Upload
Login or register

ThatDamnCow

Last status update:
-
Date Signed Up:8/08/2010
Last Login:1/25/2015
Stats
Content Thumbs: 2148 total,  2446 ,  298
Comment Thumbs: 2238 total,  2578 ,  340
Content Level Progress: 47% (47/100)
Level 121 Content: Respected Member Of Famiry → Level 122 Content: Respected Member Of Famiry
Comment Level Progress: 38% (38/100)
Level 222 Comments: Mind Blower → Level 223 Comments: Mind Blower
Subscribers:2
Content Views:13615
Times Content Favorited:316 times
Total Comments Made:607
FJ Points:4394

latest user's comments

#147 - Yeah, that's exactly what I'm saying. You probably couldn't co…  [+] (3 replies) 03/23/2013 on Osht, ofuck, osht 0
User avatar
#148 - sackit (03/23/2013) [-]
Actually i deleted those comment`s cuz they had nothing with what we where talking about. I just said thx for correcting me:) but some children kept thumbing me down for that which show`s how childish some of those people are

There is a reason why i usefully dont say sorry and thx on the internett becuase they dont care in people opinion, and even if they come with the best argue ment. They keep thumbing you down for "The lolz"
User avatar
#149 - ThatDamnCow (03/23/2013) [-]
Well then you are just a moron.
#150 - sackit (03/23/2013) [-]
I cant remember that was illigal:3

Also i if you want proof that i never really delete my comment`s then

<---Here you go
#140 - How did you even pass the 8th grade? Your grammar is atrocious…  [+] (5 replies) 03/23/2013 on Osht, ofuck, osht 0
User avatar
#143 - sackit (03/23/2013) [-]
Wait you are saying we are supose to even try to type right at the internett?
User avatar
#147 - ThatDamnCow (03/23/2013) [-]
Yeah, that's exactly what I'm saying. You probably couldn't comprehend what lurk moar means, too many syllables. Also, nice job deleting comments like the bitch you are.
User avatar
#148 - sackit (03/23/2013) [-]
Actually i deleted those comment`s cuz they had nothing with what we where talking about. I just said thx for correcting me:) but some children kept thumbing me down for that which show`s how childish some of those people are

There is a reason why i usefully dont say sorry and thx on the internett becuase they dont care in people opinion, and even if they come with the best argue ment. They keep thumbing you down for "The lolz"
User avatar
#149 - ThatDamnCow (03/23/2013) [-]
Well then you are just a moron.
#150 - sackit (03/23/2013) [-]
I cant remember that was illigal:3

Also i if you want proof that i never really delete my comment`s then

<---Here you go
#132 - You are such a ******* immature faggot, go back to 9GAG  [+] (7 replies) 03/23/2013 on Osht, ofuck, osht +2
User avatar
#137 - sackit (03/23/2013) [-]
Nope, i am 18(awkward) but yeah i have never been on 9gag other whe ni chekced what 9gag was so sry bro i wont

beside what kind of 7 years old would give away 1 year of free ineternett to a random dude on FJ?
User avatar
#140 - ThatDamnCow (03/23/2013) [-]
How did you even pass the 8th grade? Your grammar is atrocious, lurk moar.
User avatar
#143 - sackit (03/23/2013) [-]
Wait you are saying we are supose to even try to type right at the internett?
User avatar
#147 - ThatDamnCow (03/23/2013) [-]
Yeah, that's exactly what I'm saying. You probably couldn't comprehend what lurk moar means, too many syllables. Also, nice job deleting comments like the bitch you are.
User avatar
#148 - sackit (03/23/2013) [-]
Actually i deleted those comment`s cuz they had nothing with what we where talking about. I just said thx for correcting me:) but some children kept thumbing me down for that which show`s how childish some of those people are

There is a reason why i usefully dont say sorry and thx on the internett becuase they dont care in people opinion, and even if they come with the best argue ment. They keep thumbing you down for "The lolz"
User avatar
#149 - ThatDamnCow (03/23/2013) [-]
Well then you are just a moron.
#150 - sackit (03/23/2013) [-]
I cant remember that was illigal:3

Also i if you want proof that i never really delete my comment`s then

<---Here you go
#123 - Thats a stove.  [+] (12 replies) 03/23/2013 on Osht, ofuck, osht +2
User avatar
#146 - sackit (03/23/2013) [-]
Lol i meant free Xbox live not internett -.-
User avatar
#128 - sackit (03/23/2013) [-]
Damn your butthurting like crazy fgt
#132 - ThatDamnCow (03/23/2013) [-]
You are such a fucking immature faggot, go back to 9GAG
User avatar
#137 - sackit (03/23/2013) [-]
Nope, i am 18(awkward) but yeah i have never been on 9gag other whe ni chekced what 9gag was so sry bro i wont

beside what kind of 7 years old would give away 1 year of free ineternett to a random dude on FJ?
User avatar
#140 - ThatDamnCow (03/23/2013) [-]
How did you even pass the 8th grade? Your grammar is atrocious, lurk moar.
User avatar
#143 - sackit (03/23/2013) [-]
Wait you are saying we are supose to even try to type right at the internett?
User avatar
#147 - ThatDamnCow (03/23/2013) [-]
Yeah, that's exactly what I'm saying. You probably couldn't comprehend what lurk moar means, too many syllables. Also, nice job deleting comments like the bitch you are.
User avatar
#148 - sackit (03/23/2013) [-]
Actually i deleted those comment`s cuz they had nothing with what we where talking about. I just said thx for correcting me:) but some children kept thumbing me down for that which show`s how childish some of those people are

There is a reason why i usefully dont say sorry and thx on the internett becuase they dont care in people opinion, and even if they come with the best argue ment. They keep thumbing you down for "The lolz"
User avatar
#149 - ThatDamnCow (03/23/2013) [-]
Well then you are just a moron.
#150 - sackit (03/23/2013) [-]
I cant remember that was illigal:3

Also i if you want proof that i never really delete my comment`s then

<---Here you go
#126 - sackit has deleted their comment.
#125 - sackit has deleted their comment.
#59 - Can you not read anon?  [+] (1 reply) 03/14/2013 on little green dress +3
User avatar
#78 - madjik (03/14/2013) [-]
His family is a bunch of rednecks, of course not.
#25 - You've probably heard one of her songs like Girls Just Wanna H…  [+] (1 reply) 03/13/2013 on Music stars then and now 0
User avatar
#27 - firehippie (03/13/2013) [-]
that was her? oh wow
#40 - She did  [+] (1 reply) 03/13/2013 on my mom has a cool... 0
User avatar
#107 - myrtille (03/13/2013) [-]
No, it's white. Thanks for the red thumb though.
#155 - Comment deleted  [+] (1 reply) 02/03/2013 on Nooo! You love dem 0
User avatar
#158 - toxictangerine (02/03/2013) [-]
The other ones are MW2 and MW3