Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

emilyrocksursox    

Rank #26012 on Subscribers
emilyrocksursox Avatar Level 122 Comments: Respected Member Of Famiry
Offline
Send mail to emilyrocksursox Block emilyrocksursox Invite emilyrocksursox to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Facebook Profile: https://www.facebook.com/emmybear213
Youtube Channel: http://www.youtube.com/user/ForYourOwnAmusement1?f
Consoles Owned: Computer, Playstation 2, Nintendo 64, Nintendo DS, Nintendo Gameboy
Video Games Played: Potal, Portal 2, garrys mod, minecraft, dragon age 2, Amnesia, Sims
Interests: Minecraft, my boyfriend, making videos, talking to friends, breaking out into random dance and song, trains, animals, photography, writing
Date Signed Up:2/24/2011
Last Login:6/06/2013
Location:Equestria
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 114 total,  181 ,  67
Comment Thumbs: 230 total,  407 ,  177
Content Level Progress: 40% (4/10)
Level 11 Content: New Here → Level 12 Content: New Here
Comment Level Progress: 90% (9/10)
Level 122 Comments: Respected Member Of Famiry → Level 123 Comments: Respected Member Of Famiry
Subscribers:2
Content Views:11775
Times Content Favorited:2 times
Total Comments Made:412
FJ Points:387
Hey, my name is Emily and I'll upload... sometimes, but not too often. If you have requests, I'll see what I can do, but I'm not one for NSFW uploads. So don't ask.

latest user's comments

#2 - ROFL if u see tha whole vid, its "mascot pranks" or … 03/09/2011 on Pedo mascot 0
#1 - horry sheet tht dude has a gun at his head :O 03/09/2011 on And then candy came out 0
#2 - i lol'd. WHEN I FIRST SAW THIS still gud tho, i gives thumb xD 03/09/2011 on No Condom Huh? 0
#2 - yupperz ive seen tht movieh like 5 times i a month xD 03/09/2011 on More Bacon! 0
#2 - rofl. thts funneh 03/09/2011 on Random comp +1
#2 - i lol'd 03/09/2011 on Let the nerd rage begin 0
#2 - Comment deleted 03/08/2011 on Lost OC 0
#1 - bad ass child i sayy yupp 03/08/2011 on POWNED by kid +1
#4 - how tha hell does an anon get orange text?! 03/08/2011 on My dick 2 0
#1 - RUCKA RUCKA ALI!!!!!!!!!!!!!!!! oh yeah i LOVE THIS GUYY!!! 03/08/2011 on rucka rucka ali afraid of... +1
#4 - holy sheet. i kept lookin at da scroll bar sayin WTFFFF FUUUUU… 03/08/2011 on LONNGCAT 0
#1 - da fuk. 03/08/2011 on Barney Comic 0
#5 - ohz. well then. see thts wht i mean by this little "poste… 03/08/2011 on THIS IS TITLE! 0
#1 - ROFL ima b singin this till 3 am i swearr i am xDD 03/08/2011 on i got a jar of dirt 0
#2 - nah not rlly. there r dif answer choices. the original i saw w…  [+] (2 new replies) 03/08/2011 on THIS IS TITLE! 0
User avatar #3 - nolanmclynchlynch (03/08/2011) [-]
yea i remember when i first got on fj....4 years ago this was on of the first things i saw,and countless amount of times after that
User avatar #5 - emilyrocksursox (03/08/2011) [-]
ohz. well then. see thts wht i mean by this little "poster" i made lol tis called lost OC u shuld look at it xD kinda fits dis.
#1 - lol xD 03/08/2011 on HMMM 0
#2 - that... is tha most CUTEST. FURRY. BASTARD. EVAR. 03/08/2011 on Hipster Dog 0
#1 - no, technically, 1/3 is air, 1/3 is water, and 1/3 is pure bad… 03/08/2011 on Awesomeist -2
#4 - wht rlly got meh.... was tht mouth. HORRY SHEET MAN wtf 03/08/2011 on Pedobear +1
#1 - ROFL that is tha most funniest sht i evah saw. other than tha … 03/08/2011 on Funny Story +2
#111 - where mah bitches at? lol origial caption :3 03/07/2011 on dog grylls 0
#1 - as soon as i saw what he was doin i was like wtf u stupid man xD 03/07/2011 on Plain and simple fail 0
#6 - ohhh lol 03/04/2011 on Spiderman ISPANK 0
#1 - so thats where they got the AHHHHHHHH YEAHHHHH guy!!! xD 03/04/2011 on Look its funneh! 0
#4 - ...duz the ispank mean hispanic or sumtin?  [+] (2 new replies) 03/04/2011 on Spiderman ISPANK 0
User avatar #5 - stutz (03/04/2011) [-]
nah he was this fag who kept posting this pic that said funnyjunk is coffeebanging and being a anon
User avatar #6 - emilyrocksursox (03/04/2011) [-]
ohhh lol

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #1 - GimmeMyBacon (08/04/2011) [-]
This is the most randomest of random comments.
User avatar #2 to #1 - emilyrocksursox (08/04/2011) [-]
this is the most random of random replies.
 Friends (0)