x
Click to expand

SuperSoak

Rank #1754 on Content
SuperSoak Avatar Level 104 Content: Funny Junkie
Offline
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 20
Date Signed Up:7/05/2009
Last Login:4/18/2015
Location:Hell
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#1754
Comment Ranking:#10252
Highest Content Rank:#1755
Highest Comment Rank:#10242
Content Thumbs: 1342 total,  1512 ,  170
Comment Thumbs: 141 total,  144 ,  3
Content Level Progress: 50% (5/10)
Level 104 Content: Funny Junkie → Level 105 Content: Funny Junkie
Comment Level Progress: 0% (0/1)
Level 66 Comments: FJ Cultist → Level 67 Comments: FJ Cultist
Subscribers:13
Content Views:86715
Times Content Favorited:68 times
Total Comments Made:74
FJ Points:1161

Funny Text/Links

Funny Pictures

latest user's comments

#29 - Here's mine 03/11/2015 on Stuff FJ says 0
#2983 - Oasis is a nice place. Nice smokes, nice atmosphere, good musi… 03/05/2015 on Hook up with an FJer 0
#2981 - If you're talking about Cloud Nine, I've been. I've also been …  [+] (2 new replies) 03/05/2015 on Hook up with an FJer 0
User avatar #2982 - xxiixx (03/05/2015) [-]
Yeah Cloud 9 that's it, forgot the name. My brother's GF actually worked at Oasis for a little bit, though I've never been.
Well here's to everything going smoothly!
User avatar #2983 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
Oasis is a nice place. Nice smokes, nice atmosphere, good music, killer foods. Only downside is no booze and it's not open until 7pm.
#2975 - I mainly work. I enjoy it. I recently moved out of my pare…  [+] (4 new replies) 03/05/2015 on Hook up with an FJer 0
User avatar #2978 - xxiixx (03/05/2015) [-]
I worked over the Summer and I was surprised at how much I liked it, the only times I didn't like it was when there was nothing to do.
Yikes, homelessness can't be fun, at least you have a good friend helping you out.
I shoulda mentioned, I smoke hookah and cigars and do snus. You ever been to the hookah shop by KSU by any chance?
I feel the same on the working out thing, I'd do it for a few days but then just lose the motivation.
User avatar #2981 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
If you're talking about Cloud Nine, I've been. I've also been to Oasis, the hookah bar that's across the street. I'm a regular there and one of the servers know me by name.
Homelessness has been a very rough battle. But I'm supposed to be getting my apartment in mid-April. As long as everything goes correctly.
User avatar #2982 - xxiixx (03/05/2015) [-]
Yeah Cloud 9 that's it, forgot the name. My brother's GF actually worked at Oasis for a little bit, though I've never been.
Well here's to everything going smoothly!
User avatar #2983 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
Oasis is a nice place. Nice smokes, nice atmosphere, good music, killer foods. Only downside is no booze and it's not open until 7pm.
#2971 - Haha. Nice. So what do you enjoy doing? What are y…  [+] (6 new replies) 03/05/2015 on Hook up with an FJer 0
User avatar #2973 - xxiixx (03/05/2015) [-]
I spend almost all my time playing LoL with people. Other than that I bought a gun 8 months ago that I really wanna shoot but I haven't yet because I'm a gun noob and no one I know is into guns and I'm intimidated of going to a range by myself and looking like a noob. I think I'm taking it to my dad's in Florida in a week or two though and he has a buddy who has property where I could shoot.
I'm currently a Junior and studying Computer Science.
What do you enjoy doing?
User avatar #2975 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
I mainly work. I enjoy it.
I recently moved out of my parents place, and it's a long story. I'm currently homeless, which is why I'm staying with a friend. I also like playing video games and I like meeting new people when I can. I like smoking hookah and I like eating food. I want to go and get a gym membership so I can lift, but it's difficult to have motivation when you're alone.
User avatar #2978 - xxiixx (03/05/2015) [-]
I worked over the Summer and I was surprised at how much I liked it, the only times I didn't like it was when there was nothing to do.
Yikes, homelessness can't be fun, at least you have a good friend helping you out.
I shoulda mentioned, I smoke hookah and cigars and do snus. You ever been to the hookah shop by KSU by any chance?
I feel the same on the working out thing, I'd do it for a few days but then just lose the motivation.
User avatar #2981 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
If you're talking about Cloud Nine, I've been. I've also been to Oasis, the hookah bar that's across the street. I'm a regular there and one of the servers know me by name.
Homelessness has been a very rough battle. But I'm supposed to be getting my apartment in mid-April. As long as everything goes correctly.
User avatar #2982 - xxiixx (03/05/2015) [-]
Yeah Cloud 9 that's it, forgot the name. My brother's GF actually worked at Oasis for a little bit, though I've never been.
Well here's to everything going smoothly!
User avatar #2983 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
Oasis is a nice place. Nice smokes, nice atmosphere, good music, killer foods. Only downside is no booze and it's not open until 7pm.
#2968 - 'Super'  [+] (8 new replies) 03/05/2015 on Hook up with an FJer 0
User avatar #2969 - xxiixx (03/05/2015) [-]
soak that hoe
User avatar #2971 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
Haha.
Nice.
So what do you enjoy doing?
What are you studying?
User avatar #2973 - xxiixx (03/05/2015) [-]
I spend almost all my time playing LoL with people. Other than that I bought a gun 8 months ago that I really wanna shoot but I haven't yet because I'm a gun noob and no one I know is into guns and I'm intimidated of going to a range by myself and looking like a noob. I think I'm taking it to my dad's in Florida in a week or two though and he has a buddy who has property where I could shoot.
I'm currently a Junior and studying Computer Science.
What do you enjoy doing?
User avatar #2975 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
I mainly work. I enjoy it.
I recently moved out of my parents place, and it's a long story. I'm currently homeless, which is why I'm staying with a friend. I also like playing video games and I like meeting new people when I can. I like smoking hookah and I like eating food. I want to go and get a gym membership so I can lift, but it's difficult to have motivation when you're alone.
User avatar #2978 - xxiixx (03/05/2015) [-]
I worked over the Summer and I was surprised at how much I liked it, the only times I didn't like it was when there was nothing to do.
Yikes, homelessness can't be fun, at least you have a good friend helping you out.
I shoulda mentioned, I smoke hookah and cigars and do snus. You ever been to the hookah shop by KSU by any chance?
I feel the same on the working out thing, I'd do it for a few days but then just lose the motivation.
User avatar #2981 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
If you're talking about Cloud Nine, I've been. I've also been to Oasis, the hookah bar that's across the street. I'm a regular there and one of the servers know me by name.
Homelessness has been a very rough battle. But I'm supposed to be getting my apartment in mid-April. As long as everything goes correctly.
User avatar #2982 - xxiixx (03/05/2015) [-]
Yeah Cloud 9 that's it, forgot the name. My brother's GF actually worked at Oasis for a little bit, though I've never been.
Well here's to everything going smoothly!
User avatar #2983 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
Oasis is a nice place. Nice smokes, nice atmosphere, good music, killer foods. Only downside is no booze and it's not open until 7pm.
#2963 - Nah, I would never spit in a guest's food. I'm not actual…  [+] (10 new replies) 03/05/2015 on Hook up with an FJer 0
User avatar #2965 - xxiixx (03/05/2015) [-]
Basically KSU absorbed SPSU this year and now they are super KSU.
User avatar #2968 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
'Super'
User avatar #2969 - xxiixx (03/05/2015) [-]
soak that hoe
User avatar #2971 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
Haha.
Nice.
So what do you enjoy doing?
What are you studying?
User avatar #2973 - xxiixx (03/05/2015) [-]
I spend almost all my time playing LoL with people. Other than that I bought a gun 8 months ago that I really wanna shoot but I haven't yet because I'm a gun noob and no one I know is into guns and I'm intimidated of going to a range by myself and looking like a noob. I think I'm taking it to my dad's in Florida in a week or two though and he has a buddy who has property where I could shoot.
I'm currently a Junior and studying Computer Science.
What do you enjoy doing?
User avatar #2975 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
I mainly work. I enjoy it.
I recently moved out of my parents place, and it's a long story. I'm currently homeless, which is why I'm staying with a friend. I also like playing video games and I like meeting new people when I can. I like smoking hookah and I like eating food. I want to go and get a gym membership so I can lift, but it's difficult to have motivation when you're alone.
User avatar #2978 - xxiixx (03/05/2015) [-]
I worked over the Summer and I was surprised at how much I liked it, the only times I didn't like it was when there was nothing to do.
Yikes, homelessness can't be fun, at least you have a good friend helping you out.
I shoulda mentioned, I smoke hookah and cigars and do snus. You ever been to the hookah shop by KSU by any chance?
I feel the same on the working out thing, I'd do it for a few days but then just lose the motivation.
User avatar #2981 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
If you're talking about Cloud Nine, I've been. I've also been to Oasis, the hookah bar that's across the street. I'm a regular there and one of the servers know me by name.
Homelessness has been a very rough battle. But I'm supposed to be getting my apartment in mid-April. As long as everything goes correctly.
User avatar #2982 - xxiixx (03/05/2015) [-]
Yeah Cloud 9 that's it, forgot the name. My brother's GF actually worked at Oasis for a little bit, though I've never been.
Well here's to everything going smoothly!
User avatar #2983 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
Oasis is a nice place. Nice smokes, nice atmosphere, good music, killer foods. Only downside is no booze and it's not open until 7pm.
#2960 - Nice, ever been too Hooters in Kennesaw in the last 7 months? …  [+] (12 new replies) 03/05/2015 on Hook up with an FJer 0
User avatar #2962 - xxiixx (03/05/2015) [-]
You didn't spit in it did you? But nah, only Hooters I ever went to was in Tennessee. My brother goes to KSU, and with the merger I would have too but I transferred from SPSU to GT this year. Small world.
User avatar #2963 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
Nah, I would never spit in a guest's food.
I'm not actually enrolled in college, so I know nothing about a merger or whatever. haha
User avatar #2965 - xxiixx (03/05/2015) [-]
Basically KSU absorbed SPSU this year and now they are super KSU.
User avatar #2968 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
'Super'
User avatar #2969 - xxiixx (03/05/2015) [-]
soak that hoe
User avatar #2971 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
Haha.
Nice.
So what do you enjoy doing?
What are you studying?
User avatar #2973 - xxiixx (03/05/2015) [-]
I spend almost all my time playing LoL with people. Other than that I bought a gun 8 months ago that I really wanna shoot but I haven't yet because I'm a gun noob and no one I know is into guns and I'm intimidated of going to a range by myself and looking like a noob. I think I'm taking it to my dad's in Florida in a week or two though and he has a buddy who has property where I could shoot.
I'm currently a Junior and studying Computer Science.
What do you enjoy doing?
User avatar #2975 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
I mainly work. I enjoy it.
I recently moved out of my parents place, and it's a long story. I'm currently homeless, which is why I'm staying with a friend. I also like playing video games and I like meeting new people when I can. I like smoking hookah and I like eating food. I want to go and get a gym membership so I can lift, but it's difficult to have motivation when you're alone.
User avatar #2978 - xxiixx (03/05/2015) [-]
I worked over the Summer and I was surprised at how much I liked it, the only times I didn't like it was when there was nothing to do.
Yikes, homelessness can't be fun, at least you have a good friend helping you out.
I shoulda mentioned, I smoke hookah and cigars and do snus. You ever been to the hookah shop by KSU by any chance?
I feel the same on the working out thing, I'd do it for a few days but then just lose the motivation.
User avatar #2981 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
If you're talking about Cloud Nine, I've been. I've also been to Oasis, the hookah bar that's across the street. I'm a regular there and one of the servers know me by name.
Homelessness has been a very rough battle. But I'm supposed to be getting my apartment in mid-April. As long as everything goes correctly.
User avatar #2982 - xxiixx (03/05/2015) [-]
Yeah Cloud 9 that's it, forgot the name. My brother's GF actually worked at Oasis for a little bit, though I've never been.
Well here's to everything going smoothly!
User avatar #2983 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
Oasis is a nice place. Nice smokes, nice atmosphere, good music, killer foods. Only downside is no booze and it's not open until 7pm.
#2956 - I'm 20. Kennesaw, GA I like to work, play video games,…  [+] (14 new replies) 03/05/2015 on Hook up with an FJer 0
User avatar #2959 - xxiixx (03/05/2015) [-]
Holy shit dude I'm 5 minutes from Kennesaw. My high school was in Kennesaw.
User avatar #2960 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
Nice, ever been too Hooters in Kennesaw in the last 7 months? If so, I probably cooked your food.
Also, I'm staying with a friend in the KSU dorms.
User avatar #2962 - xxiixx (03/05/2015) [-]
You didn't spit in it did you? But nah, only Hooters I ever went to was in Tennessee. My brother goes to KSU, and with the merger I would have too but I transferred from SPSU to GT this year. Small world.
User avatar #2963 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
Nah, I would never spit in a guest's food.
I'm not actually enrolled in college, so I know nothing about a merger or whatever. haha
User avatar #2965 - xxiixx (03/05/2015) [-]
Basically KSU absorbed SPSU this year and now they are super KSU.
User avatar #2968 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
'Super'
User avatar #2969 - xxiixx (03/05/2015) [-]
soak that hoe
User avatar #2971 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
Haha.
Nice.
So what do you enjoy doing?
What are you studying?
User avatar #2973 - xxiixx (03/05/2015) [-]
I spend almost all my time playing LoL with people. Other than that I bought a gun 8 months ago that I really wanna shoot but I haven't yet because I'm a gun noob and no one I know is into guns and I'm intimidated of going to a range by myself and looking like a noob. I think I'm taking it to my dad's in Florida in a week or two though and he has a buddy who has property where I could shoot.
I'm currently a Junior and studying Computer Science.
What do you enjoy doing?
User avatar #2975 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
I mainly work. I enjoy it.
I recently moved out of my parents place, and it's a long story. I'm currently homeless, which is why I'm staying with a friend. I also like playing video games and I like meeting new people when I can. I like smoking hookah and I like eating food. I want to go and get a gym membership so I can lift, but it's difficult to have motivation when you're alone.
User avatar #2978 - xxiixx (03/05/2015) [-]
I worked over the Summer and I was surprised at how much I liked it, the only times I didn't like it was when there was nothing to do.
Yikes, homelessness can't be fun, at least you have a good friend helping you out.
I shoulda mentioned, I smoke hookah and cigars and do snus. You ever been to the hookah shop by KSU by any chance?
I feel the same on the working out thing, I'd do it for a few days but then just lose the motivation.
User avatar #2981 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
If you're talking about Cloud Nine, I've been. I've also been to Oasis, the hookah bar that's across the street. I'm a regular there and one of the servers know me by name.
Homelessness has been a very rough battle. But I'm supposed to be getting my apartment in mid-April. As long as everything goes correctly.
User avatar #2982 - xxiixx (03/05/2015) [-]
Yeah Cloud 9 that's it, forgot the name. My brother's GF actually worked at Oasis for a little bit, though I've never been.
Well here's to everything going smoothly!
User avatar #2983 - SuperSoak (03/05/2015) [-]
Oasis is a nice place. Nice smokes, nice atmosphere, good music, killer foods. Only downside is no booze and it's not open until 7pm.
#32 - posttwo You're my favorite. 03/03/2015 on I may be a bit addicted 0
[ 73 Total ]

items

Total unique items point value: 2050 / Total items point value: 2500
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #3 - dasfickenbesser (02/07/2015) [-]
read your story man. My heart and spirit goes out to you, bless. and if you're ever near north NJ gimme a shout, i'll do all i can.
#2 - dudesname (02/07/2015) [-]
your fj family is here for you, lil' ***** . stay strong, be bold
User avatar #1 - championofglaceon (02/06/2015) [-]
Read your post. It is gonna be all good, brother. It is always darkest before dawn. Remember that. See you.
 Friends (0)