x
Click to expand

blarglestheclown

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 23
Date Signed Up:12/26/2010
Last Login:4/21/2015
Location:Florida
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#16799
Highest Content Rank:#9463
Highest Comment Rank:#1425
Content Thumbs: 379 total,  1076 ,  697
Comment Thumbs: 3493 total,  4341 ,  848
Content Level Progress: 80% (8/10)
Level 37 Content: Peasant → Level 38 Content: Peasant
Comment Level Progress: 74% (74/100)
Level 234 Comments: Ambassador Of Lulz → Level 235 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:0
Content Views:49208
Times Content Favorited:123 times
Total Comments Made:1515
FJ Points:4754

latest user's comments

#64 - Na, more like BUY RP and get champs that may not even be compe… 06/19/2013 on The LoL community and its... -1
#57 - b-b-but Rubik is squishy early and I like having wings!  [+] (4 new replies) 06/19/2013 on The LoL community and its... 0
User avatar #59 - wrought (06/19/2013) [-]
I WILL STEAL YOUR SHITTY WINGS
GRAND MAGUS NIGGA
User avatar #65 - blarglestheclown (06/19/2013) [-]
NO!!! how can I move without my wings T___T
User avatar #68 - wrought (06/19/2013) [-]
get his shitty familiars to carry him
User avatar #71 - blarglestheclown (06/19/2013) [-]
Hehehe Ags scepter for 3. it may be doable to have one carry me and two still gank.
#56 - ahahaahah i ALSO LIKE NOT HAVING TO EARN ANYCHAMPS … 06/19/2013 on The LoL community and its... -1
#52 - B-B-BAKA Venom is epic as well....but I still gotta love meh … 06/19/2013 on The LoL community and its... -1
#48 - I play Dota as well Visage is best support!  [+] (6 new replies) 06/19/2013 on The LoL community and its... -2
#55 - wrought (06/19/2013) [-]
get the fuck out
User avatar #57 - blarglestheclown (06/19/2013) [-]
b-b-but Rubik is squishy early and I like having wings!
User avatar #59 - wrought (06/19/2013) [-]
I WILL STEAL YOUR SHITTY WINGS
GRAND MAGUS NIGGA
User avatar #65 - blarglestheclown (06/19/2013) [-]
NO!!! how can I move without my wings T___T
User avatar #68 - wrought (06/19/2013) [-]
get his shitty familiars to carry him
User avatar #71 - blarglestheclown (06/19/2013) [-]
Hehehe Ags scepter for 3. it may be doable to have one carry me and two still gank.
#43 - AHAHAH i tell everyone french are the BRs of the Euro server a… 06/19/2013 on The LoL community and its... +1
#39 - I hate playing supp and warding for 75% of the game while bein…  [+] (4 new replies) 06/19/2013 on The LoL community and its... +5
User avatar #138 - toosexyforyou (06/28/2013) [-]
I know I'm a little late on the reply but if you look at pro gamers, the supports only have like 3 items completed by the 40 minute mark.
User avatar #139 - blarglestheclown (06/28/2013) [-]
youre right and theyre paid to be bored and have a dull experience I am not.
User avatar #87 - subcelestial (06/19/2013) [-]
I know that feel. Such is life of a support.

Riot helped us a little bit with the sightstones though.
User avatar #123 - blarglestheclown (06/19/2013) [-]
alil I still gotta buy pinks for baron and drag
#37 - depends were you playing a split pusher? 06/19/2013 on The LoL community and its... -1
#36 - I accept my **** ups, just people think Theyre ****…  [+] (1 new reply) 06/19/2013 on The LoL community and its... 0
User avatar #124 - iceholder (06/20/2013) [-]
**iceholder rolls 09**

Every single MOBA community I've seen is utter shit. DotA, HoN, LoL, DotA2, 70-80% of the players I meet in-game have shitty, elitist attitudes. It's not usually as bad on the forums, but there are still plenty of douchebags.
#58 - Feraligatr Primeape Arbok Dugtrio RIP … 06/19/2013 on Hard mode +1
#12 - after watching this episode I must watch this anime o_o 06/18/2013 on i have a request. 0
#1 - MAYBE.....MAYBE SOME DAY! HE'LL GET THAT DAMN APPLE! SOME DAY! 06/18/2013 on Chase Your Dream +1
#5 - Charr Warrior master race reporting in 06/18/2013 on Honey, where is my super suit? 0
#14 - Lol hes new to the internet givem some time 06/18/2013 on title +3
#110 - I was in that thread! ******* Hilarious. 06/17/2013 on Title (Enlarge) 0
#56 - yep, because scientist thought it would be like an early earth… 06/17/2013 on Letter or number 0
#56 - STOP! RIGHT! THERE! if we go any further Im going to cry.... 06/16/2013 on Birthday 0
#35 - On Venus no buildings would be visible or standing due to the …  [+] (4 new replies) 06/16/2013 on Letter or number +8
User avatar #42 - annoyingsmartguy (06/16/2013) [-]
fare
User avatar #41 - Maroon (06/16/2013) [-]
I was not aware we even sent one there
#62 - trickytrickster (06/17/2013) [-]
Venus surface.
User avatar #56 - blarglestheclown (06/17/2013) [-]
yep, because scientist thought it would be like an early earth with dense cloud cover. The pictures it did send back were beyond creepy looking,
#161 - sweet ty 06/15/2013 on Funny junk dream 0
#156 - hell yeah its been out for a few months  [+] (2 new replies) 06/15/2013 on Funny junk dream 0
#160 - moonbugy (06/15/2013) [-]
If you go to archive is all ready been added.
User avatar #161 - blarglestheclown (06/15/2013) [-]
sweet ty
#121 - Make one with gw2 timer!!!  [+] (4 new replies) 06/15/2013 on Funny junk dream 0
#148 - moonbugy (06/15/2013) [-]
GW2 is out? i will do patch notes for it
User avatar #156 - blarglestheclown (06/15/2013) [-]
hell yeah its been out for a few months
#160 - moonbugy (06/15/2013) [-]
If you go to archive is all ready been added.
User avatar #161 - blarglestheclown (06/15/2013) [-]
sweet ty
#20 - Glad to see ya back! 06/14/2013 on Apples (1/2) 0
#492 - well 5 is going to be more similar to 4 than 3 and 2......so I…  [+] (1 new reply) 06/14/2013 on Oh you! 0
User avatar #500 - tankijay (06/14/2013) [-]
I know the game will be similar, but I still want to experience the story of Chiefs fave getting fucked up, because that never happens.
#43 - so* Oh GOD a typo the world imploding!!! 06/13/2013 on Title 0
#19 - do they're humans?  [+] (2 new replies) 06/12/2013 on Title 0
User avatar #43 - blarglestheclown (06/13/2013) [-]
so*

Oh GOD a typo the world imploding!!!
User avatar #26 - Jewssassin (06/13/2013) [-]
Do they are humans?
What?
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #1 - alexclement (07/31/2013) [-]
Do you want your FJ points m8?
 Friends (0)