x
Click to expand

TheNEWNecromancer

Last status update:
-
Personal Info
Age: 26
Date Signed Up:8/14/2010
Last Login:5/04/2015
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 8 total,  10 ,  2
Comment Thumbs: 872 total,  1050 ,  178
Content Level Progress: 20.33% (12/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 90% (9/10)
Level 186 Comments: Anon Annihilator → Level 187 Comments: Anon Annihilator
Subscribers:0
Content Views:141
Times Content Favorited:3 times
Total Comments Made:470
FJ Points:813

latest user's comments

#68 - Yes, he would keep on running, but the paralyzed status will c…  [+] (1 new reply) 04/26/2012 on Dat Raikou +6
#69 - fenderocks (04/26/2012) [-]
perhaps, but as I said on another comment, it takes less than 5 minutes to find him...
#81 - As in green clothes? That's the only thing that's similar …  [+] (1 new reply) 04/18/2012 on Link 0
#82 - sythraxx (04/18/2012) [-]
Nevermind
#79 - Nah. You can also play it to talk with her.  [+] (3 new replies) 04/18/2012 on Link 0
#80 - sythraxx (04/18/2012) [-]
Does link like Saria?
#81 - TheNEWNecromancer (04/18/2012) [-]
As in green clothes?
That's the only thing that's similar to them
#82 - sythraxx (04/18/2012) [-]
Nevermind
#77 - Oh, so you're young Link? Well, if you are, go to the bott…  [+] (5 new replies) 04/18/2012 on Link 0
#78 - sythraxx (04/18/2012) [-]
Thanks im been aimlessly wandering for hours trying to figure this out is that the only use of the song?
#79 - TheNEWNecromancer (04/18/2012) [-]
Nah. You can also play it to talk with her.

#80 - sythraxx (04/18/2012) [-]
Does link like Saria?
#81 - TheNEWNecromancer (04/18/2012) [-]
As in green clothes?
That's the only thing that's similar to them
#82 - sythraxx (04/18/2012) [-]
Nevermind
#75 - What do you need help with :o  [+] (7 new replies) 04/17/2012 on Link 0
#76 - sythraxx (04/17/2012) [-]
I'm stuck in that rocky area with those rock monsters they keep telling me to talk to "Big Brother" and after a good couple of hits to that Giant Rock monster i figured he wasn't "Big Brother" so do you know where he is i can't find him

#77 - TheNEWNecromancer (04/18/2012) [-]
Oh, so you're young Link?
Well, if you are, go to the bottom of the area and play Zelda's Lullaby in front of the door that's close ( the door that doesn't have any bombs by it)
After wards, you will need to play Saria's Song in front of the 'rock monster'.

#78 - sythraxx (04/18/2012) [-]
Thanks im been aimlessly wandering for hours trying to figure this out is that the only use of the song?
#79 - TheNEWNecromancer (04/18/2012) [-]
Nah. You can also play it to talk with her.

#80 - sythraxx (04/18/2012) [-]
Does link like Saria?
#81 - TheNEWNecromancer (04/18/2012) [-]
As in green clothes?
That's the only thing that's similar to them
#82 - sythraxx (04/18/2012) [-]
Nevermind
#212 - Korra is no way related to Katarra or Aang. 04/15/2012 on Avatar Rant -1
#6 - I meant Zetsobou Billy and What's up People LOL  [+] (1 new reply) 04/07/2012 on porn logic 0
User avatar #7 - lostinthemusic (04/07/2012) [-]
lol. i figured. Yeah both those songs are on it. I suggest getting a hold of the album somehow if you like those two.
#4 - Isn't your avatar from a Maximum The Hormone album cover? …  [+] (3 new replies) 04/07/2012 on porn logic 0
User avatar #5 - lostinthemusic (04/07/2012) [-]
yep. BuiikiKaesu. Did you mean to say the same song twice?

Either way this is the album that song is on. All the songs on that album are awesome.
#6 - TheNEWNecromancer (04/07/2012) [-]
I meant Zetsobou Billy and What's up People LOL
User avatar #7 - lostinthemusic (04/07/2012) [-]
lol. i figured. Yeah both those songs are on it. I suggest getting a hold of the album somehow if you like those two.
#77 - What console is it on? 03/30/2012 on That feeling 0
#60 - Is that an actual scene from the game? 03/30/2012 on That feeling 0
#404 - LOL yeah. I guess they don't give a **** anymore though. 03/29/2012 on Israeli 0
#393 - I think one person dying is better than dozens.  [+] (4 new replies) 03/29/2012 on Israeli +8
User avatar #401 - dafaq (03/29/2012) [-]
Yes but still. That man with the bomb may have wanted to kill millions, but he still must have a loving family who would be mortified to know their son/daughter is dead. Additionally, wouldn't this mean that this device, after the bomb is set off, would be full of blood and guts from the killer? Thats gross.
User avatar #427 - luakazuki (03/29/2012) [-]
Yeah but, the bomb guy would die anyway, he's just going to blow up the aircraft anyway. So why have 00's of grieving families when you can have one who think he died as a martyr and did good.
#426 - pureevil (03/29/2012) [-]
That's what you got this for!
#404 - TheNEWNecromancer (03/29/2012) [-]
LOL yeah. I guess they don't give a shit anymore though.
#1062 - NO! I meant that it was supposed to be your kittens name xD  [+] (6 new replies) 03/28/2012 on happy ending 0
#1066 - Drosh has deleted their comment.
User avatar #1101 - lematon (03/28/2012) [-]
Do you care if I keep rolling?
User avatar #1099 - lematon (03/28/2012) [-]
**lematon rolls 302** Courage Kitty
User avatar #1108 - lematon (03/28/2012) [-]
**lematon rolls 839** Derpina
User avatar #1148 - lematon (03/28/2012) [-]
**lematon rolls 713** Minerva McGonnagal
#1153 - Drosh has deleted their comment.
#1048 - **TheNEWNecromancer rolls 747** I hate you Drosh  [+] (8 new replies) 03/28/2012 on happy ending 0
#1054 - Drosh has deleted their comment.
#1062 - TheNEWNecromancer (03/28/2012) [-]
NO! I meant that it was supposed to be your kittens name xD
#1066 - Drosh has deleted their comment.
User avatar #1101 - lematon (03/28/2012) [-]
Do you care if I keep rolling?
User avatar #1099 - lematon (03/28/2012) [-]
**lematon rolls 302** Courage Kitty
User avatar #1108 - lematon (03/28/2012) [-]
**lematon rolls 839** Derpina
User avatar #1148 - lematon (03/28/2012) [-]
**lematon rolls 713** Minerva McGonnagal
#1153 - Drosh has deleted their comment.
#39 - **TheNEWNecromancer rolls 1,790** 03/14/2012 on lold so dam hard XD +1
#70 - 3X HIT COMBOOO 03/12/2012 on Poke mans +2
#1 - I don't know if it is legit OC, but damn, that's amazing 02/28/2012 on Meme Collage +1
#11 - I was WTF when I found out a simple ******* koopa shell… 02/25/2012 on Would you beat this for me? 0
#77 - DOUCHEBAGS?  [+] (1 new reply) 02/17/2012 on What seven letter word... +5
#78 - empithree (02/17/2012) [-]
#221 - 127.25, round down and I get Pinsir.... Well, at least it'… 02/07/2012 on What my mum thinks of Pokemon. 0
#215 - **TheNEWNecromancer rolls 509**  [+] (1 new reply) 02/07/2012 on What my mum thinks of Pokemon. 0
#221 - TheNEWNecromancer (02/07/2012) [-]
127.25, round down and I get Pinsir....
Well, at least it's a strong bug type.
Round up and I get a Tauros
#1658 - **TheNEWNecromancer rolls 1** Draw Oshowatt eating a Sni… 02/06/2012 on op delivers again part threeee 0
#29 - OMFG xD 01/23/2012 on All of my wat. +1
#229 - HA. Catcher in the Rye 01/21/2012 on An Epic Day 0
#84 - No:o He's nice and everything! He was being controlled by …  [+] (1 new reply) 01/13/2012 on Anime Mot Posters 380 0
User avatar #88 - trifton (01/13/2012) [-]
havent seen any digimon movies for like 6 years soo

items

Total unique items point value: 2050 / Total items point value: 2400

Comments(0):

 
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)