Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

cmcdftw    

Rank #29420 on Comments
cmcdftw Avatar Level 144 Comments: Faptastic
Online
Send mail to cmcdftw Block cmcdftw Invite cmcdftw to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 24
Consoles Owned: Xbox,PC
Video Games Played: LOL,Minecraft,Skyrim,Happywheels,COD,Bioshock
Date Signed Up:5/26/2013
Last Login:7/25/2014
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#29420
Highest Content Rank:#10335
Highest Comment Rank:#5147
Content Thumbs: 25 total,  65 ,  40
Comment Thumbs: 443 total,  780 ,  337
Content Level Progress: 49.15% (29/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 10% (1/10)
Level 144 Comments: Faptastic → Level 145 Comments: Faptastic
Subscribers:0
Content Views:10169
Times Content Favorited:3 times
Total Comments Made:372
FJ Points:466
Favorite Tags: feels (2)

latest user's comments

#102 - really? looks different, hmmm thx tho  [+] (1 new reply) 07/01/2014 on Anudder komplashion 0
#103 - djabelincoln (07/01/2014) [-]
It may sound weird, but it's her cheekbones and nose that make me sure of it. She just has a unique kind of face,
#100 - What porn star is this?  [+] (3 new replies) 07/01/2014 on Anudder komplashion 0
#101 - djabelincoln (07/01/2014) [-]
Ava Addams
User avatar #102 - cmcdftw (07/01/2014) [-]
really? looks different, hmmm thx tho

#103 - djabelincoln (07/01/2014) [-]
It may sound weird, but it's her cheekbones and nose that make me sure of it. She just has a unique kind of face,
#24 - Awww yissssss 06/24/2014 on Giving away all of the porn 0
#180 - Just make it fairy tail or HSDXD WORTH 06/22/2014 on oh the horror 0
#4 - Is that guy Isse from HsDxD? 06/15/2014 on Dude that's your sister 0
#182 - Holy shit it is miranda kerr lol  [+] (1 new reply) 06/05/2014 on The Truth +1
User avatar #238 - iamsammich (06/05/2014) [-]
what can i say
i know victoria's secret well
jk i only know miranda kerr and adriana limaoh lawd adriana lima
#81 - Am I the only one who just wants to know what the girl on the …  [+] (3 new replies) 06/05/2014 on The Truth 0
User avatar #83 - iamsammich (06/05/2014) [-]
reminds me of miranda kerr
User avatar #238 - iamsammich (06/05/2014) [-]
what can i say
i know victoria's secret well
jk i only know miranda kerr and adriana limaoh lawd adriana lima
#135 - Picture 06/05/2014 on see description 0
#114 - Picture 05/18/2014 on post your current wallpaper +1
#16 - I thought I was a bastard because the first thing I thought wa… 05/16/2014 on What A Selfless Act 0
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 550 / Total items point value: 950

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #3 - ihearcolors (05/18/2014) [-]
POST THIS ON ALL UR FRIENDS WALLS IF U WOULD GO FAST
░░░░░░░░░▄▄▄▄▄
░░░░░░░░▀▀▀██████▄▄▄
░░░░░░▄▄▄▄▄░░█████████▄
░░░░░▀▀▀▀█████▌░▀▐▄░▀▐█
░░░▀▀█████▄▄░▀██████▄██
░░░▀▄▄▄▄▄░░▀▀█▄▀█════█▀
░░░░░░░░▀▀▀▄░░▀▀███░▀░░░░░ ▄▄
░░░░░▄███▀▀██▄████████▄░▄▀ ▀██▌
░░░██▀▄▄▄██▀▄███▀░▀▀████░░ ░░▀█▄
▄▀▀▀▄██▄▀▀▌████▒▒▒▒▒▒███░░ ░▌▄▄▀
▌░░░░▐▀████▐███▒▒▒▒▒▐██▌
▀▄░░▄▀░░░▀▀████▒▒▒▒▄██▀
░░▀▀░░░░░░▀▀█████████▀
░░░░░░░░▄▄██▀██████▀█
░░░░░░▄██▀░░░░░▀▀▀░░█
░░░░░▄█░░░░░░░░░░░░░▐▌
░▄▄▄▄█▌░░░░░░░░░░░░░░▀█▄▄▄ ▀▀▄
▌░░░░░▐░░░░░░░░░░░░░░░░▀▀▄ ▄▀
░▀▀▄▄▀
REPOST TO 5 PROFILES AND U WILL BE FASTER IN 6-8 WEEKS - GUARANTEED RESUTLS!!!!!
User avatar #1 - hieronymous (11/29/2013) [-]
oh yeah
why did you add me that one day
we never talk
User avatar #2 to #1 - cmcdftw ONLINE (11/29/2013) [-]
idk lol
 Friends (0)