x
Click to expand

anonymousfck

Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:3/17/2010
Last Login:1/22/2015
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 1255 total,  1538 ,  283
Comment Thumbs: 375 total,  518 ,  143
Content Level Progress: 55% (55/100)
Level 112 Content: Funny Junkie → Level 113 Content: Funny Junkie
Comment Level Progress: 0% (0/10)
Level 137 Comments: Respected Member Of Famiry → Level 138 Comments: Respected Member Of Famiry
Subscribers:0
Content Views:47970
Times Content Favorited:24 times
Total Comments Made:175
FJ Points:1625

Funny Text/Links

Funny Pictures

  • Views: 29751
    Thumbs Up 1041 Thumbs Down 168 Total: +873
    Comments: 49
    Favorites: 14
    Uploaded: 06/24/12
    Extreme spoiler Extreme spoiler
  • Views: 8486
    Thumbs Up 252 Thumbs Down 35 Total: +217
    Comments: 6
    Favorites: 7
    Uploaded: 06/06/12
    Hello Hello
  • Views: 670
    Thumbs Up 18 Thumbs Down 2 Total: +16
    Comments: 1
    Favorites: 1
    Uploaded: 02/22/12
    Adele Adele
  • Views: 3677
    Thumbs Up 22 Thumbs Down 12 Total: +10
    Comments: 8
    Favorites: 0
    Uploaded: 05/17/13
    Please kill me Please kill me
  • Views: 1269
    Thumbs Up 18 Thumbs Down 8 Total: +10
    Comments: 0
    Favorites: 0
    Uploaded: 07/01/12
    Crazy kids Crazy kids
  • Views: 685
    Thumbs Up 12 Thumbs Down 5 Total: +7
    Comments: 0
    Favorites: 1
    Uploaded: 08/03/12
    Funny TITle Funny TITle
1 2 > [ 10 ]

latest user's comments

#15 - It's fake. 11/01/2014 on Cousin It 0
#12 - I'd love to, but I only went there on vacation a few times  [+] (3 new replies) 10/30/2014 on history +1
User avatar #16 - MisfitsFan (10/30/2014) [-]
You'd hate living here, its a nice tourist spot, but during the winter and fall, its horrible. no one here knows how to drive and the people are assholes haha and the city is starting to turn ghetto, slowly but surely
#20 - bulbakip (10/30/2014) [-]
Iv'e been stationed here since May. tell me.... why do the streets not have shit for reflectors AND what the fuck is with that one road with a parallel road on each side of it. shits nuts yo.
User avatar #44 - MisfitsFan (10/31/2014) [-]
WHat road are you talking about?
#9 - Love Virginia beach, only got lost a few times though haha  [+] (5 new replies) 10/30/2014 on history +6
User avatar #11 - MisfitsFan (10/30/2014) [-]
Do you live nearby?
#12 - anonymousfck (10/30/2014) [-]
I'd love to, but I only went there on vacation a few times
User avatar #16 - MisfitsFan (10/30/2014) [-]
You'd hate living here, its a nice tourist spot, but during the winter and fall, its horrible. no one here knows how to drive and the people are assholes haha and the city is starting to turn ghetto, slowly but surely
#20 - bulbakip (10/30/2014) [-]
Iv'e been stationed here since May. tell me.... why do the streets not have shit for reflectors AND what the fuck is with that one road with a parallel road on each side of it. shits nuts yo.
User avatar #44 - MisfitsFan (10/31/2014) [-]
WHat road are you talking about?
#42 - **anonymousfck rolls 64** 09/26/2014 on Drug Test 0
#7 - Comment deleted 07/23/2014 on FJ shuts down 0
#49 - Ahhh I gotcha, glad I can read well haha  [+] (1 new reply) 03/31/2014 on The /k/ing 0
User avatar #51 - thelastamerican (03/31/2014) [-]
I thought the same at first. Then I re-read it.
#39 - Scared him so bad he dropped his knife twice lol  [+] (3 new replies) 03/31/2014 on The /k/ing +8
User avatar #48 - kritican (03/31/2014) [-]
Naw, man, the first line was like "Hey, drop the knife". Then he dropped the knife. Geddit?
#49 - anonymousfck (03/31/2014) [-]
Ahhh I gotcha, glad I can read well haha
User avatar #51 - thelastamerican (03/31/2014) [-]
I thought the same at first. Then I re-read it.
#47 - My day is made 08/19/2013 on Title +1
#6 - Posting to confuse some random roller  [+] (39 new replies) 08/10/2013 on OH SHIT Moments +94
User avatar #84 - waterbottlemanboy (08/29/2013) [-]
I was just gonna say that. Nice.
#57 - mikkeldp (08/10/2013) [-]
gotta get better chances
User avatar #60 - agrofenlas (08/10/2013) [-]
Bump!
#63 - agrofenlas (08/10/2013) [-]
#16 - toggme has deleted their comment.
#8 - agrofenlas (08/10/2013) [-]
The more we post it, the more likely it is to be rolled.
#10 - daragon (08/10/2013) [-]
I'm gonna join in.
User avatar #61 - agrofenlas (08/10/2013) [-]
Woot, posting more.
#62 - agrofenlas (08/10/2013) [-]
#11 - cooldudexy (08/10/2013) [-]
me too
#64 - agrofenlas (08/10/2013) [-]
More cactus!
#13 - thisxshitxisxhard (08/10/2013) [-]
im with you brohers
#65 - agrofenlas (08/10/2013) [-]
#15 - fius (08/10/2013) [-]
Hell yeah
#66 - agrofenlas (08/10/2013) [-]
It'll happen, I'll make sure of it!
#19 - aahrg (08/10/2013) [-]
#67 - agrofenlas (08/10/2013) [-]
Did someone say cactus nuts?
#50 - dinkcool (08/10/2013) [-]
#68 - agrofenlas (08/10/2013) [-]
Bump
#49 - doesmatter (08/10/2013) [-]
Bumping this shit
#69 - agrofenlas (08/10/2013) [-]
Nothing but tricks and hoes.
#56 - taythekiller (08/10/2013) [-]
User avatar #80 - turva (08/26/2013) [-]
How does this mention me !?
User avatar #81 - taythekiller (08/26/2013) [-]
I'm more confused than you are.
User avatar #82 - turva (08/26/2013) [-]
:o
#70 - agrofenlas (08/10/2013) [-]
Can't stop the pain train.
#72 - aahrg (08/10/2013) [-]
**aahrg rolled a random image posted in comment #3376123 at Friendly ** i wonder if this is working?
#74 - agrofenlas (08/10/2013) [-]
Not yet. Do comments on profiles count?
User avatar #76 - aahrg (08/10/2013) [-]
i don't think so, people would spam gore on private profiles so it would be rolled
User avatar #77 - agrofenlas (08/10/2013) [-]
Who says they don't and its just not working because people are spamming other shit... Like Pizza?
User avatar #73 - aahrg (08/10/2013) [-]
well fuck, i'm getting banned for posting CP
#75 - agrofenlas (08/10/2013) [-]
No worries, its cooked, thats not Cp...
User avatar #24 - destroyerofthecunt (08/10/2013) [-]
**destroyerofthecunt rolled a random comment #9 posted by anonymous at a firm descriptor ** :
that looks like someones testicles became a face

theres a 7/100 chance this will work
#25 - destroyerofthecunt (08/10/2013) [-]
**destroyerofthecunt rolled a random image posted in comment #20 at QWOP **
shit meant to roll a picture
#9 - razorlupus (08/10/2013) [-]
**razorlupus rolled a random image posted in comment #5644311 at Bronysexuals **
#71 - agrofenlas (08/10/2013) [-]
And a cactus.
#12 - cooldudexy (08/10/2013) [-]
**cooldudexy rolled a random image posted in comment #4238884 at Click an item and pick it up **
#348 - Thanks haha  [+] (1 new reply) 05/05/2013 on Silk 0
User avatar #360 - vatra (05/05/2013) [-]
I'd where that outfit.
[ 165 Total ]

user's channels

Join Subscribe bendingtime

Comments(0):

 
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)