Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

ciaranc    

Rank #2014 on Subscribers
ciaranc Avatar Level 312 Content: Wizard
Offline
Send mail to ciaranc Block ciaranc Invite ciaranc to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:4/13/2011
Last Login:12/30/2013
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 122590 total,  132898 ,  10308
Comment Thumbs: 1620 total,  1755 ,  135
Content Level Progress: 25.45% (2545/10000)
Level 312 Content: Wizard → Level 313 Content: Wizard
Comment Level Progress: 20% (20/100)
Level 216 Comments: Comedic Genius → Level 217 Comments: Comedic Genius
Subscribers:40
Content Views:3806164
Times Content Favorited:7475 times
Total Comments Made:253
FJ Points:124258

latest user's comments

#1215 - Comment deleted 02/22/2012 on FunnyJunk Sorcery 0
#1213 - Comment deleted 02/22/2012 on FunnyJunk Sorcery 0
#158 - Comment deleted 02/22/2012 on FunnyJunk Sorcery 0
#135 - Comment deleted 02/22/2012 on FunnyJunk Sorcery 0
#66 - Wait.. He went to lick you out AFTER he came in you.. wtf?  [+] (1 new reply) 02/21/2012 on Crappy Comic 0
#71 - anonymous (02/21/2012) [-]
anal
#12 - This version's better: www.youtube.com/watch?v=W5q... 02/20/2012 on Spy Cat +1
#2 - Haha I didnt make the video i just made a gif out of it :P 02/20/2012 on Spider Turtle +6
#439 - Oh What The **** ...  [+] (2 new replies) 02/19/2012 on If Movies Combined... +5
User avatar #465 - thebigcountry (02/19/2012) [-]
*facepalm* wrong response, sorry for trouble and noties XD
#458 - thebigcountry has deleted their comment.
#8 - The road gets wider at the tolls so it looks weird like that..… 02/19/2012 on The Ultimate Comp of Funny VI +17
#6 - Computer says no 02/18/2012 on spain +17
#51 - Picture 02/16/2012 on Top 10 beard reasons +7
#13 - Just found this today :) 02/16/2012 on Nomnomnomnom 0
#123 - Role Models I think :) 02/15/2012 on I want a large -1
#47 - **ciaranc rolled a random image posted in comment #162 at … 02/15/2012 on Random comp #2 +3
#46 - Comment deleted 02/15/2012 on Random comp #2 0
#37 - <------- What he saw 02/15/2012 on Random comp #2 +2
#10 - Picture 02/13/2012 on Title Too Sexy +43
#70 - **ciaranc rolls 992** Kermit the frog IRL who's always follo… 02/13/2012 on Life as a slug 0
#9 - God us 3 different people agree on this!  [+] (2 new replies) 02/13/2012 on Title Too Sexy +78
#12 - lovecerealguy (02/13/2012) [-]
#10 - ciaranc (02/13/2012) [-]
#8 - Yeah I agree!  [+] (3 new replies) 02/13/2012 on Title Too Sexy +77
User avatar #9 - ciaranc (02/13/2012) [-]
God us 3 different people agree on this!
#12 - lovecerealguy (02/13/2012) [-]
#10 - ciaranc (02/13/2012) [-]
#7 - What a fail!  [+] (4 new replies) 02/13/2012 on Title Too Sexy +78
User avatar #8 - ciaranc (02/13/2012) [-]
Yeah I agree!
User avatar #9 - ciaranc (02/13/2012) [-]
God us 3 different people agree on this!
#12 - lovecerealguy (02/13/2012) [-]
#10 - ciaranc (02/13/2012) [-]
#64 - Oh yeah I should give a warning.... WARNING PORN. DO NOT CLICK… 02/13/2012 on Kinder Bueno +8
#62 - Sauce for last one www.deviantclip.com/watch/f...  [+] (3 new replies) 02/13/2012 on Kinder Bueno +3
#129 - ultranooob (02/13/2012) [-]
This image has expired
#67 - anonymous (02/13/2012) [-]
I dont see how a piece of plastic makes it 18+...
#64 - ciaranc (02/13/2012) [-]
Oh yeah I should give a warning.... WARNING PORN. DO NOT CLICK LINK IF UNDER LEGAL AGE OF VIEWING PORN IN YOUR COUNTRY or something like that :)
#61 - Comment deleted 02/13/2012 on Kinder Bueno 0
#45 - For anyone who's interested the last pic is from a site called… 02/13/2012 on Kinder Bueno +2
[ 250 Total ]
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 2050 / Total items point value: 2400

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
Anonymous commenting is allowed
#13 - anonymous (03/08/2012) [-]
Hey dude why'd you block me? :[
User avatar #14 to #16 - ciaranc (03/08/2012) [-]
Im pretty sure if you were blocked you couldnt comment on my profile? :L
User avatar #8 - arnottscheds (01/14/2012) [-]
pleeeaaasee moar am i doing it right comp they made me cry :')
User avatar #9 to #11 - ciaranc (01/14/2012) [-]
Haha okay I'll make more :)
User avatar #10 to #12 - arnottscheds (01/14/2012) [-]
yesssss thankyouu :)
User avatar #12 to #14 - arnottscheds (01/15/2012) [-]
ahahaha that was great, pinkieed and fave'd soo good :)
#2 - boylan (01/12/2012) [-]
YAY same name:) u irish?
User avatar #3 to #5 - ciaranc (01/12/2012) [-]
YAY :D yep you? :)
#4 to #6 - boylan (01/12/2012) [-]
sure am :D what county? meath mere

User avatar #6 to #7 - ciaranc (01/12/2012) [-]
I only know of one other person from ireland on fj :S
User avatar #5 to #7 - ciaranc (01/12/2012) [-]
Dublin ;)
#7 to #8 - boylan (01/12/2012) [-]
oh. a stone throw away :)
#1 - anonymous (01/05/2012) [-]
popped your comment cherry! YES!
 Friends (0)