Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

eyesovereasy

eyesovereasy Avatar Level 119 Comments: Funny Junkie
Offline
Send mail to eyesovereasy Block eyesovereasy Invite eyesovereasy to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Age: 21
Date Signed Up:8/04/2011
Location:In my mind
Funnyjunk Career Stats
Comment Thumbs: 207 total,  227 ,  20
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 40% (2/5)
Level 119 Comments: Funny Junkie → Level 120 Comments: Respected Member Of Famiry
Subscribers:0
Total Comments Made:82
FJ Points:254

latest user's comments

#1593 - Yeah, as much as you suck balls. You little whore-troll. 12/19/2011 on For the real drummers 0
#1591 - Agreed. 12/19/2011 on For the real drummers +1
#1318 - HAHAHAHAHAHAHANo. You could at least use proper grammer and En…  [+] (2 new replies) 12/19/2011 on For the real drummers +1
User avatar #1349 - agressivepanda (12/19/2011) [-]
*Grammar.
I agree with your comment, but if you're going to correct someone on the internet make sure you're right.
User avatar #1591 - eyesovereasy (12/19/2011) [-]
Agreed.
#13 - That defintely make more sense...but how do you mistake a 3 and a 6?  [+] (1 new reply) 12/19/2011 on Porn. +3
#20 - kuchen (12/19/2011) [-]
Numpad ...
#6 - REEEEEEEEPOST 12/19/2011 on The Fuck! +1
#10 - I'm sorry...the 23th?  [+] (6 new replies) 12/19/2011 on Porn. +21
#15 - caradenalga (12/19/2011) [-]
simply mistake
User avatar #21 - lolmike (12/19/2011) [-]
Simply mistaken??
Simple mistake?
#14 - caradenalga (12/19/2011) [-]
it was supposed to be 26, damn!
#12 - caradenalga has deleted their comment.
User avatar #13 - eyesovereasy (12/19/2011) [-]
That defintely make more sense...but how do you mistake a 3 and a 6?
#20 - kuchen (12/19/2011) [-]
Numpad ...
#1300 - Yup =] 12/19/2011 on For the real drummers +1
#1287 - Jimmmmmyyyy<3 **** yeah. One of the best drumm…  [+] (2 new replies) 12/19/2011 on For the real drummers +6
User avatar #1299 - discordantbanana (12/19/2011) [-]
Is that where you got your username from?
User avatar #1300 - eyesovereasy (12/19/2011) [-]
Yup =]
#125 - Maybe it was just a glitch in my game...but when I first playe… 12/05/2011 on Pokemon Myth 2.5 Bill 0
#94 - Dear God, I love that man. Cause he is in fact a MAN. 12/02/2011 on Humphry Bogart Is Better... 0
[ 82 Total ]

Comments(8):

eyesovereasy has disabled anonymous comments.
 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
#1 - ARandomSpoon (08/24/2011) [-]
KNIFE MASTER
KNIFE MASTER
#3 to #2 - ARandomSpoon (08/24/2011) [-]
This is the cutest man ever. TOTAL HOMO
This is the cutest man ever. TOTAL HOMO
#4 to #3 - eyesovereasy (08/24/2011) [-]
I have to disagree with that. I am a Zacky fangirl, lol.
I have to disagree with that. I am a Zacky fangirl, lol.
#6 to #4 - ARandomSpoon (08/24/2011) [-]
btw
btw
User avatar #5 to #4 - ARandomSpoon (08/24/2011) [-]
Ahh, I'm a completely straight male and i still find all of them attractive lol, so very sadd.. lol
User avatar #8 to #5 - eyesovereasy (08/24/2011) [-]
I have a school friend who is like that, lol.
#7 to #5 - eyesovereasy (08/24/2011) [-]
Lol XDD
Lol XDD
 
 Friends (0)