Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

Pikachuuu    

Rank #17531 on Comments
Pikachuuu Avatar Level 217 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to Pikachuuu Block Pikachuuu Invite Pikachuuu to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 24
Date Signed Up:8/08/2010
Last Login:9/18/2014
Location:Boston
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#17531
Highest Content Rank:#915
Highest Comment Rank:#2248
Content Thumbs: 7522 total,  8242 ,  720
Comment Thumbs: 1865 total,  2515 ,  650
Content Level Progress: 20% (20/100)
Level 175 Content: Soldier Of Funnyjunk → Level 176 Content: Soldier Of Funnyjunk
Comment Level Progress: 40% (40/100)
Level 217 Comments: Comedic Genius → Level 218 Comments: Comedic Genius
Subscribers:3
Content Views:174463
Times Content Favorited:675 times
Total Comments Made:841
FJ Points:9270
Favorite Tags: i love you (10) | lol (4) | i (3) | Love (3) | You (3) | poop (2)
nl

latest user's comments

#25 - **Pikachuuu rolled a random comment #74 posted by redneckr…  [+] (1 new reply) 11/04/2013 on This Guy 0
User avatar #81 - redneckraider (11/04/2013) [-]
???
#20 - **Pikachuuu rolls 04** just like this 11/04/2013 on Who put that turn here? -1
#54 - "[Leonardo Dicaprio's] not alone..." 10/29/2013 on He's not alone... +7
#379 - **Pikachuuu rolls 1** ^2 is 25 10/29/2013 on i cant even begin to... 0
#378 - **Pikachuuu rolls 339** 10/29/2013 on i cant even begin to... 0
#121 - oh lol, i thought you were serious because your comment is sur…  [+] (1 new reply) 10/25/2013 on aww.. 0
#123 - TexMex (10/25/2013) [-]
Oh okay, understandable
#89 - How are those lyrics the work of a "genius"..? they …  [+] (3 new replies) 10/25/2013 on aww.. 0
User avatar #104 - TexMex (10/25/2013) [-]
That is a little thing that I'd call sarcasm. Unless you were sarcastic too.. Shit idk.
User avatar #121 - Pikachuuu (10/25/2013) [-]
oh lol, i thought you were serious because your comment is surrounded by others idolizing cudi for his symbolic and deep meanings
#123 - TexMex (10/25/2013) [-]
Oh okay, understandable
#11 - this was one of my favorite movies when i was younger.. i don'… 10/24/2013 on Cats vs. Dogs 0
#17 - as unbelievable as it sounds, yes 10/24/2013 on Sharkbucks 0
#15 - well actually, after making a trip to Mecca, he reevaluated hi…  [+] (4 new replies) 10/24/2013 on Ethic 0
User avatar #17 - ferron (10/24/2013) [-]
Really? I never learned about that in school.
#18 - orionthegreat (10/24/2013) [-]
Yes, because he started preaching peace, he was assassinated. By the sect of Black Muslims perverted into thinking that Islam was about beating white men out of America.
User avatar #20 - ferron (10/24/2013) [-]
Well thank you for the history lesson, but my point is still valid in that in the beginning he preached using violence.
#21 - orionthegreat (10/24/2013) [-]
Oh yeah dude was a dick in the beginning, no denying that. He changed though and became a cool dude too though.
#14 - just learned this today in my oceonography class, how coincidental  [+] (2 new replies) 10/24/2013 on Sharkbucks 0
User avatar #16 - glasseskid (10/24/2013) [-]
You mean this shit is legit?!
User avatar #17 - Pikachuuu (10/24/2013) [-]
as unbelievable as it sounds, yes
#11 - how 10/23/2013 on Excuse me I've got some... 0
#29 - damn, what has this site come to? it seems as if just yesterda… 10/23/2013 on Mods 0
#10 - this story seemed to be too perfectly set up to be true... did… 10/23/2013 on Stupid shit you did in high... -1
#24 - My father wakes up at 5:30 am and isn't home till around 6 pm.… 10/23/2013 on A Guide to Life Part 2 -1
#19 - because u didn't want them to be dudes 10/23/2013 on Beach beauties 0
#4 - nat* 10/23/2013 on Remember this? -1
#3 - who would've thought that Neil Patrick Harris worked for netgeo?  [+] (1 new reply) 10/23/2013 on Remember this? -1
User avatar #4 - Pikachuuu (10/23/2013) [-]
nat*
#89 - exactly why i hate living in Massachusetts  [+] (2 new replies) 10/23/2013 on America, as seen by Europeans. 0
User avatar #130 - douevensax (10/24/2013) [-]
It is sad.
User avatar #108 - pikapimp (10/23/2013) [-]
bitch please, i live in Chicago
#91 - babies.. because you can use a pitchfork 10/22/2013 on nein +2
#89 - what is easier to unload? a box full of babies or bowling balls?  [+] (1 new reply) 10/22/2013 on nein 0
User avatar #91 - Pikachuuu (10/22/2013) [-]
babies.. because you can use a pitchfork
#75 - i used to do that in school to listen to music 10/22/2013 on How to cheat. +1
#142 - Typos happen, and it didn't post so i replied w/ it 10/20/2013 on Are you safe 0
#31 - didn't even realize 10/19/2013 on Are you safe 0
#16 - i really wish i was still heavily into pokemon.. lost track of… 10/19/2013 on was there a doubt 0
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1450

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #2 - TreHol (12/20/2010) [-]
Thanks for telling everyone on my Ed, Edd, and Eddy pic that it's not a repost, man.
User avatar #3 to #2 - Pikachuuu (12/20/2010) [-]
no problem dude. i saw the post saying about how he reposted you and it pissed me off that those people were saying you were reposting.
User avatar #4 to #3 - TreHol (12/20/2010) [-]
Yeah, that guy blocked me, and my IP. And thumbed my Family Guy meme on 8 times down.
User avatar #5 to #4 - Pikachuuu (12/20/2010) [-]
Wow.. what a douchebag
User avatar #6 to #5 - TreHol (12/20/2010) [-]
Yeah, I know. Well thanks again.
User avatar #7 to #6 - Pikachuuu (12/20/2010) [-]
Yeah no problem.. anything to help out a fellow Funnyjunk member
#1 - CoLbErIc **User deleted account** has deleted their comment [-]
 Friends (0)