Upload
Login or register

WargeLang

Last status update:
-
Gender: male
Age: 24
Date Signed Up:8/28/2010
Last Login:1/17/2014
FunnyJunk Career Stats
Content Thumbs: 27664 total,  30741 ,  3077
Comment Thumbs: 159 total,  226 ,  385
Content Level Progress: 65% (650/1000)
Level 227 Content: Mind Blower → Level 228 Content: Mind Blower
Comment Level Progress: 10% (1/10)
Level -216 Comment: developing wizard powers → Level -215 Comment: developing wizard powers
Subscribers:200
Content Views:241024
Times Content Favorited:4986 times
Total Comments Made:209
FJ Points:27487
Favorite Tags: lol (143) | funny (133) | WargeLang (96) | haha (82) | compilation (36) | woman (18) | Sammich (16) | fuuu (15) | WTF (15) | comp (14) | kitchen (14) | harry (12) | potter (12) | man (11) | OC (10) | omg (7) | spider (7) | cool (5) | FJ (5) | gtfo (5)
MSG if you have any ideas about comps

latest user's comments

#43 - Picture 04/23/2011 on Social Networking +2
#9 - Oh yes really. haha  [+] (13 new replies) 04/23/2011 on Don't Do this -11
User avatar
#10 - sherrine (04/23/2011) [-]
i just got your name. large wang ._.
User avatar
#11 - WargeLang (04/23/2011) [-]
HAHAHA is that face supposed to mean youre a pervert?
Because i'm not ha
User avatar
#13 - sherrine (04/23/2011) [-]
no because i just got it so i am like ugh why didnt i realize it!
User avatar
#15 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Ha thats the point. Its funny for the people that do get it. and if they dont they just think its another name ha
User avatar
#16 - sherrine (04/23/2011) [-]
ima be Cight Tunt HAHAHA
User avatar
#17 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Ha do that. We shall make awesome names like that.
Like Chick Tock
hahahah
User avatar
#18 - sherrine (04/23/2011) [-]
Mot Hama
User avatar
#19 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Ha just to mess with people i could be Bat Fitch.
Or Pet Wussy hahahahha
User avatar
#49 - sherrine (04/24/2011) [-]
lawl people thumbed us down
User avatar
#232 - WargeLang (04/24/2011) [-]
Thats cause were more funny then them =P
User avatar
#233 - sherrine (04/24/2011) [-]
ahahah WOOOO THUMBING DOWN
User avatar
#235 - WargeLang (04/24/2011) [-]
Atleast we know were not thumbwhores =D
User avatar
#237 - sherrine (04/25/2011) [-]
:) yup.
#7 - Yeah i know whatcha mean. They say that stuff to me all the…  [+] (15 new replies) 04/23/2011 on Don't Do this -7
User avatar
#8 - sherrine (04/23/2011) [-]
ahahah rly? its soo annoying!
User avatar
#9 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Oh yes really. haha
User avatar
#10 - sherrine (04/23/2011) [-]
i just got your name. large wang ._.
User avatar
#11 - WargeLang (04/23/2011) [-]
HAHAHA is that face supposed to mean youre a pervert?
Because i'm not ha
User avatar
#13 - sherrine (04/23/2011) [-]
no because i just got it so i am like ugh why didnt i realize it!
User avatar
#15 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Ha thats the point. Its funny for the people that do get it. and if they dont they just think its another name ha
User avatar
#16 - sherrine (04/23/2011) [-]
ima be Cight Tunt HAHAHA
User avatar
#17 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Ha do that. We shall make awesome names like that.
Like Chick Tock
hahahah
User avatar
#18 - sherrine (04/23/2011) [-]
Mot Hama
User avatar
#19 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Ha just to mess with people i could be Bat Fitch.
Or Pet Wussy hahahahha
User avatar
#49 - sherrine (04/24/2011) [-]
lawl people thumbed us down
User avatar
#232 - WargeLang (04/24/2011) [-]
Thats cause were more funny then them =P
User avatar
#233 - sherrine (04/24/2011) [-]
ahahah WOOOO THUMBING DOWN
User avatar
#235 - WargeLang (04/24/2011) [-]
Atleast we know were not thumbwhores =D
User avatar
#237 - sherrine (04/25/2011) [-]
:) yup.
#5 - Ha are you afraid of black people?  [+] (19 new replies) 04/23/2011 on Don't Do this -11
User avatar
#6 - sherrine (04/23/2011) [-]
no just dont like when they try to follow you like
lemme getcho numbah where u going heeeeeey girl cmere u fine as hell! its annoying
User avatar
#20 - FuckYouFatBen (04/24/2011) [-]
Please allow me to apologize for the darker side of my race..We will try our hardest contain the niggers. (No Sarcasm, They are actually Niggers))
User avatar
#27 - sherrine (04/24/2011) [-]
dont worry i am actually african myself. just came out lighter than the rest of my fam haha
User avatar
#7 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Yeah i know whatcha mean.
They say that stuff to me all the time.
And im like wtf? im a man haha
User avatar
#8 - sherrine (04/23/2011) [-]
ahahah rly? its soo annoying!
User avatar
#9 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Oh yes really. haha
User avatar
#10 - sherrine (04/23/2011) [-]
i just got your name. large wang ._.
User avatar
#11 - WargeLang (04/23/2011) [-]
HAHAHA is that face supposed to mean youre a pervert?
Because i'm not ha
User avatar
#13 - sherrine (04/23/2011) [-]
no because i just got it so i am like ugh why didnt i realize it!
User avatar
#15 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Ha thats the point. Its funny for the people that do get it. and if they dont they just think its another name ha
User avatar
#16 - sherrine (04/23/2011) [-]
ima be Cight Tunt HAHAHA
User avatar
#17 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Ha do that. We shall make awesome names like that.
Like Chick Tock
hahahah
User avatar
#18 - sherrine (04/23/2011) [-]
Mot Hama
User avatar
#19 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Ha just to mess with people i could be Bat Fitch.
Or Pet Wussy hahahahha
User avatar
#49 - sherrine (04/24/2011) [-]
lawl people thumbed us down
User avatar
#232 - WargeLang (04/24/2011) [-]
Thats cause were more funny then them =P
User avatar
#233 - sherrine (04/24/2011) [-]
ahahah WOOOO THUMBING DOWN
User avatar
#235 - WargeLang (04/24/2011) [-]
Atleast we know were not thumbwhores =D
User avatar
#237 - sherrine (04/25/2011) [-]
:) yup.
#3 - Ha was it gangsta rap? No racism intended lol  [+] (21 new replies) 04/23/2011 on Don't Do this -9
User avatar
#4 - sherrine (04/23/2011) [-]
no intend it cuz i was at a mall full of ghetto people. i went for a job interview and was scared to even go haha
User avatar
#5 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Ha are you afraid of black people?
User avatar
#6 - sherrine (04/23/2011) [-]
no just dont like when they try to follow you like
lemme getcho numbah where u going heeeeeey girl cmere u fine as hell! its annoying
User avatar
#20 - FuckYouFatBen (04/24/2011) [-]
Please allow me to apologize for the darker side of my race..We will try our hardest contain the niggers. (No Sarcasm, They are actually Niggers))
User avatar
#27 - sherrine (04/24/2011) [-]
dont worry i am actually african myself. just came out lighter than the rest of my fam haha
User avatar
#7 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Yeah i know whatcha mean.
They say that stuff to me all the time.
And im like wtf? im a man haha
User avatar
#8 - sherrine (04/23/2011) [-]
ahahah rly? its soo annoying!
User avatar
#9 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Oh yes really. haha
User avatar
#10 - sherrine (04/23/2011) [-]
i just got your name. large wang ._.
User avatar
#11 - WargeLang (04/23/2011) [-]
HAHAHA is that face supposed to mean youre a pervert?
Because i'm not ha
User avatar
#13 - sherrine (04/23/2011) [-]
no because i just got it so i am like ugh why didnt i realize it!
User avatar
#15 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Ha thats the point. Its funny for the people that do get it. and if they dont they just think its another name ha
User avatar
#16 - sherrine (04/23/2011) [-]
ima be Cight Tunt HAHAHA
User avatar
#17 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Ha do that. We shall make awesome names like that.
Like Chick Tock
hahahah
User avatar
#18 - sherrine (04/23/2011) [-]
Mot Hama
User avatar
#19 - WargeLang (04/23/2011) [-]
Ha just to mess with people i could be Bat Fitch.
Or Pet Wussy hahahahha
User avatar
#49 - sherrine (04/24/2011) [-]
lawl people thumbed us down
User avatar
#232 - WargeLang (04/24/2011) [-]
Thats cause were more funny then them =P
User avatar
#233 - sherrine (04/24/2011) [-]
ahahah WOOOO THUMBING DOWN
User avatar
#235 - WargeLang (04/24/2011) [-]
Atleast we know were not thumbwhores =D
User avatar
#237 - sherrine (04/25/2011) [-]
:) yup.
#40 - Number 3 here: http://funnyjunk.com/funny_pictures/202053… 04/23/2011 on Porn to Funny Comp 2! -1
#2 - I know haha ******** 04/23/2011 on Pink Text? -4
#316 - Picture  [+] (1 new reply) 04/23/2011 on Fuck You Lego. 0
User avatar
#325 - warzon (01/12/2012) [-]
You hacking son of a bitch
#572 - Why dont you post 1 comp with 15 pics instead of 3 with 5 each?  [+] (1 new reply) 04/23/2011 on WAAANT! part 3 +3
User avatar
#576 - geodukemon (04/23/2011) [-]
Supreme thumbwhoring..?
That be why
#4 - Hey man thanks for the add 04/22/2011 on randomvoodoodoll's profile 0