Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Snothead

Rank #17430 on Subscribers
Snothead Avatar Level 233 Comments: Ambassador Of Lulz
Offline
Send mail to Snothead Block Snothead Invite Snothead to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:9/11/2010
Last Login:8/11/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 245 total,  303 ,  58
Comment Thumbs: 3384 total,  4006 ,  622
Content Level Progress: 50% (5/10)
Level 24 Content: Peasant → Level 25 Content: Peasant
Comment Level Progress: 82% (82/100)
Level 233 Comments: Ambassador Of Lulz → Level 234 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:4
Content Views:2783
Times Content Favorited:14 times
Total Comments Made:1273
FJ Points:4056
Favorite Tags: the (2)

latest user's comments

#174 - ...Sssoooo, you're a bitch? 11/26/2010 on Girl Gamers 0
#11 - wtf Hhahahah! I used google translate on the sentence y…  [+] (6 new replies) 11/24/2010 on German Newspaper 0
#12 - luckaffe (11/24/2010) [-]
=D
Almost^^
Ins Klo gegriffen is translatet to : To grap into the toilet. it means to fail something hard. If u know what I mean ;D
User avatar #13 - Snothead (11/26/2010) [-]
Oooohh!


So basically, I shouldn't use that sentence in school, right? ._.
#14 - luckaffe (11/27/2010) [-]
You could =D But the reaction of ur teacher wouldnt be good i guess
User avatar #15 - Snothead (11/28/2010) [-]
i suppose so :D
#16 - luckaffe (11/28/2010) [-]
BTW if any 1 needs help in german, Im your man ;D
User avatar #17 - Snothead (12/01/2010) [-]
I'll keep that in mind for sure!
I've needed help and found none ;n;
#10 - Comment deleted 11/24/2010 on German Newspaper 0
#9 - ..wtf.haha 11/24/2010 on German Newspaper 0
#1 - uh. Ich kann nicht Deutsch sprechen. Du musst das ue…  [+] (15 new replies) 11/23/2010 on German Newspaper 0
User avatar #2 - MrLlama (11/23/2010) [-]
Fuck if only I didn't Drop out of German Class :(
#3 - luckaffe (11/23/2010) [-]
Tja Diggah, da hast du wohl ordentlich ins Klo gegriffen! =D
User avatar #9 - Snothead (11/24/2010) [-]
..wtf.haha
User avatar #4 - MrLlama (11/23/2010) [-]
Oh how i Loath your Ability To Speak a Language i cant understand at all >.>
#10 - Snothead has deleted their comment.
#5 - luckaffe (11/23/2010) [-]
Well as you said, you shouldn't have dropped out of ger-class ;D
User avatar #11 - Snothead (11/24/2010) [-]
wtf Hhahahah!

I used google translate on the sentence you had written before
(ja Diggah, da hast du wohl ordentlich ins Klo gegriffen! =D )
..
translation: you have probably used the toilet properly

#12 - luckaffe (11/24/2010) [-]
=D
Almost^^
Ins Klo gegriffen is translatet to : To grap into the toilet. it means to fail something hard. If u know what I mean ;D
User avatar #13 - Snothead (11/26/2010) [-]
Oooohh!


So basically, I shouldn't use that sentence in school, right? ._.
#14 - luckaffe (11/27/2010) [-]
You could =D But the reaction of ur teacher wouldnt be good i guess
User avatar #15 - Snothead (11/28/2010) [-]
i suppose so :D
#16 - luckaffe (11/28/2010) [-]
BTW if any 1 needs help in german, Im your man ;D
User avatar #17 - Snothead (12/01/2010) [-]
I'll keep that in mind for sure!
I've needed help and found none ;n;
User avatar #7 - MrLlama (11/23/2010) [-]
Oh and my Schools "Name" for him Is Turtle seeing he is Bald and has a Long ass Neck
User avatar #6 - MrLlama (11/23/2010) [-]
not my Fault the Teacher was a Snobby Dickhead god how i hated him and so Does Every other student he ever taught... if you need proof Just Read the Comments about him at this link
http://au.ratemyteachers.com/kevin-vodden/12348-t
#21 - like something's up their ass. 11/22/2010 on Hory Shet! 0
#40 - I'mma gonna sit on her ^^ i'm probably gonna need help … 11/22/2010 on READ DISCRIPTION! RABBIT... 0
#13 - that is.. I don't even.. HAHHAHAA 11/21/2010 on I Dont Even. . . ? +1
#1076 - yuppers 11/19/2010 on In My Ass 0
#12 - I love you! 11/19/2010 on Pet peeves pt 2 (description) +1
#15 - *sigh* nice ass. but i failed to see the funny here. … 11/19/2010 on SHAKE DAT ASS +3
#69 - Comment deleted 11/19/2010 on Important comp +1
#68 - Comment deleted  [+] (1 new reply) 11/19/2010 on Important comp -1
#69 - Snothead Comment deleted by Snothead
#2 - what I did? A tree. 11/17/2010 on Not who 0
#235 - all the things she said in my ass.  [+] (2 new replies) 11/17/2010 on In My Ass +2
User avatar #239 - MudkipTomislav (11/17/2010) [-]
tatu?
User avatar #1076 - Snothead (11/19/2010) [-]
yuppers
#9 - anyone else thought it was the" squirrel and *owl sitting… 11/17/2010 on The squirrel and the owl +9
#118 - Strap-ons*  [+] (3 new replies) 11/17/2010 on Before N After +1
User avatar #137 - joshwontwon (11/17/2010) [-]
strap on backwards = no parts.....
User avatar #121 - Superleggera (11/17/2010) [-]
Strap ons are for lesbians or women who want a penis.
User avatar #128 - IcanhazPrOnZ (11/17/2010) [-]
That's a contradiction in itself.
#11 - true. so ******* true. 11/16/2010 on THIS ALWAYS HAPPENS +2
#9 - hmmm, now that I think of it.. how come Edward doesn't … 11/16/2010 on twilight chart 0
#8 - you wouldn't see me castrating you. I'd cheer you on:D 11/16/2010 on twilight chart 0
#54 - meh. 11/16/2010 on Saddest Story I've ever read -1
#96 - note: the dude who wrote that application actually got that jo… 11/06/2010 on McDonalds aplication 0
#19 - yup, my index finger is shorter than the ring finger. I'm a fe… 11/05/2010 on Literally, -1
#72 - that isn't even funny. even if I saw that video. 11/02/2010 on Dear Funny Junk, +2
#709 - thanks! 11/02/2010 on Drawing Compilation 3 0

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)