Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

fuclord    

no avatar Level 196 Comments: Anon Annihilator
Offline
Send mail to fuclord Block fuclord Invite fuclord to be your friend
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:6/23/2012
Last Login:7/13/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 16 total,  4 ,  20
Comment Thumbs: 971 total,  1338 ,  367
Content Level Progress: 0% (0/1)
Level -16 Content: Sort of disliked → Level -15 Content: Sort of disliked
Comment Level Progress: 90% (9/10)
Level 196 Comments: Anon Annihilator → Level 197 Comments: Anon Annihilator
Subscribers:0
Content Views:248
Total Comments Made:360
FJ Points:968

Show:
Sort by:
Order:

funny pictures

  • Views: 249
    Thumbs Up 4 Thumbs Down 20 Total: -16
    Comments: 5
    Favorites: 1
    Uploaded: 08/06/12
    DO IT DO IT
Show:
Sort by:
Order:

user favorites

latest user's comments

#38 - Picture 12/03/2013 on Way to go, Governor +1
#35 - thanks, man 12/03/2013 on Way to go, Governor +1
#28 - does ANYBODY know a site where i can watch this episode...i mi…  [+] (8 new replies) 12/03/2013 on Way to go, Governor +9
User avatar #60 - lysandrex (12/04/2013) [-]
I'm on a university wi-fi and Idk shit about the law. Is it technically illegal to watch this show on this site in the US?
#65 - Womens Study Major (12/04/2013) [-]
Technically illegal to upload it, no to watch it. How would you know the site wasn't legit?
User avatar #71 - lysandrex (12/04/2013) [-]
I was just referring to streaming any show on any site like the one posted above. Idk how anal my university is, but they can act on that shit and I don't wanna get kicked out of my school just for watching a show :L
#38 - fuclord (12/03/2013) [-]
#34 - Garude (12/03/2013) [-]
You could try watchseries. google watch series the walking dead. should be the first one on the list. I think solormovie might have them too. Goodluck!
#35 - fuclord (12/03/2013) [-]
thanks, man
#4 - Picture 09/15/2013 on I chuckled -1
#8 - Cool a "hooker"  [+] (1 new reply) 09/15/2013 on One for your reaction folder +8
#14 - afireinsidebrad (09/16/2013) [-]
i thought it was funny
#6 - **fuclord rolled a random image posted in comment #11 at O… 02/23/2013 on and im just gonna take a nap +2
#15 - **fuclord rolled a random image posted in comment #639197 a…  [+] (2 new replies) 02/23/2013 on Serious dead foot 0
#16 - SILENCEnight (02/23/2013) [-]
**SILENCEnight rolled a random image posted in comment #265 at H-hey... ** i dont know what the names mean, but im going to fap to this.
User avatar #34 - bookyle (02/23/2013) [-]
they are all girls from ore no imouto
#45 - **fuclord rolled a random image posted in comment #404 at …  [+] (1 new reply) 02/18/2013 on Bullshitphysics milk 0
User avatar #69 - waffies (02/18/2013) [-]
^ this shit is bananas
#2723 - **fuclord rolled a random image posted in comment #2978153 … 02/16/2013 on Meteor Streaks Through... 0
#2179 - **fuclord rolled a random comment #2954773 posted by lavat… 02/14/2013 on What Your Valentine Said 0
[ 358 Total ]

user's friends

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)