Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

MrWobblez

MrWobblez Avatar Level 219 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to MrWobblez Block MrWobblez Invite MrWobblez to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:3/21/2010
Last Login:5/02/2010
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 3204 total,  3930 ,  726
Comment Thumbs: 1966 total,  2711 ,  745
Content Level Progress: 0% (0/100)
Level 132 Content: Respected Member Of Famiry → Level 133 Content: Respected Member Of Famiry
Comment Level Progress: 66% (66/100)
Level 219 Comments: Comedic Genius → Level 220 Comments: Mind Blower
Subscribers:0
Content Views:185818
Times Content Favorited:308 times
Total Comments Made:1072
FJ Points:5

latest user's comments

#72 - Well whoever flagged it is a ******* queer. These…  [+] (2 new replies) 04/22/2010 on Strong ad-stronger message +3
User avatar #76 - davas (04/22/2010) [-]
i have been collecting them for years... i am a publicist, so this things are amazing from my point of view... i just want to share this with FJ
User avatar #77 - MrWobblez (04/22/2010) [-]
These certainly are amazing
#70 - Your last one was flagged inappropriate. Re upload?  [+] (4 new replies) 04/22/2010 on Strong ad-stronger message +2
User avatar #71 - davas (04/22/2010) [-]
i cant :( "You have been banned from uploading for 12 hours, because your content LAST "Strong Ad-Stronger message" has been flagged."....
User avatar #72 - MrWobblez (04/22/2010) [-]
Well whoever flagged it is a fucking queer. These are awesome, where are you finding these?
User avatar #76 - davas (04/22/2010) [-]
i have been collecting them for years... i am a publicist, so this things are amazing from my point of view... i just want to share this with FJ
User avatar #77 - MrWobblez (04/22/2010) [-]
These certainly are amazing
#11 - The money he pays in child support is OVER 9000! 04/22/2010 on Vegeta has fallen +1
#119 - Lol dude, Im mad how you're pwning this bitch and he wont shut up  [+] (3 new replies) 04/22/2010 on Funnyjunk through time 0
#128 - wulfgurl (04/23/2010) [-]
im not going to shut up
User avatar #130 - Killerdreage (04/23/2010) [-]
Obviously.
All 16 year old girls are stubborn and idiots.
Also, this fucking pathetically easy. If I actually wanted to insult you you have blocked me by now.
#133 - wulfgurl (04/23/2010) [-]
go ahead TRY to insult me.
#117 - Just walk away Killer lawl 04/22/2010 on Funnyjunk through time 0
#85 - Here are a few rap lines... 'Move bitch, get out the wa…  [+] (1 new reply) 04/22/2010 on Rap Lyrics +1
User avatar #113 - legendforeva (04/23/2010) [-]
hahahha, you funny!
#83 - Try me 04/22/2010 on Rap Lyrics 0
#1 - ******* gold XD 04/22/2010 on chatroulette +1
#75 - I mean actual rap lol. Not stupid gangster **** . 04/22/2010 on Rap Lyrics 0
#66 - Who wants to rap battle?  [+] (4 new replies) 04/22/2010 on Rap Lyrics 0
#82 - anonymous (04/22/2010) [-]
im the greatest rapper ever
User avatar #83 - MrWobblez (04/22/2010) [-]
Try me
User avatar #70 - cmm (04/22/2010) [-]
blah blah blah nigga
bitch my dick i got shot blah blah blah

Did I win...?
User avatar #75 - MrWobblez (04/22/2010) [-]
I mean actual rap lol. Not stupid gangster shit.
#92 - Hey! Finally! *fap fap fap* *scrolls down* OH DEAR GOD! … 04/22/2010 on Admin eating Nuggets -... +3
#43 - To satisfy a different audience. I personally like his movies … 04/22/2010 on Your Name is not Willy +3
#3 - Thanks mate :) 04/21/2010 on Tik Tok Modification - Mr... +1
#1 - lol  [+] (2 new replies) 04/21/2010 on Tik Tok Modification - Mr... +1
User avatar #2 - Metus (04/21/2010) [-]
Ur awesome dude lol... nice comment.
User avatar #3 - MrWobblez (04/21/2010) [-]
Thanks mate :)
#3 - Cow is unamused 04/21/2010 on The Unexplainable 0
#23 - Shut the **** up because I play WoW and I have a …  [+] (3 new replies) 04/21/2010 on Flammable +28
User avatar #30 - Zerolegends (04/21/2010) [-]
What about my level 80 blood elf?
#29 - anonymous (04/21/2010) [-]
she might be hot in your eyes, but she could be a fat girl in ours.
User avatar #26 - TweakyBoy (04/21/2010) [-]
ive noticed the cleverness of this statement
#3 - Lol the game. I lost it as soon as ur description said … 04/21/2010 on The New Guy Part 2 0
#28 - Elementary, Watson! 04/21/2010 on very important 0
#148 - add me as a friend 04/21/2010 on Der Fuhrer 0
#135 - I wrote a remix to this song, anyone care to see my verse?  [+] (2 new replies) 04/21/2010 on Der Fuhrer 0
User avatar #142 - HardstyleRaver (04/21/2010) [-]
why yes sir i would
User avatar #148 - MrWobblez (04/21/2010) [-]
add me as a friend
#132 - kesha 04/21/2010 on Der Fuhrer 0
#114 - Wake up in the morning feeling like Helen Keller NIUnaqvnuj…  [+] (2 new replies) 04/21/2010 on Der Fuhrer +35
User avatar #193 - GreenEggsAndHam (04/21/2010) [-]
LMAO
User avatar #117 - aSARendarsFJWINWIN (04/21/2010) [-]
lololololololol
#26 - Japan: It's like a weird, illusionary, psychotic, colorful, fi…  [+] (1 new reply) 04/21/2010 on WTF Japan Compilation! +6
User avatar #27 - gadgetzan (04/21/2010) [-]
i like it :D
#1 - I lol'd  [+] (1 new reply) 04/21/2010 on less ugly +1
#2 - BitchUWannaHate (04/21/2010) [-]
i laughed so hard my sumbraro fell off and i dropped my taco
#46 - please stop, its a shop! Your little lie is not so hot! …  [+] (12 new replies) 04/21/2010 on Der Fuhrer +75
User avatar #290 - ThatChineseGuy (04/21/2010) [-]
will you have my babies?
User avatar #251 - gazoogo (04/21/2010) [-]
Ain't got a care in F-J, but got plenty of thumbs
Ain't got no street cred in my pocket, but I'm already here
And Now, the anons won't get accounts cause they hate bein told
but members kick 'em to the curb 'cause they're mother fuckin trolls
User avatar #340 - ProfessrFarnsworth (04/21/2010) [-]
You fool! This doesn't rhyme!
User avatar #230 - LoLgenerator (04/21/2010) [-]
they should get someone to sing this
User avatar #219 - ColonelKickass (04/21/2010) [-]
I think i just jizzed a little...
User avatar #77 - Jakolantern (04/21/2010) [-]
*thunderous applause*
User avatar #64 - ZombieMedic (04/21/2010) [-]
You are my new favorite person.
#52 - Immortaloddity (04/21/2010) [-]
EPIC WIN :D
User avatar #50 - zeTROLL (04/21/2010) [-]
l l
l l
l l
\ / A Medal
\ / Presented to: MrWobblez
------ Presented by: zeTROLL
/ \
\ /
----
User avatar #51 - zeTROLL (04/21/2010) [-]
l...... l
l...... l
l...... l
\..... / A Medal
\... / Presented to: MrWobblez
------ Presented by: zeTROLL
/..... \
\....../
.----
User avatar #72 - FortyTwoFortyTwo (04/21/2010) [-]
____
l_lll_l A somewhat better medal for MrWobblez.
l_lll_l
l_lll_l
\_l_/
./FJ\
l......l
.\_./
#322 - anonymous (04/21/2010) [-]
____
l_lll_l
l_lll_l
l_lll_l
\_l_/
./FJ\
l......l
\_._/

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #50 - RACECAR (06/01/2010) [-]
******* Magnets! How do they work?!
#47 - DSend **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #48 to #47 - MrWobblez (04/27/2010) [-]
How could I not support my favorite comic maker, brah?
#49 to #48 - DSend **User deleted account** has deleted their comment [-]
#46 - Leafeon **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #34 - TigerWoods (04/15/2010) [-]
Lol ur banned from /b/?
You need to login to view this link
use it before they catch it
User avatar #36 to #34 - MrWobblez (04/15/2010) [-]
Lol it was only a day ban. Ill be back to troll tomorrow >:D
User avatar #37 to #36 - TigerWoods (04/15/2010) [-]
Oh xD kkzzz
User avatar #38 to #37 - MrWobblez (04/15/2010) [-]
lol, sad thing is, I got banned for talking about boxxy. Moot is a dumbass...
User avatar #39 to #38 - TigerWoods (04/15/2010) [-]
xD oh wow
thats dumb as ****
User avatar #40 to #39 - MrWobblez (04/15/2010) [-]
I know.

Or maybe it was the CP...

Nah, has to be Boxxy
User avatar #41 to #40 - TigerWoods (04/15/2010) [-]
Rofl xD
User avatar #42 to #41 - MrWobblez (04/15/2010) [-]
LOl i think there was a new record for most posts last night. A thread had over 2000 posts before it 404'd
User avatar #43 to #42 - TigerWoods (04/15/2010) [-]
o.0
how the bloody ****
User avatar #44 to #43 - MrWobblez (04/15/2010) [-]
it was simple. Op said, and I quote.

'The Game'
User avatar #45 to #44 - TigerWoods (04/15/2010) [-]
FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
User avatar #35 to #34 - TigerWoods (04/15/2010) [-]
cant see images with it though =P
User avatar #21 - TigerWoods (04/14/2010) [-]
inbox shot to hell
cant see message
User avatar #23 to #22 - TigerWoods (04/14/2010) [-]
WWWOOOAAAAHHHHH
User avatar #24 to #23 - MrWobblez (04/14/2010) [-]
What?
User avatar #25 to #24 - TigerWoods (04/14/2010) [-]
IIITSSSS UPPPP =0
User avatar #26 to #25 - MrWobblez (04/14/2010) [-]
Haha, not completely. Im still working on it. I feel important.
User avatar #27 to #26 - TigerWoods (04/14/2010) [-]
Lol u should, 'tis awesomesauce
User avatar #28 to #27 - MrWobblez (04/14/2010) [-]
Tell yo friends =O
User avatar #29 to #28 - TigerWoods (04/14/2010) [-]
can do

btw im making anudder foul bachelor frog compilation
User avatar #30 to #29 - MrWobblez (04/14/2010) [-]
Yay! A plug would be nice... ;]
User avatar #31 to #30 - TigerWoods (04/14/2010) [-]
Lol will do
User avatar #32 to #31 - MrWobblez (04/14/2010) [-]
Make sure you say its an FJ forum, not a replacement.
User avatar #33 to #32 - TigerWoods (04/14/2010) [-]
can do
#14 - TenSecondTom **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #15 to #14 - MrWobblez (04/12/2010) [-]
Yes, it's all true. Video link is in the description of the pic.
#16 to #15 - TenSecondTom **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #17 to #16 - MrWobblez (04/12/2010) [-]
Gut wrenching.
#19 to #17 - TenSecondTom **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #20 to #19 - MrWobblez (04/12/2010) [-]
Mickey
#18 to #17 - TenSecondTom **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #6 - turdmonkey (04/10/2010) [-]
hey i heard you had a book?
User avatar #7 to #6 - MrWobblez (04/10/2010) [-]
Yep, I have 3
User avatar #8 to #7 - turdmonkey (04/10/2010) [-]
damn cuz 1 of them sounded interesting but i didnt know if you had more or not
User avatar #10 to #8 - MrWobblez (04/10/2010) [-]
It's a series.
'Smile', 'Smile: Return' and 'Smile: Origins'
User avatar #9 to #8 - turdmonkey (04/10/2010) [-]
is it a series?
User avatar #11 to #9 - MrWobblez (04/10/2010) [-]
Yes XD
User avatar #12 to #11 - turdmonkey (04/10/2010) [-]
cool
they sound interesting
User avatar #13 to #12 - MrWobblez (04/10/2010) [-]
Thanks:)
#1 - anonymous (04/07/2010) [-]
avatar is flagged
User avatar #2 to #1 - MrWobblez (04/07/2010) [-]
Good, now I can change it
User avatar #3 to #2 - eXtReMe (04/08/2010) [-]
You got to the front page!!
User avatar #4 to #3 - MrWobblez (04/08/2010) [-]
Im aware!! XD
User avatar #5 to #4 - eXtReMe (04/08/2010) [-]
Congrats!! Heres some bacon :)
 Friends (0)