Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

ShatOnATurtle    

ShatOnATurtle Avatar Level 219 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to ShatOnATurtle Block ShatOnATurtle Invite ShatOnATurtle to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:8/06/2010
Last Login:6/28/2013
Funnyjunk Career Stats
Comment Thumbs: 1948 total,  2306 ,  358
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 47% (47/100)
Level 219 Comments: Comedic Genius → Level 220 Comments: Mind Blower
Subscribers:0
Total Comments Made:462
FJ Points:1569

latest user's comments

#176 - These pics are horrible. Were you waving the camera around? … 12/05/2010 on OP delivers brat picture -2
#85 - I just wanna dance  [+] (1 new reply) 12/05/2010 on Teletubbies +1
#106 - Rapecauldron (12/05/2010) [-]
Flagged Comment Picture
This image was flagged 1383365158
saved. i love crash bandicoot. in return....
<------
#244 - 2+2= you're mother is a whore  [+] (1 new reply) 12/01/2010 on XboxLive +5
#271 - DatsNoMoon (12/01/2010) [-]
What's the difference between you and a mallard with a cold? One's a sick duck... I can't remember how it ends but your mother's a whore.
#165 - They did this to spite you. If you didn't express your negati… 12/01/2010 on Challenge accepted 0
#94 - Only ignorant people are the ones disconnected from the truth,… 12/01/2010 on Bill Gates' 11 Things 0
#655 - Picture  [+] (1 new reply) 11/30/2010 on Internet entertainment +4
#661 - quincychaney (11/30/2010) [-]
shit load of ninjas
#112 - YAY. Im off to CLOSE SHUT THE JAWS OF OBLIVION!  [+] (1 new reply) 11/26/2010 on Optical Illusion +2
#149 - Hatafark (11/26/2010) [-]
Oblivion fuck yeah
#496 - Picture 11/26/2010 on FACES +9
#259 - J ohn S mith J ake S ully See? 11/25/2010 on OC Avatar +2
#345 - I thumbed it up because it made me laugh, not because i agreed… 11/24/2010 on solution to both problems +9
#340 - Ha, you got me there. But i wasnt really wasnt using the term… 11/24/2010 on solution to both problems 0
#324 - Why are humans in general so "retarded"? There isnt…  [+] (2 new replies) 11/24/2010 on solution to both problems +8
#330 - Womens Study Major (11/24/2010) [-]
Sparta didn't have any retarded people, they threw them off a cliff the moment they were born.
User avatar #340 - ShatOnATurtle (11/24/2010) [-]
Ha, you got me there. But i wasnt really wasnt using the term meaning "mentally challenged"
#286 - Those damn pandas 11/24/2010 on solution to both problems +7
#169 - I'm guessing this guy has some experience with the hamm… 11/24/2010 on Guy builds his own instrument! 0
#156 - Picture 11/24/2010 on WTF JUST HAPPENED! +19
#115 - <-- 11/21/2010 on Deal with it ! +2
#127 - I laughed so hard that i cried 11/20/2010 on Tennis Balls 0
#92 - Its Bob Sapp from PRIDE fighting! 11/20/2010 on Super Troll 64 0
#125 - Comment deleted 11/20/2010 on Desperation -3
#124 - Comment deleted 11/20/2010 on Desperation -2
#123 - ******** ! 11/20/2010 on Desperation +2
#838 - I load my gun on that date regardless! gotta be ready for the ZOMBIES 11/20/2010 on Mind Blown +5
#69 - Picture  [+] (1 new reply) 11/18/2010 on Achievement +7
#74 - LAWLASAURUS (11/18/2010) [-]
OHo we have a fann
#30 - Someone need some paper towels?  [+] (1 new reply) 11/18/2010 on Wet fail 0
#35 - jwcone (11/18/2010) [-]
FUCK YOU I USE SHAMWOW!!!
#204 - Picture 11/18/2010 on Ohh the pun +1

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#5 - Womens Study Major (02/14/2013) [-]
are you gay?
User avatar #4 - KillaPanda (04/25/2012) [-]
look to your left
User avatar #2 - sergiusalceanu (06/13/2011) [-]
Man, your profile pic when commenting looks like dead pixels
User avatar #3 to #2 - ShatOnATurtle (06/15/2011) [-]
Yeah it was an accident, but i kinda like it
#1 - xxSiLENTx (10/03/2010) [-]
this gif.
this gif.
 Friends (0)