Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

cube

Rank #2884 on Subscribers
cube Avatar Level 210 Content: Comedic Genius
Offline
Send mail to cube Block cube Invite cube to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Date Signed Up:12/05/2010
Last Login:11/27/2011
Location:Africa
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 11041 total,  12546 ,  1505
Comment Thumbs: 323 total,  530 ,  207
Content Level Progress: 7.8% (39/500)
Level 210 Content: Comedic Genius → Level 211 Content: Comedic Genius
Comment Level Progress: 30% (3/10)
Level 132 Comments: Respected Member Of Famiry → Level 133 Comments: Respected Member Of Famiry
Subscribers:28
Content Views:30234
Times Content Favorited:959 times
Total Comments Made:283
FJ Points:11442
Favorite Tags: cube (53)
If you're looking at my profile you mine as well just sub =]

latest user's comments

#6 - well what did you expect this **** is still in th…  [+] (1 new reply) 12/10/2010 on Disbeliefs 0
User avatar #7 - thirdaccountlol (12/10/2010) [-]
idk when you are fucking pissed you do irrational things.
#6 - **cube rolls 080,377,411**  [+] (5 new replies) 12/10/2010 on FUCK YEAHH 0
User avatar #7 - maddwoodd (12/10/2010) [-]
**maddwoodd rolls 628** like this XD
User avatar #8 - cube (12/10/2010) [-]
**cube rolls 241,571,173** nice
User avatar #9 - maddwoodd (12/10/2010) [-]
**maddwoodd rolls 706,618,490**
User avatar #10 - bengin (12/10/2010) [-]
Too bad nobodies ever going to get red text.
User avatar #11 - maddwoodd (12/10/2010) [-]
**maddwoodd rolls 834** haha someday
#5 - type *Roll X* and just replace X with any number 1-9 also it h…  [+] (6 new replies) 12/10/2010 on FUCK YEAHH 0
User avatar #6 - cube (12/10/2010) [-]
**cube rolls 080,377,411**
User avatar #7 - maddwoodd (12/10/2010) [-]
**maddwoodd rolls 628** like this XD
User avatar #8 - cube (12/10/2010) [-]
**cube rolls 241,571,173** nice
User avatar #9 - maddwoodd (12/10/2010) [-]
**maddwoodd rolls 706,618,490**
User avatar #10 - bengin (12/10/2010) [-]
Too bad nobodies ever going to get red text.
User avatar #11 - maddwoodd (12/10/2010) [-]
**maddwoodd rolls 834** haha someday
#3 - well how do we know it's yours?  [+] (3 new replies) 12/10/2010 on Disbeliefs 0
User avatar #4 - thirdaccountlol (12/10/2010) [-]
it's not fucking fair. this is my shit now i'm minus three
#6 - cube (12/10/2010) [-]
well what did you expect this shit is still in the #1 spot and now you decide oh i need to let these people know that this is actually my content with absolutely no proof
User avatar #7 - thirdaccountlol (12/10/2010) [-]
idk when you are fucking pissed you do irrational things.
#1 - Why didn't you post it first....?  [+] (5 new replies) 12/10/2010 on Disbeliefs 0
User avatar #2 - thirdaccountlol (12/10/2010) [-]
uploaded it to another site first.
User avatar #3 - cube (12/10/2010) [-]
well how do we know it's yours?
User avatar #4 - thirdaccountlol (12/10/2010) [-]
it's not fucking fair. this is my shit now i'm minus three
#6 - cube (12/10/2010) [-]
well what did you expect this shit is still in the #1 spot and now you decide oh i need to let these people know that this is actually my content with absolutely no proof
User avatar #7 - thirdaccountlol (12/10/2010) [-]
idk when you are fucking pissed you do irrational things.
#1 - **cube rolls 929,957,437** free thumb 4 u. Next time just sc… 12/10/2010 on You can't make this up 0
#1 - **cube rolls 861,577,079** free thumb 4 u  [+] (1 new reply) 12/10/2010 on Jessica Alba Pwnt +2
User avatar #4 - buya (12/10/2010) [-]
4 thumbs for free ok!
#1 - **cube rolls 254,487,010** free thumb 4 u  [+] (1 new reply) 12/10/2010 on FUCK YEAHH 0
User avatar #2 - maddwoodd (12/10/2010) [-]
haha cheers whats up with the ** cube rolls 254,487,010**??? i see it all the time but dont get it XD
#4 - **cube rolls 047,116,084** fine but even if he is real i don… 12/10/2010 on god watches CP? 0
#1 - **cube rolls 162,307,340** god's not reall sorry  [+] (3 new replies) 12/10/2010 on god watches CP? 0
#2 - repostmanman has deleted their comment.
User avatar #4 - cube (12/10/2010) [-]
**cube rolls 047,116,084** fine but even if he is real i don't want to believe in a god that watches child porn
#3 - repostmanman has deleted their comment.
#1 - **cube rolls 234,199,827** nice photoshop?  [+] (1 new reply) 12/10/2010 on Basketball Photobomb 0
User avatar #3 - ulquiorra (12/10/2010) [-]
nah. I used Paint.
#9 - yeah... 12/10/2010 on Challenge Accepted 0
#2 - **cube rolls 087,184,532** 12/10/2010 on anteater 0
#1 - kinda thumb-whorish *Roll 9*  [+] (1 new reply) 12/10/2010 on anteater 0
User avatar #2 - cube (12/10/2010) [-]
**cube rolls 087,184,532**
#1 - **cube rolls 374,313,213** 12/10/2010 on Epals 0
#1 - **cube rolls 112,127,967** 12/10/2010 on Art Schools in University... 0
#98 - **cube rolls 769,710,822**  [+] (1 new reply) 12/10/2010 on SO CLOSE BUT SO FAR! 0
User avatar #110 - rugbyfan (12/10/2010) [-]
**rugbyfan rolls 783,817,300**
#6 - ahh interesting 12/10/2010 on Miss Funnyjunk erros? 0
#1 - i dont get it...  [+] (2 new replies) 12/10/2010 on Miss Funnyjunk erros? 0
User avatar #5 - shaunr (12/10/2010) [-]
at that page there is always an error. it also seems to take you to a url that is the base of the site. "newmedia." pretty interesting
User avatar #6 - cube (12/10/2010) [-]
ahh interesting
#5 - lol 12/09/2010 on Challenge Accepted +1
#107 - New OC here http://www.funnyjunk.com/funny_pictures/1333646/… 12/09/2010 on Stare Dadmin 0
#101 - wth? 12/09/2010 on Stare Dadmin 0
#85 - thanks 12/09/2010 on Stare Dadmin 0
#83 - scroll down please it's been said like 50 times lol. I just th… 12/09/2010 on Stare Dadmin +6
#81 - oh my god...  [+] (1 new reply) 12/09/2010 on Stare Dadmin 0
#84 - Anoneemous (12/09/2010) [-]
what? problem?
[ 272 Total ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #7 - closingcube **User deleted account** (11/21/2013) [-]
if you ever remember this place...can you please give me this account?
User avatar #6 - Zaxplab (08/31/2013) [-]
Did you die? D:


You were the person that helped me advance from my newfag status.
User avatar #4 - jingleforth (06/06/2013) [-]
Dibs
 Friends (0)