x
FJ is now mobile friendly. Try it out on your mobile browser!
Click to expand

dandaniels

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 18
Youtube Channel: dan64daniels
Date Signed Up:7/01/2012
Last Login:3/05/2015
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#11335
Comment Ranking:#5977
Highest Content Rank:#4088
Highest Comment Rank:#3150
Content Thumbs: 763 total,  1074 ,  311
Comment Thumbs: 1394 total,  1967 ,  573
Content Level Progress: 0% (0/10)
Level 63 Content: FJ Cultist → Level 64 Content: FJ Cultist
Comment Level Progress: 50% (5/10)
Level 202 Comments: Comedic Genius → Level 203 Comments: Comedic Genius
Subscribers:0
Content Views:89774
Times Content Favorited:36 times
Total Comments Made:496
FJ Points:1719

latest user's comments

#3 - Picture 02/03/2015 on Description +7
#8 - Why Becuase I said so. ~ killroy October 07, 2003 … 02/03/2015 on Meow Meow Meow Meow +4
#6 - just a smile  [+] (2 new replies) 02/03/2015 on Meow Meow Meow Meow +7
#7 - cloudpawtwo (02/03/2015) [-]
why me tho?

sure you don't need a header or some shit?
#8 - dandaniels (02/03/2015) [-]
Why
Becuase I said so.
~ killroy October 07, 2003

babibabibubi shop stop in the lot on the corner shop
#4 - that was too fast  [+] (4 new replies) 02/03/2015 on Meow Meow Meow Meow +6
#5 - cloudpawtwo (02/03/2015) [-]
need anything?

turn your shitty knife into a titty knife
#6 - dandaniels (02/03/2015) [-]
just a smile
#7 - cloudpawtwo (02/03/2015) [-]
why me tho?

sure you don't need a header or some shit?
#8 - dandaniels (02/03/2015) [-]
Why
Becuase I said so.
~ killroy October 07, 2003

babibabibubi shop stop in the lot on the corner shop
#2 - meow meow meow joshlol and cloudpawtwo meow meow meow meow meow meow  [+] (6 new replies) 02/03/2015 on Meow Meow Meow Meow +45
#3 - cloudpawtwo (02/03/2015) [-]
#4 - dandaniels (02/03/2015) [-]
that was too fast
#5 - cloudpawtwo (02/03/2015) [-]
need anything?

turn your shitty knife into a titty knife
#6 - dandaniels (02/03/2015) [-]
just a smile
#7 - cloudpawtwo (02/03/2015) [-]
why me tho?

sure you don't need a header or some shit?
#8 - dandaniels (02/03/2015) [-]
Why
Becuase I said so.
~ killroy October 07, 2003

babibabibubi shop stop in the lot on the corner shop
#1 - o gud god the third 02/03/2015 on Random Internet #25 0
#51 - I would love to lend my kindness to this sight. i'm here every… 02/03/2015 on Mod application page 0
#301 - video  [+] (1 new reply) 01/29/2015 on Made this in FL Studio 0
User avatar #304 - DremoraValkynaz (01/29/2015) [-]
Eh, I wouldn't see the point in downloading a video file just to listen to a track. Sure, I could just extract the audio from the video and save it as an MP3, but its just easier for the OP to send me the original audio track, which he has done.

At the end of it all, it's done and dusted.
#296 - right click save audio as . . . profit  [+] (5 new replies) 01/29/2015 on Made this in FL Studio 0
User avatar #299 - DremoraValkynaz (01/29/2015) [-]
No such option appears on chrome for me.
User avatar #517 - finntastic (01/30/2015) [-]
You need to use Google Ultron.
User avatar #301 - dandaniels (01/29/2015) [-]
video
User avatar #304 - DremoraValkynaz (01/29/2015) [-]
Eh, I wouldn't see the point in downloading a video file just to listen to a track. Sure, I could just extract the audio from the video and save it as an MP3, but its just easier for the OP to send me the original audio track, which he has done.

At the end of it all, it's done and dusted.
User avatar #300 - DremoraValkynaz (01/29/2015) [-]
It doesn't matter anyway. OP provided me with the mp3 file.
#4 - get behind me 01/09/2015 on ... 0
#20 - Picture 01/09/2015 on ...Ed Boy +1
#18 - Picture  [+] (13 new replies) 01/09/2015 on ...Ed Boy +1
#19 - kingdaniel (01/09/2015) [-]
With their big ass foreheads and their anime try hards vibe.
0/10 not even close as awesome kids shows as Avatar.
User avatar #66 - notorc (01/10/2015) [-]
Avatar fucking sucks.
User avatar #71 - kingdaniel (01/10/2015) [-]
No I'm not talking about the blue aliens shit.
User avatar #72 - notorc (01/10/2015) [-]
so am i
#73 - kingdaniel (01/10/2015) [-]
Impossible…
User avatar #74 - notorc (01/10/2015) [-]
I really hated the whole thing of blue cock people
User avatar #27 - darthblam (01/09/2015) [-]
I agree. And it's fucking theme was annoying as shit.
And it was the same shtick every episode. Shit starts happening, "Oh shit it's XANA", do some crummy Matrixy virtual shit, people are about to get fucked in real life, oh well to the deus ex machina machine!, reverse time or some bullshit, win... boring and predictable as fuck.
#26 - ohemgeezus (01/09/2015) [-]
TLA, maybe. not LOK
#28 - kingdaniel (01/09/2015) [-]
TLA is my childhood but LOK is my teenhood.
#29 - ohemgeezus (01/09/2015) [-]
and LOK is shit.
1/10 not even close to the level of code lyoko
#30 - kingdaniel (01/09/2015) [-]
lmao good one m8
#31 - ohemgeezus (01/09/2015) [-]
I liked TLA, but LOK is shit tier
#20 - dandaniels (01/09/2015) [-]
#46 - I'm really feeling it Weeabo to otaku Soft reset for y… 01/06/2015 on congrats to FJ 0
#71 - ▒█░▒█ ░█▀▀█ ▒█░▒█ ░█▀▀… 12/31/2014 on Sendhelp +1
#11 - Picture 12/29/2014 on d'awww +5
#10247020 - Picture  [+] (1 new reply) 12/29/2014 on Autism Board 0
#10247022 - cactaur (12/29/2014) [-]
#28 - God i Know, what a ****** world but that ant gonn… 12/29/2014 on My life summed up 0
#25 - Ya . . in a good way, lucky me.  [+] (2 new replies) 12/29/2014 on My life summed up 0
#27 - justthere (12/29/2014) [-]
At least you have the ability to pick yourself up. With any sort of mental disability, no one understands unless they have one. I'm tired of hearing people telling me, "Well, just think positive." Yeah, sure. Like I can just flick a switch and positivity will swarm the overwhelming negative outlook on life and change everything. If it were that easy, I would. But they don't get it.
User avatar #28 - dandaniels (12/29/2014) [-]
God i Know, what a shitty world but that ant gonna stop me, i got my life to live and ill help anyone on the way, Hay that's even better. That's how i live. disability or not, no one can take that from me or you or anyone.
#23 - Autism on the repetitive side. . if that makes cents  [+] (4 new replies) 12/29/2014 on My life summed up 0
#24 - justthere (12/29/2014) [-]
You mean like with repetitive tendencies?
User avatar #25 - dandaniels (12/29/2014) [-]
Ya . . in a good way, lucky me.
#27 - justthere (12/29/2014) [-]
At least you have the ability to pick yourself up. With any sort of mental disability, no one understands unless they have one. I'm tired of hearing people telling me, "Well, just think positive." Yeah, sure. Like I can just flick a switch and positivity will swarm the overwhelming negative outlook on life and change everything. If it were that easy, I would. But they don't get it.
User avatar #28 - dandaniels (12/29/2014) [-]
God i Know, what a shitty world but that ant gonna stop me, i got my life to live and ill help anyone on the way, Hay that's even better. That's how i live. disability or not, no one can take that from me or you or anyone.
#2 - Picture 12/28/2014 on Thrown 0
#7 - But no for real you go on THE ONE AND ONLY to post that and … 12/28/2014 on cumblr -1
#8 - Picture 12/28/2014 on New tattoo 0
#7 - Well i'll be damned, well alrady den  [+] (1 new reply) 12/28/2014 on New tattoo 0
#8 - dandaniels (12/28/2014) [-]
#1 - Let it GOOOOOOOOOOO  [+] (2 new replies) 12/28/2014 on (untitled) +23
User avatar #7 - vivjames (12/29/2014) [-]
WWE sure has changed
User avatar #3 - daredevizz (12/28/2014) [-]
i..... like that.
#1 - hfw he was done 12/28/2014 on avatar might be over 0

items

Total unique items point value: 2000 / Total items point value: 4350
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#2 - twi (11/15/2013) [-]
hey /BEE/ro
#4 to #2 - Deavas (05/07/2014) [-]
boop
User avatar #1 - monkeywithafez (11/22/2012) [-]
Hey /b/ro
 Friends (0)