Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

cormy    

Rank #3106 on Comments
cormy Avatar Level 238 Comments: Ambassador Of Lulz
Offline
Send mail to cormy Block cormy Invite cormy to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Youtube Channel: Cormy1Live
Date Signed Up:2/20/2013
Location:Ontario
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#12466
Comment Ranking:#3106
Highest Content Rank:#8391
Highest Comment Rank:#2085
Content Thumbs: 43 total,  152 ,  109
Comment Thumbs: 4217 total,  5316 ,  1099
Content Level Progress: 77.96% (46/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 80% (80/100)
Level 238 Comments: Ambassador Of Lulz → Level 239 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:2
Content Views:21522
Times Content Favorited:1 times
Total Comments Made:5257
FJ Points:3964
Favorite Tags: 4Chan (4) | AutismAnonymous (3) | youtube (3)

Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1400

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #115 - sunnyday (10/18/2014) [-]
Source is my almost 4000 large Pinkie folder.
User avatar #117 to #116 - cormy (10/18/2014) [-]
But where did you get it?
Artist name?
User avatar #118 to #117 - sunnyday (10/18/2014) [-]
Artist name is Mastergodai. I found it on e621.
#93 to #92 - cormy (08/04/2014) [-]
Far more work went into stitching this together than I care to admit.
MS paint is a god.
#94 to #93 - cormy (08/05/2014) [-]
Not my work, hence how ugly it is.
#113 to #112 - cormy (09/30/2014) [-]
Server De-Syncs are fun
#82 - cormy (07/27/2014) [-]
Comment Picture
#55 - cormy (07/22/2014) [-]
Yeah, definitely on the low for gifs. I might've had more on the laptop but that was stolen a few months ago.   
Are pics fine limb?
Yeah, definitely on the low for gifs. I might've had more on the laptop but that was stolen a few months ago.
Are pics fine limb?
#61 to #55 - limb ONLINE (07/22/2014) [-]
I have this.
I have this.
#69 to #66 - limb ONLINE (07/22/2014) [-]
That's about all I got thanks for the gifs a pictures.
That's about all I got thanks for the gifs a pictures.
#70 to #68 - cormy (07/22/2014) [-]
There are still more to come limb!
#71 to #70 - cormy (07/22/2014) [-]
Dunno what your interests are but I tend to like more vibrant pictures with cute faces and awesome hair.
#72 to #71 - cormy (07/22/2014) [-]
I also have a weakness for furs as I'm sure you've noticed lol
#73 to #72 - cormy (07/22/2014) [-]
I'm in my Geass folder atm.
I really really love Code Geass and its characters.
#74 to #73 - cormy (07/22/2014) [-]
I have posted all my geass folder before along with all the sources so if you'd like I can link you to that. It's on facebook, with sources in the descriptions.
#76 to #75 - cormy (07/22/2014) [-]
I'll PM you the link if you want it.
#79 to #78 - cormy (07/22/2014) [-]
Alright back to random anime chicks.
#81 to #80 - cormy (07/22/2014) [-]
#56 to #55 - cormy (07/22/2014) [-]
God damn short Tumblr gifs...
God damn short Tumblr gifs...
#59 to #58 - cormy (07/22/2014) [-]
I really have barely anything on this damn PC for gifs >.< Mostly just mlp-related stuff.
I really have barely anything on this damn PC for gifs >.< Mostly just mlp-related stuff.
#60 to #59 - cormy (07/22/2014) [-]
Really I just don't have much on here in general other than mlp pics &gt;.&lt; Ugh
Really I just don't have much on here in general other than mlp pics >.< Ugh
#53 - ideae (07/03/2014) [-]
hay. how u doin?
User avatar #54 to #53 - cormy (07/03/2014) [-]
Alright and you?
#52 - cormy (06/16/2014) [-]
Hurray! I now know where this... Thing... Is from.   
www.youtube.com/watch?v=H5LAaac9ABo
Hurray! I now know where this... Thing... Is from.
www.youtube.com/watch?v=H5LAaac9ABo
#51 - cormy (05/29/2014) [-]
Wtf kgmonell, y u do dis?
User avatar #32 - shibe (12/20/2013) [-]
Not musical theory, just music genres and history of rock music and that such. Sorry I couldn't respond to you in the thread.
User avatar #33 to #32 - cormy (12/20/2013) [-]
How 'bout Electronic genres?
User avatar #34 to #33 - shibe (12/20/2013) [-]
Electronic music and it's sub genres is my favorite.

I'm more favorable to the IDM side instead of the EDM side. But both are still quite enjoyable.
User avatar #35 to #34 - cormy (12/20/2013) [-]
[white]I'm trying to think of how I want to formulate the question I want to ask lol...
How would you... Arrange the genres in relation to how the sound-relate to each other structurally?
Use this as base I guess: You need to login to view this link
User avatar #8 - cormy (06/04/2013) [-]
If anyone can help me find an absolutely ancient Tales of Symphonia parody series, you have all my love. It was a parody of the game, not the anime and it featured such stupidity as:
"Redbull gives you wings!"
"The chosen? The chosen. THE CHOSEN! THE CHOSEN!?! THE CHOSEN! The chosen of mana. The chosen."
"Woman, woman, woman, woman, woman!"
"Mythos wanted to **** Noishe."
#7 - cormy (05/15/2013) [-]
Source for this here gif: www.youtube.com/watch?v=XAsPeY8BsQU
Source for this here gif: www.youtube.com/watch?v=XAsPeY8BsQU
User avatar #1 - twi (04/14/2013) [-]
umm... hi?
#2 to #1 - cormy (04/14/2013) [-]
Oh most unholy 						****					 that was fast! O.o   
I wub you.   
I think that's about it! XD
Oh most unholy **** that was fast! O.o
I wub you.
I think that's about it! XD
User avatar #3 to #2 - twi (04/14/2013) [-]
oh my <3
 Friends (0)