Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

emeraldeyesthatcry

Rank #41892 on Subscribers
emeraldeyesthatcry Avatar Level 28 Comments: Peasant
Offline
Send mail to emeraldeyesthatcry Block emeraldeyesthatcry Invite emeraldeyesthatcry to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Age: 29
Date Signed Up:7/20/2009
Last Login:6/23/2012
Location:not in skool XD
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 6 total,  8 ,  2
Comment Thumbs: 78 total,  362 ,  284
Content Level Progress: 16.94% (10/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 0% (0/1)
Level 28 Comments: Peasant → Level 29 Comments: Peasant
Subscribers:1
Content Views:261
Times Content Favorited:1 times
Total Comments Made:199
FJ Points:4
hey name is lauralee{aka laura}well my age is none of your bussiness so im not goin to put it XDyes that is me in the pictures but thats when i was younger you should see me know but okay im a good person to get to know im sweet and never shy i can be extreme weird and strange at times but thats just me well im the vampire/scene/goth/sweet/kickass/shortperson girl that everybody is magnized 2 and when i say magnited yes i rlly mean it but im a kool girl to get to know then feal free to msg me

Show:
Sort by:
Order:

funny pictures

  • Views: 603
    Thumbs Up 6 Thumbs Down 2 Total: +4
    Comments: 1
    Favorites: 0
    Uploaded: 12/31/10
    umm wtf? umm wtf?
Show:
Sort by:
Order:

youtube videos

  • Views: 1311
    Thumbs Up 1 Thumbs Down 0 Total: +1
    Comments: 0
    Favorites: 0
    Uploaded: 07/20/09
    my smexy vid list haha my smexy vid list haha
  • Views: 1196
    Thumbs Up 0 Thumbs Down 0 Total: 0
    Comments: 0
    Favorites: 1
    Uploaded: 08/12/09
    huh? huh?

latest user's comments

#65 - yeah XD 07/25/2010 on Bitchpleeaassee's profile 0
#63 - omg no way!!!!!!!!!!!!!! i thought i was like the only one out…  [+] (2 new replies) 07/18/2010 on Bitchpleeaassee's profile 0
#64 - XxCutiexX (07/24/2010) [-]
haha lol
User avatar #65 - emeraldeyesthatcry (07/25/2010) [-]
yeah XD
#90 - haha xD i was wondering about you {; glad to see that your do… 06/29/2010 on emeraldeyesthatcry's profile 0
#88 - haha i would hope not 04/13/2010 on emeraldeyesthatcry's profile 0
#86 - OMG! i love to sing that song {: 04/11/2010 on emeraldeyesthatcry's profile 0
#85 - haha XD i even have old ppl looking at me {; it gets kinda sca…  [+] (2 new replies) 04/11/2010 on emeraldeyesthatcry's profile 0
User avatar #87 - Mopar (04/12/2010) [-]
hey, im not that old, lol
User avatar #88 - emeraldeyesthatcry (04/13/2010) [-]
haha i would hope not
#83 - yeah XD i seem to have that affect on everyone {:  [+] (4 new replies) 04/10/2010 on emeraldeyesthatcry's profile 0
User avatar #84 - Mopar (04/10/2010) [-]
i can see why
User avatar #85 - emeraldeyesthatcry (04/11/2010) [-]
haha XD i even have old ppl looking at me {; it gets kinda scary sometimes though {:
User avatar #87 - Mopar (04/12/2010) [-]
hey, im not that old, lol
User avatar #88 - emeraldeyesthatcry (04/13/2010) [-]
haha i would hope not
#81 - haha XD thxs {:  [+] (6 new replies) 04/07/2010 on emeraldeyesthatcry's profile 0
User avatar #82 - Mopar (04/09/2010) [-]
your welcome, its something about redheads, that you just have to love, i have always had that weakness
User avatar #83 - emeraldeyesthatcry (04/10/2010) [-]
yeah XD i seem to have that affect on everyone {:
User avatar #84 - Mopar (04/10/2010) [-]
i can see why
User avatar #85 - emeraldeyesthatcry (04/11/2010) [-]
haha XD i even have old ppl looking at me {; it gets kinda scary sometimes though {:
User avatar #87 - Mopar (04/12/2010) [-]
hey, im not that old, lol
User avatar #88 - emeraldeyesthatcry (04/13/2010) [-]
haha i would hope not
#8 - hahaha XD funny 03/25/2010 on Too many boobs 0
#77 - sure okay {: thats great addvice btw 02/21/2010 on emeraldeyesthatcry's profile 0
[ 168 Total ]

Comments(86):

[ 86 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#91 - anonymous (07/03/2010) [-]
you're pretty hot.
#89 - anonymous (06/26/2010) [-]
hey laura its austin aka everydayFAIL i cant stay sighnd in so i wanted to say hey and make shure ur ok lol so,,,,ya il be on like this sometimes so comment me if ud like thanks
User avatar #90 to #89 - emeraldeyesthatcry (06/29/2010) [-]
haha xD i was wondering about you {; glad to see that your doing better {: and actually missing my evil genius ass haha XD {:
User avatar #80 - Mopar (04/01/2010) [-]
just checked out your profile pics, smokin hott
User avatar #81 to #80 - emeraldeyesthatcry (04/07/2010) [-]
haha XD thxs {:
User avatar #82 to #81 - Mopar (04/09/2010) [-]
your welcome, its something about redheads, that you just have to love, i have always had that weakness
User avatar #83 to #82 - emeraldeyesthatcry (04/10/2010) [-]
yeah XD i seem to have that affect on everyone {:
User avatar #84 to #83 - Mopar (04/10/2010) [-]
i can see why
User avatar #85 to #84 - emeraldeyesthatcry (04/11/2010) [-]
haha XD i even have old ppl looking at me {; it gets kinda scary sometimes though {:
User avatar #87 to #85 - Mopar (04/12/2010) [-]
hey, im not that old, lol
User avatar #88 to #87 - emeraldeyesthatcry (04/13/2010) [-]
haha i would hope not
User avatar #78 - Mopar (03/04/2010) [-]
http://www.funnyjunk.com/funny_pictures/245326/Free+Thumbs/

you have to join this next time your online and im on also
User avatar #76 - SEXYANDY (02/20/2010) [-]
don't CRY, smoke weed and be HAPPY
User avatar #79 to #76 - ItsBoobyWhoElse (03/27/2010) [-]
I was gonna clean my room, but then I got high.
I was gonna (insert lyrics), but then I got high.
ect.
User avatar #86 to #79 - emeraldeyesthatcry (04/11/2010) [-]
OMG! i love to sing that song {:
User avatar #77 to #76 - emeraldeyesthatcry (02/21/2010) [-]
sure okay {: thats great addvice btw
User avatar #72 - ShapeShifter (02/14/2010) [-]
do u wanna dance??
User avatar #73 to #72 - emeraldeyesthatcry (02/15/2010) [-]
sure haha XD
User avatar #74 to #73 - ShapeShifter (02/16/2010) [-]
What kind of music do u like??
User avatar #75 to #74 - emeraldeyesthatcry (02/17/2010) [-]
idk about everything i guess {:
User avatar #69 - whassup (01/28/2010) [-]
I EAT PONIES
User avatar #71 to #69 - emeraldeyesthatcry (02/12/2010) [-]
rllly now {: thats interesting haha XD
User avatar #66 - HomeSikk (01/11/2010) [-]
Your new icon is lookin Sweetttt :D
User avatar #67 to #66 - emeraldeyesthatcry (01/12/2010) [-]
thxs i love this pic of me {: and im not a very good model either haha XD
User avatar #70 to #67 - HomeSikk (02/03/2010) [-]
Haha your welcome and you could be one :D
User avatar #65 - MangekyouSharingan (01/02/2010) [-]
supp
User avatar #68 to #65 - emeraldeyesthatcry (01/12/2010) [-]
nothin much {: same old same old like skool and home {: wbu?
#63 - thespammer **User deleted account** (12/31/2009) [-]
Spam for you!
User avatar #64 to #63 - emeraldeyesthatcry (12/31/2009) [-]
okay thats soooooooooooo awsome haha XD
#59 - SovBraden **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #60 to #59 - emeraldeyesthatcry (11/30/2009) [-]
so whatcha been up n 2 {:
#61 to #60 - SovBraden **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #62 to #61 - emeraldeyesthatcry (12/10/2009) [-]
yes i know how you feel i need the weed als haha XD
User avatar #56 - HomeSikk (11/14/2009) [-]
Jus dropped to say wassup girl saw u in my freind thing and wanted to meet ya =D
User avatar #57 to #56 - emeraldeyesthatcry (11/15/2009) [-]
yeah hey you look pretty kool haha so whats up?
User avatar #58 to #57 - HomeSikk (11/24/2009) [-]
Thx you look kewl too and nm jus here tlkin to alot of pplz U?
#52 - TommyBearJr **User deleted account** (10/09/2009) [-]
Just dropping by to say what up.
User avatar #54 to #52 - emeraldeyesthatcry (10/10/2009) [-]
nothin much beiing bored as hell as usual
User avatar #50 - Arsonist (10/05/2009) [-]
Hi there. Random add I must say, though that's how you meet awesome people. So I'm sure you are awesome :D :D :D
P.S. I am insane. That is all.
User avatar #53 to #50 - Arsonist (10/09/2009) [-]
Well the last person who poked me in the head was stalked by me for 6 years. jkjkjk but no seriously, I'd hold in the need to poke my head. for I will go ******* insane all over you.
User avatar #51 to #50 - emeraldeyesthatcry (10/08/2009) [-]
haha im a very random person seriously i will go up to some ones head and start poking it for the hell of it XD
User avatar #47 - the hypnotoad (09/02/2009) [-]
i approve
User avatar #48 to #47 - emeraldeyesthatcry (09/03/2009) [-]
awsomeness haha
User avatar #45 - Pedobear Jr (09/02/2009) [-]
Luaralee Owns Nuff Said
User avatar #46 to #45 - emeraldeyesthatcry (09/02/2009) [-]
your so weird luke i swear im goin to get you back on myspace
User avatar #55 to #46 - Pedobear jr (11/13/2009) [-]
TRY ME BABY!!!!!!
User avatar #42 - mysteryjoe (08/31/2009) [-]
hey there
User avatar #49 to #42 - mysteryjoe (09/03/2009) [-]
im good, you?
User avatar #43 to #42 - emeraldeyesthatcry (09/01/2009) [-]
hwy whast up and hows are you haha{:
User avatar #38 - Numaho (08/31/2009) [-]
not much
User avatar #44 to #38 - emeraldeyesthatcry (09/01/2009) [-]
yeah i was guessin that yeah know the description haha so whast your fav bands or bands you liike to listen too?
User avatar #41 to #38 - Numaho (08/31/2009) [-]
um, rock obviously
User avatar #39 to #38 - emeraldeyesthatcry (08/31/2009) [-]
yeah i know right so you like like a nice guy so what kind of music do you listen to?
User avatar #37 - Morgueanna (08/29/2009) [-]
Not much is up...a lot of emo kids hate me but that's what happens when you try to be funny I guess. lol.
User avatar #40 to #37 - emeraldeyesthatcry (08/31/2009) [-]
well i don't beleive in hatin unless its a good damn reason so yeah i know how it feels trust me
User avatar #34 - DjSubZero (08/23/2009) [-]
juz passin by to say hello :)
User avatar #36 to #34 - DjSubZero (08/25/2009) [-]
not much juz here, nd u
User avatar #35 to #34 - emeraldeyesthatcry (08/24/2009) [-]
hey whats up?
[ 86 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)