Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

dractheripper    

Rank #19052 on Subscribers
dractheripper Avatar Level 223 Comments: Mind Blower
Offline
Send mail to dractheripper Block dractheripper Invite dractheripper to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:4/10/2012
Last Login:7/12/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 3785 total,  4104 ,  319
Comment Thumbs: 2347 total,  2735 ,  388
Content Level Progress: 84% (84/100)
Level 137 Content: Respected Member Of Famiry → Level 138 Content: Respected Member Of Famiry
Comment Level Progress: 43% (43/100)
Level 223 Comments: Mind Blower → Level 224 Comments: Mind Blower
Subscribers:3
Content Views:129120
Times Content Favorited:205 times
Total Comments Made:1032
FJ Points:6200

latest user's comments

#284 - I cant sign onto the server anymore D: This gives me a sad.. …  [+] (3 new replies) 07/10/2014 on Phancraft 0
User avatar #290 - phanact (07/10/2014) [-]
yea we're fixing chat channels so itll be up soon.
#285 - themilkdelivery (07/10/2014) [-]
Same here it says im not whitelisted
User avatar #291 - phanact (07/10/2014) [-]
yea we're fixing chat channels so itll be up soon.
#11 - Picture 05/31/2014 on Brew am I to disagree +3
#1046 - Kay. 05/30/2014 on Post your selfie here +1
#214 - This pissed me off. I'm alright with true feminism, and acting… 05/28/2014 on RIP 0
#47 - Amlia. I actually enjoy helping/healing people. 05/06/2014 on Choose your power +1
#96 - Cool. I made mine in '09. 04/22/2014 on Funnyjunk Eye Thread +1
#92 - Those are all a bit creepy, tbh. Lol 04/22/2014 on Funnyjunk Eye Thread +1
#90 - Lookalike contest?  [+] (2 new replies) 04/22/2014 on Funnyjunk Eye Thread +1
User avatar #92 - dractheripper (04/22/2014) [-]
Those are all a bit creepy, tbh. Lol
#88 - Talk about a doppelganger. That's a bit creepy. Her eyes look …  [+] (6 new replies) 04/22/2014 on Funnyjunk Eye Thread +1
User avatar #89 - joshlol (04/22/2014) [-]
you should have entered that lookalike contest lol
User avatar #113 - sonnyboii (04/22/2014) [-]
She does not look like her
User avatar #147 - joshlol (04/22/2014) [-]
are you not seeing it?

She just needs the hair hair style + outfit
User avatar #90 - dractheripper (04/22/2014) [-]
Lookalike contest?
User avatar #92 - dractheripper (04/22/2014) [-]
Those are all a bit creepy, tbh. Lol
#86 - I might. Idk. Never really got into Breaking Bad. My fiance lo…  [+] (8 new replies) 04/22/2014 on Funnyjunk Eye Thread +1
#87 - joshlol (04/22/2014) [-]
Never watched NCIS

here she is
User avatar #88 - dractheripper (04/22/2014) [-]
Talk about a doppelganger. That's a bit creepy. Her eyes look like my best friends eyes though.
User avatar #89 - joshlol (04/22/2014) [-]
you should have entered that lookalike contest lol
User avatar #113 - sonnyboii (04/22/2014) [-]
She does not look like her
User avatar #147 - joshlol (04/22/2014) [-]
are you not seeing it?

She just needs the hair hair style + outfit
User avatar #90 - dractheripper (04/22/2014) [-]
Lookalike contest?
User avatar #92 - dractheripper (04/22/2014) [-]
Those are all a bit creepy, tbh. Lol

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#51 - nospyonme (09/27/2013) [-]
I would like a cute cat exchange with you. Pic related.
I would like a cute cat exchange with you. Pic related.
#52 to #51 - dractheripper (09/28/2013) [-]
I am okay with this.
#78 to #77 - dractheripper (10/06/2013) [-]
Have a random dog.
Have a random dog.
#79 to #78 - nospyonme (10/06/2013) [-]
Just saw this on recent uploads
Just saw this on recent uploads
#80 to #79 - dractheripper (10/06/2013) [-]
That one even made my mum giggle.
That one even made my mum giggle.
#81 to #80 - nospyonme (10/07/2013) [-]
Ha! Glad I could bring that to you.
Ha! Glad I could bring that to you.
#57 to #56 - nospyonme (09/28/2013) [-]
I think it's cute when cats lay in odd places.
#58 to #57 - dractheripper (09/28/2013) [-]
I like cats with off buttons.
I like cats with off buttons.
#59 to #58 - nospyonme (09/28/2013) [-]
I like cats that just want to watch the world burn
#60 to #59 - dractheripper (09/28/2013) [-]
Lawl. thats great.
Lawl. thats great.
User avatar #62 to #60 - nospyonme (09/28/2013) [-]
That one is in training
#61 to #60 - nospyonme (09/28/2013) [-]
Many cats pray for our destruction
Many cats pray for our destruction
#63 to #61 - dractheripper (09/28/2013) [-]
But then you get the ones who forget how to cat.
But then you get the ones who forget how to cat.
#64 to #63 - nospyonme (09/28/2013) [-]
LMAO
LMAO
#66 to #65 - nospyonme (09/28/2013) [-]
I tried to make my own cat gif, but gimp2 is fighting me
I tried to make my own cat gif, but gimp2 is fighting me
#67 to #66 - dractheripper (09/28/2013) [-]
I suck at gimp.
I suck at gimp.
#68 to #67 - nospyonme (09/28/2013) [-]
Oh man. OH MAN OH MAN!   
   
Laughing so hard. That is a great gif!
Oh man. OH MAN OH MAN!

Laughing so hard. That is a great gif!
#69 to #68 - dractheripper (09/28/2013) [-]
My cat does that if he's thirsty enough.
My cat does that if he's thirsty enough.
#70 to #69 - nospyonme (09/28/2013) [-]
Your level of cat gifs is impressive
Your level of cat gifs is impressive
#73 to #70 - dractheripper (09/28/2013) [-]
We lost the reply button lol. I'm glad I've made you laugh. It makes recent events easier to deal with.
We lost the reply button lol. I'm glad I've made you laugh. It makes recent events easier to deal with.
#71 to #70 - dractheripper (09/28/2013) [-]
He looks like the glorious hybrid of a tribble and an ewok.
He looks like the glorious hybrid of a tribble and an ewok.
#72 to #71 - nospyonme (09/28/2013) [-]
Oh man, that cat. I'm basically out of cats now, and I knew you would have a larger cat folder than mine, but the shear awesomeness of yours was unexpected. Every time you updated I've been falling out of my chair with laughter
User avatar #44 - usmcoorah (06/16/2012) [-]
Yo do you have that video of the Pa senator committing suicide? Before he does it it says "what would you do for a klondike bar?" I'm pretty sure its a video.
User avatar #46 to #44 - dractheripper (06/19/2012) [-]
[url deleted]

Hopefully that's what you're looking for.. sorry I took so long, I've been super busy lately.
User avatar #47 to #46 - dractheripper (06/19/2012) [-]
Damnit.

http://www .liveleak. com/view?i=860c9b9f3b

Remove the spaces between www and .liveleak. and com. -.-
User avatar #45 to #44 - dractheripper (06/17/2012) [-]
I don't but I could try to find it.
User avatar #48 to #45 - usmcoorah (06/30/2012) [-]
lol thanks man.
User avatar #49 to #48 - dractheripper (06/30/2012) [-]
Mhm. I hope it was the right one.
#26 - kitsunemochalite (05/15/2012) [-]
I... ******* ...love...SKYRIM
User avatar #27 to #26 - dractheripper (05/15/2012) [-]
Imma be playing it later tonight.
#29 to #28 - dractheripper (05/16/2012) [-]
I have an unnatural hatred for snow and frost trolls now.
#30 to #29 - kitsunemochalite (05/16/2012) [-]
Welcome to my burning hatred and passions lol
What race didja pick!? :D
#31 to #30 - dractheripper (05/18/2012) [-]
Wood Elf. For now.

Have my current wallpaper.
#32 to #31 - kitsunemochalite (05/18/2012) [-]
Prepare to have the knaves taste your Thu'um!
lol you wanted to talk to the animals?
Love the wallpaper btw, already got to the temple?
User avatar #33 to #32 - dractheripper (05/19/2012) [-]
Sky Haven? yeah.
#34 to #33 - kitsunemochalite (05/19/2012) [-]
Nice I'm glad you are enjoying it :D
So many adventures!
#35 to #34 - dractheripper (05/20/2012) [-]
I sneak up on the dragons...and fail.

LIKE A BOSS.
#36 to #35 - kitsunemochalite (05/20/2012) [-]
Awesome bro :D
Im glad you like it <3
#37 to #36 - dractheripper (05/20/2012) [-]
My horse keeps dying. Lol.

Lydia died on the way up to High Hrothgar. I met Paarthurnax, so ees all good.


HIS VOICE IS SO COOL OHMAHGAWD.

...I definitely stayed up at the Throat Of The World for ten minutes, just to listen to him talk.
#38 to #37 - kitsunemochalite (05/22/2012) [-]
My game got like bugged and he took off to fly and went spinning around and around and around then spun back down into the mountain with his voice like echoing I was like Fus ro uhhhhh...
So are you going to kill him or let him live?
#39 to #38 - dractheripper (05/22/2012) [-]
I had the dragon you kill at Western Watch Tower fall out of the sky (skin back on, instead of the normal skeleton) on top of me. I was like &quot;What thee fack?&quot; and then noped away cause I thought he was alive again at first.
I had the dragon you kill at Western Watch Tower fall out of the sky (skin back on, instead of the normal skeleton) on top of me. I was like "What thee fack?" and then noped away cause I thought he was alive again at first.
#40 to #39 - kitsunemochalite (05/22/2012) [-]
Skyrim mods and glitches are the best I think
Have you seen this?
www.youtube.com/watch?v=Xi17PUqz3nQ
I insist that you do!
User avatar #41 to #40 - dractheripper (06/02/2012) [-]
Lul. that made me giggle. NOODLE ARMS.
#42 to #41 - kitsunemochalite (06/02/2012) [-]
OH YEAH! SNAP INTO A SLIM JIM    
Glad you liked it. So wassup?
OH YEAH! SNAP INTO A SLIM JIM
Glad you liked it. So wassup?
User avatar #43 to #42 - dractheripper (06/02/2012) [-]
nuffin. cleaning my room ^^' you?
#2 - kitsunemochalite (04/28/2012) [-]
Good luck blowing that blender...
Good luck blowing that blender...
User avatar #3 to #2 - dractheripper (04/28/2012) [-]
I'm afraid of lemurs now. O.o
#4 to #3 - kitsunemochalite (04/29/2012) [-]
Here have some epilepsy with that lemur
Here have some epilepsy with that lemur
#5 to #4 - dractheripper (04/29/2012) [-]
Acid, anyone?
Acid, anyone?
#7 to #5 - kitsunemochalite (04/29/2012) [-]
I don't know if I should....aww to hell with it    
Okay :D
I don't know if I should....aww to hell with it
Okay :D
User avatar #8 to #7 - dractheripper (04/29/2012) [-]
Good God that's amazing.

Everytime I see that gif I think my brain will explode from awesome.
#10 to #8 - kitsunemochalite (05/01/2012) [-]
As do I! :D I love that crazy animation stuff   
So whats up bro?
As do I! :D I love that crazy animation stuff
So whats up bro?
#11 to #10 - dractheripper (05/01/2012) [-]
Causin' ********** and such. Lol.
#12 to #11 - kitsunemochalite (05/03/2012) [-]
Ohhh man I know bout that lol   
Sweet brah causin some mischief?
Ohhh man I know bout that lol
Sweet brah causin some mischief?
#13 to #12 - dractheripper (05/04/2012) [-]
Of course!    
   
Apparently not liking sports and describing oneself is frowned upon.   
MFW I caused said 						*********					.
Of course!

Apparently not liking sports and describing oneself is frowned upon.
MFW I caused said ********* .
#14 to #13 - kitsunemochalite (05/07/2012) [-]
Yes tell me moar
#15 to #14 - dractheripper (05/08/2012) [-]
Guys just used the typical "Girls don't game and don't know what the **** they're talking about on the internet." stereotype and got all flustered. They stopped once I proved them wrong lol.

Has a Skeksi.
#16 to #15 - kitsunemochalite (05/08/2012) [-]
I grew up with a controller in my hand.
Thank you for the Skeksi :D
Please have my insurance information!
#17 to #16 - dractheripper (05/08/2012) [-]
Same here. My first game was the original spyro.
Have a picture of my favourite car.
#18 to #17 - kitsunemochalite (05/09/2012) [-]
Here hold these baby platypus for me
#19 to #18 - dractheripper (05/10/2012) [-]
Well..I was holding limes, but they fell. I'll hold your platypi.
#20 to #19 - kitsunemochalite (05/11/2012) [-]
Its because you lack discipline!    
You need to be dedicated at what you do man
Its because you lack discipline!
You need to be dedicated at what you do man
#21 to #20 - dractheripper (05/11/2012) [-]
I rack disiprine you sai?


Pic just because it makes me giggle.
#22 to #21 - kitsunemochalite (05/12/2012) [-]
:D I love giggles
#25 to #22 - dractheripper (05/15/2012) [-]
I finally got skyrim from my fiance. Lol.
My birthday just passed.
Aside from that..Not much else is new. You?
#23 to #22 - dractheripper (05/12/2012) [-]
So do I :3
So do I :3
#24 to #23 - kitsunemochalite (05/14/2012) [-]
So what else is new brah?
See any cool movies, playing any games, tell me what is up in yo physical!
#1 - blueboysixnine ONLINE (04/24/2012) [-]
This image has expired
comment virginity
 Friends (0)