Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

foreverxalone

Rank #15687 on Subscribers
foreverxalone Avatar Level 220 Comments: Mind Blower
Offline
Send mail to foreverxalone Block foreverxalone Invite foreverxalone to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:2/27/2011
Last Login:11/25/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 1980 total,  2202 ,  222
Comment Thumbs: 2001 total,  2507 ,  506
Content Level Progress: 80% (80/100)
Level 119 Content: Funny Junkie → Level 120 Content: Respected Member Of Famiry
Comment Level Progress: 0% (0/100)
Level 220 Comments: Mind Blower → Level 221 Comments: Mind Blower
Subscribers:4
Content Views:10902
Times Content Favorited:62 times
Total Comments Made:1263
FJ Points:3153

latest user's comments

#137 - Yeah. Paul is the dead man. God I can't remember who's who. An…  [+] (2 new replies) 09/20/2012 on Right place +1
User avatar #138 - stigman (09/20/2012) [-]
oooh dead man that explains the endings of some of their songs
#144 - foreverxalone (09/20/2012) [-]
#132 - They are symbolizing a funeral. Dead people don't wear shoes. …  [+] (4 new replies) 09/20/2012 on Right place +1
User avatar #135 - stigman (09/20/2012) [-]
but only Paul is not wearing shoes, everyone else is
User avatar #137 - foreverxalone (09/20/2012) [-]
Yeah. Paul is the dead man. God I can't remember who's who. Anyway, far left, gravedigger, mid right, funeral attendant, far right, pastor.
User avatar #138 - stigman (09/20/2012) [-]
oooh dead man that explains the endings of some of their songs
#144 - foreverxalone (09/20/2012) [-]
#141 - Thank you for seeing the reason in this. I hate this kind of troll 09/20/2012 on Trust me +3
#134 - He's just provoking responses. No one is actually that stupid.…  [+] (2 new replies) 09/20/2012 on Trust me +2
User avatar #138 - JklnHyd (09/20/2012) [-]
I know. It is stupid to think anyone actually believes it. Then everyone gets to come by, drop off a red thumb, laugh that the responses, and give them green thumbs.
#141 - foreverxalone (09/20/2012) [-]
Thank you for seeing the reason in this. I hate this kind of troll
#123 - Picture 09/19/2012 on Dem Ellen Feels +7
#155 - Yeah your legs are tied together when bungie jumping. 09/19/2012 on Long Live the KING +1
#152 - Comment deleted 09/19/2012 on Long Live the KING 0
#251 - But it should recharge itself. Though, I suppose if there was … 09/19/2012 on The Power of Friction 0
#1312 - Oh LAWDY. His girl is amazing for staying with him. I couldn't… 09/19/2012 on the world has some hope left +9
#117 - With the material that doesn't melt under the immense heat of …  [+] (1 new reply) 09/18/2012 on The Power of Friction 0
User avatar #249 - bakedbread (09/18/2012) [-]
using similar material as they make space shuttles and the sort, super heat resistant ceramics
#27 - My uncle had an Emu farm back in the day. We'd eat the eggs an… 09/18/2012 on Oh snap! 0
#55 - Right is real left is fake. What about Cheryl Cole?!?!?!  [+] (1 new reply) 09/18/2012 on mother of wax 0
User avatar #56 - xxvampirepriestxx (09/18/2012) [-]
Right fake left real.
#107 - The only way I see a lightsaber in the near future is if it is…  [+] (5 new replies) 09/18/2012 on The Power of Friction 0
User avatar #250 - bakedbread (09/18/2012) [-]
a carbon nanotube battery would power it, carbon nanotubes are extremely powerful conductors so they would make the perfect tbattery to power such a machine
User avatar #251 - foreverxalone (09/19/2012) [-]
But it should recharge itself. Though, I suppose if there was a spinning magnetic cylinder working with different poles, it could theoretically give itself some juice. Not enough though. We should gather the materials, meet up, and make this sonofabitch
#111 - undeadpenguin (09/18/2012) [-]
Another problem, how do you limit the length of the "blade"?
User avatar #117 - foreverxalone (09/18/2012) [-]
With the material that doesn't melt under the immense heat of the plasma. I suppose to extend it you could have joints like the old plastic ones but instead of flicking it, the plasma would propel it out. Considering tungsten melts at around 6500 C and plasma from a plasma cutter is 25000 C.... Yeah.
User avatar #249 - bakedbread (09/18/2012) [-]
using similar material as they make space shuttles and the sort, super heat resistant ceramics
#339 - **foreverxalone rolls 36** 70 09/18/2012 on FCKING... -1
#1 - Picture 09/14/2012 on foreveralone 0
#6 - wat 09/14/2012 on Aussies 0
#16 - My dog ate his cone of shame. In the first week he had it. I d… 09/14/2012 on The cone of shame 0
#74 - Picture 09/14/2012 on Forever green +1
#72 - WWWWEEEEEEEEEOOOOOOOOOHHHH  [+] (2 new replies) 09/14/2012 on Forever green +1
#73 - rosietheamazon (09/14/2012) [-]
another gif.
#74 - foreverxalone (09/14/2012) [-]
#62 - And so we shall  [+] (4 new replies) 09/14/2012 on Forever green +1
#64 - rosietheamazon (09/14/2012) [-]
i am excite.
#72 - foreverxalone (09/14/2012) [-]
WWWWEEEEEEEEEOOOOOOOOOHHHH
#73 - rosietheamazon (09/14/2012) [-]
another gif.
#74 - foreverxalone (09/14/2012) [-]
#61 - Comment deleted 09/14/2012 on Forever green 0
#57 - I wasn't rustled. Just curious as to whether it was a joke due…  [+] (7 new replies) 09/14/2012 on Forever green 0
User avatar #58 - rosietheamazon (09/14/2012) [-]
let's wait and see lol
#62 - foreverxalone (09/14/2012) [-]
And so we shall
#64 - rosietheamazon (09/14/2012) [-]
i am excite.
#72 - foreverxalone (09/14/2012) [-]
WWWWEEEEEEEEEOOOOOOOOOHHHH
#73 - rosietheamazon (09/14/2012) [-]
another gif.
#74 - foreverxalone (09/14/2012) [-]
#61 - foreverxalone has deleted their comment.
#51 - Please tell me that was a joke  [+] (9 new replies) 09/14/2012 on Forever green 0
User avatar #55 - rosietheamazon (09/14/2012) [-]
you know, i wasn't even rustled.
that never happens.
User avatar #57 - foreverxalone (09/14/2012) [-]
I wasn't rustled. Just curious as to whether it was a joke due to the Christians/atheists/me thing. If it weren't I'd be awed at the obliviousness.
User avatar #58 - rosietheamazon (09/14/2012) [-]
let's wait and see lol
#62 - foreverxalone (09/14/2012) [-]
And so we shall
#64 - rosietheamazon (09/14/2012) [-]
i am excite.
#72 - foreverxalone (09/14/2012) [-]
WWWWEEEEEEEEEOOOOOOOOOHHHH
#73 - rosietheamazon (09/14/2012) [-]
another gif.
#74 - foreverxalone (09/14/2012) [-]
#61 - foreverxalone has deleted their comment.
#65 - Thank you! I'm too lazy to look up lyrics.  [+] (3 new replies) 09/14/2012 on Smart Bears 0
User avatar #73 - breakfastlunch (09/14/2012) [-]
I think it's "that which I desire," not what heraske said ("all which I desire")
User avatar #74 - heraske (09/14/2012) [-]
Something like that, who the fuck knows. Metallica are washed up sell outs now XD
User avatar #70 - heraske (09/14/2012) [-]
Haha I had a shirt of that lyric in Grade 5, except I think the "give me all which I desire" was changed to something else.
#55 - I always that it was gimme 4 gimme 5 gimme thatwhichIdesire. B…  [+] (5 new replies) 09/14/2012 on Smart Bears 0
User avatar #60 - heraske (09/14/2012) [-]
Give me Fuel, give me fire, give me all which I desire*
User avatar #65 - foreverxalone (09/14/2012) [-]
Thank you! I'm too lazy to look up lyrics.
User avatar #73 - breakfastlunch (09/14/2012) [-]
I think it's "that which I desire," not what heraske said ("all which I desire")
User avatar #74 - heraske (09/14/2012) [-]
Something like that, who the fuck knows. Metallica are washed up sell outs now XD
User avatar #70 - heraske (09/14/2012) [-]
Haha I had a shirt of that lyric in Grade 5, except I think the "give me all which I desire" was changed to something else.

Comments(29):

foreverxalone has disabled anonymous comments.
 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
#23 - fatemah (10/10/2012) [-]
scrolled through you content, your profile comments, not a bad guy at all :D be my friend!
scrolled through you content, your profile comments, not a bad guy at all :D be my friend!
#24 to #23 - foreverxalone (10/10/2012) [-]
Haha thank you
User avatar #25 to #24 - fatemah (10/10/2012) [-]
:) welcome :P

that gif is too small.
#26 to #25 - foreverxalone (10/10/2012) [-]
Have a new one :)
Have a new one :)
#27 to #26 - fatemah (10/10/2012) [-]
thanks! :D
thanks! :D
#28 to #27 - foreverxalone (10/10/2012) [-]
That's quite the gif to say thanks.... lol!
That's quite the gif to say thanks.... lol!
#29 to #28 - fatemah (10/10/2012) [-]
lmfao one of my faves man.
lmfao one of my faves man.
#8 - asainati (02/21/2012) [-]
Hello, I just wanted to say that you are     
                  <--
Hello, I just wanted to say that you are
<--
#9 to #8 - foreverxalone (02/21/2012) [-]
Haha you don't know how much that made my day!
Haha you don't know how much that made my day!
#10 to #9 - asainati (02/21/2012) [-]
Good, I like to know my friends are happy :) I just wanted to pop in and let you know that! :D
Good, I like to know my friends are happy :) I just wanted to pop in and let you know that! :D
#11 to #10 - foreverxalone (02/21/2012) [-]
Well thank you :) Glad to know I'm thought of now and then despite being forever alone
#12 to #11 - asainati (02/21/2012) [-]
Naw, I think of you :D I just don't visit all my friends much, not big on commenting on profiles. Lol, just every now and then I do. :) I hope you're doing alright, being Forever Alone isn't fun D:
Naw, I think of you :D I just don't visit all my friends much, not big on commenting on profiles. Lol, just every now and then I do. :) I hope you're doing alright, being Forever Alone isn't fun D:
#13 to #12 - foreverxalone (02/21/2012) [-]
Yeah I'm alright just a little stressed out lately.
Yeah I'm alright just a little stressed out lately.
#14 to #13 - asainati (02/21/2012) [-]
Awww Hugs!! I'm sorry!! :( Don't stress!
Awww Hugs!! I'm sorry!! :( Don't stress!
#15 to #14 - foreverxalone (02/21/2012) [-]
It's quite alright. I think I'm allowed t stress a little when grad is coming up. But what sucks is that a co-worker of mine can give me grad photos for free (normally about a $500 shoot) and i have no one to take the pics with. so we cant do the shoot... and to top it off i no longer have a date. urgh... sttttrrrreeesssssss....
#16 to #15 - asainati (02/21/2012) [-]
You need a date?? I'd be your date if I could, but I'm a lil far away for that :/ If I knew people where you were though... ;) I would get you a date.
You need a date?? I'd be your date if I could, but I'm a lil far away for that :/ If I knew people where you were though... ;) I would get you a date.
User avatar #17 to #16 - foreverxalone (02/21/2012) [-]
Lol i wish i could have someone as awesome as you as my date. that'd be wicked i gotta say. but you live in washington yes?
#18 to #17 - asainati (02/21/2012) [-]
Awww how sweet!! :D And yes, yes I do live in Washington. Or else I'd be your date, Forever Alone wouldn't exist!
Awww how sweet!! :D And yes, yes I do live in Washington. Or else I'd be your date, Forever Alone wouldn't exist!
#19 to #18 - foreverxalone (02/21/2012) [-]
Lol I'd have to make a whole new profile and call it neverxalone!
Lol I'd have to make a whole new profile and call it neverxalone!
#20 to #19 - asainati (02/21/2012) [-]
Lol :) Let's not get crazy ;)
#21 to #20 - foreverxalone (02/21/2012) [-]
Well i have to go to bed. i'll message you tomorrow night if you're on :)
Well i have to go to bed. i'll message you tomorrow night if you're on :)
#22 to #21 - asainati (02/21/2012) [-]
I'll try to be, but work took away Firefox, so FJ is slow... I avoid it with Internet Explorer... :(
I'll try to be, but work took away Firefox, so FJ is slow... I avoid it with Internet Explorer... :(
User avatar #4 - crazybabies (10/10/2011) [-]
hey bro check your funny pictures,u have something in the wrong section. MILF
User avatar #5 to #4 - foreverxalone (10/10/2011) [-]
yeah thanks. missed the button.
User avatar #6 to #5 - crazybabies (10/10/2011) [-]
it happens,glad you got it straight before you got banned..XD
User avatar #7 to #6 - asainati (12/15/2011) [-]
You're such a GGG :D
User avatar #1 - KERBE (04/18/2011) [-]
i have a feeling your looking thru my comics lol
User avatar #2 to #1 - foreverxalone (04/18/2011) [-]
dude i saw the most recent " ****** comic" and i had to see them all. they make my day
User avatar #3 to #2 - KERBE (04/18/2011) [-]
haha thanks man, glad to make your day
 
 Friends (0)