x
FJ should now work well with mobile. Try it out on your mobile/tablet browser!
Click to expand

anonmaverick

Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:8/15/2012
Last Login:3/02/2015
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#13144
Highest Comment Rank:#3412
Comment Thumbs: 1544 total,  1858 ,  314
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 20% (20/100)
Level 215 Comments: Comedic Genius → Level 216 Comments: Comedic Genius
Subscribers:0
Total Comments Made:2574
FJ Points:165

latest user's comments

#5062130 - well **** me hard in the anus  [+] (5 new replies) 12/30/2014 on Play items +1
User avatar #5062131 - jinzedmzxa (12/30/2014) [-]
Ok c;
#5062132 - anonmaverick (12/30/2014) [-]
...that was quick you live near montana?
User avatar #5062133 - jinzedmzxa (12/30/2014) [-]
Possibly.
#5062134 - anonmaverick (12/30/2014) [-]
how soon can you be in big sky?
User avatar #5062138 - jinzedmzxa (12/30/2014) [-]
Yesterday
#5062126 - buying fab weapons plans and books of met 12/30/2014 on Play items +1
#5062100 - anyone buying badges and if so which ones? 12/30/2014 on Play items +1
#5062068 - buying melantine please 12/30/2014 on Play items +1
#5062043 - can i buy some books of met 12/30/2014 on Play items +1
#5060546 - thanks 12/28/2014 on Play items +1
#5060544 - pupuru 12/28/2014 on Play items +1
#379 - Confirmed Admins a crappy public speaker. 12/27/2014 on admin navy seals copy pasta +1
#5058893 - oh yeah thanks i can make my runic now 12/27/2014 on Play items 0
#5058891 - hey stagger umm what did i trade you cause idk  [+] (2 new replies) 12/27/2014 on Play items 0
User avatar #5058892 - stagger (12/27/2014) [-]
You asked for 73 runic gems in exchange for 2 melanite recipes.
...
#5058893 - anonmaverick (12/27/2014) [-]
oh yeah thanks i can make my runic now
#5058890 - I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on …  [+] (3 new replies) 12/27/2014 on Play items 0
#5058891 - anonmaverick (12/27/2014) [-]
hey stagger umm what did i trade you cause idk
User avatar #5058892 - stagger (12/27/2014) [-]
You asked for 73 runic gems in exchange for 2 melanite recipes.
...
#5058893 - anonmaverick (12/27/2014) [-]
oh yeah thanks i can make my runic now
#5058889 - thanks  [+] (4 new replies) 12/27/2014 on Play items 0
#5058890 - anonmaverick (12/27/2014) [-]
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die.
#5058891 - anonmaverick (12/27/2014) [-]
hey stagger umm what did i trade you cause idk
User avatar #5058892 - stagger (12/27/2014) [-]
You asked for 73 runic gems in exchange for 2 melanite recipes.
...
#5058893 - anonmaverick (12/27/2014) [-]
oh yeah thanks i can make my runic now
#5058883 - i need to buy some gems to finish my specials i need 2 morgani…  [+] (5 new replies) 12/27/2014 on Play items 0
#5058889 - anonmaverick (12/27/2014) [-]
thanks
#5058890 - anonmaverick (12/27/2014) [-]
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die.
#5058891 - anonmaverick (12/27/2014) [-]
hey stagger umm what did i trade you cause idk
User avatar #5058892 - stagger (12/27/2014) [-]
You asked for 73 runic gems in exchange for 2 melanite recipes.
...
#5058893 - anonmaverick (12/27/2014) [-]
oh yeah thanks i can make my runic now
#5058853 - oh wait tinychat ******* scares me 12/27/2014 on Play items +1
#5058852 - ill slam you on tinychat 12/27/2014 on Play items +1
#5058833 - no more tinychat for me 12/27/2014 on Play items 0
#5058831 - that was interesting  [+] (1 new reply) 12/27/2014 on Play items 0
#5058833 - anonmaverick (12/27/2014) [-]
no more tinychat for me
#5058792 - and 700 runic gems 12/27/2014 on Play items 0
#5058788 - buying coal  [+] (1 new reply) 12/27/2014 on Play items 0
#5058792 - anonmaverick (12/27/2014) [-]
and 700 runic gems
#5058787 - damn really 12/27/2014 on Play items 0
#5057184 - best advice you can get ive gotten all kinds of one drops befo… 12/26/2014 on Play items 0
#5056572 - thanks 12/25/2014 on Play items 0
#5056569 - are the presents updated yet?  [+] (2 new replies) 12/25/2014 on Play items 0
User avatar #5056571 - notmang (12/25/2014) [-]
yus
#5056572 - anonmaverick (12/25/2014) [-]
thanks
#5054968 - that ice gem is ******* beautiful  [+] (1 new reply) 12/25/2014 on Play items 0
#5054976 - taiwanmoses (12/25/2014) [-]
why thank you
#5054794 - yeah ik i was just gonna skip that one  [+] (1 new reply) 12/24/2014 on Play items 0
User avatar #5054796 - fuckallyouniggers (12/24/2014) [-]
took me about a month to get it, I still have impulses towards grabbing runic wood

items

Total unique items point value: 3733937 / Total items point value: 12383943
[ 579 items Total ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#170 - anonmaverick (12/23/2014) [+] (1 reply)
stickied by anonmaverick
Things to keep
-Rad badges
-silver blacksmith certificate
-iron ore all things related to swords
-gem recipes
-tokens
-gems
User avatar #172 - cann (12/24/2014) [-]
what did i trade
#173 to #172 - anonmaverick (12/24/2014) [-]
books of met
User avatar #174 to #166 - PopcornViking (01/22/2015) [-]
that aint falco
#167 to #166 - anonmaverick (12/20/2014) [-]
you tried :/
User avatar #168 to #167 - retrochris (12/20/2014) [-]
i was actually expecting one .__.
#169 to #168 - anonmaverick (12/20/2014) [-]
Thanks but no thanks also you missed a scribe drop :/
User avatar #158 - cann (12/19/2014) [-]
u can buy my clean coal
#159 to #158 - anonmaverick (12/19/2014) [-]
how much be nice please
User avatar #161 to #159 - cann (12/19/2014) [-]
how much u get
#162 to #161 - anonmaverick (12/19/2014) [-]
only 150 i got more then that from 2 once but thanks anys better then none
User avatar #163 to #162 - cann (12/19/2014) [-]
15 min ago i opend 5 and got 30 lmao
#164 to #163 - anonmaverick (12/19/2014) [-]
lol damn ive never been that bad
User avatar #165 to #164 - cann (12/19/2014) [-]
god do i try
User avatar #160 to #159 - cann (12/19/2014) [-]
ok ill be ****** nice
User avatar #157 - thumbtack (12/18/2014) [-]
thank
 Friends (0)