x
Click to expand

PIPExDAD

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Consoles Owned: PS3
Date Signed Up:8/14/2010
Last Login:5/28/2015
Location:Texas SA town
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#6528
Comment Ranking:#10346
Highest Content Rank:#5946
Highest Comment Rank:#1595
Content Thumbs: 1030 total,  1195 ,  165
Comment Thumbs: 2962 total,  4094 ,  1132
Content Level Progress: 90% (9/10)
Level 102 Content: Funny Junkie → Level 103 Content: Funny Junkie
Comment Level Progress: 44% (44/100)
Level 228 Comments: Mind Blower → Level 229 Comments: Mind Blower
Subscribers:0
Content Views:17775
Times Content Favorited:88 times
Total Comments Made:1449
FJ Points:913
Favorite Tags: is (5) | dad (4) | i (4) | but (3) | it (3) | mine (3) | Not (3) | pipe (3) | posted (3) | the (3) | batman (2) | fuck (2) | Holy (2) | my (2) | shit (2) | Wife (2) | You (2)
I enjoy cigars and scotch

latest user's comments

#265 - hey people what did you get for Christmas i got black ops  [+] (1 new reply) 01/06/2011 on Body Facts 2. -2
User avatar #266 - HinataHyuga (01/06/2011) [-]
Same.
#837 - Comment deleted 01/05/2011 on sex or breadsticks +5
#32 - not i said the duck 01/03/2011 on Quite the Helmsman 0
#4 - Picture 01/03/2011 on Oh my God it knows! 0
#5 - next time post that he was a god damn hero maybe 10 - 20 thumbs 01/03/2011 on in my voice +1
#3 - but he was a hero  [+] (2 new replies) 01/03/2011 on in my voice +1
User avatar #4 - maddwoodd (01/03/2011) [-]
i know hes was bloody awesome thats why i thought i would post this to promote hes awesome stature
User avatar #5 - PIPExDAD (01/03/2011) [-]
next time post that he was a god damn hero maybe 10 - 20 thumbs
#1 - too soon man  [+] (4 new replies) 01/03/2011 on in my voice +1
User avatar #2 - maddwoodd (01/03/2011) [-]
what do you mean too soon? its been like 4 years
User avatar #3 - PIPExDAD (01/03/2011) [-]
but he was a hero
User avatar #4 - maddwoodd (01/03/2011) [-]
i know hes was bloody awesome thats why i thought i would post this to promote hes awesome stature
User avatar #5 - PIPExDAD (01/03/2011) [-]
next time post that he was a god damn hero maybe 10 - 20 thumbs
#83 - i have 2  [+] (4 new replies) 01/03/2011 on Party Hard 0
#84 - PedosaurusRex (01/03/2011) [-]
#86 - DJKitty (01/03/2011) [-]
#89 - RoyalGuard (01/03/2011) [-]
#109 - willdabeast (01/03/2011) [-]
#82 - Picture  [+] (5 new replies) 01/03/2011 on Party Hard +1
#83 - PIPExDAD (01/03/2011) [-]
i have 2
#84 - PedosaurusRex (01/03/2011) [-]
#86 - DJKitty (01/03/2011) [-]
#89 - RoyalGuard (01/03/2011) [-]
#109 - willdabeast (01/03/2011) [-]
#18 - Picture  [+] (3 new replies) 01/03/2011 on nigger +15
User avatar #33 - cooliopersan (01/03/2011) [-]
*epic guitar solo*
#27 - Peterid (01/03/2011) [-]
#31 - Unoriginal (01/03/2011) [-]
Laza gifs, GOOOOOOOOO!
#53 - Picture 01/03/2011 on OC Captcha comic +32
#30 - who would hate boobies?!?!  [+] (2 new replies) 01/03/2011 on Quite the Helmsman 0
#31 - jabzilla (01/03/2011) [-]
not i said the troll
User avatar #32 - PIPExDAD (01/03/2011) [-]
not i said the duck
#66 - well ok im glad you said that  [+] (1 new reply) 01/02/2011 on Couple? -1
User avatar #69 - Moushi (01/02/2011) [-]
Just stating the facts
I'm not secretive about who I am. I put all the stuff right out there, it's just a matter of people looking
#61 - wait wait if your a girl then how come we never see any pics or age?  [+] (3 new replies) 01/02/2011 on Couple? +2
User avatar #64 - Moushi (01/02/2011) [-]
There is a pic of me in my profile pictures, I am 20 (it says that in my profile as well) and I often go on the FJ chat thing and go on video. I'm not some guy pretending to be a girl _-_
User avatar #66 - PIPExDAD (01/02/2011) [-]
well ok im glad you said that
User avatar #69 - Moushi (01/02/2011) [-]
Just stating the facts
I'm not secretive about who I am. I put all the stuff right out there, it's just a matter of people looking
#57 - actually next year is 2012 i forgot why tho 01/02/2011 on 2012 +2
#27 - Picture 01/02/2011 on YOU WANT 40 THUMBS? +41
#130 - i typed in term for striped stocking fetish i got some interes…  [+] (1 new reply) 01/02/2011 on Weird fetishes +1
#139 - kibrobo (01/02/2011) [-]
Anyone else know haha?
#48 - Picture 01/02/2011 on Happy new year. +14
#118 - i would have to look it up but some other stuff would show up …  [+] (3 new replies) 01/02/2011 on Weird fetishes +1
#127 - kibrobo (01/02/2011) [-]
Thank you haha.
User avatar #130 - PIPExDAD (01/02/2011) [-]
i typed in term for striped stocking fetish i got some interesting links but not the term
#139 - kibrobo (01/02/2011) [-]
Anyone else know haha?
#113 - she needs to go farther XD 01/02/2011 on Weird fetishes +4
#107 - its a version of foot fetish i believe  [+] (5 new replies) 01/02/2011 on Weird fetishes +1
#117 - kibrobo (01/02/2011) [-]
More specific term possibly?
User avatar #118 - PIPExDAD (01/02/2011) [-]
i would have to look it up but some other stuff would show up but....hmmm i will look into it
#127 - kibrobo (01/02/2011) [-]
Thank you haha.
User avatar #130 - PIPExDAD (01/02/2011) [-]
i typed in term for striped stocking fetish i got some interesting links but not the term
#139 - kibrobo (01/02/2011) [-]
Anyone else know haha?
#106 - and girls need to be more close minded and more open legged  [+] (2 new replies) 01/02/2011 on Weird fetishes +6
User avatar #110 - AnotherRBDrummer (01/02/2011) [-]
...........too far
User avatar #113 - PIPExDAD (01/02/2011) [-]
she needs to go farther XD
#27 - Brest cancer is bad i love boobies do you not love boobies  [+] (5 new replies) 01/02/2011 on Quite the Helmsman +1
#28 - jabzilla (01/02/2011) [-]
i love boobies do you not love boobies?
User avatar #33 - peanutwing (01/29/2011) [-]
boobiesboobiesboobiesboobies
User avatar #30 - PIPExDAD (01/03/2011) [-]
who would hate boobies?!?!
#31 - jabzilla (01/03/2011) [-]
not i said the troll
User avatar #32 - PIPExDAD (01/03/2011) [-]
not i said the duck
#585 - Comment deleted 01/01/2011 on Funnyjunk App? +2
#24 - but not Liberians they are always old with saggy tits...  [+] (1 new reply) 01/01/2011 on Quite the Helmsman +1
#25 - thatswhatsheread (01/01/2011) [-]
yeah just the teachers that tease lol

items

Total unique items point value: 975 / Total items point value: 2025
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #25 - SonicTeam (05/28/2014) [-]
Welcome back boss.
User avatar #23 - countmerchant (06/27/2013) [-]
Thanks
User avatar #24 to #23 - PIPExDAD (06/27/2013) [-]
no problem
#2 - SonicTeam (12/02/2011) [-]
Can you draw me this, but way better?
User avatar #3 to #3 - PIPExDAD (12/02/2011) [-]
well im not that great but i can add some body to them
User avatar #4 to #4 - SonicTeam (12/02/2011) [-]
This is just a blueprint. I need a better version of this drawing.
User avatar #5 to #5 - PIPExDAD (12/02/2011) [-]
i can try
User avatar #6 to #6 - SonicTeam (12/02/2011) [-]
OK
#8 to #7 - PIPExDAD (12/02/2011) [-]
is this right?
User avatar #9 to #9 - SonicTeam (12/02/2011) [-]
LOL NO
User avatar #10 to #10 - PIPExDAD (12/02/2011) [-]
i realized i made him dark and i had to
User avatar #11 to #11 - SonicTeam (12/02/2011) [-]
LMAO DUDE you took it so far in the wrong direction. LMAO
User avatar #13 to #13 - SonicTeam (12/02/2011) [-]
Let me explain more better.
I may have to say this to get what I want. LOL
The setting must be in a house. The bench must be a couch.
User avatar #14 to #14 - PIPExDAD (12/02/2011) [-]
well you could have told me that and it would have looked better
User avatar #15 to #15 - SonicTeam (12/02/2011) [-]
My bad
User avatar #17 to #16 - PIPExDAD (12/02/2011) [-]
i dont think i should be aloud to work on comics any more since this was so bad....
User avatar #18 to #18 - SonicTeam (12/02/2011) [-]
LOL don't be so hard on yourself
User avatar #20 to #20 - SonicTeam (12/02/2011) [-]
Shame that its doing bad.
User avatar #21 to #21 - PIPExDAD (12/02/2011) [-]
i guess its not that bad compared to what others make but i guess its not that good
User avatar #22 to #22 - SonicTeam (12/02/2011) [-]
Well I thumbed it up for ya.
User avatar #16 to #16 - PIPExDAD (12/02/2011) [-]
ha ha
#1 - PIPExDAD Comment deleted by PIPExDAD [-]
 Friends (0)