Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

PvtToucher

Rank #8684 on Content
PvtToucher Avatar Level 217 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to PvtToucher Block PvtToucher Invite PvtToucher to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 21
Video Games Played: Hide and We Touch Each Other
X-box Gamertag: Pvt x Toucher
Interests: touching, ...things
Date Signed Up:4/22/2010
Last Login:12/18/2014
Location:East Coast
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#8684
Comment Ranking:#15241
Highest Content Rank:#1063
Highest Comment Rank:#2516
Content Thumbs: 7266 total,  8219 ,  953
Comment Thumbs: 1930 total,  2217 ,  287
Content Level Progress: 50% (50/100)
Level 171 Content: Soldier Of Funnyjunk → Level 172 Content: Soldier Of Funnyjunk
Comment Level Progress: 4% (4/100)
Level 217 Comments: Comedic Genius → Level 218 Comments: Comedic Genius
Subscribers:1
Content Views:309364
Times Content Favorited:525 times
Total Comments Made:445
FJ Points:8882
Favorite Tags: pvt (10) | toucher (10) | lol (6) | You (6) | Four (4) | it (4) | the (4) | a (3) | chan (3) | funny (3) | get (3) | he (3) | i (3) | me (3) | Awesome (2) | black (2) | DSend (2) | FJ (2) | Gay Funny Dad (2) | Google (2)
Pull down your pants and touch your toes, and I'll show you where the wild goose goes.

latest user's comments

#39 - YOU CAN'T SUE FREEDOM! 11/05/2012 on I'm sorry, I thought this... 0
#30 - not sure if this was posted below, but.. prophet. fixed. 11/04/2012 on iWar +1
#412 - I don't know about that room one.. My Girl's room looks like a… 11/04/2012 on Men VS Women Compilation +5
#1024 - Comment deleted 10/29/2012 on GEARBOY (Comic #1) PART 2 0
#26 - no idea, sorry man. 10/28/2012 on Youtube 0
#40 - Comment deleted  [+] (3 new replies) 10/27/2012 on Dammit bed +52
#45 - redclover Comment deleted by PvtToucher
#71 - mrpo Comment deleted by PvtToucher
#42 - popkornking Comment deleted by PvtToucher
#16 - It's okay man, it happens haha 10/22/2012 on The other side of TF2 0
#93 - Am I the only one who noticed how massive his "snake"… 10/20/2012 on snake eater? +10
#27 - All about timing I guess. I'm just tired of people bitching ab… 10/15/2012 on PS3 0
#15 - well **** :( caption does help lol  [+] (2 new replies) 10/15/2012 on PS3 0
User avatar #17 - jacklane (10/15/2012) [-]
Yeah, I believe the caption did help! But it's funny how someone can get -60 thumbs then the same thing reposted days later and upwards of 2000+ thumbs!
Has do do with luck?

User avatar #27 - PvtToucher (10/15/2012) [-]
All about timing I guess. I'm just tired of people bitching about reposts when this site is a house for them. If you've been here long enough everything begins to repeat, im sure this picture we posted has been on it before too haha
#26 - it was on /b/ and just being in the right place at the right time.  [+] (1 new reply) 10/07/2012 on Green Story is Best Story -2
#43 - anonymous (10/08/2012) [-]
where can i find /b/ im new to 4chan ?
#18 - what do you mean?  [+] (3 new replies) 10/07/2012 on Green Story is Best Story -3
User avatar #22 - toastedsnatch (10/07/2012) [-]
yeah, how do you find these stories?
User avatar #26 - PvtToucher (10/07/2012) [-]
it was on /b/ and just being in the right place at the right time.
#43 - anonymous (10/08/2012) [-]
where can i find /b/ im new to 4chan ?
#5 - aw damn :( I hate finding stuff I find funny, only to find out…  [+] (1 new reply) 10/07/2012 on How many can your dick feed? 0
#6 - itsmypenis has deleted their comment.
#27 - I think the mediator was the clear winner of that debate lol  [+] (1 new reply) 10/05/2012 on Party Hat = Win -1
User avatar #28 - desuforeverlulz (10/05/2012) [-]
You mean moderator? Yeah he probably should have been more aggressive when arguing with the candidates about their time.
#25 - i was also referring to OP's post, thanks for defending it though guys  [+] (3 new replies) 10/05/2012 on Party Hat = Win 0
User avatar #26 - desuforeverlulz (10/05/2012) [-]
Ah. Well to be honest with you, I felt like Romney had that debate. He just kept throwing heavy hooks at Obama but he kept his cool. He was obviously being reserved because of how he's doing in the polls. He did the right thing by not being aggressive and deflecting what Romney said.
User avatar #27 - PvtToucher (10/05/2012) [-]
I think the mediator was the clear winner of that debate lol
User avatar #28 - desuforeverlulz (10/05/2012) [-]
You mean moderator? Yeah he probably should have been more aggressive when arguing with the candidates about their time.
#2 - To bad? I don't think I would want her help honestly lol 10/05/2012 on Shoulda stayed where you... 0
#9 - I Lied. One more. 10/03/2012 on Always Take a Second to... 0
#8 - It's all good man haha I have a huge folder, but most are … 10/03/2012 on Always Take a Second to... 0
#7 - last one from me  [+] (1 new reply) 10/03/2012 on Always Take a Second to... 0
#9 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
I Lied. One more.
#5 - Picture  [+] (2 new replies) 10/03/2012 on Always Take a Second to... 0
#7 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
last one from me
#9 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
I Lied. One more.
#4 - Picture  [+] (3 new replies) 10/03/2012 on Always Take a Second to... +1
#5 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
#7 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
last one from me
#9 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
I Lied. One more.
#3 - Picture  [+] (4 new replies) 10/03/2012 on Always Take a Second to... +1
#4 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
#5 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
#7 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
last one from me
#9 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
I Lied. One more.
#2 - Mostly Safe. It's cool.  [+] (5 new replies) 10/03/2012 on Always Take a Second to... +1
#3 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
#4 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
#5 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
#7 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
last one from me
#9 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
I Lied. One more.
#1 - Dat Ass  [+] (6 new replies) 10/03/2012 on Always Take a Second to... +1
#2 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
Mostly Safe. It's cool.
#3 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
#4 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
#5 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
#7 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
last one from me
#9 - PvtToucher (10/03/2012) [-]
I Lied. One more.
#2 - Every Lord of the Rings fan will take a pilgrimage there. Once… 10/03/2012 on Lord of the Rings IRL +2
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 1415 / Total items point value: 1415

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #21 - klitcommander (07/31/2014) [-]
You're a nig
#20 - evilhomer ONLINE (06/21/2014) [-]
User avatar #15 - lyraheartstrings (12/08/2013) [-]
Are you from wisconsin or any surrounding area?
User avatar #16 to #15 - PvtToucher (12/10/2013) [-]
Nope, why do you ask?
User avatar #17 to #16 - lyraheartstrings (12/10/2013) [-]
I can see accounts associated with the same IPs I've used and your account is one of them. So I thought maybe it was an IP of place I was at on my phone, which would be in wisconsin haha
User avatar #18 to #17 - PvtToucher (12/11/2013) [-]
I'm in texas, so it's just a little off haha
User avatar #19 to #18 - lyraheartstrings (12/11/2013) [-]
Weird! lol
 Friends (0)