Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

chhwalker

Rank #17902 on Comments
no avatar Level 108 Comments: Funny Junkie
Offline
Send mail to chhwalker Block chhwalker Invite chhwalker to be your friend
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:1/01/2012
Last Login:12/20/2014
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#17902
Highest Comment Rank:#17669
Comment Thumbs: 163 total,  192 ,  29
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 0% (0/1)
Level 108 Comments: Funny Junkie → Level 109 Comments: Funny Junkie
Subscribers:0
Total Comments Made:89
FJ Points:158

latest user's comments

#189 - No kebab in Greece by that time either I believe. The Eastern … 11/13/2014 on Facts 0
#32 - For everyone with decent vision, you can get a similar effect … 11/12/2014 on glass 0
#121 - Gotta say, he exposed his center, and Alexander simply took ad… 11/11/2014 on Austin Powers +3
#144 - Goddamn, I just put down my 16 year old yellow lab a week ago,…  [+] (1 new reply) 11/09/2014 on Sick cat wanting a hot bath 0
#145 - siemen (11/09/2014) [-]


that's sad.
I have a 16-17 year old cat that is still fairly healthy, but I know that that might change suddenly, and thanks to uni., I'm rarely home :S
#159 - Damn it forgot to login. Not that it really matters. 10/30/2014 on Niggers can't read 0
#213 - Picture 09/29/2014 on Whore. I got nothing for a... +1
#37 - This seems relevant. 09/27/2014 on Adventure +1
#36 - Comment deleted 09/27/2014 on Adventure 0
#206 - thank mr skeltal 09/26/2014 on Bone dance +1
#83 - I'm an American, but I'm pretty sure it's a bit more complicat… 09/24/2014 on (untitled) 0
#156 - Not our fault that Europe pretty much won history, especially … 09/24/2014 on SJWs are here post facts 0
#73 - These days, mostly squad leader or occasionally commander, so …  [+] (1 new reply) 09/23/2014 on 4chong maymay arrows +3
User avatar #86 - SuperBobbis (09/23/2014) [-]
Squad Leader master race.

I mean, we can order around the AI, which is almost always necessary for winning.
#63 - **** yeah, RO2. Have almost 900 hours in that gam…  [+] (4 new replies) 09/23/2014 on 4chong maymay arrows +2
#68 - nikkalai (09/23/2014) [-]
holy fuck that's awesome. what class do you play as the most?
#73 - chhwalker (09/23/2014) [-]
These days, mostly squad leader or occasionally commander, so I can help my team out as much as possible, although I have absolutely no problem with just being a common rifleman. There's nothing quite like the feeling of getting a kill with a bolt action or bayonet, no matter how many times you do it.

User avatar #86 - SuperBobbis (09/23/2014) [-]
Squad Leader master race.

I mean, we can order around the AI, which is almost always necessary for winning.
User avatar #67 - SuperBobbis (09/23/2014) [-]
I have almost 100 hours and I'm still in love with it.

Rising Storm I've played recently and it's a fresh perspective. BANZAI!
#179 - ******* Varangians 09/09/2014 on A message across the millenia. 0
#51 - Yeah if you're chill about that kinda stuff it's fine, but it'…  [+] (1 new reply) 09/08/2014 on I forgot a word 0
User avatar #87 - elcreepo (09/09/2014) [-]
I'll never care if I end up babysitting a bunch of college kids and they decide to smoke some weed

Just keep it away from people who get annoyed with the smoke and don't cause fights

Those are my two rules for how others should live their lives.
#48 - Nope, most RA's are still dicks.  [+] (3 new replies) 09/08/2014 on I forgot a word 0
#50 - ineedthistothumb (09/08/2014) [-]
I told my guys, "If you're going to be stupid, do it off campus. If you are going to do it on campus, then I don't want to know about it. Don't ask, don't tell."
#51 - chhwalker (09/08/2014) [-]
Yeah if you're chill about that kinda stuff it's fine, but it's college, you can't expect people to not drink and smoke, so the ones who are practically nazis just piss me off.
User avatar #87 - elcreepo (09/09/2014) [-]
I'll never care if I end up babysitting a bunch of college kids and they decide to smoke some weed

Just keep it away from people who get annoyed with the smoke and don't cause fights

Those are my two rules for how others should live their lives.
#88 - Yeah it's not that hard especially in pictures like this where…  [+] (1 new reply) 09/05/2014 on 6.99$ for my opinion 0
User avatar #89 - demented (09/05/2014) [-]
I'm the sort of moron who giggles at his own jokes. Ergo I'm also the sort of moron who giggles at his own reaction images
#81 - How is just making masks fun to you? That's the worst part of …  [+] (3 new replies) 09/05/2014 on 6.99$ for my opinion 0
User avatar #84 - demented (09/05/2014) [-]
nigga literally all I did was make the background transparent. I had some shit attempts at what I alluded to in #45 but overall I'm not an artist at all. I just like making shit transparent.
#88 - chhwalker (09/05/2014) [-]
Yeah it's not that hard especially in pictures like this where the magic wand will work pretty well, but I personally just don't see the point in doing that for fun. If you do, then by all means, go for it.
User avatar #89 - demented (09/05/2014) [-]
I'm the sort of moron who giggles at his own jokes. Ergo I'm also the sort of moron who giggles at his own reaction images
#217 - Gracias sr skeltal 08/28/2014 on Spooky scary skeletons +3
#138 - Deus Vult! 08/06/2014 on Classic Reginald D Hunter 0
#376 - Gracias Sr. Skelta 08/05/2014 on Calcium +1
#300 - Yeah one of my dogs is a 17 year old yellow lab and although s… 05/20/2014 on 100 years of breed improvement 0
#481 - I don't claim to know a huge amount about Kennedy, but I do kn… 05/14/2014 on Good Guy Pope Comp +2
#21 - Comment deleted 05/06/2014 on Selfexplanatory. 0
#94 - I feel like some of those first pictures of jungles were a bit… 04/11/2014 on Photoshop skills 0
[ 89 Total ]
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 2050 / Total items point value: 2050

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)