Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

OoJesusoO

Rank #21682 on Subscribers
OoJesusoO Avatar Level 261 Comments: Pure Win
Offline
Send mail to OoJesusoO Block OoJesusoO Invite OoJesusoO to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:8/06/2010
Last Login:5/06/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 4272 total,  5109 ,  837
Comment Thumbs: 6109 total,  7958 ,  1849
Content Level Progress: 74% (74/100)
Level 142 Content: Faptastic → Level 143 Content: Faptastic
Comment Level Progress: 2% (2/100)
Level 261 Comments: Pure Win → Level 262 Comments: Pure Win
Subscribers:3
Content Views:121741
Times Content Favorited:192 times
Total Comments Made:2853
FJ Points:10664
Favorite Tags: lll (2)

latest user's comments

#116 - **OoJesusoO rolls 75** masturbate 07/09/2012 on MOM LIED 0
#76 - if your gf hits you, and you hit her, and she hits you again, … 07/09/2012 on Double standards.. +11
#352 - you're black not a ****** there's a difference :)  [+] (1 new reply) 07/09/2012 on oh /b/ 0
User avatar #365 - greenthegunstar (07/09/2012) [-]
Exactly
#249 - and finally this  [+] (1 new reply) 07/09/2012 on oh /b/ +7
#372 - greenthegunstar (07/09/2012) [-]
:D
#248 - then this...  [+] (2 new replies) 07/09/2012 on oh /b/ +11
#249 - OoJesusoO (07/09/2012) [-]
and finally this
#372 - greenthegunstar (07/09/2012) [-]
:D
#245 - mfw i heard him  [+] (3 new replies) 07/09/2012 on oh /b/ +29
#248 - OoJesusoO (07/09/2012) [-]
then this...
#249 - OoJesusoO (07/09/2012) [-]
and finally this
#372 - greenthegunstar (07/09/2012) [-]
:D
#237 - >go to movies with dad to see planet of the apes >wa…  [+] (14 new replies) 07/09/2012 on oh /b/ +78
User avatar #508 - theeballsack (07/10/2012) [-]
Thats a lucky break for your dad that they weren't from the hood
User avatar #517 - OoJesusoO (07/10/2012) [-]
they usually aren't they just pretend to be most of them live in really nice neighborhoods some that are better than my own >.>
User avatar #521 - theeballsack (07/10/2012) [-]
Where are you from?
#346 - greenthegunstar (07/09/2012) [-]
Flagged Comment Picture
This image was flagged 1343729865
My face when I'm black and I ain't even mad. Here's another thumb for that story.
User avatar #352 - OoJesusoO (07/09/2012) [-]
you're black not a nigger there's a difference :)
User avatar #365 - greenthegunstar (07/09/2012) [-]
Exactly
#307 - aloneforlife (07/09/2012) [-]
You sir, earned a thumb
unrelated in any way
#281 - BUNNYNATER (07/09/2012) [-]
you. made. me. laaaaaaugh :')
#261 - DJchowder (07/09/2012) [-]
U MADE ME LAUGH SIR
#244 - Monopolus (07/09/2012) [-]
Where's your dad I want to give him a damn medal
#245 - OoJesusoO (07/09/2012) [-]
mfw i heard him
#248 - OoJesusoO (07/09/2012) [-]
then this...
#249 - OoJesusoO (07/09/2012) [-]
and finally this
#372 - greenthegunstar (07/09/2012) [-]
:D
#654 - bad apple in my ass in it 07/09/2012 on In my ass 0
#4 - >be in school >annoying fatass girl comes towards me…  [+] (6 new replies) 07/09/2012 on Equality? Where? +131
#74 - xXDisturbedXx (07/09/2012) [-]
User avatar #55 - thisotherdude (07/09/2012) [-]
Are you by any chance of Spanish origin?
#7 - Spikeydeath (07/09/2012) [-]
what was he name Lashesta?
#18 - shinryuken (07/09/2012) [-]
I think it was Le-a
#61 - hillbillypowpow (07/09/2012) [-]
well then it's Lehyphena
#14 - anonymous (07/09/2012) [-]
Tyronessa*
#24 - he's 71!?!?!?!??!? if i had a vagina i would be his whore  [+] (1 new reply) 07/09/2012 on I Don't Even +2
User avatar #44 - kibbleking (07/09/2012) [-]
He's actually 73/
#19 - Picture  [+] (1 new reply) 07/09/2012 on OC to the front page? +26
User avatar #20 - kingdragon (07/09/2012) [-]
You win my love.
#40 - HELL YES! :D 07/09/2012 on Thefuck? +1
#12 - i always thought mario diid shrooms and the stars were ectasy  [+] (1 new reply) 07/09/2012 on real mario 0
User avatar #15 - freedomreturns (07/09/2012) [-]
Stars are PCP thats why he becomes invincible.
#37 - Picture 07/09/2012 on Two Towers Collapsing :D +2
#36 - Picture 07/09/2012 on Two Towers Collapsing :D 0
#31 - the most sickening part is that a pic of her son is in there. …  [+] (2 new replies) 07/09/2012 on READ DESC -4
#41 - anonymous (07/09/2012) [-]
Thats why it was posted here you fucking jackass -.-
#32 - gmaxx (07/09/2012) [-]
Lmao,you made my day
#22 - Picture 07/09/2012 on Lady Galadriel... +7
#9 - Picture  [+] (1 new reply) 07/09/2012 on SMB3 players will get this +29
#13 - proffesorchaos (07/09/2012) [-]
i think you should shave it for later
#22 - Picture 07/09/2012 on facebook(1) +32
#33 - AHHHHHH! I LOVED THIS SHOW I HAVE THE SEASONS ON DVD! it was o… 07/09/2012 on Snooki 30 years later. +1
#491 - btw touhou 6 and up r in my opinion the best. before 6 is real…  [+] (1 new reply) 07/08/2012 on nigga anime +1
#492 - liolo (07/08/2012) [-]
oh thanks :D
#482 - sorry just seemed suitable (btw dont expect anything amazing t…  [+] (3 new replies) 07/08/2012 on nigga anime +1
User avatar #485 - liolo (07/08/2012) [-]
nah i was joking :3
but yeah im not expecting a lot
thanks for the heads up
User avatar #491 - OoJesusoO (07/08/2012) [-]
btw touhou 6 and up r in my opinion the best. before 6 is really dated but idk i never played those so they may be fun :)
#492 - liolo (07/08/2012) [-]
oh thanks :D
#472 - its not an anime. its a indie video game that was developed al…  [+] (5 new replies) 07/08/2012 on nigga anime +2
User avatar #476 - liolo (07/08/2012) [-]
Ah thanks.
...
please tell your gif not to hurt me.
User avatar #482 - OoJesusoO (07/08/2012) [-]
sorry just seemed suitable (btw dont expect anything amazing the games are very simplistic like arcade games but addicting)
User avatar #485 - liolo (07/08/2012) [-]
nah i was joking :3
but yeah im not expecting a lot
thanks for the heads up
User avatar #491 - OoJesusoO (07/08/2012) [-]
btw touhou 6 and up r in my opinion the best. before 6 is really dated but idk i never played those so they may be fun :)
#492 - liolo (07/08/2012) [-]
oh thanks :D
#466 - i forgot the girls name (konohara i think) but yeah shes … 07/08/2012 on nigga anime 0
#339 - OH LAWD! O.O  [+] (7 new replies) 07/08/2012 on nigga anime +6
User avatar #468 - liolo (07/08/2012) [-]
wait what is the anime?
#472 - OoJesusoO (07/08/2012) [-]
its not an anime. its a indie video game that was developed all by ZUN an it is very popular among anime communities to play them you have to torrent them.
User avatar #476 - liolo (07/08/2012) [-]
Ah thanks.
...
please tell your gif not to hurt me.
User avatar #482 - OoJesusoO (07/08/2012) [-]
sorry just seemed suitable (btw dont expect anything amazing the games are very simplistic like arcade games but addicting)
User avatar #485 - liolo (07/08/2012) [-]
nah i was joking :3
but yeah im not expecting a lot
thanks for the heads up
User avatar #491 - OoJesusoO (07/08/2012) [-]
btw touhou 6 and up r in my opinion the best. before 6 is really dated but idk i never played those so they may be fun :)
#492 - liolo (07/08/2012) [-]
oh thanks :D
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 2050 / Total items point value: 2050

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #20 - paradox (09/06/2013) [-]
your a good person jesus. i just want you to kno just your alright in my book
#19 - paradox has deleted their comment [-]
User avatar #18 - biggrand (07/18/2012) [-]
FAT BEN MADE POOP
User avatar #13 - jingleforth (07/11/2012) [-]
Roger's pansexual. Not gay.
User avatar #14 to #16 - OoJesusoO (07/11/2012) [-]
i just thought he was bi now that i think of it. he had a crush on stan's ather and had relationships with women
User avatar #15 to #17 - jingleforth (07/11/2012) [-]
Yeah.

Btw, do you know when season 8 of American Dad's coming on?
User avatar #16 to #18 - OoJesusoO (07/11/2012) [-]
no i wish i love how family guy is starting to suck and ameri. dad is still staying the same but kinda funnier
User avatar #17 to #19 - jingleforth (07/11/2012) [-]
Alright, season 8's coming out on September 30th 2012.
#4 - frohtastic (07/04/2012) [-]
I would like some more lucky starr pics..
if you have that is
#11 to #8 - frohtastic (07/04/2012) [-]
have this
have this
User avatar #9 to #10 - OoJesusoO (07/04/2012) [-]
thats all :O
#10 to #12 - frohtastic (07/04/2012) [-]
surely there must be more out there :)
User avatar #12 to #13 - OoJesusoO (07/04/2012) [-]
google :P
#3 - zameckis (06/16/2012) [-]
Hi there   
   
I see your comments and it's quite interedasting
Hi there

I see your comments and it's quite interedasting
 Friends (0)