live in japan?

cuz i just looked up your skype and it says you live in japan.

would explain why your just getting on around 5/6 o'clock on the east coast :V
User avatar #329 to #328 - fyxy (08/11/2013) [-]
I really do not dude.

I live in Pensacola FL.

Just look up "Time in Pensacola"
User avatar #330 to #329 - blackholedragon (08/11/2013) [-]
k, sorry. and also. i live in florida Also.

Seminole, florida :V
User avatar #331 to #330 - fyxy (08/11/2013) [-]
It's central where I am because I am just right near the central time zone area.
#327 - thegenuinebashy (08/11/2013) [-]
I-it's not like I-I want to b-be your friend... B-baka!
I-it's not like I-I want to b-be your friend... B-baka!
#326 - thegenuinebashy has deleted their comment [-]
#298 - jontron (08/08/2013) [-]
beepboopbeepboop
#299 to #298 - fyxy (08/08/2013) [-]
dat face
dat face

dat feel when i am 2 ugly
User avatar #322 to #299 - jontron (08/08/2013) [-]
nothing, just chilling, wbu?
User avatar #323 to #322 - fyxy (08/08/2013) [-]
watching youtube viideos
User avatar #324 to #323 - jontron (08/08/2013) [-]
cool
im watching ashens and the quest for the gamechild
User avatar #325 to #324 - fyxy (08/08/2013) [-]
Oh **** . I forgot about that.

User avatar #303 to #299 - jontron (08/08/2013) [-]
also u am not 2ugly
#300 to #299 - jontron (08/08/2013) [-]
Made a timestamp for proof
User avatar #301 to #300 - fyxy (08/08/2013) [-]
oh damn *****
User avatar #302 to #301 - jontron (08/08/2013) [-]
The scribbled out part said 'xy'
#304 to #302 - fyxy (08/08/2013) [-]
2 scared
User avatar #305 to #304 - jontron (08/08/2013) [-]
cumon bby
i dun bite
User avatar #306 to #305 - fyxy (08/08/2013) [-]
;-; i'm scared

im only 15
User avatar #307 to #306 - jontron (08/08/2013) [-]
im only 14
geez
User avatar #308 to #307 - fyxy (08/08/2013) [-]
alright *****

i got myself a picture in a turban

that's all you gonna get *****
User avatar #309 to #308 - jontron (08/08/2013) [-]
aight
User avatar #312 to #309 - fyxy (08/08/2013) [-]
im 2 scared
User avatar #313 to #312 - fyxy (08/08/2013) [-]
ppl will like idk
rape me

if dey c dis face
User avatar #314 to #313 - jontron (08/08/2013) [-]
its on your profile
you can delete it afterwards
User avatar #315 to #314 - fyxy (08/08/2013) [-]
i already did

cuz u saw me
and idk m8

i gonna crie
User avatar #316 to #315 - jontron (08/08/2013) [-]
okay well
its your decision c:
User avatar #317 to #316 - fyxy (08/08/2013) [-]
ye

well at least i delivered
User avatar #318 to #317 - jontron (08/08/2013) [-]
yep
i am proud son
User avatar #319 to #318 - fyxy (08/08/2013) [-]
ye

i'm proud too

dat is like da first tiem i've posted my face on the internet besides /b/ and facebook
User avatar #321 to #320 - fyxy (08/08/2013) [-]
ye

well wut u doing *****
User avatar #295 - DCat (08/07/2013) [-]
trphilli:stardom2

Have fun ******
User avatar #296 to #295 - fyxy (08/07/2013) [-]
fuk u
i want brazzer account
User avatar #297 to #296 - DCat (08/07/2013) [-]
That is account ******

Go ******* login then
User avatar #294 - chewieisthebest (08/28/2012) [-]
you got banned? that sucks!!!!!!!
User avatar #289 - chewieisthebest (08/28/2012) [-]
games you wanna play if i do party up?
#287 - bigairchicago **User deleted account** has deleted their comment [-]
#286 - bigairchicago **User deleted account** has deleted their comment [-]
[ 206 comments ]
 Friends (0)