Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

NotASingleFuck

Rank #30428 on Subscribers
NotASingleFuck Avatar Level 213 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to NotASingleFuck Block NotASingleFuck Invite NotASingleFuck to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:8/07/2010
Last Login:7/22/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 230 total,  407 ,  177
Comment Thumbs: 1338 total,  1547 ,  209
Content Level Progress: 90% (9/10)
Level 22 Content: Peasant → Level 23 Content: Peasant
Comment Level Progress: 37% (37/100)
Level 213 Comments: Comedic Genius → Level 214 Comments: Comedic Genius
Subscribers:2
Content Views:71709
Times Content Favorited:21 times
Total Comments Made:567
FJ Points:1738
Favorite Tags: in (3) | the (3)
I thumb what I laugh at. I favorite what I thumb. I subscribe to those I favorite.

latest user's comments

#17 - Picture  [+] (12 new replies) 09/24/2011 on justicebustedus's profile 0
User avatar #18 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
the shit are you talking about, that's awesome.
User avatar #19 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
I need better pencils. >_>
User avatar #20 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
they have a 12 pack for 5 bucks of pro drawing pencils at hobby lobby and michaels. they're pretty gewd :3
User avatar #21 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Well, for dull graphite, never taken art classes, and drawn by a youngfag, (I think 16 is still young here?) I think it's ALRIGHT. Took about an hour.
User avatar #23 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
LOL dont worry, they're both gone <3
User avatar #24 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
:D
User avatar #25 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
so what are you up to?
User avatar #26 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Nothing much...Browising content...Attempting to be smartassed in any comment possible. You? o-o
User avatar #27 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
talking to my best friend about this guy that i think is secretly in love with her but she's yet to see it. the guy called her at 10:30pm just to sing fall for you by secondhand serenade. not into them, but i know it's romantic.
User avatar #28 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Ah...Well, I moved away from a girl I liked since the first grade 2 years ago. Liek, 500 miles away. She was one of the sane people I could find in the disgusting wasteland the government calls 'New Jersey'. Saw her last weekend. We hugged. Almost kissed, but the time I had to leaver came by...But yeah, back in North Carolina. Feel bad man.
User avatar #29 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
that's cute :D gitsum.
User avatar #30 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Lol, I wish. A couple more years and I'm moving back to her.



The awkward moment when she friendzones me when i show up unannounced at her doorstep with roses.
#15 - Notbad.jpg. I can't draw for **** , but I drew a P…  [+] (14 new replies) 09/24/2011 on justicebustedus's profile 0
User avatar #16 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
yes i do D: yes i wanna see<3
#17 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
User avatar #18 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
the shit are you talking about, that's awesome.
User avatar #19 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
I need better pencils. >_>
User avatar #20 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
they have a 12 pack for 5 bucks of pro drawing pencils at hobby lobby and michaels. they're pretty gewd :3
User avatar #21 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Well, for dull graphite, never taken art classes, and drawn by a youngfag, (I think 16 is still young here?) I think it's ALRIGHT. Took about an hour.
User avatar #23 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
LOL dont worry, they're both gone <3
User avatar #24 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
:D
User avatar #25 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
so what are you up to?
User avatar #26 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Nothing much...Browising content...Attempting to be smartassed in any comment possible. You? o-o
User avatar #27 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
talking to my best friend about this guy that i think is secretly in love with her but she's yet to see it. the guy called her at 10:30pm just to sing fall for you by secondhand serenade. not into them, but i know it's romantic.
User avatar #28 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Ah...Well, I moved away from a girl I liked since the first grade 2 years ago. Liek, 500 miles away. She was one of the sane people I could find in the disgusting wasteland the government calls 'New Jersey'. Saw her last weekend. We hugged. Almost kissed, but the time I had to leaver came by...But yeah, back in North Carolina. Feel bad man.
User avatar #29 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
that's cute :D gitsum.
User avatar #30 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Lol, I wish. A couple more years and I'm moving back to her.



The awkward moment when she friendzones me when i show up unannounced at her doorstep with roses.
#13 - Nice filter, Btw. xD 09/24/2011 on justicebustedus's profile 0
#12 - lolwhynot  [+] (17 new replies) 09/24/2011 on justicebustedus's profile 0
#14 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
User avatar #15 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Notbad.jpg. I can't draw for shit, but I drew a Pirate Murloc from World of Warcraft. Highly doubt you know what it is, but wanna see, regardless? :D
User avatar #16 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
yes i do D: yes i wanna see<3
#17 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
User avatar #18 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
the shit are you talking about, that's awesome.
User avatar #19 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
I need better pencils. >_>
User avatar #20 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
they have a 12 pack for 5 bucks of pro drawing pencils at hobby lobby and michaels. they're pretty gewd :3
User avatar #21 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Well, for dull graphite, never taken art classes, and drawn by a youngfag, (I think 16 is still young here?) I think it's ALRIGHT. Took about an hour.
User avatar #23 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
LOL dont worry, they're both gone <3
User avatar #24 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
:D
User avatar #25 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
so what are you up to?
User avatar #26 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Nothing much...Browising content...Attempting to be smartassed in any comment possible. You? o-o
User avatar #27 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
talking to my best friend about this guy that i think is secretly in love with her but she's yet to see it. the guy called her at 10:30pm just to sing fall for you by secondhand serenade. not into them, but i know it's romantic.
User avatar #28 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Ah...Well, I moved away from a girl I liked since the first grade 2 years ago. Liek, 500 miles away. She was one of the sane people I could find in the disgusting wasteland the government calls 'New Jersey'. Saw her last weekend. We hugged. Almost kissed, but the time I had to leaver came by...But yeah, back in North Carolina. Feel bad man.
User avatar #29 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
that's cute :D gitsum.
User avatar #30 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Lol, I wish. A couple more years and I'm moving back to her.



The awkward moment when she friendzones me when i show up unannounced at her doorstep with roses.
User avatar #13 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Nice filter, Btw. xD
#10 - I'm indifferent with ponies. Or any other fetish 4chan has thr…  [+] (19 new replies) 09/24/2011 on justicebustedus's profile 0
User avatar #11 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
do you want it anyway? its something i drew. Apple Cunt as a human.
User avatar #12 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
lolwhynot
#14 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
User avatar #15 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Notbad.jpg. I can't draw for shit, but I drew a Pirate Murloc from World of Warcraft. Highly doubt you know what it is, but wanna see, regardless? :D
User avatar #16 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
yes i do D: yes i wanna see<3
#17 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
User avatar #18 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
the shit are you talking about, that's awesome.
User avatar #19 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
I need better pencils. >_>
User avatar #20 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
they have a 12 pack for 5 bucks of pro drawing pencils at hobby lobby and michaels. they're pretty gewd :3
User avatar #21 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Well, for dull graphite, never taken art classes, and drawn by a youngfag, (I think 16 is still young here?) I think it's ALRIGHT. Took about an hour.
User avatar #23 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
LOL dont worry, they're both gone <3
User avatar #24 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
:D
User avatar #25 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
so what are you up to?
User avatar #26 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Nothing much...Browising content...Attempting to be smartassed in any comment possible. You? o-o
User avatar #27 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
talking to my best friend about this guy that i think is secretly in love with her but she's yet to see it. the guy called her at 10:30pm just to sing fall for you by secondhand serenade. not into them, but i know it's romantic.
User avatar #28 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Ah...Well, I moved away from a girl I liked since the first grade 2 years ago. Liek, 500 miles away. She was one of the sane people I could find in the disgusting wasteland the government calls 'New Jersey'. Saw her last weekend. We hugged. Almost kissed, but the time I had to leaver came by...But yeah, back in North Carolina. Feel bad man.
User avatar #29 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
that's cute :D gitsum.
User avatar #30 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Lol, I wish. A couple more years and I'm moving back to her.



The awkward moment when she friendzones me when i show up unannounced at her doorstep with roses.
User avatar #13 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Nice filter, Btw. xD
#17 - 9999999x better if you read it out loud in the voice of Daniel… 09/23/2011 on A 'crappy' tale (worth the... +3
#8 - Level 6 already?! Holy mother **** ! :D  [+] (21 new replies) 09/23/2011 on justicebustedus's profile 0
User avatar #9 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
you're such an inspiration :D are you a bronie? i don't care either way, but if you are i have a gift for you.
User avatar #10 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
I'm indifferent with ponies. Or any other fetish 4chan has thrown at us. xD
User avatar #11 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
do you want it anyway? its something i drew. Apple Cunt as a human.
User avatar #12 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
lolwhynot
#14 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
User avatar #15 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Notbad.jpg. I can't draw for shit, but I drew a Pirate Murloc from World of Warcraft. Highly doubt you know what it is, but wanna see, regardless? :D
User avatar #16 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
yes i do D: yes i wanna see<3
#17 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
User avatar #18 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
the shit are you talking about, that's awesome.
User avatar #19 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
I need better pencils. >_>
User avatar #20 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
they have a 12 pack for 5 bucks of pro drawing pencils at hobby lobby and michaels. they're pretty gewd :3
User avatar #21 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Well, for dull graphite, never taken art classes, and drawn by a youngfag, (I think 16 is still young here?) I think it's ALRIGHT. Took about an hour.
User avatar #23 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
LOL dont worry, they're both gone <3
User avatar #24 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
:D
User avatar #25 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
so what are you up to?
User avatar #26 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Nothing much...Browising content...Attempting to be smartassed in any comment possible. You? o-o
User avatar #27 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
talking to my best friend about this guy that i think is secretly in love with her but she's yet to see it. the guy called her at 10:30pm just to sing fall for you by secondhand serenade. not into them, but i know it's romantic.
User avatar #28 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Ah...Well, I moved away from a girl I liked since the first grade 2 years ago. Liek, 500 miles away. She was one of the sane people I could find in the disgusting wasteland the government calls 'New Jersey'. Saw her last weekend. We hugged. Almost kissed, but the time I had to leaver came by...But yeah, back in North Carolina. Feel bad man.
User avatar #29 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
that's cute :D gitsum.
User avatar #30 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Lol, I wish. A couple more years and I'm moving back to her.



The awkward moment when she friendzones me when i show up unannounced at her doorstep with roses.
User avatar #13 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Nice filter, Btw. xD
#5 - Look at that! 3 thumb s and 2 indirect comments! You're on th…  [+] (1 new reply) 09/23/2011 on What the fuck just happened +1
User avatar #6 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
:D!
#1 - Go...Go my daughter. Make me proud.  [+] (1 new reply) 09/23/2011 on What the fuck just happened +1
User avatar #2 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
i lol'd xD
#5 - Sorry if I offended you, but the internet eats up females. Jus…  [+] (2 new replies) 09/23/2011 on justicebustedus's profile 0
User avatar #7 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
i uploaded another one :D just thought you might like to see.
User avatar #6 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
i'll try ;; i don't come up with a lot of funny things, though. even though me or someone i know says something hilarious every day.
#3 - You're a girl. Enjoy your front page, and welcome to the internet.  [+] (4 new replies) 09/23/2011 on justicebustedus's profile 0
User avatar #4 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
i try not to think that's why it got so far. i'm seriously considering just drawing myself chest-less and with a bi-gender hairstyle. i hate getting those comments, especially when i never specified that in the comic. and i've been on the internet for 5-6 years, i just made a new account. my old one was being an asshole, so i switched c:
User avatar #5 - NotASingleFuck (09/23/2011) [-]
Sorry if I offended you, but the internet eats up females. Just keep trying, and if that doesn't work, drawn enourmous boobs! :D Loljk, I thought it was nice content. Keep pumping it out! :D
User avatar #7 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
i uploaded another one :D just thought you might like to see.
User avatar #6 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
i'll try ;; i don't come up with a lot of funny things, though. even though me or someone i know says something hilarious every day.
#1 - Grats on only being here for 11-12 days and being level 4! :D …  [+] (6 new replies) 09/23/2011 on justicebustedus's profile 0
User avatar #2 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
omg, thanks. i didn't think my content was gonna make it as far as it did, 1 because i barely tried to draw it and 2 because it isn't as funny as a lot of things on here. i mainly put it up from my friends and was surprised by how it did.

but thanks <3 :3
User avatar #3 - NotASingleFuck (09/23/2011) [-]
You're a girl. Enjoy your front page, and welcome to the internet.
User avatar #4 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
i try not to think that's why it got so far. i'm seriously considering just drawing myself chest-less and with a bi-gender hairstyle. i hate getting those comments, especially when i never specified that in the comic. and i've been on the internet for 5-6 years, i just made a new account. my old one was being an asshole, so i switched c:
User avatar #5 - NotASingleFuck (09/23/2011) [-]
Sorry if I offended you, but the internet eats up females. Just keep trying, and if that doesn't work, drawn enourmous boobs! :D Loljk, I thought it was nice content. Keep pumping it out! :D
User avatar #7 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
i uploaded another one :D just thought you might like to see.
User avatar #6 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
i'll try ;; i don't come up with a lot of funny things, though. even though me or someone i know says something hilarious every day.
#150 - Just a btw, friend request captcha was 69 ;D  [+] (1 new reply) 09/23/2011 on Debate Class +1
User avatar #157 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
that's so hot ;0
#144 - Amen. lol, but honestly, if they care about your looks, they d…  [+] (3 new replies) 09/23/2011 on Debate Class +1
User avatar #147 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
fuck yeah ;0
User avatar #150 - NotASingleFuck (09/23/2011) [-]
Just a btw, friend request captcha was 69 ;D
User avatar #157 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
that's so hot ;0
#50 - I shouted this joke inside my head. 09/23/2011 on JOKE 3 +1
#139 - Same, but I'd also not like to think Im hideous. I ahve a smal…  [+] (5 new replies) 09/23/2011 on Debate Class +1
User avatar #141 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
oh my god, are you serious? you don't want someone like that. that's what we call dickholes. no body deserves that shit.
User avatar #144 - NotASingleFuck (09/23/2011) [-]
Amen. lol, but honestly, if they care about your looks, they don't like you. Find yourself a greatful man, marry him, and make many babies! :D
User avatar #147 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
fuck yeah ;0
User avatar #150 - NotASingleFuck (09/23/2011) [-]
Just a btw, friend request captcha was 69 ;D
User avatar #157 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
that's so hot ;0
#133 - It's really hard to find good looking girls that aren't shallo…  [+] (7 new replies) 09/23/2011 on Debate Class +4
User avatar #137 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
most of the girls at my school are. i'm not that good looking, but i don't think i'm hideous.. But my best friend is pretty hot. i'd like to think she's not shallow.. i mean, there's a difference between shallow and standards, right?
User avatar #139 - NotASingleFuck (09/23/2011) [-]
Same, but I'd also not like to think Im hideous. I ahve a small, and by small,I mean miniscule acne problem, but today, I asked a girl out. She pointed at my ONE pimple and said, 'Get rid of it, and we'll talk'. Appearently, she (And many others) have lost the value of people.
User avatar #141 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
oh my god, are you serious? you don't want someone like that. that's what we call dickholes. no body deserves that shit.
User avatar #144 - NotASingleFuck (09/23/2011) [-]
Amen. lol, but honestly, if they care about your looks, they don't like you. Find yourself a greatful man, marry him, and make many babies! :D
User avatar #147 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
fuck yeah ;0
User avatar #150 - NotASingleFuck (09/23/2011) [-]
Just a btw, friend request captcha was 69 ;D
User avatar #157 - justicebustedus (09/23/2011) [-]
that's so hot ;0
#841 - Requesting all humans with raptor heads. 09/23/2011 on What do you say, fellas ? +2
#135 - Ill be honest. Never before have I ever cried, and choked on m… 09/23/2011 on awesome game +8
#522 - my absent black father cant blame you for this one... 09/23/2011 on That's just gross. +1
#47 - Agreed. 09/21/2011 on First Time Creeper +1
#512 - Rockblocked again! 09/09/2011 on TIme For A Change +1
#634 - Comment deleted 09/09/2011 on Facts about Life and the... +2
#363 - ...And you think I ever told her, "You know, Alexis Texas…  [+] (1 new reply) 08/29/2011 on Good guy Sora 0
User avatar #368 - cafemocha (09/02/2011) [-]
Teenage girls are impulsive. Hell, I was an outcast because I "wasn't like them". They say just about anything that comes to mind. But if you had said that, she probably would have ended the relationship herself, as you did. I agree with how annoying it is when girls my age do that, I find it repulsive. Sorry for bothering you, that girl is a bitch, I'm actually trying to revive an old game that deserves playing, not the girl.
#215 - There has to be an equal amount of exchange rate for that to happen. 08/28/2011 on How to fix US economy 0
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 20 / Total items point value: 140

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#78 - tchpookie (10/09/2012) [-]
I-It's not like i care or anything...
but please don't be mad at me.
User avatar #79 to #78 - NotASingleFuck (10/09/2012) [-]
My god, you are amazing. Love me.
#80 to #79 - tchpookie (10/09/2012) [-]
i am a man... a manly man... /d
#81 to #80 - NotASingleFuck (10/09/2012) [-]
I said love me, not make love to me. Lolwhatareyou,afag?
I said love me, not make love to me. Lolwhatareyou,afag?
#82 to #81 - tchpookie (10/09/2012) [-]
either way
#43 - keiishiyama (08/26/2012) [-]
And share I shall. Here, so I don't spam the thread.
User avatar #45 to #43 - NotASingleFuck (08/26/2012) [-]
Works for me.
User avatar #48 to #44 - NotASingleFuck (08/26/2012) [-]
oyesbbyplsdntstop
#51 to #48 - keiishiyama (08/26/2012) [-]
Oh, I don't plan to.
User avatar #58 to #55 - NotASingleFuck (08/26/2012) [-]
Moar Seamus would be nice.
#60 to #58 - keiishiyama (08/26/2012) [-]
I have it all alphabetized, so after Nova would come Seamus.
I have it all alphabetized, so after Nova would come Seamus.
User avatar #64 to #60 - NotASingleFuck (08/26/2012) [-]
You, sir, are a genius.
#68 to #64 - keiishiyama (08/26/2012) [-]
Whatever I need to be to own the Creature collection (haha).

I showed you mine. You show me yours >:)
User avatar #70 to #68 - NotASingleFuck (08/26/2012) [-]
Uhh...I...Erm...Actuallydonthavehtatmany,onlytheonesIalreadyshowedyou. T~T
#71 to #70 - keiishiyama (08/26/2012) [-]
Damn shame, son.   
   
Also, I'm a dumb bastard. I missed an entire line of GIFs.
Damn shame, son.

Also, I'm a dumb bastard. I missed an entire line of GIFs.
User avatar #73 to #71 - NotASingleFuck (08/26/2012) [-]
Oh. Well, be my guest. Lolol
#63 to #62 - keiishiyama (08/26/2012) [-]
Aww, one of them was flagged for some reason or another.
Aww, one of them was flagged for some reason or another.
#67 to #66 - keiishiyama (08/26/2012) [-]
And that's it.   
   
No Ze. I'm sorry.
And that's it.

No Ze. I'm sorry.
#69 to #67 - NotASingleFuck (08/26/2012) [-]
Its fine. Thank you dude. I have a stock of these now.  xD
Its fine. Thank you dude. I have a stock of these now. xD
User avatar #31 - justicebustedus (12/28/2011) [-]
hey, buddy o3o
User avatar #33 to #34 - justicebustedus (12/29/2011) [-]
What's up? :3
User avatar #34 to #35 - NotASingleFuck (12/30/2011) [-]
Nothing in particular... **** is becoming more back on track with the girl I like, still problems, but I don't feel like explaining it. Haha. How have you been?
User avatar #35 to #36 - justicebustedus (12/30/2011) [-]
That's good C: My boyfriend who've I've dated for forever (you remember me telling you about him, right??) broke up with me for a girl he met at a party, who rejected him not once but twice when he actually asked her out. Then he asked me back out because she said no. And it makes me feel like **** because I try to not seems like the girl who doesn't mind being a bootycall or some ******** like that. Oh, what a silly boy.. Hahah. of course, i said no to him. other than that, my family is going through some problems right no. D: but all in all, i've been good. things do seem to be getting better C:
User avatar #36 to #37 - NotASingleFuck (12/30/2011) [-]
Ah, well good luck with all of that! :D
User avatar #37 to #38 - justicebustedus (12/30/2011) [-]
Ahah! thank you [: I'm stuck on this drawing i'm working on. it's a bitchhhhh
User avatar #39 to #40 - justicebustedus (12/30/2011) [-]
yarly. i drew dis chick. do you want a pic of what i have so far?
User avatar #40 to #41 - NotASingleFuck (12/30/2011) [-]
Sorry, keep dozing off. Sure! :D
User avatar #41 to #42 - NotASingleFuck (12/30/2011) [-]
Okay..i'm tired...Gonna go beddy bye. I'll check it out in the morning!
#42 to #43 - justicebustedus (12/30/2011) [-]
ahh, it's okay, i understand. here ya gooo :3 it's not too great as of now. but i'm stuck. :<
User avatar #26 - justicebustedus (11/01/2011) [-]
Hey, bro. How's it been? Haven't talked to you in a whileee
User avatar #27 to #28 - NotASingleFuck (11/05/2011) [-]
Yeah. How ya been?
User avatar #28 to #29 - justicebustedus (11/05/2011) [-]
i WAS doing great until last night.. I had a debate tournament and I accumulated the worlds worst migraine. I hate fluorescent lights. The last and first kids I went up against totally smashed me. The second one? His argument was totally flawed... But that third one, wow. I think I did a great job on that one.

In conclusion, I didn't want to be there, I didn't want to be under those brights as hell lights, and I definetily didn't even win anything,

I guess that's a good thing considering if I did, I would've had to go back at 8am today. Only one kid from out school won. It's only because he's cocky. That's what the judges look for.. Hahah.

Anything in your life going on?
User avatar #29 to #30 - NotASingleFuck (11/11/2011) [-]
Trying to geta girlfreind, trying to keep grades up, attempting to not get caught smoking, failing at all of thee above. I am not a clever man.
User avatar #30 to #31 - justicebustedus (11/12/2011) [-]
Then don't smoke c: non-smokers are sexier anyway, hahah. and **** girlfriends. ;D and my grades aren't all that great anyway.. <3
User avatar #5 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
(couldn't reply)

that would be hilarious, but not for you. i hope that doesn't happen.. D:
User avatar #6 to #7 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Lol, it's fine! I'm just a hardcore pessimist. :p
User avatar #7 to #8 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
you will be loved c:
User avatar #8 to #9 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
You can only hope. xD
User avatar #9 to #10 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
lol. my best friends dad likes to make it sound like he's beating her over the phone. it's scary until I hear her laughter. he's a dick..
User avatar #10 to #11 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
When my friends are on the phone i like to shout "FOR GODS SAKE (Friend's name), PUT YER DAMN PANTS ON!" In a reaaallly hillbilly southern accent.
User avatar #11 to #12 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
A lot of people down here in OK sound like hicks.. D:
User avatar #12 to #13 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Lol, well, I only have the slightest Jersey accent when I go into deep explanation of things. o-o
User avatar #13 to #14 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
i sound a little country when i get mad.. hahah.
User avatar #14 to #15 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Faancy.
User avatar #15 to #16 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
hmph. i was told it was cute -n-
User avatar #16 to #17 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
But not fancy?
User avatar #17 to #18 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
no ;; it's not a little anyway. i start sounding really hickish..
User avatar #18 to #19 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Well, I start sounding like Pauly mother ******* D when I get emotional about something, and thats 20x less attractive than southern. xD
User avatar #19 to #20 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
i have no idea who that is. and, country accents are frowned upon in the part of town i live in. i visit other parts of oklahoma a lot. mostly the hick/redneck neighborhoods. they're less stuck up than you'd think. it's probably where i get the accent when i'm angry. i don't get angry a lot though, so yay :3 but one time, i was screaming at my boyfriend because he told me he had H1N1 on my 14th birthday and found out later that he lied just so he didn't have to give me a gift that day and have a little bit more time. which is bs because i don't really care about gifts. i was just mad because he convinced me he was really sick but wasn't. he told me later that it was cute because i started sounding like a redneck. i said "how dare you lie to me like that! do you have any idea how much i worried about you?! you're an ass!" and he said "You're cute when you're mad. You sound like a redneck!" and i almost hit him. he told me after i calmed that i really did sound cute. I don't see how D:
User avatar #20 to #21 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Meh. People think any accents are cool. Just look up JErsey Shore anything on youtube. xD
User avatar #21 to #22 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
Weird..
User avatar #22 to #23 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Yeah... /ashamed
User avatar #23 to #24 - justicebustedus (09/24/2011) [-]
It's strange what we do when we're angry or annoyed or not neutral or happy.
User avatar #24 to #25 - NotASingleFuck (09/24/2011) [-]
Indeed it is...Indeed it is.
#4 - LookinHereWhy has deleted their comment [-]
User avatar #3 - skeltonlax (12/22/2010) [-]
Ill do it bro
User avatar #1 - gaaraluvswaffles (09/10/2010) [-]
lolwut? was that a reference to my gender? lol
 Friends (0)