Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

SHUTTHEFRONTDOOR    

SHUTTHEFRONTDOOR Avatar Level 155 Comments: Faptastic
Offline
Send mail to SHUTTHEFRONTDOOR Block SHUTTHEFRONTDOOR Invite SHUTTHEFRONTDOOR to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 23
Date Signed Up:4/30/2010
Last Login:5/23/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 9 total,  16 ,  7
Comment Thumbs: 554 total,  620 ,  66
Content Level Progress: 22.03% (13/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 40% (4/10)
Level 155 Comments: Faptastic → Level 156 Comments: Faptastic
Subscribers:0
Content Views:242
Times Content Favorited:1 times
Total Comments Made:183
FJ Points:12

Show:
Sort by:
Order:

funny pictures

  • Views: 388
    Thumbs Up 9 Thumbs Down 1 Total: +8
    Comments: 0
    Favorites: 1
    Uploaded: 05/27/10
    epic cleverbot epic cleverbot
Show:
Sort by:
Order:

user favorites

latest user's comments

#11316 - Well yeah cause when you start with all the prospects and play… 06/30/2013 on Sports - sports news, news... 0
#11313 - Yeah thats not a bad idea at all, especially with horton to pl…  [+] (3 new replies) 06/30/2013 on Sports - sports news, news... 0
User avatar #11314 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
yea
theres now way im gonna win this year tho

the edmonton guy in my leagues team is nuts
his offense is

Hall - Kopitar - E Kane
Versteeg - Desharnais - Lupul
Gallagher - Huberdeau - Kopecky
Prust - Sobotka - J Ward
User avatar #11315 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
and hes got bjugstad and morgan rielly in the farm
User avatar #11316 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Well yeah cause when you start with all the prospects and players edmonton has you better be good lol
#11311 - Yes! Then ill be happy lol 06/30/2013 on Sports - sports news, news... 0
#11310 - Besides the lack of d and f depth, its not terrible.. I mean i…  [+] (5 new replies) 06/30/2013 on Sports - sports news, news... 0
User avatar #11312 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
im working a deal with the lightning to get purcell, bishop, and maybe horton for backstrom and someone else

and gormley and klefbom are my help on d when they get called up
User avatar #11313 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Yeah thats not a bad idea at all, especially with horton to play on the first line
User avatar #11314 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
yea
theres now way im gonna win this year tho

the edmonton guy in my leagues team is nuts
his offense is

Hall - Kopitar - E Kane
Versteeg - Desharnais - Lupul
Gallagher - Huberdeau - Kopecky
Prust - Sobotka - J Ward
User avatar #11315 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
and hes got bjugstad and morgan rielly in the farm
User avatar #11316 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Well yeah cause when you start with all the prospects and players edmonton has you better be good lol
#11307 - Same you don't even know aha. But if we get him we should prob…  [+] (2 new replies) 06/30/2013 on Sports - sports news, news... 0
User avatar #11308 - iwanttousenumbers (06/30/2013) [-]
Yeah, and resign Bozak asap
User avatar #11311 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Yes! Then ill be happy lol
#11305 - Holy crap lol.... I wouldnt do that if im tampa aha  [+] (7 new replies) 06/30/2013 on Sports - sports news, news... 0
User avatar #11309 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
yea neither would i
i joined the league sort of late so i got the fucking wild
my lineup right now is

Fleischmann - M Koivu - Hossa
Stalberg - P Berglund - D Brown
Rupp - Cullen - Mikael Granlund
T Mitchell - N/A - N/A

Bouwmeester - Brodin
Jackman - Stoner
Kundratek - N/A

Backstrom
Harding

Top Prospects

Klefbom
Gormley
Teravainen
Sgarbossa
Girgensons
User avatar #11310 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Besides the lack of d and f depth, its not terrible.. I mean it could obvi be better but grandlund will be sick in a year or two!
User avatar #11312 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
im working a deal with the lightning to get purcell, bishop, and maybe horton for backstrom and someone else

and gormley and klefbom are my help on d when they get called up
User avatar #11313 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Yeah thats not a bad idea at all, especially with horton to play on the first line
User avatar #11314 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
yea
theres now way im gonna win this year tho

the edmonton guy in my leagues team is nuts
his offense is

Hall - Kopitar - E Kane
Versteeg - Desharnais - Lupul
Gallagher - Huberdeau - Kopecky
Prust - Sobotka - J Ward
User avatar #11315 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
and hes got bjugstad and morgan rielly in the farm
User avatar #11316 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Well yeah cause when you start with all the prospects and players edmonton has you better be good lol
#11304 - Everyone wants to say montreal but i honestly dont think so. I…  [+] (4 new replies) 06/30/2013 on Sports - sports news, news... 0
User avatar #11306 - iwanttousenumbers (06/30/2013) [-]
If he went to the Leafs I'd be ridiculously happy haha. But yeah, I think the most likely place is Detroit
User avatar #11307 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Same you don't even know aha. But if we get him we should probably buy out grabo
User avatar #11308 - iwanttousenumbers (06/30/2013) [-]
Yeah, and resign Bozak asap
User avatar #11311 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Yes! Then ill be happy lol
#11299 - Zadorov is already projected pretty high but i agree on both. …  [+] (10 new replies) 06/30/2013 on Sports - sports news, news... 0
User avatar #11301 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
theres been some huge deals in my league

the lightning traded stamkos and the #3 pick for Chara, Bergeron, Horton, and Marchand
User avatar #11305 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Holy crap lol.... I wouldnt do that if im tampa aha
User avatar #11309 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
yea neither would i
i joined the league sort of late so i got the fucking wild
my lineup right now is

Fleischmann - M Koivu - Hossa
Stalberg - P Berglund - D Brown
Rupp - Cullen - Mikael Granlund
T Mitchell - N/A - N/A

Bouwmeester - Brodin
Jackman - Stoner
Kundratek - N/A

Backstrom
Harding

Top Prospects

Klefbom
Gormley
Teravainen
Sgarbossa
Girgensons
User avatar #11310 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Besides the lack of d and f depth, its not terrible.. I mean it could obvi be better but grandlund will be sick in a year or two!
User avatar #11312 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
im working a deal with the lightning to get purcell, bishop, and maybe horton for backstrom and someone else

and gormley and klefbom are my help on d when they get called up
User avatar #11313 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Yeah thats not a bad idea at all, especially with horton to play on the first line
User avatar #11314 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
yea
theres now way im gonna win this year tho

the edmonton guy in my leagues team is nuts
his offense is

Hall - Kopitar - E Kane
Versteeg - Desharnais - Lupul
Gallagher - Huberdeau - Kopecky
Prust - Sobotka - J Ward
User avatar #11315 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
and hes got bjugstad and morgan rielly in the farm
User avatar #11316 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Well yeah cause when you start with all the prospects and players edmonton has you better be good lol
User avatar #11300 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
yea in my dynasty league i have the 11th pick
thinking of either mantha or shinkaruk if 1 is available
#11298 - I think edmonton will trade almost for sure, but besides that … 06/30/2013 on Sports - sports news, news... 0
#11295 - Nhl draft soon!!!! Who else is excited? Any predicti…  [+] (20 new replies) 06/30/2013 on Sports - sports news, news... 0
User avatar #11302 - iwanttousenumbers (06/30/2013) [-]
Any thoughts on where Lecavalier will end up?
User avatar #11304 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Everyone wants to say montreal but i honestly dont think so. If i had to guess he'd end up as a second line C in Detroit, because im fairly certain they wont have Filpula(if thats how you spell his name) but then again i can hope he goes to my leafs lol. But id say the 4 teams in contention are montreal, toronto, detroit, and philly
User avatar #11306 - iwanttousenumbers (06/30/2013) [-]
If he went to the Leafs I'd be ridiculously happy haha. But yeah, I think the most likely place is Detroit
User avatar #11307 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Same you don't even know aha. But if we get him we should probably buy out grabo
User avatar #11308 - iwanttousenumbers (06/30/2013) [-]
Yeah, and resign Bozak asap
User avatar #11311 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Yes! Then ill be happy lol
User avatar #11297 - hockeykicksass (06/30/2013) [-]
my bold prediction is 3 of the top 10 picks get traded, and i agree with you on fucale, someone will pick him too high
User avatar #11298 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
I think edmonton will trade almost for sure, but besides that i dont know. But i agree there will be a lot of trades, i read somewhere a few minutes ago there should be 10 or so but again who knows!
User avatar #11296 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
i think mueller and zadorov will be sleepers in the 1st round
User avatar #11299 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Zadorov is already projected pretty high but i agree on both. I think Mantha and Lazar will be two gems for whoever picks them up, which should be later than they should go.
User avatar #11301 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
theres been some huge deals in my league

the lightning traded stamkos and the #3 pick for Chara, Bergeron, Horton, and Marchand
User avatar #11305 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Holy crap lol.... I wouldnt do that if im tampa aha
User avatar #11309 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
yea neither would i
i joined the league sort of late so i got the fucking wild
my lineup right now is

Fleischmann - M Koivu - Hossa
Stalberg - P Berglund - D Brown
Rupp - Cullen - Mikael Granlund
T Mitchell - N/A - N/A

Bouwmeester - Brodin
Jackman - Stoner
Kundratek - N/A

Backstrom
Harding

Top Prospects

Klefbom
Gormley
Teravainen
Sgarbossa
Girgensons
User avatar #11310 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Besides the lack of d and f depth, its not terrible.. I mean it could obvi be better but grandlund will be sick in a year or two!
User avatar #11312 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
im working a deal with the lightning to get purcell, bishop, and maybe horton for backstrom and someone else

and gormley and klefbom are my help on d when they get called up
User avatar #11313 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Yeah thats not a bad idea at all, especially with horton to play on the first line
User avatar #11314 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
yea
theres now way im gonna win this year tho

the edmonton guy in my leagues team is nuts
his offense is

Hall - Kopitar - E Kane
Versteeg - Desharnais - Lupul
Gallagher - Huberdeau - Kopecky
Prust - Sobotka - J Ward
User avatar #11315 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
and hes got bjugstad and morgan rielly in the farm
User avatar #11316 - SHUTTHEFRONTDOOR (06/30/2013) [-]
Well yeah cause when you start with all the prospects and players edmonton has you better be good lol
User avatar #11300 - PopcornViking (06/30/2013) [-]
yea in my dynasty league i have the 11th pick
thinking of either mantha or shinkaruk if 1 is available
[ 179 Total ]

user's friends

User avatar zdroid    

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #3 - nillabonbon (11/24/2012) [-]
Thank you very much! Sorry to see you go :/
User avatar #4 to #3 - SHUTTHEFRONTDOOR (11/24/2012) [-]
No prob, glad i could help! But I was never that in to it anyways, i just simply lost interest, it's all good :P
User avatar #5 to #4 - nillabonbon (11/24/2012) [-]
Alright. Well have a great day/night!
User avatar #6 to #5 - SHUTTHEFRONTDOOR (11/24/2012) [-]
You too!
User avatar #1 - evilskull (11/24/2012) [-]
thank you so much!!!!
User avatar #2 to #1 - SHUTTHEFRONTDOOR (11/24/2012) [-]
No prob, glad i could help someone out!
 Friends (0)