Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

ShapeShifter

Rank #12032 on Subscribers
ShapeShifter Avatar Level 241 Comments: Doinitrite
Offline
Send mail to ShapeShifter Block ShapeShifter Invite ShapeShifter to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 25
Date Signed Up:11/07/2009
Last Login:10/20/2011
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 10052 total,  11664 ,  1612
Comment Thumbs: 4181 total,  5810 ,  1629
Content Level Progress: 46% (46/100)
Level 200 Content: Comedic Genius → Level 201 Content: Comedic Genius
Comment Level Progress: 80% (80/100)
Level 241 Comments: Doinitrite → Level 242 Comments: Doinitrite
Subscribers:6
Content Views:152951
Times Content Favorited:2618 times
Total Comments Made:1379
FJ Points:7217
Favorite Tags: funny (32) | fuck (4) | Dog (3) | johny (3) | cock (2) | Dick (2) | drunk (2) | FJ (2) | fuckin (2) | joke (2) | like (2) | rob p (2) | save (2) | story (2) | Wife (2)
Hii Thats All!! I say!!

latest user's comments

#94 - Picture  [+] (1 new reply) 03/06/2011 on Fucking Spiders! +17
#96 - ShapeShifter (03/06/2011) [-]
#444 - Picture  [+] (2 new replies) 03/06/2011 on Blue Quest OC! -5
#459 - KabulMan (03/06/2011) [-]
#455 - samburpsexmaster (03/06/2011) [-]
#313 - Reminds me of danny P!! 02/25/2011 on OH LAWD +2
#351 - HE did it like a boss !! 02/17/2011 on HATERS GONNA HATE +2
#265 - Picture  [+] (1 new reply) 02/17/2011 on Senior Prank +1
#270 - trumpus (02/17/2011) [-]
#648 - The blue faggots was cool 02/17/2011 on Diseases (read description) 0
#394 - Picture 02/17/2011 on BUS TROLLS +11
#1 - THE HUMAN RACE ALL OF US EVOVLED FROM ******* MO…  [+] (1 new reply) 02/17/2011 on what the fuck am i watching -1
User avatar #2 - emretsim (02/17/2011) [-]
I'm scared as shit
#495 - Picture 02/16/2011 on 4Chan Beyblades +3
#494 - The litll hitler made me lol so hard! 02/16/2011 on 4Chan Beyblades 0
#585 - Picture 02/16/2011 on Spongebob is a whore +1
#321 - Picture 02/14/2011 on Sounds Legit +3
#351 - Picture 02/11/2011 on YAY DIGLET! +1
#557 - <----------------Play music and WATCH  [+] (1 new reply) 02/11/2011 on THE BEST GF EVAR! +3
#585 - toxicnachos (02/11/2011) [-]
but im listining to metal...
#385 - <----------------Play music and WATCH  [+] (7 new replies) 02/07/2011 on Every time I see an... +12
User avatar #500 - superflystickman (02/07/2011) [-]
Scary Monsters and Nice Sprites by Skrillex goes eerily well with that...
User avatar #533 - kammenderkewl (02/07/2011) [-]
Fuck yeah Skrillex
User avatar #444 - TheStag (02/07/2011) [-]
it should not be possible that it synchs perfectly with the VSQ version of THrough the fire and flames
#410 - Iswallow (02/07/2011) [-]
Worked for a min.
#403 - rubberpig (02/07/2011) [-]
...that is NOT walking the dinosaur...
#436 - halomodfreak has deleted their comment.
User avatar #393 - Totaler (02/07/2011) [-]
it kinda works, but looks really fucking stupid
#384 - It happened to me before.... cahnge browser to solve problem !  [+] (1 new reply) 02/07/2011 on Every time I see an... 0
#391 - anonymous (02/07/2011) [-]
Thanks man I really appreciate it, though it's funny cause I'm using google chrome, so you'd think that it would work fine.
#377 - Picture 01/29/2011 on moar inception oc 0
#806 - Picture  [+] (2 new replies) 01/20/2011 on Cheating girlfriend? +6
User avatar #850 - oohbla (01/20/2011) [-]
full of win
User avatar #815 - thecloudsystem (01/20/2011) [-]
awsome
#315 - Picture  [+] (4 new replies) 01/18/2011 on POKER FACE 2! +11
#329 - crapaloosa has deleted their comment.
#349 - anonymous (01/18/2011) [-]
its fucking epicness
User avatar #320 - Dusksamurai (01/18/2011) [-]
What are those?
User avatar #322 - Kosai (01/18/2011) [-]
sugar gliders
#314 - I think it was faggot day !! 01/18/2011 on POKER FACE 2! 0
#3 - u should proceed with it.... good luck!  [+] (1 new reply) 01/15/2011 on AuroranRage's profile 0
User avatar #4 - AuroranRage (01/15/2011) [-]
#277 - dont fap to leaf,plants and trees let me help u out …  [+] (2 new replies) 01/14/2011 on life circle of a leaf +1
#296 - mynameispoop (01/14/2011) [-]
u think thats sexy? get a load of this ;)
#278 - Thadzhi (01/14/2011) [-]
#1 - Awesome comic! congrats on ur first break... keep the …  [+] (1 new reply) 01/14/2011 on AuroranRage's profile 0
User avatar #2 - AuroranRage (01/14/2011) [-]
Thanks :D I do have another idea for a comic based on something that happened a few months ago also involving my car, if that's as successful, this will probably become my 'thing' :L
#210 - Good oc  [+] (1 new reply) 01/14/2011 on Car park Troll Part 1: OC +2
#211 - yourfaced (01/14/2011) [-]
#387 - anal wut? 01/14/2011 on Captcha Comic 23 +32

Comments(103):

[ 103 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #103 - MacTavish (01/27/2011) [-]
hey man long time no see
User avatar #104 to #105 - rasberryassassin (04/17/2011) [-]
what is wrong? why did you send me a message that says **** this **** ?
User avatar #102 - FJLiveStream (12/04/2010) [-]
hax
#97 - TrainerRuby **User deleted account** has deleted their comment [-]
#99 to #100 - TrainerRuby **User deleted account** has deleted their comment [-]
#100 to #101 - ShapeShifter (10/25/2010) [-]
WE will fight in the shades!!
#101 to #102 - TrainerRuby **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #96 - xxbillygoatxx (10/18/2010) [-]
what make you worthy of being my friend?
lol jk, i'll accept you :D
User avatar #95 - MacTavish (09/30/2010) [-]
whats up man?
#94 - anonymous (09/29/2010) [-]
your flashing 'dicks' picture was ******* awesome.

you're my hero!!
:)
User avatar #93 - DinoxVanner (06/26/2010) [-]
nice icon
#92 - MeachellJackson **User deleted account** (04/09/2010) [-]
why should i tell toy and nice pic
User avatar #87 - Wernette (03/29/2010) [-]
I just have to say this, I just passed you in content ranking. YAY 69! :3
User avatar #89 to #88 - ShapeShifter (03/30/2010) [-]
Oh good for u!! coZ i couldn give a **** !!!
User avatar #90 to #90 - Wernette (03/30/2010) [-]
lol I just had too
User avatar #88 to #88 - apchabraja (03/29/2010) [-]
oh snap! I hope im not the tug of war friend
User avatar #83 - GRASS HOPPA XD (03/07/2010) [-]
i liek love ur avatar! XD
#81 - SammlerinForever **User deleted account** (03/05/2010) [-]
omg every one is sending me requests i dont even know you. creepy website! :/
User avatar #82 to #82 - ShapeShifter (03/07/2010) [-]
its not like This stupid site is facebook or Twitter!! Why do u care so much!!
dont wanna be friends then decline!! simple as that Lady!!
#84 to #83 - SammlerinForever **User deleted account** (03/07/2010) [-]
the point is you don't even know me....but urgh im not anti-social or anything :))))
#85 to #85 - anonymous (03/08/2010) [-]
The point is if you don't want to be someone's friend on this site then deny their request and stop being a baby about it.
#79 - MeachellJackson **User deleted account** (03/03/2010) [-]
scary pic
User avatar #80 to #80 - ShapeShifter (03/04/2010) [-]
u scared huh??
User avatar #78 - LEXXIFUCKEDU (03/01/2010) [-]
hey there! lol ^...^
User avatar #77 - SamKhan (02/28/2010) [-]
Change your icon, PLEASE
User avatar #76 - MacTavish (02/28/2010) [-]
whats so weird?
go on instant messenger please!
#74 - CartoonFetish (02/27/2010) [-]
No i like my username,besides there's already a hentaifan.
User avatar #75 to #74 - ShapeShifter (02/28/2010) [-]
yeah right sorry!!
User avatar #71 - khendra (02/26/2010) [-]
Iron Maiden, Metallica, Slayer, Korn, Slipknot, Motley Crue, all I can think of right now.
#86 to #71 - freedomfromlife **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #72 to #71 - ShapeShifter (02/26/2010) [-]
ur Coool!!
User avatar #73 to #72 - khendra (02/26/2010) [-]
haha thanks.
User avatar #70 - Scout Compton (02/23/2010) [-]
Hi!! sorry it took so long for me to talk to you. I've been extremely busy. BTW that's is me in the pic lol
[ 103 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)