Waldowitharedhat

Rank #4478 on Content
Waldowitharedhat Avatar Level 132 Comments: Respected Member Of Famiry
Offline
Send mail to Waldowitharedhat Block Waldowitharedhat Invite Waldowitharedhat to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 29
Date Signed Up:11/05/2009
Last Login:1/31/2015
Location:winch
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#4478
Comment Ranking:#25399
Highest Content Rank:#2791
Highest Comment Rank:#7029
Content Thumbs: 1928 total,  2167 ,  239
Comment Thumbs: 323 total,  729 ,  406
Content Level Progress: 36% (36/100)
Level 116 Content: Funny Junkie → Level 117 Content: Funny Junkie
Comment Level Progress: 10% (1/10)
Level 132 Comments: Respected Member Of Famiry → Level 133 Comments: Respected Member Of Famiry
Subscribers:2
Content Views:53812
Times Content Favorited:94 times
Total Comments Made:564
FJ Points:2114
Favorite Tags: a (2) | bitch (2) | of (2) | son (2)

latest user's comments

#322 - Hey, shh... 03/21/2010 on FUTURAMA IS BACK? 0
#316 - Thumbs up because your avatar went well with that comment.  [+] (2 new replies) 03/21/2010 on FUTURAMA IS BACK? 0
User avatar #321 - Okapi (03/21/2010) [-]
WALDO! I FOUND HIM YALL!
User avatar #322 - Waldowitharedhat (03/21/2010) [-]
Hey, shh...
#134 - Yeah, but you said that it couldn't apply for the draft since … 03/19/2010 on Silly animals part 4 -1
#129 - FAIL. Humans are mammals too.  [+] (2 new replies) 03/19/2010 on Silly animals part 4 0
User avatar #132 - MattSwan (03/19/2010) [-]
But its a squirrel....
User avatar #134 - Waldowitharedhat (03/19/2010) [-]
Yeah, but you said that it couldn't apply for the draft since it's a mammal, and us humans are mammals and we can apply for drafts.
#49 - Waldo demands to see your uncensored tits. Please? 03/19/2010 on BeachBabeMI's profile 0
#25 - Wrong again. It says on that page "Commonly known as a Pl… 03/15/2010 on Halo mind fuck 0
#9 - Now 13, 12, 11, 10, 9, 8. 03/13/2010 on social experiment +11
#301 - What did you use to make this?  [+] (1 new reply) 03/12/2010 on Kingdom of Funnyjunk... 0
User avatar #310 - nyitws (03/12/2010) [-]
sketchup
#64 - Ah...Good times.  [+] (4 new replies) 03/12/2010 on who what where! +4
User avatar #66 - avila (03/12/2010) [-]
I FOUND YOU!
User avatar #70 - droc (03/12/2010) [-]
quick! tackle him! we are bringing this prick down!
User avatar #78 - turdmonkey (03/13/2010) [-]
he is gone....
User avatar #80 - droc (03/14/2010) [-]
*loads mini uzi* not this time
#287 - "Bros before hoes"? Why not Chicks Before Dicks? 03/09/2010 on KINGDOM OF FJ 3 0
#96 - freefaller and 4chan for Waldo. 03/08/2010 on How do you sleep? 0
#61 - <-- better?  [+] (1 new reply) 03/07/2010 on Truth About Roll 5: no... -1
User avatar #63 - mariofanatic (03/07/2010) [-]
<----- better?
and yes. He nao looks much sexier
#59 - Touche, Mario.  [+] (3 new replies) 03/07/2010 on Truth About Roll 5: no... -1
User avatar #60 - mariofanatic (03/07/2010) [-]
Well played, My kind sir.
User avatar #61 - Waldowitharedhat (03/07/2010) [-]
<-- better?
User avatar #63 - mariofanatic (03/07/2010) [-]
<----- better?
and yes. He nao looks much sexier
#55 - Idk what's up with the haters, but Waldo approves. Keep up th…  [+] (5 new replies) 03/07/2010 on Truth About Roll 5: no... 0
User avatar #57 - mariofanatic (03/07/2010) [-]
haha you do realize the red hat in your avatar is cut off? Defeats the purpose of your name dont ya think?
User avatar #59 - Waldowitharedhat (03/07/2010) [-]
Touche, Mario.
User avatar #60 - mariofanatic (03/07/2010) [-]
Well played, My kind sir.
User avatar #61 - Waldowitharedhat (03/07/2010) [-]
<-- better?
User avatar #63 - mariofanatic (03/07/2010) [-]
<----- better?
and yes. He nao looks much sexier
#504 - I haven't seen that episode so idk what your talking about, bu… 03/07/2010 on Correction! -2
#248 - **Waldowitharedhat rolls 67** 03/07/2010 on A Funnyjunk Rant 0
#110 - Don't be sorry, I wasn't being sarcastic. I really meant thank… 03/06/2010 on EPIC ROLL! WTF! +1
#105 - Oh **** , my bad. I meant to say "Put 0 divid…  [+] (2 new replies) 03/06/2010 on EPIC ROLL! WTF! +2
User avatar #107 - memimi (03/06/2010) [-]
sorry, i just wanted to make sure that the math challenged of the internet were not fed the wrong info! :P
User avatar #110 - Waldowitharedhat (03/06/2010) [-]
Don't be sorry, I wasn't being sarcastic. I really meant thanks. I don't like looking like a retard on the internet. And I would've, if you didn't tell me I messed up.
#100 - True. Well I'm packing my bags, I'm gonna go live with God for…  [+] (1 new reply) 03/06/2010 on EPIC ROLL! WTF! 0
#104 - anonymous (03/06/2010) [-]
not even god can save you from the wrath of chuck norris
#98 - He'll have to find me first.  [+] (3 new replies) 03/06/2010 on EPIC ROLL! WTF! 0
User avatar #99 - Aceyz (03/06/2010) [-]
he's chuck norris, he will find you
User avatar #100 - Waldowitharedhat (03/06/2010) [-]
True. Well I'm packing my bags, I'm gonna go live with God for a while. Maybe he can protect me for a few extra minutes.
#104 - anonymous (03/06/2010) [-]
not even god can save you from the wrath of chuck norris
#96 - Dumbass. That's not dividing by zero. Dividing by zero is 9 di…  [+] (9 new replies) 03/06/2010 on EPIC ROLL! WTF! +3
User avatar #103 - memimi (03/06/2010) [-]
0/9 is still 0... just sayin...
User avatar #105 - Waldowitharedhat (03/06/2010) [-]
Oh shit, my bad. I meant to say "Put 0 divided by 9 on a calculator, it'll say 0." Not nine. I was the dumbass in that comment apparently..Well thanks for correcting me.
User avatar #107 - memimi (03/06/2010) [-]
sorry, i just wanted to make sure that the math challenged of the internet were not fed the wrong info! :P
User avatar #110 - Waldowitharedhat (03/06/2010) [-]
Don't be sorry, I wasn't being sarcastic. I really meant thanks. I don't like looking like a retard on the internet. And I would've, if you didn't tell me I messed up.
User avatar #97 - Aceyz (03/06/2010) [-]
you better get the fuck out of here ahain before chucks norris kicks your ass for deviding by zero
User avatar #98 - Waldowitharedhat (03/06/2010) [-]
He'll have to find me first.
User avatar #99 - Aceyz (03/06/2010) [-]
he's chuck norris, he will find you
User avatar #100 - Waldowitharedhat (03/06/2010) [-]
True. Well I'm packing my bags, I'm gonna go live with God for a while. Maybe he can protect me for a few extra minutes.
#104 - anonymous (03/06/2010) [-]
not even god can save you from the wrath of chuck norris
#215 - Right here.  [+] (1 new reply) 03/06/2010 on Have you found jesus? LOOK... +6
#216 - anonymous (03/06/2010) [-]
fucking owned
#83 - It says Xbox LIVE. Oblivion doesn't have online play. 03/05/2010 on Games People play on Xbox Live -1
#42 - Depends. You're a girl, right?  [+] (1 new reply) 03/04/2010 on So +1
User avatar #57 - pothead scoobiedoo (03/05/2010) [-]
WHAT THE HELL HAPPENED WHEN I WAS GONE?
#40 - Haha. I'm better at hiding. Think, if we combined, we could al…  [+] (3 new replies) 03/04/2010 on So +1
User avatar #41 - Pedobear Attack (03/04/2010) [-]
:O wanna make babies? ;)
User avatar #42 - Waldowitharedhat (03/04/2010) [-]
Depends. You're a girl, right?
User avatar #57 - pothead scoobiedoo (03/05/2010) [-]
WHAT THE HELL HAPPENED WHEN I WAS GONE?
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1250

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#7 - Placehunter **User deleted account** (05/18/2010) [-]
found you! lol
User avatar #5 - CaptainJohnPrice (05/02/2010) [-]
Joined nov 6th? Ever heard of a new account? You have not been here since the site was yellow, I have. besides, its taken you 7 months to get the level 6, while ive gotten to 26 in around 2 months, If i were you, Id stop calling more experienced people newfags, give up on life, as you clearly fail at it.
User avatar #6 to #16 - Waldowitharedhat (05/02/2010) [-]
First off, if you think this website is "life" then you fail at life. I have been here since the days that it was yellow. It has taken me 7 months to get to level 6 because I ONLY go on Funnyjunk. So the only way I ever get any funny pictures is from here, and I do not want to repost any of them. So I have nowhere else to find funny pictures. Like I said, I do not wish to fight with you anymore. Just let it go, retard.
User avatar #2 - Dart (04/05/2010) [-]
Dude. You should post more regular content, Mature gets like, 5 thumbs each.
User avatar #3 to #13 - Waldowitharedhat (04/05/2010) [-]
I can't find any funny regular content. Funnyjunk is the only funny website I ever go to..
User avatar #4 to #14 - Dart (04/06/2010) [-]
well then I guess if you wanna stay at your level then you're cool.
#1 - anonymous (03/08/2010) [-]
Found you.
 Friends (0)