Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search
Buy your amazon goods through FJ's link.
Just click this link and search for any product you want. FJ gets a commission on everything you buy.

fidak    

Rank #3685 on Subscribers
fidak Avatar Level 234 Comments: Ambassador Of Lulz
Offline
Send mail to fidak Block fidak Invite fidak to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Age: 22
Date Signed Up:10/03/2011
Last Login:5/17/2014
Location:slovenia
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 25628 total,  27212 ,  1584
Comment Thumbs: 3430 total,  4295 ,  865
Content Level Progress: 62.8% (628/1000)
Level 225 Content: Mind Blower → Level 226 Content: Mind Blower
Comment Level Progress: 28% (28/100)
Level 234 Comments: Ambassador Of Lulz → Level 235 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:21
Content Views:24801
Times Content Favorited:2000 times
Total Comments Made:4123
FJ Points:1
Favorite Tags: tags (11)
Boobies

Show:
Sort by:
Order:

funny pictures

1 2 > [ 10 Funny Pictures Total ]
Show:
Sort by:
Order:

youtube videos

  • Views: 15412
    Thumbs Up 446 Thumbs Down 19 Total: +427
    Comments: 46
    Favorites: 142
    Uploaded: 11/15/11
    Best of A Normal Day Best of A Normal Day
  • Views: 7423
    Thumbs Up 282 Thumbs Down 10 Total: +272
    Comments: 49
    Favorites: 52
    Uploaded: 01/07/12
    trololo (2012) trololo (2012)
Show:
Sort by:
Order:

funny gifs

  • Views: 47450
    Thumbs Up 2192 Thumbs Down 198 Total: +1994
    Comments: 499
    Favorites: 269
    Uploaded: 11/04/11
    perfect circle perfect circle
Show:
Sort by:
Order:

user favorites

latest user's comments

#783 - my pug Car 03/25/2014 on Cutest Pet Picture Submission +1
#765 - but i must get all the imps  [+] (1 new reply) 11/30/2013 on fidak's profile 0
User avatar #766 - thatslovesbanned (11/30/2013) [-]
collect fab badges
1.5 fab badges per imp gear
#4561449 - cool 11/30/2013 on Play items 0
#4561445 - so who is selling imp gears ?  [+] (2 new replies) 11/30/2013 on Play items 0
User avatar #4561447 - bumsnacher (11/30/2013) [-]
not me
User avatar #4561449 - fidak (11/30/2013) [-]
cool
#4561319 - is this an imp ?  [+] (1 new reply) 11/30/2013 on Play items 0
#4561324 - misskayla (11/30/2013) [-]
no its a pixie
#4462089 - any1 selling slendermon toast? 10/16/2013 on Play items 0
#762 - yeah but i said when i need it for pegasus ill need it back …  [+] (1 new reply) 10/09/2013 on fidak's profile 0
User avatar #763 - krizz (10/09/2013) [-]
lol u can keep it then

I have some ^^
#760 - ? what are we talking about now?  [+] (3 new replies) 10/09/2013 on fidak's profile 0
User avatar #761 - krizz (10/09/2013) [-]
oh u logged into my account and accepted :S

but it was a gift before we joint :c


is this a break-up?
User avatar #762 - fidak (10/09/2013) [-]
yeah but i said when i need it for pegasus ill need it back

but the trade with one guy just didnt work out so ill send it back
User avatar #763 - krizz (10/09/2013) [-]
lol u can keep it then

I have some ^^
#758 - i gave you that remember?  [+] (5 new replies) 10/09/2013 on fidak's profile 0
#759 - krizz has deleted their comment.
User avatar #760 - fidak (10/09/2013) [-]
? what are we talking about now?
User avatar #761 - krizz (10/09/2013) [-]
oh u logged into my account and accepted :S

but it was a gift before we joint :c


is this a break-up?
User avatar #762 - fidak (10/09/2013) [-]
yeah but i said when i need it for pegasus ill need it back

but the trade with one guy just didnt work out so ill send it back
User avatar #763 - krizz (10/09/2013) [-]
lol u can keep it then

I have some ^^
#4447017 - so anybody selling pegasus or slender toast?  [+] (1 new reply) 10/09/2013 on Play items 0
User avatar #4447019 - weebee (10/09/2013) [-]
buying demigods
screw you sasher
lol jk bb

user's channels

Join Subscribe music

Comments(674):

[ 674 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#701 - fidak (08/13/2013) [-]
stickied
look above to see all imps ^^
look above to see all imps ^^
User avatar #769 - krizz (02/08/2014) [-]
dont leaaaaaaaaaave meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
User avatar #768 - krizz (02/03/2014) [-]
tits
User avatar #767 - krizz (12/22/2013) [-]
ma *****

why u stop being with me :c

i miss the boobies
User avatar #764 - thatslovesbanned (11/30/2013) [-]
buying fab badges
User avatar #765 to #764 - fidak (11/30/2013) [-]
but i must get all the imps
User avatar #766 to #765 - thatslovesbanned (11/30/2013) [-]
collect fab badges
1.5 fab badges per imp gear
User avatar #757 - krizz (10/09/2013) [-]
D: ?
User avatar #758 to #757 - fidak (10/09/2013) [-]
i gave you that remember?
#759 to #758 - krizz has deleted their comment [-]
User avatar #760 to #759 - fidak (10/09/2013) [-]
? what are we talking about now?
User avatar #761 to #760 - krizz (10/09/2013) [-]
oh u logged into my account and accepted :S

but it was a gift before we joint :c


is this a break-up?
User avatar #762 to #761 - fidak (10/09/2013) [-]
yeah but i said when i need it for pegasus ill need it back

but the trade with one guy just didnt work out so ill send it back
User avatar #763 to #762 - krizz (10/09/2013) [-]
lol u can keep it then

I have some ^^
#756 - hornack has deleted their comment [-]
User avatar #753 - krizz (09/04/2013) [-]
ty darling <3
User avatar #754 to #753 - fidak (09/08/2013) [-]
still nothing
User avatar #755 to #754 - fidak (09/08/2013) [-]
:c wut
User avatar #746 - krizz (08/31/2013) [-]
anything u need bb?<3
User avatar #747 to #746 - fidak (08/31/2013) [-]
not really... <333 you maybe
User avatar #748 to #747 - krizz (08/31/2013) [-]
you alredy have me
User avatar #749 to #748 - fidak (08/31/2013) [-]
u need anything anything i sell in ah
User avatar #750 to #749 - krizz (08/31/2013) [-]
im collecting rits but I dont want you to give for me cus u deserve everything z3
User avatar #751 to #750 - fidak (08/31/2013) [-]
you got 230000 lol
i can give you chests
User avatar #752 to #751 - krizz (08/31/2013) [-]
naw thats okay :3
User avatar #731 - krizz (08/31/2013) [-]
are you cheating on me with snapps D:
User avatar #732 to #731 - fidak (08/31/2013) [-]
lol no i dont know that guy !
User avatar #733 to #732 - krizz (08/31/2013) [-]
lies
he killed me
User avatar #734 to #733 - fidak (08/31/2013) [-]
we should kill him together...
User avatar #735 to #734 - krizz (08/31/2013) [-]
hmmmm
njah

idunno
User avatar #736 to #735 - fidak (08/31/2013) [-]
lets try...
User avatar #737 to #736 - krizz (08/31/2013) [-]
ok
User avatar #738 to #737 - snapps (08/31/2013) [-]
**snapps sneaks up behind the both of you** you can never
User avatar #739 to #738 - krizz (08/31/2013) [-]
>stalker
User avatar #740 to #739 - snapps (08/31/2013) [-]
im not the one planning on killing someone..
User avatar #741 to #740 - krizz (08/31/2013) [-]
u already killed me tho
User avatar #742 to #741 - snapps (08/31/2013) [-]
YUP..
and you came back to life :o
User avatar #743 to #742 - krizz (08/31/2013) [-]
ofcourse I did
User avatar #744 to #743 - snapps (08/31/2013) [-]
creepy...
User avatar #745 to #744 - krizz (08/31/2013) [-]
>says doubedick girl
User avatar #726 - lavatofire (08/17/2013) [-]
now have a collection of other stuff
#703 - krizz has deleted their comment [-]
#704 to #703 - fidak (08/14/2013) [-]
you are cute bby
i wish i could met you irl
#706 to #704 - krizz has deleted their comment [-]
User avatar #708 to #706 - fidak (08/14/2013) [-]
<3333333333 ill will take pic now wait a litttle
User avatar #707 to #706 - krizz (08/14/2013) [-]
dont click it
#710 to #707 - fidak (08/14/2013) [-]
we are having a sleepover <33333
#711 to #710 - krizz (08/14/2013) [-]
haha nice <33

collecting items at a sleepover? :oooo

here's a pic of me and and the boys from the trip we had im the one with the pilots

this is the only pic i can show u from the trip PP
User avatar #713 to #711 - fidak (08/14/2013) [-]
as you see im not collectin im only talking to you + fb you know,,,,<33333333
User avatar #714 to #713 - krizz (08/14/2013) [-]
all for me <3
User avatar #716 to #714 - fidak (08/14/2013) [-]
yuup <3
User avatar #712 to #711 - fidak (08/14/2013) [-]
u sure ou didnt get any girl cuz you are sweet as a bonbon <33333333333333
User avatar #715 to #712 - krizz (08/14/2013) [-]
haha thanks cutie pie <333
I have to fight all the boys to get to you

naw, all the other inhabitants left when we came, we were the only people there XD
User avatar #717 to #715 - fidak (08/14/2013) [-]
lol thats sad but still you didnt cheat on me <333333333
User avatar #718 to #717 - krizz (08/14/2013) [-]
never <333
User avatar #719 to #718 - fidak (08/14/2013) [-]
awwwwwwwwwww
if i could eat you i would do it right away if you know what i mean...
#720 to #719 - krizz (08/14/2013) [-]
AWWWWWWW YISSSSS

I would eat you first <<33333

im gonna eat you of a gold plate gurl
User avatar #721 to #720 - fidak (08/14/2013) [-]
i cant get those **** gifs out of my head now lol <3333333333
#722 to #721 - krizz (08/14/2013) [-]
me neither &lt;3333333333333333333   
   
im gonna get a job (hopefully)   
then im gonna take the buss to your place   
and im gonna eat you for a whole week   
and im gonna take you home with me &lt;3
me neither <3333333333333333333

im gonna get a job (hopefully)
then im gonna take the buss to your place
and im gonna eat you for a whole week
and im gonna take you home with me <3
User avatar #723 to #722 - fidak (08/14/2013) [-]
that would be rly nice but it is one in a million : D<333333333333333333333
we can dream
User avatar #724 to #723 - krizz (08/14/2013) [-]
I know right

I wanna be at your sleepover
User avatar #725 to #724 - fidak (08/14/2013) [-]
i want you here too
User avatar #705 to #704 - fidak (08/14/2013) [-]
why did you delete it ?
User avatar #709 to #705 - krizz (08/14/2013) [-]
I dont want everyone to see me D:
User avatar #698 - PopcornViking ONLINE (08/13/2013) [-]
sorry
dont care for badges
User avatar #695 - ied (08/13/2013) [-]
sell gay kite please!!!!
User avatar #696 to #695 - fidak (08/13/2013) [-]
i sold it for fire imp
User avatar #697 to #696 - ied (08/13/2013) [-]
Well, I had one. Thanks for replying.... I could of sent that.
User avatar #694 - PopcornViking ONLINE (08/13/2013) [-]
actually thats a bad deal for me since the gangnam toast will eventually get over 25
ill give you a few one stacks and the imp
not the rest of them
#691 - anonymous (08/13/2013) [-]
wow you picked up a gay kite whilst the board was dead bravo fastest collector ever
User avatar #692 to #691 - fidak (08/13/2013) [-]
thanks <3
User avatar #690 - luluwho (08/13/2013) [-]
I need to wait on this please, to see if I can get another ;)
User avatar #687 - PopcornViking ONLINE (08/13/2013) [-]
i will give you the imp and the rest of my 1 stacks if you get me a gangnam toast and a lenny face
User avatar #689 to #687 - fidak (08/13/2013) [-]
what is lenny face?
User avatar #693 to #689 - PopcornViking ONLINE (08/13/2013) [-]
( ͡° ʖ ͡°)
User avatar #688 to #687 - PopcornViking ONLINE (08/13/2013) [-]
except dolan, the jimmy rustler, and the strange lamp
User avatar #686 - PopcornViking ONLINE (08/13/2013) [-]
lol
User avatar #681 - rapevan (08/12/2013) [-]
Thanks
what pet are you looking for?
User avatar #682 to #681 - fidak (08/12/2013) [-]
none i am collecting imps
i only open pet crates for rare ones so i can trade them for imps when somebody will be sellling them
User avatar #683 to #682 - fidak (08/12/2013) [-]
so fire imp or ins imp
User avatar #684 to #683 - rapevan (08/12/2013) [-]
if im selling them youll be the first ill let know
User avatar #685 to #684 - fidak (08/12/2013) [-]
thank you
[ 674 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)