x
Click to expand

aladenovic

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 24
Date Signed Up:6/09/2011
Last Login:5/01/2015
Location:Florida
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#21954
Highest Content Rank:#9865
Highest Comment Rank:#21949
Content Thumbs: 332 total,  451 ,  119
Comment Thumbs: 18 total,  25 ,  7
Content Level Progress: 10% (1/10)
Level 33 Content: Peasant → Level 34 Content: Peasant
Comment Level Progress: 38.18% (21/55)
Level 0 Comments: Untouched account → Level 1 Comments: New Here
Subscribers:0
Content Views:27647
Times Content Favorited:10 times
Total Comments Made:22
FJ Points:348
There should be something here, shouldn't there?

Funny Pictures

1 2 3 > [ 17 ]

latest user's comments

#9 - Comment deleted 03/19/2015 on Why I'm Single 0
#236 - I'm mostly just shirts and arms. 02/05/2015 on What your average FJer... +1
#133 - It's not that I reject it - I give everyone a fair chance. I f…  [+] (1 new reply) 02/05/2015 on (untitled) +2
#154 - sacredsouless (02/05/2015) [-]
Meh, I kinda agree. I don't really give a fuck about your race, gender, or sexual orientation. What does bother me is the fuckers who use their religion, race, gender, or sexual orientation as a reason to hate people who are different from them. Ergo, I am very much an athiest (though I wish that valhalla was real, sounds like my kind of heaven) and make shitty jokes about everyone. IE I will make gay jokes around my best friend (who is in a homosexual relationship), ditto for nigger jokes around a buddy who is black, and ditto for any other shitty joke that is made in the lame attempt to cheer up a friend. At minimum they usually laugh at how bad I am at jokes (seriously, I'm terrible. I suck at timing them right).
#131 - It doesn't have to be. Nothing these kinds of people say can c…  [+] (3 new replies) 02/05/2015 on (untitled) +1
#132 - salsawin (02/05/2015) [-]
You're exactly right--it doesn't have to be. But it does require that people like you, like me--those of use who refuse to see the world through a fun-house mirror--stand our ground.

So good on you. Keep on rejecting the madness.
User avatar #133 - aladenovic (02/05/2015) [-]
It's not that I reject it - I give everyone a fair chance. I feel like people shouldn't be judged based on their ethnicity or culture - but rather based on their actions. (Kind of an important speech, actually, google Martin Luther King sometime).

My main "argument" to this person I spoke to was "One focal point of the movement seems to be harassment, of which there is plenty on both sides (GamerGate related); don't you think that your open mockery of ProGG people could be percieved as bullying"?

All that was responded was: "This is a place to mock sealions/gators, it's hilarious to watch grown as men make fools of themselves" ;; Some people are pretty crazy.

Too all those looking at this, sorry if it's a bit ranty - I just wanted to share my opinion.
#154 - sacredsouless (02/05/2015) [-]
Meh, I kinda agree. I don't really give a fuck about your race, gender, or sexual orientation. What does bother me is the fuckers who use their religion, race, gender, or sexual orientation as a reason to hate people who are different from them. Ergo, I am very much an athiest (though I wish that valhalla was real, sounds like my kind of heaven) and make shitty jokes about everyone. IE I will make gay jokes around my best friend (who is in a homosexual relationship), ditto for nigger jokes around a buddy who is black, and ditto for any other shitty joke that is made in the lame attempt to cheer up a friend. At minimum they usually laugh at how bad I am at jokes (seriously, I'm terrible. I suck at timing them right).
#125 - I normally don't post (Haven't actually posted on Funnyjunk in…  [+] (8 new replies) 02/05/2015 on (untitled) +4
#184 - Ken M (02/05/2015) [-]
That's how a lot of people are these days in Sweden. And I don't mean on the internet. Somehow the tumblr SJWs have gotten a real say in things and they are louder than hell. If you for some reason imply that men doesn't have to apologize for being men, you can become a social pariah.

One could wish the madness stopped there, but now our politicians want to welcome home terrorists that were figting in ISIS and give them therapy and guaranteed jobs (only white people can commit war crimes it seems). But our boys and girls that do sevice with the UN? They don't get shit.

I'm not exaggerating in the least. If this insanity doesn't slow down I'm afraid we could get an actual race war.
#137 - sacredsouless (02/05/2015) [-]
Well then. Welcome to the internet. You are always wrong and often a fag.
User avatar #153 - assrocket (02/05/2015) [-]
FJ motto 2015 vote sacredsouless
#130 - salsawin (02/05/2015) [-]
Welcome the fold of the enlightened and the unamused, friend--this is the world we now live in.
User avatar #131 - aladenovic (02/05/2015) [-]
It doesn't have to be. Nothing these kinds of people say can change how things are done.
#132 - salsawin (02/05/2015) [-]
You're exactly right--it doesn't have to be. But it does require that people like you, like me--those of use who refuse to see the world through a fun-house mirror--stand our ground.

So good on you. Keep on rejecting the madness.
User avatar #133 - aladenovic (02/05/2015) [-]
It's not that I reject it - I give everyone a fair chance. I feel like people shouldn't be judged based on their ethnicity or culture - but rather based on their actions. (Kind of an important speech, actually, google Martin Luther King sometime).

My main "argument" to this person I spoke to was "One focal point of the movement seems to be harassment, of which there is plenty on both sides (GamerGate related); don't you think that your open mockery of ProGG people could be percieved as bullying"?

All that was responded was: "This is a place to mock sealions/gators, it's hilarious to watch grown as men make fools of themselves" ;; Some people are pretty crazy.

Too all those looking at this, sorry if it's a bit ranty - I just wanted to share my opinion.
#154 - sacredsouless (02/05/2015) [-]
Meh, I kinda agree. I don't really give a fuck about your race, gender, or sexual orientation. What does bother me is the fuckers who use their religion, race, gender, or sexual orientation as a reason to hate people who are different from them. Ergo, I am very much an athiest (though I wish that valhalla was real, sounds like my kind of heaven) and make shitty jokes about everyone. IE I will make gay jokes around my best friend (who is in a homosexual relationship), ditto for nigger jokes around a buddy who is black, and ditto for any other shitty joke that is made in the lame attempt to cheer up a friend. At minimum they usually laugh at how bad I am at jokes (seriously, I'm terrible. I suck at timing them right).
#208 - Heathrow  [+] (1 new reply) 09/21/2012 on Finally found it! +1
#209 - seanconnerys (09/21/2012) [-]
yup
#19 - I live in the neighborhood next to it; confirmed to be real.  [+] (5 new replies) 09/20/2012 on Finally found it! +7
User avatar #23 - evilanakie (09/20/2012) [-]
im neighborhood and i can confirm you live here
User avatar #31 - krasnogvardiech (09/20/2012) [-]
Im real and I can confirm you to be neighborhood.
User avatar #32 - itwasntnsfw (09/20/2012) [-]
I am confirmed and I can real that you are neighborhood.
User avatar #20 - responsibletim (09/20/2012) [-]
HQ... We have a turd in the punch bowl...I repeat: We have a turd in the punch bowl..
User avatar #33 - krasnogvardiech (09/20/2012) [-]
Copy that, Chinchinigglus. Sending The Don to take out the trash.
#17 - Nope, I live down the street.  [+] (1 new reply) 09/20/2012 on Finally found it! 0
User avatar #39 - Nanico (09/20/2012) [-]
I'm the street, I can confirm he lives there.
#16 - Dude, I live right down the street from there! WHAAAAAAA?  [+] (3 new replies) 09/20/2012 on Finally found it! 0
#60 - seanconnerys (09/20/2012) [-]
lol right next to publix?
User avatar #208 - aladenovic (09/21/2012) [-]
Heathrow
#209 - seanconnerys (09/21/2012) [-]
yup
#79 - Actually, Zenimax Online is working on an Elder Scrolls MMO AN… 07/03/2012 on Fallout 4 0
[ 22 Total ]

user's friends

User avatar bayinetta    

Comments(0):

 
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)