Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

douchec    

no avatar Level 157 Comments: Faptastic
Offline
Send mail to douchec Block douchec Invite douchec to be your friend
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:9/22/2011
Last Login:11/12/2013
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 64 total,  102 ,  38
Comment Thumbs: 575 total,  912 ,  337
Content Level Progress: 80% (4/5)
Level 2 Content: New Here → Level 3 Content: New Here
Comment Level Progress: 50% (5/10)
Level 157 Comments: Faptastic → Level 158 Comments: Faptastic
Subscribers:0
Content Views:832
Times Content Favorited:10 times
Total Comments Made:369
FJ Points:579

latest user's comments

#21 - Kim jong spent like 400K on porn and like 200K on booze every …  [+] (2 new replies) 01/10/2013 on get on his level 0
#24 - discon (01/10/2013) [-]
Makes you wonder why he wouldn't spend it on hookers instead.
#25 - douchec (01/10/2013) [-]
Probably because it's "unlawful" or "dirty" I never understood communism in that sense. The people that are in the government are above the law.
#50 - This one was my favorite, holy ******* ***… 01/10/2013 on Daddy what are you doing? +1
#102 - Thank you! Reznov was a ******* badass, he made t…  [+] (5 new replies) 01/10/2013 on Team Fortress 2 in a Nutshell 0
User avatar #103 - doopleganger (01/10/2013) [-]
Yeah, private games are the only good thing about online anymore it's hacked to all hell. But the campaign is still my favorite part, I feel in love with it right at the part in Vendetta when Reznov was giving his speech in the bar and that music was playing in the back.
User avatar #125 - Bobtheblob (01/10/2013) [-]
I'm thinking about picking up WaW again. What do you play it on? I heard the 360 version is overrun with hackers.
User avatar #127 - doopleganger (01/10/2013) [-]
Alas i'm a console fag so I play on Xbox, it's common to run into a hacked game but it's as common to find one that's not. I'll always be up for campaign, that's what matters to me
#128 - Bobtheblob (01/10/2013) [-]
That's disappointing. WaW was my favorite Call of Duty, Singleplayer and multiplayer wise.
User avatar #130 - doopleganger (01/10/2013) [-]
Don't be disappointed. all you need is patience. Once in a blue moon you'll get into a game where ALL the players have hacks like flying around the map, super jump etc it's a load of fun
#153 - Anarchy? lol 01/10/2013 on Sorry what? 0
#52 - I think Lochte was kind of a douche! I only say that based on … 01/10/2013 on Michael Phelps 0
#40 - Description....wut 01/10/2013 on Being a Ginger... 0
#88 - Anyone still play World at War? Favorite ******* …  [+] (10 new replies) 01/10/2013 on Team Fortress 2 in a Nutshell +1
User avatar #151 - RonsteR (01/11/2013) [-]
i've played all the call of duties and only enjoying the zombies

infinity ward fucking sucks
User avatar #97 - doopleganger (01/10/2013) [-]
WaW is in my top ten favorite games, the ending still gives me fucking chills
#135 - dafogman (01/10/2013) [-]
My feelings on CoD.......and yet I continue to play.
User avatar #137 - doopleganger (01/10/2013) [-]
Unfortunately it's true
#102 - douchec (01/10/2013) [-]
Thank you! Reznov was a fucking badass, he made that game for me. The online is still alright. Fucking hackers and shit.
User avatar #103 - doopleganger (01/10/2013) [-]
Yeah, private games are the only good thing about online anymore it's hacked to all hell. But the campaign is still my favorite part, I feel in love with it right at the part in Vendetta when Reznov was giving his speech in the bar and that music was playing in the back.
User avatar #125 - Bobtheblob (01/10/2013) [-]
I'm thinking about picking up WaW again. What do you play it on? I heard the 360 version is overrun with hackers.
User avatar #127 - doopleganger (01/10/2013) [-]
Alas i'm a console fag so I play on Xbox, it's common to run into a hacked game but it's as common to find one that's not. I'll always be up for campaign, that's what matters to me
#128 - Bobtheblob (01/10/2013) [-]
That's disappointing. WaW was my favorite Call of Duty, Singleplayer and multiplayer wise.
User avatar #130 - doopleganger (01/10/2013) [-]
Don't be disappointed. all you need is patience. Once in a blue moon you'll get into a game where ALL the players have hacks like flying around the map, super jump etc it's a load of fun
#92 - AHAHAHAhAHAHA this made me really ******* happy. 01/10/2013 on Dat Hammer +2
#16 - Thanks, I think haha. Someone told me they still hold some pow… 01/10/2013 on The Adventures of Prince... 0
#14 - lol wtf just happened? My question remains unanswered.  [+] (2 new replies) 01/10/2013 on The Adventures of Prince... 0
User avatar #15 - taintedangel (01/10/2013) [-]
Long story short, they are a useless tourist attraction that still think they hold some power over the country (or at least the Queen and Prince Charles do).
#16 - douchec (01/10/2013) [-]
Thanks, I think haha. Someone told me they still hold some power in that they are very influential? like someone would pull for a law or something that's supported by the Queen or some shit...
#9 - ^^^^LMFAO! 01/09/2013 on Sisters Dont Count -14
#8 - The queen's so ******* old. I feel like these …  [+] (6 new replies) 01/09/2013 on The Adventures of Prince... 0
User avatar #9 - taintedangel (01/09/2013) [-]
They are being a drain on their economy by making the peasants citizens pay for their shit with taxes, hold parades while the money that goes to them could feed their cold an hungry,
#14 - douchec (01/10/2013) [-]
lol wtf just happened? My question remains unanswered.
User avatar #15 - taintedangel (01/10/2013) [-]
Long story short, they are a useless tourist attraction that still think they hold some power over the country (or at least the Queen and Prince Charles do).
#16 - douchec (01/10/2013) [-]
Thanks, I think haha. Someone told me they still hold some power in that they are very influential? like someone would pull for a law or something that's supported by the Queen or some shit...
#13 - submitted has deleted their comment.
#11 - traveller (01/09/2013) [-]
their fortune is their own faggot
#32 - That was ******* beautiful. 01/09/2013 on 4chin 0
#60 - Looks like the thing from fantastic 4 01/09/2013 on Do you eve lift? +1
#353 - WHYYYYYY?! I didn't ask for these feels. 01/09/2013 on Legend of Zelda feels. -1
#205 - hahahaha holy **** me, I hope this **** … 01/09/2013 on 4fuckr +3
#168 - lol how big of a slut is she? Already having another dude up there.... 01/09/2013 on A Simple Bad Day 0
#139 - God you're ******* stupid. I understood the … 01/09/2013 on Damn ain't that the truth -1
#57 - Oh good god, I lost my **** at this picture. 01/08/2013 on BOI ITS BONG O'CLOCK +1
#44 - hahahahahaha **** yes. I go to that school. This … 01/08/2013 on i hate that i was homeschooled 0
#85 - LOL more of this **** . As I was scrolling through…  [+] (2 new replies) 01/08/2013 on Damn ain't that the truth -2
#133 - dirkdirkmoo (01/08/2013) [-]
The joke is that it's about posting things that aren't yours, and it's copy of something that everyone uses. Get it now?
#139 - douchec (01/09/2013) [-]
God you're fucking stupid. I understood the fucking content. I'm just saying FJ is falling apart because they keep reposting shit that I've already seen.
#26 - **** , WHYYYYYY???  [+] (1 new reply) 01/07/2013 on Prepare to be annihilated +1
#27 - Moog (01/07/2013) [-]
The ocean is a scary place.
#8 - hahahahahhahaa, **** . I'm dead. 01/07/2013 on ifdadg[age 0
#22 - Dump motha-licka 01/07/2013 on Never thought about it that... +2
#135 - No, that's the thing. I know they got it from the internet, bu…  [+] (1 new reply) 01/07/2013 on if only 0
User avatar #157 - jickya (01/11/2013) [-]
are you sure? because I actually checked a couple of posts before and they were posted on Ifunny an hour after they were posted on funnyjunk. maybe not all i guess?
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 550 / Total items point value: 550

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)