Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

boothead    

Rank #907 on Comments
no avatar Level 235 Comments: Ambassador Of Lulz
Offline
Send mail to boothead Block boothead Invite boothead to be your friend
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:1/24/2012
Last Login:10/24/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#13776
Comment Ranking:#907
Highest Content Rank:#4906
Highest Comment Rank:#981
Content Thumbs: 338 total,  690 ,  352
Comment Thumbs: 4208 total,  7861 ,  3653
Content Level Progress: 0% (0/10)
Level 29 Content: Peasant → Level 30 Content: Peasant
Comment Level Progress: 25% (25/100)
Level 235 Comments: Ambassador Of Lulz → Level 236 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:0
Content Views:64268
Times Content Favorited:9 times
Total Comments Made:3138
FJ Points:3868

latest user's comments

#19 - Egalitarianism. This is what the leftists want, we were warned…  [+] (4 new replies) 09/25/2014 on What the world/net is... +4
User avatar #20 - tkfourtwoone (09/25/2014) [-]
Actually, normal right-wing parties want REAL equality - equal chance of opportunities, that is.
User avatar #24 - citruslord (09/25/2014) [-]
Never thought I'd be one to have more politically in common with the right than the left.
User avatar #30 - tkfourtwoone (09/25/2014) [-]
Ironically, since TRUE Liberals are actually center-right winged, especially on the economy side.

IDK wtf happened in the US since Liberals are seen as leftists. AFAIK here in Europe Liberals are center-right, Social-Democrats are center-left
User avatar #31 - citruslord (09/25/2014) [-]
I think parties are pretty fucking stupid in general, and what they really represent can change at the drop of a hat. I think Libertarian is what I align with most, but who fucking knows. It's all propaganda spreading.
#36 - My galaxy S5 is waterproof but im not gonna chuck it in a pool… 09/25/2014 on This some future shit right... 0
#119 - Or we could vote for JonTron, or bitch till he's on the ballet. 09/25/2014 on SJW takedown +2
#24 - Youve clearly never dated a girl who's 5ft tall.  [+] (4 new replies) 09/25/2014 on Badass +18
#91 - lesolan (09/25/2014) [-]
Man, you can't forget the golden rule on FJ pertaining to relationship statuses...
User avatar #25 - iizsimon (09/25/2014) [-]
ive never dated anyone
#41 - kdawwwg (09/25/2014) [-]
User avatar #26 - teamfreewill (09/25/2014) [-]
well that got sad fast
#39 - Brainwashed hippies 09/24/2014 on Obama 0
#35 - >Democrats do Politics If you consider whittling away r…  [+] (3 new replies) 09/24/2014 on Obama 0
#38 - jippythebandit (09/24/2014) [-]
Making spirituality a part of the fucking government is never a good idea.
#36 - trueraiderfan (09/24/2014) [-]
#39 - boothead (09/24/2014) [-]
Brainwashed hippies
#3 - Nobody said a SJW was smart. In fact their description is they…  [+] (1 new reply) 09/24/2014 on emmayouarenext.com is now +1
#4 - gosox (09/24/2014) [-]
Understood. I was really curious. Thank you for the info!
#1 - SJW's at Rantic being utter cunts.  [+] (3 new replies) 09/24/2014 on emmayouarenext.com is now +1
#2 - gosox (09/24/2014) [-]
I understood that some people leaked photos, but why are they attacking a specific website? I saw it on redd*t, not *chan, they were linked from everywhere and torrented. Absurd.
#3 - boothead (09/24/2014) [-]
Nobody said a SJW was smart. In fact their description is they are borderline retarded.
#4 - gosox (09/24/2014) [-]
Understood. I was really curious. Thank you for the info!
#29 - I don't think those glasses are rimless. Once I downed 6 shots… 09/24/2014 on (untitled) +3
#52 - **boothead rolled image ** No. 09/24/2014 on Regret -2
#6 - Once you're tried as a criminal for exposing your governments … 09/24/2014 on It's funny cos it's true +9
#27 - Not even the Irish can get drunk enough to **** t…  [+] (4 new replies) 09/24/2014 on (untitled) +3
User avatar #131 - thatguyontheright (09/24/2014) [-]
Well if you cant get laid, you'll take what you can get...and you'll be whipped easily...but hell doesn't matter...had sex.
#30 - slackerbro (09/24/2014) [-]
I imagine some form of their own fermented feces. I know I read of a drink like that on cracked.com , but since I heard they've been hitting the stuff pretty hard themselves, I refuse to give them any more traffic.
(I really used to like cracked. *sheds single manly tear*)
User avatar #28 - daorien (09/24/2014) [-]
I wish i knew what they are on, as far as i know hipsters don't even drink. They must have discovered some way how to lobotomize themselves by poking each others eye or something
#29 - boothead (09/24/2014) [-]
I don't think those glasses are rimless. Once I downed 6 shots of Georgia bootleg moonshine and tried to jack off to her nude photo shoot and threw up. It wasn't alcohol related either, she's just disgusting.
#259 - Djadmin does parties now. One handy-j behind a dumpster = 20 m… 09/24/2014 on next admin shenanigans? 0
#1 - Man that kids a faggot.  [+] (1 new reply) 09/23/2014 on So I had this guy reply to me +3
User avatar #2 - dramakid (09/23/2014) [-]
Watch out, he will hear you and rant at ya boi
#1 - Kill yourself <3  [+] (1 new reply) 09/23/2014 on Howdy +3
#2 - fornowjr (09/23/2014) [-]
I can just feel the love bursting through the screen.
#81 - I know extortion and slander when I see it  [+] (1 new reply) 09/23/2014 on Emma Watson Nudes. 0
#82 - kdiddlid (09/23/2014) [-]
Yeha, i'm wondering how shit is hitting the fan around town:/
#42 - It was a school full of bears. But the bears are smart so inst…  [+] (3 new replies) 09/23/2014 on Rage Quit 0
User avatar #44 - marking (09/23/2014) [-]
Well what the fuck are you god damn waiting for. GO and beat the crap out of that bear!
#51 - heartlessrobot (09/23/2014) [-]
I got footage.
#53 - marking (09/23/2014) [-]
well done
#1 - I don't enjoy watching abortions.  [+] (1 new reply) 09/23/2014 on NO 0
#3 - newdevyx (09/23/2014) [-]
I do.
#40 - Instructions to unclear, my leftist anti-gun neighbor shot up …  [+] (5 new replies) 09/23/2014 on Rage Quit 0
User avatar #41 - marking (09/23/2014) [-]
But the bear is okay?
#42 - boothead (09/23/2014) [-]
It was a school full of bears. But the bears are smart so instead of calling for gun control they're arming the bears with broadswords and machine guns. Now it's challenging enough for me to punch one in the fucking face.
User avatar #44 - marking (09/23/2014) [-]
Well what the fuck are you god damn waiting for. GO and beat the crap out of that bear!
#51 - heartlessrobot (09/23/2014) [-]
I got footage.
#53 - marking (09/23/2014) [-]
well done
#38 - Alright what can go wrong here.  [+] (7 new replies) 09/23/2014 on Rage Quit 0
User avatar #39 - marking (09/23/2014) [-]
Absolutley nothing, as long as you follow the instructions as they were given to you and you dont get your dick caught in a ceiling fan.
#40 - boothead (09/23/2014) [-]
Instructions to unclear, my leftist anti-gun neighbor shot up a school.
User avatar #41 - marking (09/23/2014) [-]
But the bear is okay?
#42 - boothead (09/23/2014) [-]
It was a school full of bears. But the bears are smart so instead of calling for gun control they're arming the bears with broadswords and machine guns. Now it's challenging enough for me to punch one in the fucking face.
User avatar #44 - marking (09/23/2014) [-]
Well what the fuck are you god damn waiting for. GO and beat the crap out of that bear!
#51 - heartlessrobot (09/23/2014) [-]
I got footage.
#53 - marking (09/23/2014) [-]
well done
#36 - >Punch a bear Bruh. Bruh, bruh I hunt bear with a broad…  [+] (9 new replies) 09/23/2014 on Rage Quit -1
User avatar #37 - marking (09/23/2014) [-]
I dont think you fucking understood me. I want you to go to the forest, and beat the living crap out of a god damn bear. Not hunt him with a broadwsword, not dilly dally shortcuts like iron gauntlets, I want you to grab that motherfucker by the scruff of its neck and smash your fist repeatedly on his god damn face until he resembles a badly made cartoon puppet from the 90's kids shows.
#38 - boothead (09/23/2014) [-]
Alright what can go wrong here.
User avatar #39 - marking (09/23/2014) [-]
Absolutley nothing, as long as you follow the instructions as they were given to you and you dont get your dick caught in a ceiling fan.
#40 - boothead (09/23/2014) [-]
Instructions to unclear, my leftist anti-gun neighbor shot up a school.
User avatar #41 - marking (09/23/2014) [-]
But the bear is okay?
#42 - boothead (09/23/2014) [-]
It was a school full of bears. But the bears are smart so instead of calling for gun control they're arming the bears with broadswords and machine guns. Now it's challenging enough for me to punch one in the fucking face.
User avatar #44 - marking (09/23/2014) [-]
Well what the fuck are you god damn waiting for. GO and beat the crap out of that bear!
#51 - heartlessrobot (09/23/2014) [-]
I got footage.
#53 - marking (09/23/2014) [-]
well done
#10 - Ok well enjoy your Galaxy S3 with Ios and less features.  [+] (1 new reply) 09/23/2014 on iPhone 6 dipped in liquid... 0
User avatar #11 - SilverHammer (09/23/2014) [-]
Well, I still have a 4S. I haven't gotten a new phone since around 2011 or something. I have seen the new Galaxy's features and they do look pretty sweet.
#67 - I get the feeling it's SJW's trying to make gamers and lurkers… 09/23/2014 on Emma Watson Nudes. 0
#122 - Maybe if Syria would stop being a little ******** …  [+] (1 new reply) 09/23/2014 on An FJ User Died Tonight +1
#161 - byposted (09/23/2014) [-]
#34 - Ive punched so many people so hard my knuckles are callised an…  [+] (12 new replies) 09/23/2014 on Rage Quit -5
#69 - xxxsonic fanxxx (09/23/2014) [-]
your hand also probably shakes like a little bitch everytime you hold a beer, you wouldn't do well in prison.
User avatar #35 - marking (09/23/2014) [-]
Punch a bear. I dare you.
#36 - boothead (09/23/2014) [-]
>Punch a bear
Bruh. Bruh, bruh I hunt bear with a broadsword. I don't think you understand what I do when i'm not dicking around here.
User avatar #37 - marking (09/23/2014) [-]
I dont think you fucking understood me. I want you to go to the forest, and beat the living crap out of a god damn bear. Not hunt him with a broadwsword, not dilly dally shortcuts like iron gauntlets, I want you to grab that motherfucker by the scruff of its neck and smash your fist repeatedly on his god damn face until he resembles a badly made cartoon puppet from the 90's kids shows.
#38 - boothead (09/23/2014) [-]
Alright what can go wrong here.
User avatar #39 - marking (09/23/2014) [-]
Absolutley nothing, as long as you follow the instructions as they were given to you and you dont get your dick caught in a ceiling fan.
#40 - boothead (09/23/2014) [-]
Instructions to unclear, my leftist anti-gun neighbor shot up a school.
User avatar #41 - marking (09/23/2014) [-]
But the bear is okay?
#42 - boothead (09/23/2014) [-]
It was a school full of bears. But the bears are smart so instead of calling for gun control they're arming the bears with broadswords and machine guns. Now it's challenging enough for me to punch one in the fucking face.
User avatar #44 - marking (09/23/2014) [-]
Well what the fuck are you god damn waiting for. GO and beat the crap out of that bear!
#51 - heartlessrobot (09/23/2014) [-]
I got footage.
#53 - marking (09/23/2014) [-]
well done
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 2050 / Total items point value: 2500

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#14 to #13 - boothead (06/23/2014) [-]
Why?
User avatar #15 to #14 - soundofwinter (06/23/2014) [-]
OP delivered
#16 to #15 - boothead (06/23/2014) [-]
I'm lost, I'm not sure if it's a good for you moment or do you hate me and should I offer you a massage?
User avatar #17 to #16 - soundofwinter (06/23/2014) [-]
you thumbed my content

"if you thumb this I will write **** you on your profile
#18 to #17 - boothead (06/23/2014) [-]
Damn, you're calling on things I didn't even remember doing.
#6 - whydoniggers (08/29/2013) [-]
yo friend, he is alive
#7 to #6 - boothead (08/29/2013) [-]
Prove it.
#11 to #7 - whydoniggers (08/29/2013) [-]
told you
told you
User avatar #9 to #7 - arabiddrummer **User deleted account** (08/29/2013) [-]
Sup
#10 to #8 - boothead (08/29/2013) [-]
Somebodies getting a paddling.
User avatar #3 - sonym (04/03/2013) [-]
I'm getting real tired of your **** .
#1 - mzasmoke has deleted their comment [-]
#2 to #1 - boothead (02/09/2013) [-]
Oh looky here fellows it's that one guy with multiple accounts, and no green thumbs, this neck beard swaggot rolled in from facebook like a stray cat... You are like what? 12? Talking about my mother... Go play Call of Duty assclown
 Friends (0)