x
Click to expand

emazegenociide

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 21
Video Games Played: A shit ton
X-box Gamertag: eMaZe GeNoCiiDe
Date Signed Up:1/02/2012
Last Login:9/23/2013
Location:Maryland USA
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 19861 total,  21388 ,  1527
Comment Thumbs: 5674 total,  6976 ,  1302
Content Level Progress: 85.6% (856/1000)
Level 219 Content: Comedic Genius → Level 220 Content: Mind Blower
Comment Level Progress: 70% (70/100)
Level 256 Comments: Contaminated Win → Level 257 Comments: Contaminated Win
Subscribers:3
Content Views:552396
Times Content Favorited:769 times
Total Comments Made:1397
FJ Points:3598

latest user's comments

#324 - Of what? football? Hahaha, I've watched the Redskins failure f…  [+] (9 new replies) 01/29/2012 on Best Timing Ever +1
User avatar #325 - mdauch (01/29/2012) [-]
Browns fan since I was born, we're the laughing stock of the AFC north. Everything we do fails
User avatar #327 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Hahaha, how do you think we feel with the NFC East? Couldn't even beat out the Eagles who had a terrible year
User avatar #333 - mdauch (01/29/2012) [-]
you don't have to deal with steeler's fans, It's pretty bad
User avatar #336 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
(Hear me out) You could kinda call me a Steelers fan in a way. I live in Maryland about 4 minutes from Baltimore. So I take so much crap from Ravens fans. So when the Steelers win, I'm happy because it hurts the Ravens some.
User avatar #344 - mdauch (01/29/2012) [-]
We use'd to have a lot of Cleveland fans and then they all jumped on bandwagons
User avatar #342 - mdauch (01/29/2012) [-]
it isn't letting me reply to you recent comment, but yeah they can be annoying too
User avatar #343 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Yeah, of course we got a few Steeler fans here but the ratio of ravens to steelers at my school is like 30:1... so the Steeler fans really can't be that annoying.
User avatar #338 - mdauch (01/29/2012) [-]
It's fine, between the steelers and pats i don't know who has worse fans
#339 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Raven fans top it off in my opinion.

#321 - Well I'm pretty sure both the Browns and Redskins need a young…  [+] (11 new replies) 01/29/2012 on Best Timing Ever +1
User avatar #323 - mdauch (01/29/2012) [-]
Yes, both teams need help on both sides, and to be honest i was expecting you to not even be a fan

User avatar #324 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Of what? football? Hahaha, I've watched the Redskins failure for many years now, I'm just waiting for them to breakthrough and actually have a winning season.
User avatar #325 - mdauch (01/29/2012) [-]
Browns fan since I was born, we're the laughing stock of the AFC north. Everything we do fails
User avatar #327 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Hahaha, how do you think we feel with the NFC East? Couldn't even beat out the Eagles who had a terrible year
User avatar #333 - mdauch (01/29/2012) [-]
you don't have to deal with steeler's fans, It's pretty bad
User avatar #336 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
(Hear me out) You could kinda call me a Steelers fan in a way. I live in Maryland about 4 minutes from Baltimore. So I take so much crap from Ravens fans. So when the Steelers win, I'm happy because it hurts the Ravens some.
User avatar #344 - mdauch (01/29/2012) [-]
We use'd to have a lot of Cleveland fans and then they all jumped on bandwagons
User avatar #342 - mdauch (01/29/2012) [-]
it isn't letting me reply to you recent comment, but yeah they can be annoying too
User avatar #343 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Yeah, of course we got a few Steeler fans here but the ratio of ravens to steelers at my school is like 30:1... so the Steeler fans really can't be that annoying.
User avatar #338 - mdauch (01/29/2012) [-]
It's fine, between the steelers and pats i don't know who has worse fans
#339 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Raven fans top it off in my opinion.

#318 - Well I didn't follow much of the Browns much, so I'm not sure …  [+] (13 new replies) 01/29/2012 on Best Timing Ever +1
User avatar #319 - mdauch (01/29/2012) [-]
we need weapons, we have none, i would like us to get blackman but the "experts" are predicting RG3 and Wright(his #1 at baylor)
User avatar #321 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Well I'm pretty sure both the Browns and Redskins need a young, good quarterback
User avatar #323 - mdauch (01/29/2012) [-]
Yes, both teams need help on both sides, and to be honest i was expecting you to not even be a fan

User avatar #324 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Of what? football? Hahaha, I've watched the Redskins failure for many years now, I'm just waiting for them to breakthrough and actually have a winning season.
User avatar #325 - mdauch (01/29/2012) [-]
Browns fan since I was born, we're the laughing stock of the AFC north. Everything we do fails
User avatar #327 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Hahaha, how do you think we feel with the NFC East? Couldn't even beat out the Eagles who had a terrible year
User avatar #333 - mdauch (01/29/2012) [-]
you don't have to deal with steeler's fans, It's pretty bad
User avatar #336 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
(Hear me out) You could kinda call me a Steelers fan in a way. I live in Maryland about 4 minutes from Baltimore. So I take so much crap from Ravens fans. So when the Steelers win, I'm happy because it hurts the Ravens some.
User avatar #344 - mdauch (01/29/2012) [-]
We use'd to have a lot of Cleveland fans and then they all jumped on bandwagons
User avatar #342 - mdauch (01/29/2012) [-]
it isn't letting me reply to you recent comment, but yeah they can be annoying too
User avatar #343 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Yeah, of course we got a few Steeler fans here but the ratio of ravens to steelers at my school is like 30:1... so the Steeler fans really can't be that annoying.
User avatar #338 - mdauch (01/29/2012) [-]
It's fine, between the steelers and pats i don't know who has worse fans
#339 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Raven fans top it off in my opinion.

#308 - Both of our teams need him. Hahaha. I'll be happy to just get …  [+] (15 new replies) 01/29/2012 on Best Timing Ever +1
User avatar #312 - mdauch (01/29/2012) [-]
if hillis doesn't leaves (75% chance) we'll probably take him, if not we'll probably pick richardson
User avatar #318 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Well I didn't follow much of the Browns much, so I'm not sure if they have the same situation as us, but I know the Redskins would have been a much better team (maybe even made the playoffs) if we had a semi-decent quarterback.
User avatar #319 - mdauch (01/29/2012) [-]
we need weapons, we have none, i would like us to get blackman but the "experts" are predicting RG3 and Wright(his #1 at baylor)
User avatar #321 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Well I'm pretty sure both the Browns and Redskins need a young, good quarterback
User avatar #323 - mdauch (01/29/2012) [-]
Yes, both teams need help on both sides, and to be honest i was expecting you to not even be a fan

User avatar #324 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Of what? football? Hahaha, I've watched the Redskins failure for many years now, I'm just waiting for them to breakthrough and actually have a winning season.
User avatar #325 - mdauch (01/29/2012) [-]
Browns fan since I was born, we're the laughing stock of the AFC north. Everything we do fails
User avatar #327 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Hahaha, how do you think we feel with the NFC East? Couldn't even beat out the Eagles who had a terrible year
User avatar #333 - mdauch (01/29/2012) [-]
you don't have to deal with steeler's fans, It's pretty bad
User avatar #336 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
(Hear me out) You could kinda call me a Steelers fan in a way. I live in Maryland about 4 minutes from Baltimore. So I take so much crap from Ravens fans. So when the Steelers win, I'm happy because it hurts the Ravens some.
User avatar #344 - mdauch (01/29/2012) [-]
We use'd to have a lot of Cleveland fans and then they all jumped on bandwagons
User avatar #342 - mdauch (01/29/2012) [-]
it isn't letting me reply to you recent comment, but yeah they can be annoying too
User avatar #343 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Yeah, of course we got a few Steeler fans here but the ratio of ravens to steelers at my school is like 30:1... so the Steeler fans really can't be that annoying.
User avatar #338 - mdauch (01/29/2012) [-]
It's fine, between the steelers and pats i don't know who has worse fans
#339 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Raven fans top it off in my opinion.

#304 - Yeah, Redskins (die hard fan)  [+] (17 new replies) 01/29/2012 on Best Timing Ever +1
User avatar #305 - mdauch (01/29/2012) [-]
Cleveland here, wonder which one gets RG3
User avatar #308 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Both of our teams need him. Hahaha. I'll be happy to just get rid of Grossman
User avatar #312 - mdauch (01/29/2012) [-]
if hillis doesn't leaves (75% chance) we'll probably take him, if not we'll probably pick richardson
User avatar #318 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Well I didn't follow much of the Browns much, so I'm not sure if they have the same situation as us, but I know the Redskins would have been a much better team (maybe even made the playoffs) if we had a semi-decent quarterback.
User avatar #319 - mdauch (01/29/2012) [-]
we need weapons, we have none, i would like us to get blackman but the "experts" are predicting RG3 and Wright(his #1 at baylor)
User avatar #321 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Well I'm pretty sure both the Browns and Redskins need a young, good quarterback
User avatar #323 - mdauch (01/29/2012) [-]
Yes, both teams need help on both sides, and to be honest i was expecting you to not even be a fan

User avatar #324 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Of what? football? Hahaha, I've watched the Redskins failure for many years now, I'm just waiting for them to breakthrough and actually have a winning season.
User avatar #325 - mdauch (01/29/2012) [-]
Browns fan since I was born, we're the laughing stock of the AFC north. Everything we do fails
User avatar #327 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Hahaha, how do you think we feel with the NFC East? Couldn't even beat out the Eagles who had a terrible year
User avatar #333 - mdauch (01/29/2012) [-]
you don't have to deal with steeler's fans, It's pretty bad
User avatar #336 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
(Hear me out) You could kinda call me a Steelers fan in a way. I live in Maryland about 4 minutes from Baltimore. So I take so much crap from Ravens fans. So when the Steelers win, I'm happy because it hurts the Ravens some.
User avatar #344 - mdauch (01/29/2012) [-]
We use'd to have a lot of Cleveland fans and then they all jumped on bandwagons
User avatar #342 - mdauch (01/29/2012) [-]
it isn't letting me reply to you recent comment, but yeah they can be annoying too
User avatar #343 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Yeah, of course we got a few Steeler fans here but the ratio of ravens to steelers at my school is like 30:1... so the Steeler fans really can't be that annoying.
User avatar #338 - mdauch (01/29/2012) [-]
It's fine, between the steelers and pats i don't know who has worse fans
#339 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Raven fans top it off in my opinion.

#31 - Picture 01/28/2012 on Rub it +20
#73 - Never seen it :( Rolled this once and kept it for a use like…  [+] (20 new replies) 01/28/2012 on Best Timing Ever +5
User avatar #238 - mdauch (01/29/2012) [-]
Football fan?
User avatar #304 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Yeah, Redskins (die hard fan)
User avatar #305 - mdauch (01/29/2012) [-]
Cleveland here, wonder which one gets RG3
User avatar #308 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Both of our teams need him. Hahaha. I'll be happy to just get rid of Grossman
User avatar #312 - mdauch (01/29/2012) [-]
if hillis doesn't leaves (75% chance) we'll probably take him, if not we'll probably pick richardson
User avatar #318 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Well I didn't follow much of the Browns much, so I'm not sure if they have the same situation as us, but I know the Redskins would have been a much better team (maybe even made the playoffs) if we had a semi-decent quarterback.
User avatar #319 - mdauch (01/29/2012) [-]
we need weapons, we have none, i would like us to get blackman but the "experts" are predicting RG3 and Wright(his #1 at baylor)
User avatar #321 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Well I'm pretty sure both the Browns and Redskins need a young, good quarterback
User avatar #323 - mdauch (01/29/2012) [-]
Yes, both teams need help on both sides, and to be honest i was expecting you to not even be a fan

User avatar #324 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Of what? football? Hahaha, I've watched the Redskins failure for many years now, I'm just waiting for them to breakthrough and actually have a winning season.
User avatar #325 - mdauch (01/29/2012) [-]
Browns fan since I was born, we're the laughing stock of the AFC north. Everything we do fails
User avatar #327 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Hahaha, how do you think we feel with the NFC East? Couldn't even beat out the Eagles who had a terrible year
User avatar #333 - mdauch (01/29/2012) [-]
you don't have to deal with steeler's fans, It's pretty bad
User avatar #336 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
(Hear me out) You could kinda call me a Steelers fan in a way. I live in Maryland about 4 minutes from Baltimore. So I take so much crap from Ravens fans. So when the Steelers win, I'm happy because it hurts the Ravens some.
User avatar #344 - mdauch (01/29/2012) [-]
We use'd to have a lot of Cleveland fans and then they all jumped on bandwagons
User avatar #342 - mdauch (01/29/2012) [-]
it isn't letting me reply to you recent comment, but yeah they can be annoying too
User avatar #343 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Yeah, of course we got a few Steeler fans here but the ratio of ravens to steelers at my school is like 30:1... so the Steeler fans really can't be that annoying.
User avatar #338 - mdauch (01/29/2012) [-]
It's fine, between the steelers and pats i don't know who has worse fans
#339 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Raven fans top it off in my opinion.

User avatar #74 - Awesomecarrot (01/28/2012) [-]
Cool front flip bro
#70 - Picture  [+] (23 new replies) 01/28/2012 on Best Timing Ever +7
User avatar #110 - Lilmanjak (01/28/2012) [-]
I WATCHED THAT, TODAY!!!!!!
User avatar #71 - Awesomecarrot (01/28/2012) [-]
Butterfly Effect, great movie.
#73 - emazegenociide (01/28/2012) [-]
Never seen it :( Rolled this once and kept it for a use like this.
gif not related....
User avatar #238 - mdauch (01/29/2012) [-]
Football fan?
User avatar #304 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Yeah, Redskins (die hard fan)
User avatar #305 - mdauch (01/29/2012) [-]
Cleveland here, wonder which one gets RG3
User avatar #308 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Both of our teams need him. Hahaha. I'll be happy to just get rid of Grossman
User avatar #312 - mdauch (01/29/2012) [-]
if hillis doesn't leaves (75% chance) we'll probably take him, if not we'll probably pick richardson
User avatar #318 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Well I didn't follow much of the Browns much, so I'm not sure if they have the same situation as us, but I know the Redskins would have been a much better team (maybe even made the playoffs) if we had a semi-decent quarterback.
User avatar #319 - mdauch (01/29/2012) [-]
we need weapons, we have none, i would like us to get blackman but the "experts" are predicting RG3 and Wright(his #1 at baylor)
User avatar #321 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Well I'm pretty sure both the Browns and Redskins need a young, good quarterback
User avatar #323 - mdauch (01/29/2012) [-]
Yes, both teams need help on both sides, and to be honest i was expecting you to not even be a fan

User avatar #324 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Of what? football? Hahaha, I've watched the Redskins failure for many years now, I'm just waiting for them to breakthrough and actually have a winning season.
User avatar #325 - mdauch (01/29/2012) [-]
Browns fan since I was born, we're the laughing stock of the AFC north. Everything we do fails
User avatar #327 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Hahaha, how do you think we feel with the NFC East? Couldn't even beat out the Eagles who had a terrible year
User avatar #333 - mdauch (01/29/2012) [-]
you don't have to deal with steeler's fans, It's pretty bad
User avatar #336 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
(Hear me out) You could kinda call me a Steelers fan in a way. I live in Maryland about 4 minutes from Baltimore. So I take so much crap from Ravens fans. So when the Steelers win, I'm happy because it hurts the Ravens some.
User avatar #344 - mdauch (01/29/2012) [-]
We use'd to have a lot of Cleveland fans and then they all jumped on bandwagons
User avatar #342 - mdauch (01/29/2012) [-]
it isn't letting me reply to you recent comment, but yeah they can be annoying too
User avatar #343 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Yeah, of course we got a few Steeler fans here but the ratio of ravens to steelers at my school is like 30:1... so the Steeler fans really can't be that annoying.
User avatar #338 - mdauch (01/29/2012) [-]
It's fine, between the steelers and pats i don't know who has worse fans
#339 - emazegenociide (01/29/2012) [-]
Raven fans top it off in my opinion.

User avatar #74 - Awesomecarrot (01/28/2012) [-]
Cool front flip bro
#300 - Picture 01/28/2012 on Fuck +3
#175 - Picture 01/27/2012 on drugs +8
#173 - Beating? Your a ******* waste of time. You don't know &…  [+] (1 new reply) 01/26/2012 on when my friend has a sunburn -1
#174 - nudist (01/26/2012) [-]
Lol, why do you keep replying if your "done with me"? That was just one big shitfaced lie wasn't it? Said it to sound tough, and then you pussied out. Nice.

I do know my shit. It's called being intelligent, but I'll bet you've never heard of that term. It's a bit long for your comprehension level. Here's a hint: try reading third grade books. You'll struggle a little at first, but you'll be able to actually get through them instead of giving up frustrated like you do with the "chapter books."

And yep, I'll keep downing your stupid ass comments (by the way learn the difference between "your" and "you're.") And I'll keep adding pictures. I like pictures. Do you like pictures? I bet you do. You probably don't like the big boy stories that don't have any pictures in them, right?

I know you're "hurr durr done with me hurr durr". But you'll respond to this comment anyway. Know why? Because even though you keep going "I'm out, this guy is kicking my ass too hard." You constantly feel the need to try and salvage what a mess you've made of this. Even as you're reading this you're planning out your (undoubtedly) shitty reply.

Protip: If you get confused while reading this, get your mom to help you sound out the big words. She needs to get you hooked on phonics. Hey, I'll even buy you a copy of "My Baby Can Read" if you swear that you'll sit down and watch it.

Another day, another session of showing you up in logic and handing you a red pinkie. All in a day's work. But the fun doesn't stop here! Keep playing! After all, it can't possibly get any worse for you.

#249 - Picture 01/26/2012 on Feels, Feels everywhere. +5
#164 - Are you still at this you ******* pussy? Like **** …  [+] (1 new reply) 01/26/2012 on when my friend has a sunburn -1
#166 - nudist (01/26/2012) [-]
LOL, you take a full day to post back and you come back with THIS? Honestly, I'm disappointed.

Alright first you're boo hooing about not seeing the retoast. That's cool. I wouldn't care that much if it was something that was jacked off of reddit, posted, and then retoasted. But OC is different. The original owner worked on it. Somebody else coming and taking it is called plagiarism. You can look that up if you want to.

Second, you didn't need to search around for it you ignorant fuck. It was posted three comments before mine, by the original owner. That's how I found out. Sorry but I can't pinkie someone who steals from people. Not cool.

Third, we do have control over what posts get seen and what don't. We can show approval or disapproval of posts. I disapprove of plagiarism.

Lastly, you fall back on the generic "hurr durr no life hurr durr" insult which just proves you have nothing to say. So I care about plagiarism....therefore I am a no life? Okay. Makes sense. I bet everyone who disagrees with your shitty ass ideals is a no life huh?

This post was a joke. Go slink back into the corner. I don't think you can survive a round three, but I'd be happy to tear your logic apart again if you wanna come back for thirds. Until then, suck a dick. And I hope you choke on it.


#71 - I've never seen this before, therefore it isn't a retoast . …  [+] (4 new replies) 01/25/2012 on when my friend has a sunburn 0
#73 - nudist (01/25/2012) [-]
LOL, you've never seen this before, so therefore it isn't a retoast? Are you fucking high?

Well I've never seen the ocean before. I guess it doesn't exist right?

Maybe you should quit being a dumbass and go look a few comments back, where the guy who got his content stolen commented. But you probably won't because "hurr durr I've never seen it before so its not stealsies hurr durr."

Honestly, get your shit together before you come at me with that piss poor logic.

And once again, the pic is obligatory.
#75 - nudist (01/25/2012) [-]
Awh, running away with your tail between your legs?

Original creator of content:

funnyjunk.com/funny_gifs/27...

I hope your content gets stolen someday, melon muncher Lamar Smith. Won't be so supportive of plagiarism then I bet.
User avatar #164 - emazegenociide (01/26/2012) [-]
Are you still at this you fucking pussy? Like fuck, just because something has been posted before means it can't be posted again for people like me who haven't seen it. Because I'm not going back however long ago it was posted just to find all the content ever created. And honestly I'm not so fucking worried about people taking my shit cause honestly I couldn't give two fucks. Its a fucking website where we have no control over what people post. If you're life revolves around this website so much that you get pissed cause someone posted something that someone else posted. Then get your ass out of your house and get a fucking life. Sorry if you thought I was "running away" but I have better things to do than tell your bitch ass off all day.
#166 - nudist (01/26/2012) [-]
LOL, you take a full day to post back and you come back with THIS? Honestly, I'm disappointed.

Alright first you're boo hooing about not seeing the retoast. That's cool. I wouldn't care that much if it was something that was jacked off of reddit, posted, and then retoasted. But OC is different. The original owner worked on it. Somebody else coming and taking it is called plagiarism. You can look that up if you want to.

Second, you didn't need to search around for it you ignorant fuck. It was posted three comments before mine, by the original owner. That's how I found out. Sorry but I can't pinkie someone who steals from people. Not cool.

Third, we do have control over what posts get seen and what don't. We can show approval or disapproval of posts. I disapprove of plagiarism.

Lastly, you fall back on the generic "hurr durr no life hurr durr" insult which just proves you have nothing to say. So I care about plagiarism....therefore I am a no life? Okay. Makes sense. I bet everyone who disagrees with your shitty ass ideals is a no life huh?

This post was a joke. Go slink back into the corner. I don't think you can survive a round three, but I'd be happy to tear your logic apart again if you wanna come back for thirds. Until then, suck a dick. And I hope you choke on it.


#68 - Doesn't matter, he has 920 more. Wait, lemme fix that, 921.  [+] (1 new reply) 01/25/2012 on when my friend has a sunburn -3
#70 - nudist (01/25/2012) [-]
You must have missed this the first time around.
#208 - Picture  [+] (1 new reply) 01/25/2012 on Pringles Problem Solved +4
#212 - schlecht (01/25/2012) [-]
#317 - **emazegenociide rolled a random image posted in comment #15… 01/24/2012 on The Truth about SOPA 0
#553 - **emazegenociide rolled a random image posted in comment #89… 01/24/2012 on Just a Plane Comic 0
#79 - Picture 01/24/2012 on Really pisses me off! +7
#648 - lol 01/23/2012 on Thumb Glitch +6
#425 - My bad, December 18th 01/23/2012 on Well Fuck... 0
#424 - December 20, 2010: Toronto Maple Leafs @ Vancouver Canucks  [+] (1 new reply) 01/23/2012 on Well Fuck... 0
User avatar #425 - emazegenociide (01/23/2012) [-]
My bad, December 18th
#404 - Not sure what kind of info you're looking for... This is a hoc…  [+] (3 new replies) 01/23/2012 on Well Fuck... 0
User avatar #408 - GeneralZCD (01/23/2012) [-]
sorry i kept that vague lol

i meant wat game was it from lol
User avatar #424 - emazegenociide (01/23/2012) [-]
December 20, 2010: Toronto Maple Leafs @ Vancouver Canucks
User avatar #425 - emazegenociide (01/23/2012) [-]
My bad, December 18th
#7 - Picture 01/23/2012 on Mind, blown. +9
#28 - **emazegenociide rolled a random image posted in comment #90… 01/22/2012 on MFW newest uploads +1

items

Total unique items point value: 550 / Total items point value: 600
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#5 - anonymous (02/17/2013) [-]
I vote you down 20 times because you roll troll. It's the best way of getting red thumbs.
User avatar #3 - kingofunnyjunk (02/10/2013) [-]
thanks
User avatar #4 to #3 - emazegenociide (02/10/2013) [-]
Sure thing
#2 - kingofunnyjunk has deleted their comment [-]
#1 - evilbearproduction **User deleted account** has deleted their comment [-]
 Friends (0)