Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

MeYouMe

no avatar Level 17 Comments: New Here
Offline
Send mail to MeYouMe Block MeYouMe Invite MeYouMe to be your friend
Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Age: 34
Date Signed Up:12/16/2009
Last Login:9/08/2013
Location:texas
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 93 total,  158 ,  65
Comment Thumbs: 67 total,  239 ,  172
Content Level Progress: 60% (3/5)
Level 8 Content: New Here → Level 9 Content: New Here
Comment Level Progress: 0% (0/1)
Level 17 Comments: New Here → Level 18 Comments: New Here
Subscribers:0
Content Views:30760
Times Content Favorited:18 times
Total Comments Made:234
FJ Points:4
Favorite Tags: Cleverbot (7) | FUNNYJUNK (3) | anons (2) | Not (2) | omegle (2) | Pokemon (2) | win (2) | yes (2)

latest user's comments

#95 - i will never drop an apple again without thinking of this e.o  [+] (2 new replies) 06/20/2010 on woah 0
User avatar #96 - KiteFlyingBob (06/20/2010) [-]
How often do you drop apples?:S
#97 - MeYouMe (06/20/2010) [-]
considering i am very clumsy and like apples... a lot
#14 - i could not stop "aww"ing XD 06/16/2010 on Valor pup +1
#127 - im freakin OBSESSED with GIR!! XD lol my avatar is holding a d… 06/16/2010 on gir +1
#117 - dude ok this was the creepiest and the one with the mole and a… 06/15/2010 on You know this freaked you out. +1
#106 - o_o woah, trippy as **** dude 06/15/2010 on Waldo +3
#244 - ok the one about the nerd and the chick is all to trippy... i … 06/15/2010 on Bawwww 0
#626 - FUDGE YOU MOTHER FUDGER!!! 06/14/2010 on Can you read it? 0
#254 - i didnt think so, but you also wont get a scar from popping it… 06/14/2010 on Why my sisters an asshole +1
#245 - no im pretty sure it was justin beiber 06/14/2010 on Why my sisters an asshole +1
#244 - then wtf are you supposed to do?? let them sit there and make …  [+] (2 new replies) 06/14/2010 on Why my sisters an asshole +1
User avatar #252 - Zedonius (06/14/2010) [-]
You do know that you won't get a scar if you just let them sit there. Right?
#254 - MeYouMe (06/14/2010) [-]
i didnt think so, but you also wont get a scar from popping it... but i also wouldnt want a big red spot with some white stuff in the middle of it on my face...
#87 - that bitch. GO MAKE THE DAMN RABBIT A SAMMICH!! SHOW HIM U LOV… 06/14/2010 on Buni and buni girl pt 1 -1
#1 - i dont wanna figure it out, it hurts DX 06/14/2010 on Cube Illusion 0
#41 - 1. REPOST 2. u sound ike a ****** , know wut we do… 06/14/2010 on Sweet Alarm Clocks -1
#184 - jew. 06/14/2010 on OIL SPILL? 0
#1 - or you could just look on smosh, like u did... :D 06/13/2010 on HATERS GONNA HATE... 0
#2 - already done with a different song... 06/13/2010 on For instant awesomeness 0
#14 - its roll not rolls...  [+] (1 new reply) 06/13/2010 on A new mod on FJ! 0
User avatar #21 - Temari (06/13/2010) [-]
**Temari rolls 83** here u go anon.
#146 - told u 06/13/2010 on Epic Long Cat +2
#20 - it says i got the 20th thumb... AWKWARD!!  [+] (3 new replies) 06/13/2010 on Slooooooowppooookkkeee +1
#22 - ErScHa (06/13/2010) [-]
haha 250 bitches
User avatar #24 - pwnagraphy (06/13/2010) [-]
lies i was
#26 - ErScHa (06/13/2010) [-]
holy shit i think its broken cuz its still at 249 on mine
#143 - im sure your not the only one Zomba...  [+] (2 new replies) 06/13/2010 on Epic Long Cat +2
User avatar #145 - dudemiesterman (06/13/2010) [-]
he certainly is not the only one...
#146 - MeYouMe (06/13/2010) [-]
told u
#125 - Sam Jr., would you like eggs and ham? nah to green ... Son, d… 06/13/2010 on Pedobear dissapoint 0
#284 - and u have 4 thumbs now... poor thing :( 06/13/2010 on be careful online 0
#483 - YaaaY! I helped! :D 06/13/2010 on Reaction Guy Rage +2
#480 - do it anyways :D  [+] (2 new replies) 06/13/2010 on Reaction Guy Rage +3
#482 - Mynden (06/13/2010) [-]
Why not :D
#483 - MeYouMe (06/13/2010) [-]
YaaaY! I helped! :D
#5 - awwww ur leaving? *tear* 06/12/2010 on MeYouMe's profile 0
[ 177 Total ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #14 - MCPO (08/28/2010) [-]
Hi.
#15 to #15 - MeYouMe (08/28/2010) [-]
Hi :D
User avatar #16 to #16 - MCPO (08/28/2010) [-]
How are you?
#17 to #17 - MeYouMe (08/28/2010) [-]
Good, you?
User avatar #18 to #18 - MCPO (08/28/2010) [-]
Perfectly fine. How's FJ treating you?
#6 - Monoxide **User deleted account** (07/24/2010) [-]
O hey, I like your avatar
#7 to #6 - MeYouMe (07/25/2010) [-]
thnx ^-^
#8 to #7 - Monoxide **User deleted account** (07/25/2010) [-]
And it looks like I'm not the only person who thinks so.

/referring to below comments :D
#9 to #8 - MeYouMe (07/25/2010) [-]
lol idk why ppl like it so much... its a crappily re-edited pic of sakura XD
#10 to #9 - MeYouMe (07/25/2010) [-]
or someone... i dont remember... lol
#11 to #10 - Monoxide **User deleted account** (07/25/2010) [-]
lol, it's still cute :3
#12 to #11 - MeYouMe (07/25/2010) [-]
thnx :3
#13 to #13 - Monoxide **User deleted account** (07/25/2010) [-]
your welcome :D
#4 - MrsPlaceholder **User deleted account** (06/12/2010) [-]
Don't know if you got the PM, but I'm sending this to all my friends in case.

Just wanted to say it was nice knowing you, wish you the best of luck in my absence.
#5 - MeYouMe (06/12/2010) [-]
awwww ur leaving? *tear*
#1 - MrsPlaceholder **User deleted account** (06/07/2010) [-]
A) I stole your comment virginity
and
B) I like your avatar. Its cute
#2 to #1 - MeYouMe (06/07/2010) [-]
lol nice and thank you :D
#3 to #2 - MrsPlaceholder **User deleted account** (06/07/2010) [-]
no problem
 Friends (0)