Upload
Login or register

classiccolour

Last status update:
-
Gender: male
Date Signed Up:1/16/2011
Last Login:7/31/2016
Location:Australia
FunnyJunk Career Stats
Content Ranking:#5696
Comment Ranking:#4033
Highest Content Rank:#5629
Highest Comment Rank:#1042
Content Thumbs: 8 total,  11 ,  3
Comment Thumbs: 8082 total,  8369 ,  287
Content Level Progress: 18.64% (11/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 30% (30/100)
Level 266 Comments: Pure Win → Level 267 Comments: Pure Win
Subscribers:0
Content Views:2434
Total Comments Made:1061
FJ Points:6642

latest user's comments

#9 - Picture 12/14/2015 on puppies cause why not +8
#9 - Oh god my ex gf did a thing where she'd say we'll eat where I … 12/11/2015 on (untitled) 0
#15 - I always thought it was the same idea as pokemon, pocket monst… 12/11/2015 on Digimon +1
#44 - I think people fail to understand that it'd be ridiculous to e… 12/11/2015 on Remake 0
#21 - Im gonna miss this show, but i guess it was a good idea to sto… 12/10/2015 on browser history +1
#15 - Ive always liked the Death Parade intro, it really doesnt give…  [+] (1 new reply) 12/06/2015 on Anime song dump 0
User avatar
#23 - privileges (12/06/2015) [-]
Never watched it but the artist is bradio, they make funky ass music.
#14 - I think the only problem I ever had with dishonoured was that …  [+] (1 new reply) 12/06/2015 on Dishonored - Insane kills +1
User avatar
#22 - iqequalzero (12/06/2015) [-]
I could sorta understand it if the guards were just doing their duty and such, but listening to them talk, most of them seem like just straight up assholes. You know the kind that are of a mindset to be willing to do some downright degenerate things, the kind that kinda deserve to die.
#26 - I had a weird problem with Andrew Garfield being Peter Parker,…  [+] (1 new reply) 12/02/2015 on feels +1
User avatar
#27 - harrykuntz (12/02/2015) [-]
I think nerds are hard to play because of overdoing it, especially with movies from comics. Its got to be nerdy enough for the non nerd fans but heroic and fitting enough for the nerds, and that makes it damn near impossible for one person to fill both roles to everyone's satisfaction
#52 - I played dark souls 3 at Pax Aus a while ago, the game is abso… 12/02/2015 on OC-Me vs other DS players +1
#22 - Ive been seeing this around, can someone verify this for me re…  [+] (9 new replies) 12/02/2015 on Pranks +9
#82 - fcrocker (12/02/2015) [-]
In addition to all these, he also sexually assaulted several of his fans.
So in general he's just a piece of shit.
User avatar
#25 - twatter (12/02/2015) [-]
To put it short, he's a total wank stain.
Last time it was him pinching womens arses and being like "IT'S JUST A PRANK BRO".
Apparently anonumoose leaked his address

Pranks are suppose to be funny, not uncomfortable, right? [spoiler] or fucking traumatic for that guy thinking his friend died
User avatar
#26 - twatter (12/02/2015) [-]
Literally just watched the video right now I can totally say fuck this guy, and the other guy for going along with it. Poor dude was going fucking insane.
#34 - jasonriner (12/02/2015) [-]
Yeah made me feel for that guy. Especially when he said "He's all I have". This guy will have some underlying issues after that. Fuckin hell. I can't imagine having to go through that and then being told it's just a prank. It doesn't change the fact that a few minutes prior he was hysterical and genuinely believed that someone had died.
User avatar
#35 - twatter (12/02/2015) [-]
Apparently he said it "made their relationship even stronger" which is kind of fucked up because everyone knows that the clear rational thing to do would be to punch the cunt in the face.
#36 - jasonriner (12/02/2015) [-]
Haha yeah. The emotional and psychological damage is done. Even if they don't know it,.
User avatar
#37 - twatter (12/02/2015) [-]
It's kind of sad that he's going along with it and saying it's okay though when you can clearly see in the video that it isn't.

He's like one of those people who's insecurity gets made fun of and just laughs along with everyone laughing at him.
#38 - jasonriner (12/02/2015) [-]
Yeah. It's in the guy culture pretty much. If you show weakness you are ridiculed. So he could either be actually ok with it (which I doubt because that was pretty traumatizing) or he's not ok but pretends to be okay so he doesn't get made fun of all the time. I feel really bad for him.
User avatar
#23 - ledd (12/02/2015) [-]
He pretended to be killed in front of his best friend. Hard to tell whether it's genuine reaction of someone facing death or expertly staged. One thing is for sure. The day they released the video, they lost 2.1K subscribers. But because of video-related shitstorm they got 11K new subscribers within 2 days. So it kinda payed off to them in the end.